People who go to conferences are the ones who shouldn't.

interests / soc.culture.polish / Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

SubjectAuthor
* najgłębszy odwiert w Polsce 7000 km, woda będziea a
+- Re: najgłębszy odwiert w Polsce 7000 km, woda będa a
+* Re: najgłębszy odwiert w Polsce 7000 km, woda będPiotr
|+* Re: najgłębszy odwiert w Polsce 7000 km, woZexon
|`* Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.ZalekBloom
| +- Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.a a
| +* Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.Russet Bulba
| `- Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.Eksuperancjusz Dociekliwy
`* Re: najgłębszy odwiert w Polsce 7000 km, wodaandal
 `- Re: najgłębszy odwiert w Polsce 7000 km, woda będa a

Pages:12
Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

<7306224b-d8a9-4e42-9f47-821030e4ef43n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38631&group=soc.culture.polish#38631

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Jun 2022 08:04:53 -0700 (PDT)
Subject: Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 19 Jun 2022 15:04 UTC

On Sunday, June 19, 2022 at 9:19:00 AM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> - "co za tłómok z tego Pacanowa iskladana inflacja to funkcja matematyczna"
> -" Co za tłómok z tego Pacanowa, chciał być sprytniejszy, chciał wygrać, a znów narobił w galoty"
>
> Nic dziwnego ze Strak broni Mantolka - podobne intelekty, podobna etyka, podobne wrazliwe ego
> podobnie wymagajace nieustannego kompensowania i podobnie wykluczajace przyznanie sie do
> bledu nawet w OCZYWISTYCH przypadkach, i podobne podstawowa metoda "dyskusji" - na wskazanie
> bledu hucpa i projekcja wlasnego zachowania na oponenta.

Mant z reguly umieszcza nierealne liczby w tytulach swoich postow lecz pan Piotr jest JEDYNYM, ktory to bierze na serio. Czyli oczywista niezdolnosc przez pana Piotra wykrywania sarkazmu w postujacym sobie dla jaj uczestniku, ktorego bierze absolutnie na serio. A to ma swoje glebsze przyczyny. I tyle o panu Piotrze, ktorego nikt nie kopie. Sam sie wkopuje. I tyle na ten temat i wiecej nie bedzie.

Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

<d72e50a2-6369-4890-a078-78cba85cdf90n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38641&group=soc.culture.polish#38641

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Jun 2022 09:23:16 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 19 Jun 2022 16:23 UTC

On Sunday, 19 June 2022 at 17:04:55 UTC+2, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Mant z reguly umieszcza nierealne liczby w tytulach swoich postow lecz pan Piotr jest JEDYNYM, ktory to bierze na serio. Czyli oczywista niezdolnosc przez pana Piotra wykrywania sarkazmu w postujacym sobie dla jaj uczestniku, ktorego bierze absolutnie na serio. A to ma swoje glebsze przyczyny. I tyle o panu Piotrze, ktorego nikt nie kopie. Sam sie wkopuje. I tyle na ten temat i wiecej nie bedzie.
Nie chodzi o żadną logikę czy liczby./

Ale od 50 lat ktos promuje wody termalne na Podhalu
i nawet AGH tam organizowalo wiercenia 30 lat temu w Szaflarach,
ale tam nie ma wod termalnych, a jak sa to jest ich malo i maja niska temperaturę
i wszyscy o tym wiedzą, ale znow kasa plynie wielkim strumieniem w wiercenia geotermalne na Podhalu, w Szaflarach i znów
będzie malo wody i będzie zaledwie ciepla , gdy dotrze na powierzchnię.

Al;e gdy sie wierci do glebokości 7 km to wiadomo,że nie chodzi o żadne wody termalne, a ewntualne złoza zlota i rud uranowych, pod przyszla budowe kopalni.
-===
Drugim obszarem pozyskiwania złota był rejon Karpat i Podhala. Najstarsze pewne wzmianki o eksploatacji pochodzą z XV wieku. By pozyskać kruszec niezbędny do bicia monet, królowie zachęcali do prowadzenia poszukiwań na tych obszarach. Kopalnie, które powstały, były jednak nierentowne, działały okresowo i przez bardzo krótki czas. Jedną z takich właśnie kopalń była kopalnia znajdująca się pod Krywaniem, działająca z przerwami do XVIII wieku.

Click here to read the complete article
Re: najgłębszy odwiert w Polsce 7000 km, woda będzie miała 1000 st.

<t8o095$1n29$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38654&group=soc.culture.polish#38654

From: t-1...@todlaspamu.pl (t-1)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_najgłębszy_odwiert_w_Polsce_7000_km,_wo
da_będzie_miała_1000_st.
Date: Sun, 19 Jun 2022 22:17:40 +0200
 by: t-1 - Sun, 19 Jun 2022 20:17 UTC

W dniu 2022-06-19 o 16:47, andal pisze:

> Trela nie po raz pierwszy udowadniasz ze mimo wyksztalcenia jestes
> prymitywem bez elementarnego poczucia dowcipu, podejrzewam ze w
> dziecinstwie bili cie po glowie
>
> powinienes zasiegnac porady psychologa/psychiatryka

a-a to podjudzacz.
A szczególnie sobie poczciwego Piotra upodobał.

Re: najgłębszy odwiert w Polsce 7000 km, woda będzie miała 1000 st.

