It's time to boot, do your boot ROMs know where your disk controllers are?

interests / soc.culture.polish / Face/off - scp edition.

SubjectAuthor
* Face/off - scp edition.Piotr
+* Re: Face/off - scp edition.Russet Bulba
> [...]
|   `* Re: Face/off - scp edition.Eksuperancjusz Dociekliwy
|    `* Re: Face/off - scp edition.Eksuperancjusz Dociekliwy
`* Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przekonyA. Filip
 +- Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przeka a
 `* Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przekPiotr
  `* Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przekonyA. Filip
   `- Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przekPiotr

Pages:12
Face/off - scp edition.

<6355c6cb-92c7-437f-a74e-282676ef5252n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38125&group=soc.culture.polish#38125

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Jun 2022 18:51:50 -0700 (PDT)
Subject: Face/off - scp edition.
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 14 Jun 2022 01:51 UTC

W filmie "Face/Off" - Travolta zamienia sie na twarz z Nicolasem Cage.
Na scp mamy tego odpowiednik - Filip zamienil sie ze Strakiem, tyle ze nie twarza a mozgiem:

Grudzien 2017, scp, Watek: "Polska rozczarowała się Zachodem"

- A. A. Filip, nie mial zadnych zludzen co do Rosji:
" Putin idzie dalej aż do napotkania takiego oporu/odporu że musi schować uszy po sobie [...] jak nie napotka zniechęcających++ konsekwencji to po prostu pójdzie jeszcze dalej aż do napotkania ściany z takich konsekwencji. Za słaba reakcja na aneksję Krymu dała owoce na Wschodniej-Ukrainie."

A wiec jak kurek na kosciele w porownaniu z DZISIEJSZYM Filipem, ktory
na kazde wspomnienie o zbrodniach Rosji na Ukrainie - odpwowiada jakie to .... USA/NATO zle.

A. Strak przesdl ODWROTNA ewolucje - DZIS nie ma zadnych zludzen co do Rosji, a w 2017 .... wtorowal publicyscie Gazety.ru, ze Polacy rozczarowali sie demokracja i ze w takim razie miejsce Polski nie jest w Europie, a z Moskwa:

Gazeta.ru o Polsce za PiSu: "Procesy zachodzące w Polsce, jak w innych krajach wschodnioeuropejskich, dają nadzieję na poprawę stosunków tych krajów z Rosją na tle ich rozczarowania drogą "czysto zachodnią"

"Demokratyczne ideały Zjednoczonej Europy w Polsce budzą, jeśli nie
całkowite rozczarowanie, to są poddawane w wątpliwość" - powiedział
Siergiej Oznobiszczew z Instytutu Ocen Strategicznych.
"Można mieć nadzieję, że Rosja wykorzysta to w celu uregulowania
stosunków z Warszawą". Politolog wskazał, że
Polska i Rosja pozostają sąsiadami i tego faktu nie można zmienić, a
zatem "odnawianie więzi" między oboma krajami "ma sens".

John Smith: "Rzecz w tym, ze Rosja, nie ma do zaoferowania nawet tego rozczarowania..."

Andrew Strak: "Tym niemniej sa to nasi slowianscy bracia. W takiej wiezy emocjonalne i krwi zawsze sie licza. Mozna sie nie zgadzac lecz stosunki nalezy tak kultywowac, aby tego typu wiezi nie zniszczyc, a wiec je podkreslac. Nigdy bowiem nie wiadomo, kiedy moze nadejsc koniecznosc zlozenia razem powtornej wizyty w Berlinie."

Czyli jeszcze w 2017 nasz Strak zachwalal wiezy z Rosja i wrecz planowal wspolna z Moskwa wojne z Zachodem.

Do kompletu brakuje tylko:
"Gdzie ta moja zmiane pogladow na [Rosje] pan dostrzegl, panie Piotrze?"

Piotr

Re: Face/off - scp edition.

<0464fb39-150c-4655-90fb-a9bfb90d522cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38128&group=soc.culture.polish#38128

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Jun 2022 19:39:10 -0700 (PDT)
Subject: Re: Face/off - scp edition.
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 14 Jun 2022 02:39 UTC

On Monday, June 13, 2022 at 10:51:51 PM UTC-3, Piotr wrote:
> [...]
>
> Do kompletu brakuje tylko:
> "Gdzie ta moja zmiane pogladow na [Rosje] pan dostrzegl, panie Piotrze?"

