Talk is cheap because supply always exceeds demand.

interests / soc.culture.polish / Skarby sztuki medalierskiej Francji

SubjectAuthor
* Skarby sztuki medalierskiej Francjifatso
`* Re: Skarby sztuki medalierskiej FrancjiZexon
 `- Re: Skarby sztuki medalierskiej Francjia a

1
Skarby sztuki medalierskiej Francji

<17a5cb22-d138-42e2-a1d0-43c405796389n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38489&group=soc.culture.polish#38489

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Jun 2022 22:11:49 -0700 (PDT)
Subject: Skarby sztuki medalierskiej Francji
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Fri, 17 Jun 2022 05:11 UTC

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5619592151412120&set=pb.100000841721084.-2207520000..
Sztuka medalierska francuzka rozkwitla 150 lat temu i mysle, ze do tej pory nie ma sobie rownej. Na dowod chce podac ponizszy duzy medalion wspolczesny(15cm srednicy). Grubo zlocony bronz-jesli gdzies bezpiecznie zakisic w jakims wspolczesnym Grobowcu Tutenkhamona to spokojnie przetrzyma nie wieki ale tysiaclecia cale. Kupowac nie bede bo nie mam 550 euro na wyrzucenie a i juz chyba kupujac przez dwa dni ostatnie owe skarby rzezby Francji i Germanii wyczerpalem moj limit. Tym niemniej za darmo mozna sie tu pozachwycac.
Ow facet w gatkach co sie zmaga z lania to Hercules grecki. Wyobrazony tak jakby go malowal dzikus na scianie francuskiej jaskini. To obverse medalionu. Na reversie Hercules zabral sie do obiadu wraz z zaprzyjaznionym lwem-menu obiadu to owa lania. Och ci Zabojady-oni zawsze mysla o dobrym obiedzie!
W sumie-doskonala wspolczesna rzezba w miniaturze dosc sporej.

Re: Skarby sztuki medalierskiej Francji

<t8h2k1$b0k$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38490&group=soc.culture.polish#38490

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Skarby sztuki medalierskiej Francji
Date: Thu, 16 Jun 2022 23:14:40 -0600
 by: Zexon - Fri, 17 Jun 2022 05:14 UTC

On 16-Jun-22 23:11, fatso wrote:
> [...]
> W sumie-doskonala wspolczesna rzezba w miniaturze dosc sporej.
Sztuka medalierską francuzka rozkwitła 150 lat temu i myślę, że do tej pory nie ma sobie równej. Na
dowód chce podać poniższy duży medalion współczesny(15cm średnicy). Grubo złocony bronz-jeśli gdzieś
bezpiecznie zakisić w jakimś współczesnym Grobowcu Tutenkhamona to spokojnie przetrzyma nie wieki
ale tysiąclecia całe. Kupować nie będę bo nie mam 550 euro na wyrzucenie a i już chyba kupując przez
dwa dni ostatnie owe skarby rzeźby Francji i Germanii wyczerpałem mój limit. Tym niemniej za darmo
można się tu pozachwycać.
Ów facet w gatkach co się zmaga z lania to Hercules grecki. Wyobrażony tak jakby go malował dzikus
na ścianie francuskiej jaskini. To obverse medalionu. Na reversie Hercules zabrał się do obiadu wraz
z zaprzyjaźnionym lwem-menu obiadu to owa lania. Och ci Żabojady-oni zawsze myślą o dobrym obiedzie!
W sumie-doskonałą współczesną rzeźba w miniaturze dość sporej.

to tylko jedno kliknięcie
https://www.spolszcz.pl/

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html

Re: Skarby sztuki medalierskiej Francji

<643d519b-594d-4fa6-96ad-d6da86c83970n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38493&group=soc.culture.polish#38493

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 17 Jun 2022 04:00:09 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 17 Jun 2022 11:00 UTC

On Friday, 17 June 2022 at 07:14:43 UTC+2, Zexon wrote:
> [...]
> https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html
> Jak pisać polskie litery? Prawy ALT + litera, ź Prawy ALT + x

dadada

Pewna Francuzka przyjechała z Francji
==
ale najważniejsze, abyśmy udowodnili związek pomiędzy "niebieską krwią" arystokracji, a srebrzycą i chorobami, powikłaniami, które trapiły arystokrację i magneterię, używającą srebrnych sztućców, zastaw,
konsumując ta drogą miligramy miękkiego srebra, zawierającego ołów czy rtęć.

Kto mocny z historii niech opisze, jakie to szczególne choroby trapiły arystokrację i magnaterię, a były wynikiem dużej ilości srebra w organiźmie.

Gdy to udowodnimy, zarobimy na Nobla z Medycyny

interests / soc.culture.polish / Skarby sztuki medalierskiej Francji