Happiness isn't something you experience; it's something you remember. -- Oscar Levant

interests / soc.culture.polish / Re: Światowa klęska głodu będzie (bardziej) winą Rosji czy sankcji na Rosję? [Was: Moralnosc Lukaszki]

SubjectAuthor
* Moralnosc Lukaszkifatso
`* Re: Moralnosc Lukaszki v. moralność Krzaka-2A. Filip
 +* Re: Moralnosc Lukaszki v. moralność Krzaka-2fatso
 |`- Re: Światowa klęska głodu będzieA. Filip
 `- Re: Moralnosc Lukaszki v. moralność Krzaka-2Eksuperancjusz Dociekliwy

1
Moralnosc Lukaszki

<a966f170-0a11-4083-a425-4d4f69fa27fdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38032&group=soc.culture.polish#38032

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 12 Jun 2022 02:17:43 -0700 (PDT)
Subject: Moralnosc Lukaszki
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Sun, 12 Jun 2022 09:17 UTC

Wczoraj obejrzalem program w tv Lukaszki-o zloczyncach azowskich Ukrainy w Mariupolu. Azowcy-nazisci-banderowcy-czekaja dzis na smierc i trzeba to uzasadnic. Wywiad z emerytowana inzynierka budownictwa, ktora dzis juz nic nie ma ale opisuje gruzy domow wokolo jako swoje-przez siebie budowane.

Kto domy zburzyl? Ukraincy winni bo oni tam wchodzili w mundurach by krasc i rabowac. Nakradli sie niezle-TV pokazuje rewizje poddajacych sie azowcow ale jakos owych cennych przedmiotow tam nie widze. No ale Rosjanie ich stamtad co jedynie odpedzali.
Najlepszy ten poczatek reportazu: Lukaszki wytrzachaja piesciami na zbrodnie
azowcow-spalili oni -wredni ukraincy-magazyny z 50 tys ziarna a przeciez glod juz wisi nad swiatem! Tego, ze Putin juz ukradl 500 tys ton ziarna Ukrainie i je chce wywozic via Krym-tego sie nie mowi. Moralnosc Lukaszek jest inna-nie dac sie okrasc bandycie to grzech wielki, smiertelny.

Re: Moralnosc Lukaszki v. moralność Krzaka-2

<anfi+tq59by37zf-m6c0@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38036&group=soc.culture.polish#38036

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Moralnosc Lukaszki v. moralność Krzaka-2
Date: Sun, 12 Jun 2022 10:50:04 +0000 (UTC)
sha1:83m2nQr/aD4nfKZsWLO4D8yuo2Y=
 by: A. Filip - Sun, 12 Jun 2022 10:50 UTC

fatso <fatso60347@gmail.com> pisze:
> [...]
> ton ziarna Ukrainie i je chce wywozic via Krym-tego sie nie
> mowi. Moralnosc Lukaszek jest inna-nie dac sie okrasc bandycie to

Putin musi wyzwolić ukraińskie zboże jak USA wyzwoliło iracką ropę?
Łukaszka jest niby *dużo* gorszy w taniej propagandzie wojennej?

Bush napadł na Irak bo miała tam być broń ABC. Broni ABC nie znalazł
a stan sprzed "nieuzasadnionej znalezionymi dowodami" inwazji przywrócił?
Ni wuja. Nie żebym Saddama żałował ale jak mają zasady to wypada
zaczynać od siebie, a nie mieć zasady "tylko" jako broń na innych.
Irak i Afganistan hen DALEKO ale dla USA zagrożenie stanowiły że ho-ho.
Dla Rosji Ukraina za jedną arbitralnie wyznaczoną granicą.

Żeby nie było: Ja potępiam obie sprawy, Ukrainę *bardziej* nie tylko
dlatego że bliżej (Polski). Tyle że mówienie o Ukrainie bez
wzmiankowania Iraku i Afganistanu to *bezwstydna* podwójna moralność
Kalego. To znieważające słuchacza liczenie na głupotę, sklerozę albo
zastraszenie "moralną słusznością". Mówiąc cynicznie: Kto pomija to
prosi Putina żeby przypomniał kiedy i jak *jemu* będzie pasować.
Wypada zacząć myśleć poważniej o perspektywie (przynajmniej) kilku lat w
propagandzie Ukraińskiej. Szykować się na narzucające się propagandowe
kontrataki. "Cudowne zmartwychwstanie" jednego ochotnika z Afryki
uśmierconego w propagandzie Ukrainy już zaliczyli.
[ AFAIR Jednego z trzech ochotników z Afryki w DRL ]