No coz wydaje sie iz nasi bracia ze wschodu a raczej Putin uprzedzili naszych zachodnich sasiadow w tym wzgledzie poniewaz analizujac polityke niemiecka za ubiegle dziesieciolecia nia mozna sie oprzec wrazeniu zbudowanemu na faktach, iz byla ona nastawiona na odizolowanie Polski od narzedzi wplywow na bezposrednie uklady niemiecko-rosyjskie w przyszlosci. W oczekiwaniu na co? Nic nie wskazuje tu na przypadek. Co do sentymentow, to polecam opinie naszych rodakow na Syberii czy w Kazachstanie, ktorzy mimo wiekow rosyjskiej opresji i popelnianych na nich ludobojstwie dalej uwazaja Rosje za swoja wieksza ojczyzne a Polske za historyczna. No i nasza ostatnia sympatia dla Ukrainy mimo rzezi Wolynia. A przeciez Ukraina, w przeciwienstwie do Niemcow nie zasypala nas miliardami dotacji i innej pomocy. Tak wiec koszula wciaz blizsza cialu niz kamizelka. Po prostu ci wschodni Slowianie lepiej pasuja do naszej psychiki mimo wspolnego lacinskiego dziedzictwa z Zachodem. Jak Kargul do Pawlaka. Najpierw geny a potem kultura.

Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przekonywać jaki to Putin jest zły]

<anfi+quq0txyf6f-m6e2@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38134&group=soc.culture.polish#38134

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przekony
wać jaki to Putin jest zły]
Date: Tue, 14 Jun 2022 08:15:47 +0000 (UTC)
sha1:rGikvQQALZLu0ebx2vmI3SVBUqY=
 by: A. Filip - Tue, 14 Jun 2022 08:15 UTC

Piotr <petrelnl@gmail.com> pisze:
> [...]
> na kazde wspomnienie o zbrodniach Rosji na Ukrainie - odpwowiada jakie to ... USA/NATO zle.

Bo ty jesteś idiotą która teraz musi wynaleźć dlaczego Putinistan
dopiero teraz okazał się naprawdę zły? Dla mnie dawno był zły więc
zmiana jest o wiele mniejsza niż dla takich "optymistów" jak ty.
Ja nie muszę przeginać pały w drugą stronę i wciskać ciemnoty
"łatwowiernym sklerotykom i idiotom" jak to Putinistan jest
*niewiarygodnie* gorszy od hameryki (przez sugestie przemilczeń).
"Pijany marsz" z szerokim zataczaniem się to nie najlepszy sposób
podróżowania. Ułatwianie *głupią nadgorliwością* przyszłych
propagandowych (kontr)ataków Putinistanu jest nieodpowiedzialne.
Te kontrataki są praktycznie pewne.

Czy Rosja popełniła (jakieś) zbrodnie na Ukrainie? Prawie na pewno.
Tyle że ilość oskarżeń nie zastąpi jakości i spójności dowodów.
Przeginanie pały i "brak kontynuacji" może wręcz wywołać reakcje braku
wiary nawet w dobrze+ uzasadnione oskarżenia.

Dziś jest najważniejsze ale jutro zawsze nadejdzie póki nie zginiemy.
Mnie przekonywać do stanięcia po stronie Ukrainy nie trzeba ale
zacietrzewiać się nie zamierzam. Ja dostarczam ten fragment dyskusji
którego według mnie (najbardziej) brakuje. Nie odczuwam potrzeby
donoszenia piasku na pustynie.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przekonywać jaki to Putin jest zły]

<5cee95e9-0210-43f2-9f3b-dcfd59ea5cd7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38136&group=soc.culture.polish#38136

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 03:23:18 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Face/off_-_scp_edition_[Piotr_dopiero_musi_przek
onywać_jaki_to_Putin_jest_zły]
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 14 Jun 2022 10:23 UTC

On Tuesday, 14 June 2022 at 10:16:36 UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]
> donoszenia piasku na pustynie.
>
> --
> A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
Czyli Pacanów bliźniak bis

Face/off - scp edition.
Piotr <petrelnl@gmail.com> pisze:

Re: Face/off - scp edition.

<bdb5eb04-5582-45ea-a657-7854c7bf54acn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38140&group=soc.culture.polish#38140

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 03:52:59 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 14 Jun 2022 10:52 UTC

Caly setkami lat idacy kurs Ukrainy, walki z Moskalami, zjawiska polityczne, wyniki wielokrotnych wyborow od Majdanu, wspolczesny opor w stosunku do ruskiej polityki i agresji wyraznie okreslaja masowe sympatie i dazenia ukrainskiego spoleczenstwa. Nie sa one prorosyjskie w swojej masowosci mimo politycznych oraz osobistych wiezi lecz odwrotnie. My tez wyzwalalismy sie spod ruska mimo fizycznej obecnosci swego czasu 3 milionow zdeklarowanych przynaleznoscia partyjna zdrajcow i mentalnych niewolnikow Rosji byle byla kielbasa na stole. To raczej oczywiste.

<6914a37b-6b3f-4adb-87d8-8c2058170c71n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38145&group=soc.culture.polish#38145

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 04:44:54 -0700 (PDT)
onywać_jaki_to_Putin_jest_zły]
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 14 Jun 2022 11:44 UTC

On Tuesday, June 14, 2022 at 5:46:36 AM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> Bo ty jesteś idiotą która teraz musi wynaleźć dlaczego Putinistan
> dopiero teraz okazał się naprawdę zły?

