Power corrupts. And atomic power corrupts atomically.

interests / soc.culture.polish / Re: Profile of professor P.Trela

SubjectAuthor
* Profile of professor P.Trelaandal
+* Re: Profile of professor P.Trelaa a
|`- Re: Profile of professor P.Trelaandal
`* Re: Profile of professor P.TrelaPiotr
 +- Re: Profile of professor P.TrelaZexon
 `- Re: Profile of professor P.Trelaandal

1
Profile of professor P.Trela

<t8dlur$j7i$6@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38343&group=soc.culture.polish#38343

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Profile of professor P.Trela
Date: Wed, 15 Jun 2022 22:20:11 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 15 Jun 2022 22:20 UTC

Piotr Trela true to the every word:

Trela byl aktywny na scp w 1997r ale wolal nie angazowac sie w watek o
Jankowskim.

25 lat temu, w 1997r gdy otwarto ten watek,
PRL-bis mial ledwie 8 lat, a kolaboranci SB'ecji w tym Ci z Uniwersytetu
Szczecinskiego nie obrosli jeszcze w piorka, ...nie wykazywali sie
zuchwaloscia. Nie bylo wtedy jescze wiadome czy dojdzie do i jak wygladac
bedzie w Polsce proces lustracji.

Dzisiaj czasy sie zmienily. Zmienil sie tez,
inaczej o wiele bardzioej zuchwale dzisiaj piszacy na scp. Piotr Trela.

1. Piotr od malego dziecka byl wychowankiem ideologicznych komunistow
Jaskotow.

2. Kazimierz Jaskot byl rektorem Czerwonego uniwersytetu kompletnie
spenetrowanego przez SB'ecje gdzie donosicielstwo i szykany SB'eckie oraz
wyrzucanie ze studiow byly codziennoscia.

3. Piotr byl prosperujacym pracownikiem tego wlasnie SB'eckiego
Uniwersytetu i znajdowal zatrudnienie w Zakladzie Teledetekcji
specjalizujacym sie w przeroznych formach elektronicznego nasluchu.

4. Gdy Piotr byl jeszcze studentem w Gdansku jego wspolokatorzy w
akademickim pokoju wpadali denuncjowani w rece SB'ecji, pozniej skazywani
byli na wieloletnie wyroki wiezienia.

5. Piotr bral udzial w licznych protestach i zadymach przeciwko komunie,
min. w Gdansku,
ale w obliczu milicyjnych lapanek nie uciekal!
Gdzie inni ryzykowali zdrowiem a nawet zyciem by nie zostac pojmanym przez
ZOMO, Piotr pozostawal w miejscu.

6. Piotr klamie twierdzac ze nie widzial na oczy Jaskota, Rektora
uniwersytetu na ktorym byl pracownikiem naukowym (Uniwersytet Szczecinski
liczyl wtedy niewiele ponad 50 osob lokalnego grona pedagogicznego).

7. Piotr Trela nawet dzisiaj grozi swoim oponentom donosicielstwem (patrz
cytat grozba donosu oraz pobicia w wypadku powrotu do Polski!)

8. Piotr nie chce udzielic odpowiedzi na proste pytania z ktorymi nikt na
emigranckiej grupie spolecznosciowej nie ma najmniejszego problemu -
przywoluje prawo przestepcow do nie-samo-inkryminacji.

9. Piotr w pierwszym swoim tekscie opublikowanym na Zachodzie zawarl
donos. Poinformowal kanadyjska publike ze Komunisci w Polsce nie sa
prawdziwymi Marksistami-Leninistami.

10. Piotr w przeciagu 25 lat dzialalnosci na grupie dyskusyjnej
soc.culture.polish napisal tysiace reply'ow ale samemu nie otworzyl wiecej
nizeli kilkudziesieciu wlasnych watkow. Wiekszosc dopiero wtedy gdy
zostalo to zauwazone w 2016 roku, i zostala mu zwrocona uwaga.
Donosiciel, jego przelozeni, nie sa zainteresowani przekazywaniem wlasnych
opinii a gromadzeniem cudzych.

11. Piotr od lat ulatwia prace donosicielom ograniczajac swobode
wypowiedzi w internecie;
pietnujac anonimowosc oraz domagajac sie by wszyscy Internauci podpisywali
sie swoimi prawdziwymi imionami i nazwiskami.

12. Gdy Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł że Grzegorz Braun mial
prawo nazwac profesora Miodka SB'ekiem, Piotr Trela usilowal ograniczyc
swobode wypowiedzi Brauna argumentujac ze uczciwy system to taki w ktorym
"lepiej by winny uszedl karze niz zeby niewinnego skrzywdzic."

Braun nie domagal sie kary dla SB'eka tylko swobody wypowiedzi dla siebie.

13. Piotr w swoim nowym miejscu zamieszkania szybko dal sie poznac jako
proponent internetowej cenzury, nazywajac idiotami Nowofundlandczykow
uskarzajacych sie na cenzure w netcie.

