Think lucky. If you fall in a pond, check your pockets for fish. -- Darrell Royal

interests / soc.culture.polish / Re: Szalenstwo Almayera

SubjectAuthor
* Szalenstwo Almayerafatso
`- Re: Szalenstwo Almayeraandal

1
Szalenstwo Almayera

<3bf7bc9a-f777-4181-ab10-edec520211bbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38936&group=soc.culture.polish#38936

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Jun 2022 07:33:01 -0700 (PDT)
Subject: Szalenstwo Almayera
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Thu, 23 Jun 2022 14:33 UTC

Szalenstwo Almayera trwa!
Nie wiem na jakim tle Almayer-ten od Josepha Conrada-oszalal ale wiem ze cos ze mna samym niedobrze. Zamiast zbierac na trumne-jak doradzaja mi bliscy-ja przy dusznym upale dzisiaj-23 st C-wskoczylem na skuterek elektryczny i do zebraczego Rolls Royce'a. No i tam nie zdolalem sie powstrzymac. Za ok 25zlp wyrwalem kolekcje 6 talerzy f-my Royal Grafton. Same John Constables. Tak jakbym National Gallery wykupil! Chcialem je tu wszystkie pokazac-ku edukacji maluczkich. I tych sciepowerow co porownuja moj wybitny bronz polski do klapy od sracza. Niestety zawodzi mnie starcza reka i obrazy jakos podle, rozmazane. Widac talerze czekaja na pomocna dlon Mondrusi bo to moja asystentka niezrownana w fotografowaniu skarbow. Mysle zreszta ze moje Constables i tak trafia do Otwocka by dworek szlachecki tam budowany ozdobic.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=5637593852945283&set=pb.100000841721084.-2207520000..

Re: Szalenstwo Almayera

<t92298$ts1$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=38942&group=soc.culture.polish#38942

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Szalenstwo Almayera
Date: Thu, 23 Jun 2022 15:53:12 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 23 Jun 2022 15:53 UTC

On Thu, 23 Jun 2022 07:33:01 -0700 (PDT), fatso wrote:

> [...]
> fotografowaniu skarbow. Mysle zreszta ze moje Constables i tak trafia do
> Otwocka by dworek szlachecki tam budowany ozdobic.

potrzebujesz statyw do umocowania aparatu by robic dobre zdjecia

interests / soc.culture.polish / Re: Szalenstwo Almayera