If you don't like the message - shoot the messenger? ;-) Moje poglady sa tu bez znaczenia -
bo zwrocilem tylko uwage na skoordynowana jak w balecie calkowita zmiane pogladow Filipa i Straka
- jakby sie zamienieli glowami. Stad tytul watku.

> Dla mnie dawno był zły więc zmiana jest o wiele mniejsza niż dla takich "optymistów" jak ty.

Moze UDOWODNIC ten moj "optymizm" .... jakims cytatem. Put your money where your mouth is ?

> Ja nie muszę przeginać pały w drugą stronę i wciskać ciemnoty
> "łatwowiernym sklerotykom i idiotom" jak to Putinistan jest
> *niewiarygodnie* gorszy od hameryki (przez sugestie przemilczeń).

To slowo "niewiarygodnie" nie bylo wystarczajaco mocne - potrzebowalo jeszcze ....gwiazdek dla wiekszego efektu?
Nadrabiamy slabosc argumentu ekstremalnoscia formy?

> "Pijany marsz" z szerokim zataczaniem się to nie najlepszy sposób
> podróżowania. Ułatwianie *głupią nadgorliwością* przyszłych
> propagandowych (kontr)ataków Putinistanu jest nieodpowiedzialne.

Kogos cytuje tym "Pijanym marszem"? I dalej gwiazdki. Tak jakby "głupia nadgorliwośc" byla ...niedopowiedzeniem ;-)

> Te kontrataki są praktycznie pewne.
> Czy Rosja popełniła (jakieś) zbrodnie na Ukrainie? Prawie na pewno.

I dlatego co ktos o nich wspomni, nasz slynny Andrzej Adam Filip zaczyna pisac o tym .... jaki to Zachod zly
("Abu Ghraib", "Guantanamo", etc.). Te kontrataki są praktycznie pewne! ;-)

> Tyle że ilość oskarżeń nie zastąpi jakości i spójności dowodów.

Oj to to, Filip. Szkoda tylko, ze poucza o zdzble w oku innych, a belka we wlasnym (np. "spojnosc i jakosc dowodow"
Filipa w tym watku) - zupelnie nie przeszkadza... ;-)

=="Do Puty Filip wode nosi, dopoki mu sie ucha nie urwie" (Przyslowie ukrainskie)

Re: Face/off - scp edition.

<34b4b299-ecbd-40db-8de2-018bd68be59fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38147&group=soc.culture.polish#38147

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 04:57:56 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 14 Jun 2022 11:57 UTC

On Tuesday, June 14, 2022 at 12:09:12 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> No coz wydaje sie iz nasi bracia ze wschodu a raczej Putin uprzedzili naszych zachodnich sasiadow w tym wzgledzie poniewaz analizujac polityke niemiecka za ubiegle dziesieciolecia nia mozna sie oprzec wrazeniu zbudowanemu na faktach, iz byla ona nastawiona na odizolowanie Polski od narzedzi wplywow na bezposrednie uklady niemiecko-rosyjskie w przyszlosci

;-) Czyli jak przyznac sie do bledu (promowania zblizenie Polski z Moskwa przeciwko Zachodowi) tak zeby wygladalo ze mialo sie racje (no bo "nie mozna sie oprzec wrazeniu" ze to nie Rosja lecz Niemcy chca kontrolowac Polske).

Od razu widac czlwoieka o wielkiej intelektualnej integrity, ktory nie musi nieustannie kompensowac swojego ego
zapewnianiem, ze nawet gdy glosi dzis poglady zupelnie inne niz kiedys, to w przeszlosci wcale sie nie mylil.
I robi to mimo uprzedzajacego komentarza:

Pan Andrzej Strak, everybody! ;-)
==Piotr

Re: Face/off - scp edition.

<7fa3abf1-f830-4245-b083-0b37836e051en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38151&group=soc.culture.polish#38151

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 05:16:58 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 14 Jun 2022 12:16 UTC

On Tuesday, June 14, 2022 at 4:11:14 AM UTC-2:30, boukun wrote:

> Chyba twoja kurwa i polskich Żydów podrzegaczy, banderowców, co wywołali w 2014 roku wojnę na Ukrainie chcąc przejąć od >Ruskich wpływy.

aaa- to w 2014 na Ukraine napadla nie Rosja, lecz Strak i polscy Zydzi?
Jestem pewien, ze polscy Zydzi na pewno winni - ale wobec p. Straka jest Pan niesprawiedliwy ! W grudniu 2017 ,
a wiec JUZ PO inwazji na Krym i PO napasci Rosji na Ukraine w Donbasie - nasz Andrzej Strak glosil potrzebe zblizenia
z naszymi "bracmi" w Moskwie i mozliwa koniecznosc wspolnej walki z Zachodem. Nie czyta Pan postow ktore Pan cytuje???