14. Piotr zapytany na soc.culture.polish o dokladna date swojego wyjazdu z
PRL’u do Kanada- w okresie rzadow Rakowieckiego i Kiszczaka czy tez
pozniej gdy uzyskanie paszportu nie bylo powiazane z probami werbunku do
wspolpracy ze Sluzba Bezpieczenstwa,
odpowiada milczeniem oraz natychmiastowym i bezpowrotnym zerwaniem
wieloletniego kolezenstwa z pytajacym go p. Andrzejem Strakiem.

Czy Piotr byl SB'eckim donosicielem tego oczywiscie niewiem. Z pewnoscia
wiem tylko ze na Jaskotowym Uniwersytecie, i nie tylko,
byli tacy! Gdy zas komuna padala w 1989r istniala czy tez mogla byc
postrzegana grozba ze donosiciele moga zostac zdemaskowani i ukarani.

Z pewnoscia wladze uniwerku (SB'ecja,
Rektor Jaskot) czynili jakies kroki by zapewnic donosicielom nalezyte
bezpieczesntwo, odwrot,
alibi, czy ewakuacje. Piotr wlasnie w tym okresie czasu i jako prawcownik
uniwerstytetu (!)
z wiza studencka w PRL'owskim paszporcie wyjezdza na szkolenia
doktoranckie do Kanada.
Dzisiaj panikuje pytany o szczegoly swojego wyjazdu.

Ubecka metodyka dyskusji Piotra do wgladu w archiwach Google'a. Kazdy moze
sobie wyrobic opinie z kim/czym ma do czynienia."

A tutaj fotka:

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg
From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard",
"Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")
----------

Basia

Re: Profile of professor P.Trela

<e2b18d81-fda1-4d2f-9903-6c1052be8d6cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38347&group=soc.culture.polish#38347

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 15:48:31 -0700 (PDT)
Subject: Re: Profile of professor P.Trela
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 15 Jun 2022 22:48 UTC

On Thursday, 16 June 2022 at 00:20:13 UTC+2, andal wrote:
> [...]
> From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard",
> "Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")

dobry donosiciel pracę zawsze znajdzie,
bo to zawód z przyszłością,
a jak umie prowadzić kartoteki
i produkować raporty, to nawet awansuje

Cold spot in Canada: -2.1 °C CFS Alert, NU

Date modified: 2022-06-15

Re: Profile of professor P.Trela

<t8doss$1tpd$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38350&group=soc.culture.polish#38350

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 23:10:21 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 15 Jun 2022 23:10 UTC

On Wed, 15 Jun 2022 15:48:31 -0700 (PDT), a a wrote:

> dobry donosiciel pracę zawsze znajdzie,
> bo to zawód z przyszłością,
> a jak umie prowadzić kartoteki i produkować raporty, to nawet awansuje

ten donosiciel jest niewiarygodny gdyz zbyt czest klamie, mysli ze kazdego
mozna oszukac

nadto zbyt czesto podpiera sie innymi donosicielami-klamcami

Re: Profile of professor P.Trela

<32af62c2-ffd9-449e-b9f7-853630846b46n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38365&group=soc.culture.polish#38365

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 18:27:58 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 16 Jun 2022 01:27 UTC

On Wednesday, June 15, 2022 at 7:50:13 PM UTC-2:30, andal wrote:
> Piotr Trela true to the every word:

.... of Andrew da Lancia, the same fellow who thinks he will discredit Justin Trudeau by calling him
"jewstin" and who was telling neoNazi Auschwitz "jokes" about burning alive Jewish children; and
dedicating them, with "Cheers", to his Jewish opponent:
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

Ironically - most of these words he borrowed from "Basia" , an author to whom our da Lancia had the
following advice:
"wypluj chuja z geby i zacznij myslec pedale".
Google translate: "spit the dick out of your mouth, and start thinking, fagot" doesn't really do justice
to you, Mr. da Lancia.

Re: Profile of professor P.Trela

<t8e1ja$mas$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38367&group=soc.culture.polish#38367

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Jun 2022 19:38:49 -0600
 by: Zexon - Thu, 16 Jun 2022 01:38 UTC

On 15-Jun-22 19:27, Piotr wrote:

> [...]
> Google translate: "spit the dick out of your mouth, and start thinking, fagot" doesn't really do justice

A czy to nie przypadkiem prof. Trela na wieść o rozpoczęciu produkcji Polskiego autobusu wodorowego
życzył mu, aby spalił się jak Zeppelin?
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/FJzCrK54af0/m/5hObbD-dAAAJ

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html

Re: Profile of professor P.Trela

<t8e6ve$1rvf$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38369&group=soc.culture.polish#38369

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Jun 2022 03:10:38 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 16 Jun 2022 03:10 UTC

On Wed, 15 Jun 2022 18:27:58 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> ... of Andrew da Lancia, the same fellow who thinks he will discredit
> Justin Trudeau by calling him "jewstin" and who was telling neoNazi

tfuj Justin Trudeau sam sie zdyskredytowal odmawiajac przyjecia
chrzescijan z Syrii