When eating an elephant take one bite at a time. -- Gen. C. Abrams

interests / soc.culture.polish / Izraelska mlodziez w Polsce tylko bez obstawy uzbrojonych agentow Szin Bet

SubjectAuthor
* Izraelska mlodziez w Polsce tylko bez obstawy uzbrojonych agentowbrat_olin
`- Re: Izraelska mlodziez w Polsce tylko bez obstawy uzbrojonych agentowHreczecha

1
Izraelska mlodziez w Polsce tylko bez obstawy uzbrojonych agentow Szin Bet

<29463ad4-4e25-4f7b-ad10-73e5bfb0b69bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38263&group=soc.culture.polish#38263

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 08:04:16 -0700 (PDT)
Subject: Izraelska mlodziez w Polsce tylko bez obstawy uzbrojonych agentow
Szin Bet
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Wed, 15 Jun 2022 15:04 UTC

Zaczyna sie:
https://www.tysol.pl/a85925-warszawa-nie-zgadza-sie-na-noszenie-broni-przez-izraelskie-sluzby-w-polsce-izrael-wstrzymuje-wycieczki-izraelskiej-mlodziezy

Warszawa nie zgadza się na noszenie broni przez izraelskie służby w Polsce. Izrael wstrzymuje wycieczki izraelskiej młodzieży
15.06.2022 16:01

Jak donoszą Izraelskie media, rząd Izraela wstrzymuje wycieczki izraelskiej młodzieży do Auschwitz.

Według doniesień izraelskich mediów polski rząd nie zgadza się na noszenie broni przez ochraniających wycieczki izraelskiej młodzieży agentów Szin Bet w Polsce. Izraelskie MSZ ma twierdzić, że rozmowy z Warszawą trwają.

Sprawa uzbrojonych izraelskich agentów w Polsce od dawna wywołuje kontrowersje. Buduje to atmosferę strachu i nieufności.

Tysiące izraelskich licealistów, którzy mieli latem odwiedzić Polskę w ramach wycieczek, nie pojedzie tam z powodu sporu dyplomatycznego z Warszawą o bezpieczeństwo delegacji - poinformowało we wtorek Ministerstwo Edukacji - W chwili obecnej podjęto decyzję, że działania delegacji młodzieży do Polski zostaną zamrożone - pisze ministerstwo.

Minister spraw zagranicznych Izraela Jair Lapid znany z kłamstw na temat swojej babki, która miała stracić życie w Polsce podczas Holocaustu, co okazało się nieprawdą, usiłuje sugerować, że problem ma związek z rzekomym "zakazywaniem przez Polskę sugerowania współudziału Polaków w Holocauście" - Wycieczki szkolne o Holokauście odwołane z powodu żądania Polski, by zmienić narrację - mówi cytowany przez Haaretz Lapid

Kłamstwa Lapida

- Były polskie obozy śmierci i żadne prawo nigdy tego nie zmieni -mówił w 2018 roku Jair Lapid - Hitlerowcy wysłali moją prababkę z Serbii do Polski. Dlaczego nie założyli obozów zagłady w Serbii? Ponieważ Niemcy wiedzieli, że ludność serbska nie zaakceptuje tego i Serbowie z całą mocą przeciwstawią się im, bo nie są antysemitami. Wobec tego utworzyli obozy śmierci w Polsce, bo wiedzieli, że w Polsce jest antysemityzm i miejscowa ludność będzie im pomocna - mówił Lapid. Później okazało się, ze kłamał - Żadna z babć Lapida nie została zamordowana, obie przeżyły wojnę, w tym jedna – od strony matki – podczas Holokaustu mieszkała bezpiecznie na terytorium brytyjskiej Palestyny - pisał Konrad Kołodziejski w tygodniku "Sieci".

Re: Izraelska mlodziez w Polsce tylko bez obstawy uzbrojonych agentow Szin Bet

<6f0c8983-60d3-4ba8-92e5-61277f24ec87n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38356&group=soc.culture.polish#38356

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 16:25:40 -0700 (PDT)
Szin Bet
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Wed, 15 Jun 2022 23:25 UTC

On Wednesday, June 15, 2022 at 10:04:18 AM UTC-5, brat_olin wrote:
> [...]
>
> - Były polskie obozy śmierci i żadne prawo nigdy tego nie zmieni -mówił w 2018 roku Jair Lapid - Hitlerowcy wysłali moją prababkę z Serbii do Polski. Dlaczego nie założyli obozów zagłady w Serbii? Ponieważ Niemcy wiedzieli, że ludność serbska nie zaakceptuje tego i Serbowie z całą mocą przeciwstawią się im, bo nie są antysemitami. Wobec tego utworzyli obozy śmierci w Polsce, bo wiedzieli, że w Polsce jest antysemityzm i miejscowa ludność będzie im pomocna - mówił Lapid. Później okazało się, ze kłamał - Żadna z babć Lapida nie została zamordowana, obie przeżyły wojnę, w tym jedna – od strony matki – podczas Holokaustu mieszkała bezpiecznie na terytorium brytyjskiej Palestyny - pisał Konrad Kołodziejski w tygodniku "Sieci".

Jego prabacia zostala aresztowana w Nowym Sadzie i najprawdopodobniej zagazowana w Auschwitz. Nowy Sad i w ogole cala Wojwodina byl pod okupacja wegierska. Wiec aresztowalli ja Wegrzy, zamordowali Niemcy i dlatego pan Lapid obwinia o jej smierc Polakow.