>>> Gazeta.ru o Polsce za PiSu: "Procesy zachodzące w Polsce, jak w innych krajach wschodnioeuropejskich, dają nadzieję na poprawę stosunków tych krajów z Rosją na tle ich rozczarowania drogą "czysto zachodnią"

Gdzie w tych slowach naszego Andrew Straka widzi Pan "podzeganie" przeciwko Rosji, panie Niedzwiecki ????
==Piotr

Re: Face/off - scp edition.

<4d6ae7d6-a505-499d-90cf-0a26c1b3fff9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38152&group=soc.culture.polish#38152

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 05:19:46 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 14 Jun 2022 12:19 UTC

On Tuesday, June 14, 2022 at 8:57:58 AM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
>
> I robi to mimo uprzedzajacego komentarza:

Jak zwykle pana Piotra nozyczki marki Gerlach w uzyciu. Niewiele by bez nich osiagnal. Ponizej w cudzyslowie oryginalna wypowiedz.

Konsekwentne posuniecia Niemiec zblizenia z Rosja i uzalezniania od niej Zachodu wymagaly izolowania nieufnej Polski w tej grze na zblizenie i integracje. A potencjalnie w kontekscie historycznym i na zniszczenie. Stad i taka a nie inna polityka kanclerzyny Merkel. No i konsekwencja militarna ekspansja Rosji w sytuacji bezposredniego ataku na Ukraine. Lecz jak zwykle bywa drogi takich spiskowcow jak Niemcy i Rosja tez sie czasem rozchodza. Hitler naciskal swego czasu na wspolprace z CCCP i znalazl w koncu Rosjan w Berlinie.

A wiec ostatecznie ta wzajemna bliskosc na elementarnym biologicznym poziomie moze przewazyc. Bo fundamentalnie blizsza jest koszula cialu:

“ Tym niemniej sa to nasi slowianscy bracia. W takiej wiezy emocjonalne i krwi zawsze sie licza. Mozna sie nie zgadzac lecz stosunki nalezy tak kultywowac, aby tego typu wiezi nie zniszczyc, a wiec je podkreslac. Nigdy bowiem nie wiadomo, kiedy moze nadejsc koniecznosc zlozenia razem powtornej wizyty w Berlinie. Oby jednak nie lecz dlugoterminowa przyszlosc w ukladach ludzkich jest nieprzewidywalna. Otrzymujemy z Zachodu stanowczo wiecej uwagi i troski jakby na marginalnego partnera wypadalo. “

Re: Face/off - scp edition.

<9eab2a13-808e-428c-a189-7696be7d4ba6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38155&group=soc.culture.polish#38155

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 05:30:03 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Tue, 14 Jun 2022 12:30 UTC

Piotr napisał(a):

> Od razu widac czlwoieka o wielkiej intelektualnej integrity

cyt.
Sygnałem, że USA są zainteresowane także w większym stopniu współpracą z Euro-
pą i Rosją w kwestiach bezpieczeństwa, był pierwszy w historii udział wiceprezydenta
Stanów Zjednoczonych w 45. monachijskiej konferencji bezpieczeństwa w lutym 2009
roku. W swoim wystąpieniu wiceprezydent Joe Biden mówił m.in.. o tym, że nadszedł
czas, aby nacisnąć guzik „reset” w stosunkach z Rosją

Niewątpliwym sukcesem dla Rosji było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z roz-
mieszczania elementów tarczy antyrakietowej w Polsce i w Czechach (tzw.. trzeciego
systemu pozycyjnego)21. Obama zapowiedział wycofanie się z tego projektu w czasie
wizyty w Rosji w lipcu 2009 roku bez konsultacji z krajami zainteresowanymi, co sta-
ło się powodem niepokojów co do planów wobec Europy Środkowo-Wschodniej

Jednym z elementów resetu stało się rozwijanie kontaktów gospodarczych. Niewątpli-
we korzyści przyniosła Rosji polityka wspierania rozwoju tzw. rosyjskiej „doliny krzemo-
wej” w Skołowie. Rząd Rosji stworzył korzystne warunki dla rozwoju firm zajmujących
się inżynierią genetyczną, nanotechnologią, technologiami nuklearnymi (porozumienie
dwustronne 123 to też ułatwiało), laserami, dronami itd. Według informacji (e-maili)
ujawnionych przez Wikileaks, Amerykańskie koncerny miały być zachęcane do inwe-
stowania przez sekretarz stanu Hillary Clinton (wówczas także współprzewodniczącą
obok Siergieja Ławrowa dwustronnej komisji prezydenckiej zajmującej się współpracą
gospodarczą)29. Zachęcane miały być firmy z sektora IT. Krytycy twierdzą, że ta współ-
praca przyczyniła się wydajnie do rozwoju rosyjskiego przemysłu zbrojeniowego poprzez
ułatwienie dostępu do nowoczesnych technologii.
http://czasopisma.isppan.waw.pl/index.php/rpn/article/download/761/591/

