From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Wybory ala USA: kandydat aresztowany [wybory gubernatora stanu Michigan]
Date: Thu, 16 Jun 2022 07:38:42 +0000 (UTC)
sha1:EgvZyrSCeRbQjXKZFqIvPgOvECE=
 by: A. Filip - Thu, 16 Jun 2022 07:38 UTC

Ja głupi myślałem że aresztowania kandydatów to praktyka wyborcza
godna Putinistanu. FBI wyprowadziło mnie z tego mylnego błędu.

https://www.nytimes.com/2022/06/09/us/politics/ryan-kelley-michigan-governor-arrest-jan-6.html

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

Re: Wybory ala USA: kandydat aresztowany [wybory gubernatora stanu Michigan]

<8c0f3e59-d19f-4e8f-b4a1-ab86753644ban@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38374&group=soc.culture.polish#38374

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Jun 2022 02:44:18 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Thu, 16 Jun 2022 09:44 UTC

A. Filip wrote:
> [...]
> Ja głupi myślałem że aresztowania kandydatów to praktyka wyborcza
> godna Putinistanu. FBI wyprowadziło mnie z tego mylnego błędu.

Ano, ale nie w USA Bananastate!

"Atak na demokracje" z 6 stycznia 2020 r., gdy FBI zapraszala i otwierala
demonstrantom drzwi do Kongresu, bedzie tym zarzewiem, ze nie tylko
Michigan governor zostanie wybrany (landslide!) w przyszlych wyborach,
ale i Republikanie zdobeda ogromna wiekszosc w Senacie i Kongresie
w kraju "rzadzonym" przez China-Joe.

Nie moge sie doczekac wyborow wyborow do Kongresu w listopadzie!

Re: Wybory ala USA: kandydat aresztowany (zatrzymany na 24h) [wybory gubernatora stanu Michigan]

<anfi+grlcar5bwf-m6g4@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38377&group=soc.culture.polish#38377

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Wybory ala USA: kandydat aresztowany (zatrzymany na 24h) [wybory gubernatora stanu Michigan]
Date: Thu, 16 Jun 2022 10:27:00 +0000 (UTC)
sha1:r8QX8RLGXQwYoL3lYtwmnwVzDhU=
 by: A. Filip - Thu, 16 Jun 2022 10:27 UTC

brat_olin <bratolin9@gmail.com> pisze:

> [...]
> w kraju "rzadzonym" przez China-Joe.
>
> Nie moge sie doczekac wyborow wyborow do Kongresu w listopadzie!

Tam dalej pisze że sędzia go wypuścił *bez kaucji* [B]. Czyli: Jeszcze
większe wrażenie małej i małostkowej politycznej szykany *takim*
zatrzymaniem. Przekładając na realia RP3: Kolejny historyczny sukces
prokuratury/ABW/CBA zatrzymania na 48h bladym świtem pod adresem stałego
zameldowania (stałego zamieszkania). "Sukces" na miarę potrzeb i
możliwości.

Kogo hamerykanie wybierają w wyborach to ich sprawa. To co może prawić
wrażenie wykorzystywania wymiaru sprawiedliwości (FBI) w rozgrywkach
politycznych to chociażby usprawiedliwianie aresztowań Nawalnego.
Putinistan+ "czystości intencji" ni złamanego wuja nie domniema
bo jaki niby miałby mieć w tym interes *inny niż wybielanie siebie* ?

[B] https://www.nytimes.com/2022/06/09/us/politics/ryan-kelley-michigan-governor-arrest-jan-6.html

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Wino jest kijem starców. (Przysłowie ormiańskie)

interests / soc.culture.polish / Wybory ala USA: kandydat aresztowany [wybory gubernatora stanu Michigan]