Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Jun 2022 03:38:50 -0700 (PDT)
Subject: Iga_Świątek_:_Omlet_zazdrości__>_Iga_Świątek_od
_pewnego_czasu_zaczyna_być_zauważalna_nie_tylko_w_samej_Po
lsce,_ale_również_na_świecie._To_powoduje,_że_Polka_zysk
uje_na_popularności.
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Jun 2022 10:38 UTC

Omlet nie może strawić sukcesów Igi
i wymyśla deluzje

dalszy ciąg belkotu

Negatywne komentarze względem Polki dotyczą jej zachowania na korcie w trakcie spotkań i te głosy zostały spisane na portalu si.com (Sports Illustrated). Jeden z użytkowników napisał: "Musi przestać podnosić rakietę/rękę, gdy przeciwniczka serwuje, bo inaczej stanie się Justine Henin swojego pokolenia. Tak, może i zdobędzie wiele tytułów, ale każdy będzie przeciwko Świątek".
Zobacz również
Była liderka rankingu WTA wskazała, kto mógłby zatrzymać Igę Świątek
Utalentowana 20-latka nie dała szans rywalce. Druga Polka blisko dołączenia do Igi Świątek!

Chodzi o zachowanie tenisistki w momencie, kiedy przygotowuje się do przyjęcia zagrywki rywalki, podnosi rękę lub rakietę do góry. Wygląda to tak, jakby chciała dać znać, że jest gotowa. Gest Polki są też porównywane przez jednego z komentujących do zachowań Novaka Djokovicia i Rafaela Nadala.

https://www.onet.pl/sport/onetsport/kazdy-bedzie-przeciwko-idze-swiatek-wszystko-przez-jeden-gest/rn22yhb,d87b6cc4

Re: Iga Świątek : Omlet zazdrości > Iga Świątek od pewnego czasu zaczyna być zauważalna nie tylko w samej Polsce, ale również na świecie. To powoduje, że Polka zyskuje na popularności.

<t96okk$44t$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=39045&group=soc.culture.polish#39045

From: komu...@nadrzewo.il (rAzor)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Iga_Świątek_:_Omlet_zazdrości_>_Iga_
Date: Sat, 25 Jun 2022 12:39:15 +0200
 by: rAzor - Sat, 25 Jun 2022 10:39 UTC

a a pisze:
> [...]
>
> Chodzi o zachowanie tenisistki w momencie, kiedy przygotowuje się do przyjęcia zagrywki rywalki, podnosi rękę lub rakietę do góry. Wygląda to tak, jakby chciała dać znać, że jest gotowa. Gest Polki są też porównywane przez jednego z komentujących do zachowań Novaka Djokovicia i Rafaela Nadala.

Ważne, żeby nie stękała podczas odbierania piłki. Strasznie mnie to w
kobiecym wnerwia.
--
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.

Re: Iga Świątek : Omlet zazdrości > Iga Świątek od pewnego czasu zaczyna być zauważalna nie tylko w samej Polsce, ale również na świecie. To powoduje, że Polka zyskuje na popularności.

<7b85857d-8bca-41b5-857a-3e23c9ada795n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=39050&group=soc.culture.polish#39050

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Jun 2022 06:31:57 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Iga_Świątek_:_Omlet_zazdrości_>_Iga_Świątek
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Jun 2022 13:31 UTC

On Saturday, 25 June 2022 at 12:39:18 UTC+2, rAzor wrote:

> Ważne, żeby nie stękała podczas odbierania piłki.. Strasznie mnie to w
> kobiecym wnerwia.
> --
> Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.
Dla mnie niech robi co chce, aby wygrywała i byla szczęsliwa.

Pytałem się kolejny raz, czy mnie zechce,
ale odpowiedziala, że pogadamy po Wimbledonie.

Wygląda uroczo, dziewczęco, pięknie, zgrabnie ;)))))

Niezła z niej rakieta ;)))))

Poprzedni trener wprowadzał ja w depresje a Daria musiala wyprowadzać.

Gdy zbliżała sie olimpiada w Tokio, to powiedział:
moim celem nie jest olimpiada

Może jego celem olimpiada nie była, ale Igi tak
i powinien jej pomóc, wspomóc ją, zorganizowac ją, skoncentrowac, aby osiągnęła sukces.

Tego u niego zabrakło.
Nie mial celu w życiu

Re: Iga Świątek : Omlet zazdrości > Iga Świątek od pewnego czasu zaczyna być zauważalna nie tylko w samej Polsce, ale również na świecie. To powoduje, że Polka zyskuje na popularności.

<e9558edc-7ea1-452c-be15-e3f7621975fbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=39055&group=soc.culture.polish#39055

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Jun 2022 07:21:38 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 25 Jun 2022 14:21 UTC

On Saturday, June 25, 2022 at 10:32:00 AM UTC-3, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
>

> Może jego celem olimpiada nie była, ale Igi tak
> i powinien jej pomóc, wspomóc ją, zorganizowac ją, skoncentrowac, aby osiągnęła sukces.

Moze dywersant?

interests / soc.culture.polish / Re: Iga Świątek : Omlet zazdrości > Iga Świątek od pewnego czasu zaczyna być zauważalna nie tylko w samej Polsce, ale również na świecie. To powoduje, że Polka zyskuje na popularności.