Re: Face/off - scp edition [Piotr dopiero musi przekonywać jaki to Putin jest zły]

<anfi+dmxhswyz5f-m6e2@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38156&group=soc.culture.polish#38156

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
wać jaki to Putin jest zły]
Date: Tue, 14 Jun 2022 12:38:21 +0000 (UTC)
sha1:cjnFwgCAP19oZVt0gIC9l7Zh52g=
 by: A. Filip - Tue, 14 Jun 2022 12:38 UTC

> [...]
> - jakby sie zamienieli glowami. Stad tytul watku.

Jeśli masz być "tylko posłańcem" to wiadomość nie może być od ciebie.
Kto ci płaci? :-)

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Jeśli nie stać cię na kurę, jedz śledzia. (Przysłowie żydowskie)

Re: Face/off - scp edition.

<f94b044e-de26-4ba4-ad6d-22ba2184bf2cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38162&group=soc.culture.polish#38162

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 06:57:38 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Tue, 14 Jun 2022 13:57 UTC

boukun napisał(a):

> Było odwrotnie, w donbasie i w odessie mordowali Ukraińcy, swego
> czasu Krążył to o tym filmik można to znaleźć. A kto szkolił
> banderowców i gdzie i kto dawał im broń też wiadomo

Podobnie jak trybun kręcisz z datami.

Re: Face/off - scp edition.

<anfi+8axiqw132f-m6e2@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38169&group=soc.culture.polish#38169

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 15:07:03 +0000 (UTC)
sha1:0cj4QJfXdn91+ASrClll5CoT2eA=
 by: A. Filip - Tue, 14 Jun 2022 15:07 UTC

To dobijesz go podaniem tych dat?

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Rozsądnemu wystarcza znak, głupiemu trzeba pięści.
| (Przysłowie arabskie)

Re: Face/off - scp edition.

<111f0da3-593e-452a-a832-bd6e50906c48n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38182&group=soc.culture.polish#38182

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 10:20:41 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Tue, 14 Jun 2022 17:20 UTC

Żartujesz? Wygóglaj se.

Re: Face/off - scp edition.

<526790b5-1f3e-489c-8134-5959bc1b500bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38183&group=soc.culture.polish#38183

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 10:21:08 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Tue, 14 Jun 2022 17:21 UTC

Jw. wyżej. Wygóglaj se.

Re: Face/off - scp edition.

<ae67590c-7369-4732-b3bc-5c5ae37768b0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38186&group=soc.culture.polish#38186

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 10:26:08 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 14 Jun 2022 17:26 UTC

On Tuesday, 14 June 2022 at 19:21:10 UTC+2, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:

> Jw. wyżej. Wygóglaj se.
A. Filip’s profile photo
A. Filip
10:16 (9 hours ago)
Piotr <petrelnl @ gmail . com> pisze: > W filmie "Face/Off" - Travolta zamienia sie na

Re: Face/off - scp edition.

<anfi+h5cbeu4syf-m6e2@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38189&group=soc.culture.polish#38189

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Jun 2022 17:32:04 +0000 (UTC)
sha1:kW7lxPJnHg0F58D0gxGaft+/wko=
 by: A. Filip - Tue, 14 Jun 2022 17:32 UTC

Eksuperancjusz Dociekliwy <alojzy.nieborak@gmail.com> pisze:

> Żartujesz? Wygóglaj se.

W kapitalizmie dotuje się konkurencję choćby tylko własnym czasem?
Nie sądzę, Chcesz przekonać a nie tylko pierdolić to nie bądź leniem.
Ja sprzedaży cudzych przekonań dotować (własnym czasem) nie zamierzam.
Kapitalizm mnie tego już bardzo dawno temu oduczył.

--

Re: Face/off - scp edition.

<9f99d0a4-d239-4f4d-93bf-f31f61b97a30n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38242&group=soc.culture.polish#38242

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 04:10:17 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Wed, 15 Jun 2022 11:10 UTC

boukun napisał(a):
> Eksuperancjusz Dociekliwy <alojzy....@gmail.com> Wrote in
> message:r
>
> https://youtu.be/F1Igbm4LwEA
> https://youtu.be/E6JII9t02rg

A daty?

Zajęcie krymu i donbasu 20 lutego – 26 marca 2014
Odessa 2 maja 2014 roku

Re: Face/off - scp edition.