<cfc2f327-1105-4c17-ac37-29fe225478ebn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38656&group=soc.culture.polish#38656

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Jun 2022 13:38:12 -0700 (PDT)
Subject: Re:_najgłębszy_odwiert_w_Polsce_7000_km,_woda_będ
zie_miała_1000_st.
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 19 Jun 2022 20:38 UTC

On Sunday, 19 June 2022 at 22:17:46 UTC+2, t-1 wrote:

> a-a to podjudzacz.
> A szczególnie sobie poczciwego Piotra upodobał.
Nie wiem kto to jest podjócacz,
ale to Pacanów ciągle wszystkich atakuje bez powodu,
bo ma skrzywienie kręgosłupa
i to kanadyjscy studenci się skarżą na trudny charakter @Pacanowa
a nie ja.
Mi to lotto

Ale od 100 lat nie spotkalem nigdy na internecie
agenta od kartotek, raportów, analiz, cytatów i badań, kto z kim i o czym i o ktorej godzinie.

Byl kiedyś taki urząd d/s inwigilacji Polakow za komóny, ale myślałem, że zostal zlikwidowany,
ale jak widzę, myliłem się.

Poznalem miliony ludzi na calym świecie i nikt nigdy nie prowadził żadnych kartotek, nie publikowal raportów, nikogo nie inwigilował, bo jest to zakazana działalnośc, a uprawnienie do inwigilacji maja jedynie instytucje, urzędy wybrane przez parlament, ale nigdy Zenki z Pacanowa.

Zatem nie ma mowy o jakimkolwiek podjucaniu,
ale usiłuję zrozumieć, kto może miec taki cel, aby inwigilowac ludzi przez internet i kto go to takiej funkcji upowaznił i jakie zlecenia mu przekazuje i w jakim celu.

Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

<t8oe3q$1q52$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38672&group=soc.culture.polish#38672

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Jun 2022 00:13:46 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 20 Jun 2022 00:13 UTC

On Sun, 19 Jun 2022 08:04:53 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> [...]
> glebsze przyczyny. I tyle o panu Piotrze, ktorego nikt nie kopie. Sam
> sie wkopuje. I tyle na ten temat i wiecej nie bedzie.

panie pulkowniku, czy mozna lufe wyczyscic logarytmem

mozna ale wycior robi to lepiej

Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

<7156619a-38d6-45cc-bece-03d946e5e3b4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38673&group=soc.culture.polish#38673

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Jun 2022 18:33:09 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 20 Jun 2022 01:33 UTC

On Sunday, June 19, 2022 at 12:34:55 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Mant z reguly umieszcza nierealne liczby w tytulach

i broni ich do upadlego - jak Strak - hucpa:

- Wikipedia: "earning three cents an hour (equivalent to $0.9 in 2021)"
- Mantolek: "to jest blaga składana inflacja to 300-500% czyli to daje p;onad 10$"
- ja: 300%-500% z 3 centow, to 9-15 centow a nie jak twierdzil "ponad 10 dolarow"
- Mantolek goes "full Strak":
- "co za tłómok z tego Pacanowa iskladana inflacja to funkcja matematyczna"
-" Co za tłómok z tego Pacanowa, chciał być sprytniejszy, chciał wygrać, a znów narobił w galoty"

Reszta o Straku - jak poprzednio:

[...]

<4d0dbea6-f72d-4702-8df8-8c7bb9155096n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38674&group=soc.culture.polish#38674

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Jun 2022 18:42:01 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 20 Jun 2022 01:42 UTC

On Sunday, June 19, 2022 at 12:28:14 PM UTC-2:30, andal wrote:

> panie Idioto nie potrzeba byc friends zeby miec podobne opinie, zwlaszcza
> o panu panie Idioto

pan .... Geniusz chce powiedziec ze A. Strak TEZ uwaza, ze:
- "Antypolskie ścierwo wychodzi z tego antypolskiego ubeka Treli przy każdej okazji."
- "przeciez Wasner to taka sama antypolska wsza jak Trela"

Z obroncami jak Geniusz, po co A. Strakowi wrogow?

Piotr

Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

<t8okj3$1kq7$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38677&group=soc.culture.polish#38677

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Jun 2022 02:04:19 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 20 Jun 2022 02:04 UTC

On Sun, 19 Jun 2022 18:42:01 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
> każdej okazji."
> - "przeciez Wasner to taka sama antypolska wsza jak Trela"
>
> Z obroncami jak Geniusz, po co A. Strakowi wrogow?

widze ze nie trafilo

sprobuj jeszcze raz

panie Idioto nie potrzeba byc friends zeby miec podobne opinie, zwlaszcza
o panu panie Idioto

Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

<t8okkp$1kq7$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38678&group=soc.culture.polish#38678

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 20 Jun 2022 02:05:13 -0000 (UTC)
<7156619a-38d6-45cc-bece-03d946e5e3b4n@googlegroups.com>
 by: andal - Mon, 20 Jun 2022 02:05 UTC

On Sun, 19 Jun 2022 18:33:09 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
> przykopania mi.

Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

<2b43e51c-cd38-4691-bbb5-be3c8887cd0dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38682&group=soc.culture.polish#38682

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 19 Jun 2022 19:29:58 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 20 Jun 2022 02:29 UTC

On Sunday, June 19, 2022 at 11:34:22 PM UTC-2:30, andal wrote:

> najglebszy-

> widze ze nie trafilo

Oj to to - strzelal do mnie, a trafil .... Straka.

==pan .... Geniusz chce powiedziec ze A. Strak ma "podobne poglady" do
- "Antypolskie ścierwo wychodzi z tego antypolskiego ubeka Treli przy każdej okazji."
- "przeciez Wasner to taka sama antypolska wsza jak Trela"

Z obroncami jak Geniusz, po co A. Strakowi wrogow?
==

Re: najg??bszy odwiert w Polsce 7000 km, woda b?dzie mia?a 1000 st.

<t8q6oi$1kk6$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38707&group=soc.culture.polish#38707

From: and...@andal.org (andal)