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Najpierw znajdź przejście przez rzekę, potem wchodź do wody.
| (Przysłowie ormiańskie)

Re: Moralnosc Lukaszki v. moralność Krzaka-2

<90a4db24-7189-4cf0-bf7d-8b0151dcf606n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38040&group=soc.culture.polish#38040

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 12 Jun 2022 05:04:05 -0700 (PDT)
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Sun, 12 Jun 2022 12:04 UTC

Mala uwaga- od ukarania Saddama zginelo co jedynie pare tysiecy ludzi, ktorzy i tak zyli z mordowania tysiecy innych kurdow,arabow. Od rabowania pszenicy ukrainskiej przez Putina wydechna z glodu MILIONY Homo sapiensow z Bliskiego Wschodu, Afryki. Moze i dobrze bo i tak juz ich tam jest za duzo.

Re: Moralnosc Lukaszki v. moralność Krzaka-2

<c9bd2385-1845-4d49-9ece-3b35b1a0237bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38041&group=soc.culture.polish#38041

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 12 Jun 2022 05:50:08 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Sun, 12 Jun 2022 12:50 UTC

A. Filip napisał(a):

> [...]
> Irak i Afganistan hen DALEKO ale dla USA zagrożenie stanowiły że ho-ho.
> Dla Rosji Ukraina za jedną arbitralnie wyznaczoną granicą.

Przeca fabrykowali dowody, Irak był prywatna zemstą Busza.
Dorabiali tylko powód podobnie jak dziś rosja dorabia.
Ci co najwięcej nakłamali w usa, później dostali zasłużone ciepłe posadki.

> [...]
> dlatego że bliżej (Polski). Tyle że mówienie o Ukrainie bez
> wzmiankowania Iraku i Afganistanu to *bezwstydna* podwójna moralność

Na tym jedzie 4,5 mld luda popierając dziś rosję.

Tak czy siak widzę pewną różnicę, kiedy usańce spuszczali bomby
nikt w PL się nie cieszył tylko lekko jebał usańczyka, w rosji i u muslimów
jest inaczej, tam zdecydowana większość podskakuje z entuzjazmem. Musi inna kultura,
jaka zdziczała.

Re: Światowa klęska głodu będzie (bardziej) winą Rosji czy sankcji na Rosję? [Was: Moralnosc Lukaszki]

<anfi+625bzrevif-m6c0@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38049&group=soc.culture.polish#38049

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Światowa_klęska_głodu_będzie
Date: Sun, 12 Jun 2022 15:40:52 +0000 (UTC)
sha1:1bnrpT8wjFA+y+lrDFynapNU33w=
 by: A. Filip - Sun, 12 Jun 2022 15:40 UTC

> [...]
> rabowania pszenicy ukrainskiej przez Putina wydechna z glodu MILIONY
> Homo sapiensow z Bliskiego Wschodu, Afryki. Moze i dobrze bo i tak juz

Putin ukradł i nikt tego na całym świecie nie kupi taniej niż od innych?
Takie Indie (według BBC) rozkręcają zakup ruskiej ropy "po korzystnej
cenie" szczególnie jak zachodek zawsze przebije ich cenę u innych
sprzedawców jakby tam chcieli kupić całą ropę. Chyba gdzieś czytałem
jak to na Kazachstan spadła "klęska urodzaju zbóż" :-)

Możesz mieć rację ale raczej+ okaże się że sporo przesadzasz. Jeśli
okaże się że masz rację to propaganda Putina będzie lecieć linią ludzie
umierają z głodu bo zachodek nie dał *Rosji* sprzedawać (rosyjskiego)
zboża. Głodujące kraje takiej gadki nie kupią? Wystarcz że za
zachodkiem już "nie przepadają". Putin propagandę na zachodek ma z
grubsza przesraną ale świat jest większy. Jak się coś traci to warto na
tym zyskać ile się da by zmniejszyć bilans strat, nieprawdaż?

Nie pierdolmy że sankcje na Rosję będą bolesne *tylko* dla Rosji.
To nie jest kwestia czy będzie miło, łatwo i przyjemnie ale czy warto.
Jak dla mnie warto (jak już *to* wybrali) ale brak gotowości do
(ograniczonej) elastyczności to recepta na wielkie podniesienie kosztów
także politycznych i propagandowych. Najgorsze to zachodek może zrobić
to wycofać się (średnio szybko) rakiem z sankcji bo zrobi z ich groźby
papierowego tygrysa.