<42cca2eb-d8bd-4a12-97ac-c272bdb785d1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38311&group=soc.culture.polish#38311

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 12:14:14 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 15 Jun 2022 19:14 UTC

On Tuesday, June 14, 2022 at 9:49:47 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Jak zwykle pana Piotra nozyczki marki Gerlach w uzyciu. Niewiele by bez nich osiagnal.

Jak zwykle pana Straka hucpa* w uzyciu. Niewiele by bez niej osiagnal.

*tu: insynuacja oponentowi ubeckiej cenzury implikacja, ze niecytowanie ..... niezwiazanych z moim
argumentem slow Straka, jest ubecka cenzura ((Strakowe "nozyczki marki Gerlach").

> Ponizej w cudzyslowie oryginalna wypowiedz.

A ja pozwole sobie w niej zaznaczyc ubecko-niezacytowany przeze mnie fragment:

> “ Tym niemniej sa to nasi slowianscy bracia. W takiej wiezy emocjonalne i krwi zawsze sie licza. Mozna sie nie zgadzac lecz stosunki nalezy tak kultywowac, aby tego typu wiezi nie zniszczyc, a wiec je podkreslac. Nigdy bowiem nie wiadomo, kiedy moze nadejsc koniecznosc zlozenia razem powtornej wizyty w Berlinie.

[poczatek ubeckiego wyciecia] Oby jednak nie lecz dlugoterminowa przyszlosc w ukladach ludzkich jest nieprzewidywalna. Otrzymujemy z Zachodu stanowczo wiecej uwagi i troski jakby na marginalnego partnera wypadalo. “ [koniec ubeckiego wyciecia ]

A wiec kazdy moze sie sam przekonac o uczciwosci p. Straka insynujacego mi ubecka cenzure:

insynuacja ta wymaga aby niezacytowany fragment CALKOWICIE ZMIENIAL wymowe zacytowanego
fragmentu. A ten nie robi NIC TAKIEGO - jesli juz to Strak POTRWIERDZA ze w 2017 byl zwolennikiem
sojuszu z Moskwa przeciwko Zachodowi (Strak pisze tu o swoich podejrzeniach wobec Zachodu).
Oraz raczy czytelnika .... banalem o tym jak to "dlugoterminowa przyszlosc w ukladach ludzkich jest nieprzewidywalna", a wiec banalem ktory nic nie wnosil do tamtej dyskusji.

Piotr

P.S. Musi Pan miec bardzo laurkowe wyobrazenie o ubeckiej cenzurze, panie Strak, jesli wg Pana
" nozyczki marki Gerlach" polegaly na niecytowaniu argumentow niewnoszacych nic nowego do dyskusji
oraz opuszczaniu banalow.

Dla mnie ubecka manipulacja cytatami to raczej pan Andrzej Strak:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/3nWG6txyr4g/m/EUhf4djfBQAJ

a wiec insynujacy mi zwiazki z ubecja przy pomocy cytatu z Money.pl, z ktorego cytowal
jak to gdy granice byly zamkniete, ubecja uzywala paszportow do "szantazu i naciskow",
ALE JUZ NIE ZACYTOWAL z TEGO SAMEGO artykulu zdania. KTORE STAWIALO NA GLOWIE jego teze - bo mowilo ze granice byly duzo bardziej zamkniete gdy ...Strak dostawal paszport:

"emigracja w latach 1988-1989 przybrala rozmiar prawdziwego exodusu i stanowila ponad polowe calkowitej liczby emigrantow w tej dekadzie."

_To_ jest klasyczna ubecka manipulacja cytatem. Jak to Pan sam swietniej ujal, z dodatkowym punktem
za hucpe podawania siebie za .... ofiare:
"[Pan] najzupelniej swiadomie zdecydowal sie za sformulowanie zarzutu celem zniszczenia osobistej
wiarygodnosci. I to jest wlasnie typowa sbecka metoda, panie Piotrze".
Andrzej Strak (po powyzszych manipulacjach cytatem o paszportach)

Re: Face/off - scp edition.

<33a52d4e-802e-4f26-99f5-4dde1bc56b6an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38313&group=soc.culture.polish#38313

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 12:26:59 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 15 Jun 2022 19:26 UTC

On Tuesday, June 14, 2022 at 10:00:17 AM UTC-2:30, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:

> [...]

> roku. W swoim wystąpieniu wiceprezydent Joe Biden mówił m.in. o tym, że nadszedł
> czas, aby nacisnąć guzik „reset” w stosunkach z Rosją

Jak reset wiceprezydenta Bidena z 2009, moja bronic ..... Andrzeja Straka, ktory promowal SOJUSZ
Polski z Rosja i pisal ze moze byc konieczna wspolna wojna przeciwko Zachodowi, i robil to
nie w 2009,. a w ... grudniu 2017, a wiec juz PO aneksji Krymu i PO rosyjskiej interwencji w Donbasie ?

Eks potrafi dociec roznicy czy tez "nie taki stary jak wy" i "nie jarzy"?

Piotr

Re: Face/off - scp edition.

<t8dcg0$1d9p$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38314&group=soc.culture.polish#38314

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 19:38:40 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 15 Jun 2022 19:38 UTC

On Wed, 15 Jun 2022 12:14:14 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> Jak zwykle

Po 25 latach do sciepowego watku o ks. Jankowskim, TW Delegat, wlacza sie
ze swoja ubecka metodyka dyskursu i cala gama powyjmowanych z kontekstu
cytatow, nie kto inny tylko uczen Kazimierza i Antoniny Jaskotow, Piotr
Trela.

Trela byl aktywny na scp w 1997r ale wolal nie angazowac sie w watek o
Jankowskim.

25 lat temu, w 1997r gdy otwarto ten watek,
PRL-bis mial ledwie 8 lat, a kolaboranci SB'ecji w tym Ci z Uniwersytetu
Szczecinskiego nie obrosli jeszcze w piorka, ...nie wykazywali sie
zuchwaloscia. Nie bylo wtedy jescze wiadome czy dojdzie do i jak wygladac
bedzie w Polsce proces lustracji.

Dzisiaj czasy sie zmienily. Zmienil sie tez,
inaczej o wiele bardzioej zuchwale dzisiaj piszacy na scp. Piotr Trela.

1. Piotr od malego dziecka byl wychowankiem ideologicznych komunistow
Jaskotow.

2. Kazimierz Jaskot byl rektorem Czerwonego uniwersytetu kompletnie
spenetrowanego przez SB'ecje gdzie donosicielstwo i szykany SB'eckie oraz
wyrzucanie ze studiow byly codziennoscia.

3. Piotr byl prosperujacym pracownikiem tego wlasnie SB'eckiego
Uniwersytetu i znajdowal zatrudnienie w Zakladzie Teledetekcji
specjalizujacym sie w przeroznych formach elektronicznego nasluchu.

4. Gdy Piotr byl jeszcze studentem w Gdansku jego wspolokatorzy w
akademickim pokoju wpadali denuncjowani w rece SB'ecji, pozniej skazywani
byli na wieloletnie wyroki wiezienia.

5. Piotr bral udzial w licznych protestach i zadymach przeciwko komunie,
min. w Gdansku,
ale w obliczu milicyjnych lapanek nie uciekal!
Gdzie inni ryzykowali zdrowiem a nawet zyciem by nie zostac pojmanym przez
ZOMO, Piotr pozostawal w miejscu.

6. Piotr klamie twierdzac ze nie widzial na oczy Jaskota, Rektora
uniwersytetu na ktorym byl pracownikiem naukowym (Uniwersytet Szczecinski
liczyl wtedy niewiele ponad 50 osob lokalnego grona pedagogicznego).

7. Piotr Trela nawet dzisiaj grozi swoim oponentom donosicielstwem (patrz
cytat grozba donosu oraz pobicia w wypadku powrotu do Polski!)

8. Piotr nie chce udzielic odpowiedzi na proste pytania z ktorymi nikt na
emigranckiej grupie spolecznosciowej nie ma najmniejszego problemu -
przywoluje prawo przestepcow do nie-samo-inkryminacji.

9. Piotr w pierwszym swoim tekscie opublikowanym na Zachodzie zawarl
donos. Poinformowal kanadyjska publike ze Komunisci w Polsce nie sa
prawdziwymi Marksistami-Leninistami.

10. Piotr w przeciagu 25 lat dzialalnosci na grupie dyskusyjnej
soc.culture.polish napisal tysiace reply'ow ale samemu nie otworzyl wiecej
nizeli kilkudziesieciu wlasnych watkow. Wiekszosc dopiero wtedy gdy
zostalo to zauwazone w 2016 roku, i zostala mu zwrocona uwaga.
Donosiciel, jego przelozeni, nie sa zainteresowani przekazywaniem wlasnych
opinii a gromadzeniem cudzych.

11. Piotr od lat ulatwia prace donosicielom ograniczajac swobode
wypowiedzi w internecie;
pietnujac anonimowosc oraz domagajac sie by wszyscy Internauci podpisywali
sie swoimi prawdziwymi imionami i nazwiskami.

12. Gdy Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł że Grzegorz Braun mial
prawo nazwac profesora Miodka SB'ekiem, Piotr Trela usilowal ograniczyc
swobode wypowiedzi Brauna argumentujac ze uczciwy system to taki w ktorym
"lepiej by winny uszedl karze niz zeby niewinnego skrzywdzic."

Braun nie domagal sie kary dla SB'eka tylko swobody wypowiedzi dla siebie.

13. Piotr w swoim nowym miejscu zamieszkania szybko dal sie poznac jako
proponent internetowej cenzury, nazywajac idiotami Nowofundlandczykow
uskarzajacych sie na cenzure w netcie.

14. Piotr zapytany na soc.culture.polish o dokladna date swojego wyjazdu z
PRL’u do Kanada- w okresie rzadow Rakowieckiego i Kiszczaka czy tez
pozniej gdy uzyskanie paszportu nie bylo powiazane z probami werbunku do
wspolpracy ze Sluzba Bezpieczenstwa,
odpowiada milczeniem oraz natychmiastowym i bezpowrotnym zerwaniem
wieloletniego kolezenstwa z pytajacym go p. Andrzejem Strakiem.

Czy Piotr byl SB'eckim donosicielem tego oczywiscie niewiem. Z pewnoscia
wiem tylko ze na Jaskotowym Uniwersytecie, i nie tylko,
byli tacy! Gdy zas komuna padala w 1989r istniala czy tez mogla byc
postrzegana grozba ze donosiciele moga zostac zdemaskowani i ukarani.

Z pewnoscia wladze uniwerku (SB'ecja,
Rektor Jaskot) czynili jakies kroki by zapewnic donosicielom nalezyte
bezpieczesntwo, odwrot,
alibi, czy ewakuacje. Piotr wlasnie w tym okresie czasu i jako prawcownik
uniwerstytetu (!)
z wiza studencka w PRL'owskim paszporcie wyjezdza na szkolenia
doktoranckie do Kanada.
Dzisiaj panikuje pytany o szczegoly swojego wyjazdu.

Ubecka metodyka dyskusji Piotra do wgladu w archiwach Google'a. Kazdy moze
sobie wyrobic opinie z kim/czym ma do czynienia."

A tutaj fotka:

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg
From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard",
"Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")
----------

Basia

Re: Face/off - scp edition.

<t8dci9$1d9p$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38315&group=soc.culture.polish#38315

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 19:39:54 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 15 Jun 2022 19:39 UTC

On Wed, 15 Jun 2022 12:26:59 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]

Ubecka metodyka dyskusji Piotra do wgladu w archiwach Google'a. Kazdy moze
sobie wyrobic opinie z kim/czym ma do czynienia."

From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard",
[...]

<6c0f034c-8619-4565-b070-195a6627dc7en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38320&group=soc.culture.polish#38320

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 13:04:21 -0700 (PDT)
onywać_jaki_to_Putin_jest_zły]
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 15 Jun 2022 20:04 UTC

On Tuesday, June 14, 2022 at 10:08:22 AM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> Jeśli masz być "tylko posłańcem" to wiadomość nie może być od ciebie.
> Kto ci płaci? :-)

ach co za blyskotliwa riposta. Nie tylko ze oparta na ...zmyslonym cytacie (nikt tu nie mowil,
ze jest "tylko poslancem"), to do tego zakladajaca ze w powiedzeniu "shooting the messenger"
chodzi o to, ze .... posłaniec musi byc oplacany przez kogos innego!

Brilliant, Mr. Filip, brilliant!

Glupi Plutarch niczego nie zrozumial:
"The first messenger that gave notice of Lucullus' coming, was so far from pleasing Tigranes that
he had his head cut off for his pains; and no man dared to bring further information.
Without any intelligence at all, Tigranes sat while war was already blazing around him, giving ear
only to those who flattered him"

Gdyby tylko znal Filipa - to znalby prawdziwy powod dekapitacji:

Tigranes Fillipus: " jestes poslancem a wiec ta wiadomość o rzekomych postepach armii Lucullusa
nie może być od ciebie. Kto ci płaci? Off with your head!"

Piotr

"Tigranes Fillipus z wozu, babom lzej" (przyslowie ormianskie)

Re: Face/off - scp edition.

<d19e9939-0ca4-4d07-a608-2b6166ba015en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38328&group=soc.culture.polish#38328

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 13:54:21 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 15 Jun 2022 20:54 UTC

On Wednesday, June 15, 2022 at 5:08:43 PM UTC-2:30, andal wrote:

True to the form, a former ORMO member Andrew da Lancia hopes that a lie repeated often enough
will becomes the truth. The irony is that this set of lies is not even his own, but were created for distribution Edward Zwolan, aka "Basia", to whom the very same Andrew da Lancia, recently offered this piece of advise:

"wypluj chuja z geby i zacznij myslec pedale"
Andrzej da Lancia to "Basia"

Andrzej da Lancia, everyone!

Re: Face/off - scp edition.

<480879bd-b73f-4dfb-b47a-0211bcf9d640n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38335&group=soc.culture.polish#38335

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 14:45:16 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Wed, 15 Jun 2022 21:45 UTC

boukun napisał(a):

> No i w czym masz problem? Kiedy był Majdan, kto szkolił
> banderowców na ruchawkę i dawał im broń?

Ruscy mieli snajperów i zastrzelili ponad 100
ukraińców.

interests / soc.culture.polish / Face/off - scp edition.