I've got a bad feeling about this.

interests / soc.culture.polish / Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?

SubjectAuthor
* Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?fatso
`* Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?fatso
 `* Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?a a
  `* Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?Russet Bulba
   `* Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?Zexon
    +- Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?a a
    `- Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?Russet Bulba

1
Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?

<df94136a-a72f-4b70-8ee1-1138a6c77504n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40383&group=soc.culture.polish#40383

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 11 Jul 2022 23:38:26 -0700 (PDT)
Subject: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Tue, 12 Jul 2022 06:38 UTC

Rzut oka na ceny zlota i srebra na londynskiej gieldzie metali:
zloto-$55:60 za gram
Srebro $0.61 za gram. Srebro bolesnie jak dla mnie spada od niedawna. Uwazam ze to jest wynik cichej podazy na rynek przez Bank Rosji. Tym sposobem bank stara sie po cichu pokonac niedobor waluty.
Kluczowym jest tutaj wspolczynnik zloto/srebro czyli wystarczy podzielic jedno przez drugie-wspolczynnik wynosi 91.14- nadzwyczaj wysoki. Przypomne, ze gdy Judasz sprzedawal Chrystusa za 30 srebrnikow to mogl za nie otrzymac u handlarza z Swiatyni w Jeruzalem az 2.5 zlotego denara rzymskiego-jako ze wspolczynnik zloto/srebro byl az 12. Oto namacalnie widoczny upadek naszych czasow.
A teraz policzmy, ile to jest w tonach zlota, owe 27 miliardow $$ przekazane przez Zielenskiego w depozyt Polsce. Dziele jedno przez drugie(27MMM$$/0.61$). Wychodzi mi okragla sumka ilosci zlota:44,262,295,081.96721. Znaczy sie okolo 44 tony zlota. Niezle-prezes Glapinski lubi miec zloto, na pewno sie ucieszy. Prezes Glapinski prowadzi juz z Ukraina wiazace interesy od zarania obecnego kryzysu wojny widoczne.
Owe hrywny co wymieni po kursie bankowym a nie kursie bandyckim kazdy filial NBM to kto sponsoruje? Owe kontrakty stulecia co przyjda do Europy wraz z nowym Planem Marshalla dla Ukrainy to gdzie niby
maja byc ksiegowane? Przeciez nie w Kijowie-rozkradzionym przez oligarchow niczym sama Moskwa. Nie w Kijowie gdzie czaja sie zdrajcy, pacholki Putina gotowi sprzedac swoj kraj Rosji za kilka ton zlota-bo dolarow brudnych nikt na Zachodzie nie wezmie?
Dlatego ja witam unie walutowa Polski i Ukrainy. Witam ze szczerym sercem.
Niechaj nadejcie co predzej i wzbogaci oba kraje.

Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?

<3e77a2c9-d184-42b3-87a9-62f03e9dfc54n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40384&group=soc.culture.polish#40384

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 00:23:20 -0700 (PDT)
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Tue, 12 Jul 2022 07:23 UTC

Chlystek z Polski wydzieral sie w bialoruskiej Panoramie ogladanej wczoraj. Chlop mlody a glupi.
Wola o zdradzie narodowej. Chodzi mu o to, ze zboze z Ukrainy mialo przeplynac tylko przez Polske, pojsc dalej do glodnej Afryki, Azji,innej dziczy co i tak nie ma czym za zboze zaplacic. Otoz owo zboze utknelo w silosach Polski i go nie ubywa tam wcale. Gdy przyjdzie jesien, czas zbiorow w Polsce to chlop nie bedzie mogl zagrac nowego Leppera, polozyc swoj bucior na gardle Polakow, wymusic wzrost cen ponad miare.
A ja wolam-doskonale sie dzieje-Rodacy! Ukraina to kraj zbozowym zlotem plynacy.Budujmy wiecej silosow, budujmy infrastrukture. I zyjmy z posrednictwa w handlu Ukrainy ze swiatem.

Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?

<160ed7d7-4bee-4f64-9b5c-4ce6a7b9b433n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40386&group=soc.culture.polish#40386

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 03:47:54 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 12 Jul 2022 10:47 UTC

On Tuesday, 12 July 2022 at 09:23:21 UTC+2, fatso wrote:
> [...]
zloto-$55:60 za gram
Srebro $0.61 za gram. Srebro bolesnie jak dla mnie spada od niedawna

Srebro od jakichś 50 lat jest uznawane za metal przemysłowy, a nie szlachetny, czy półszlachetny
i stąd cena srebra będzie ciągle spadać, bo wyrób ze srebra ma wartośc taką jak wyrób z żelaza, cynku, czy mosiądzu.

Jeżeli miliony zachorowały na srebrzycę i miliony arystokracji , szlachty, magnatow o błękitnej krwi od srebra, wymarły młodo na raka wywołanego oblizywaniem srebrnych naczyń, sztućców, kielichów
to trend odwrócenia się od gromadzenia sreber w domu jest trwały i widoczny.
W Mimcach codziennie tony wyrobów ze srebra, zastaw, trafiają do skupu w Hamburgu w cenie zlomu, bo Mimce nie chca mieć sreber w domu.
Podobnie Brytole, mają tysiące ton wyrobów ze srebra w domach, pochodzących z indyjskich kolonii i też to wyprzedaja w cenie złomu, bo każdy dba o zdrowie i nie chce dostac błękitnej krwi od srebra, czyli srebrzycy.

A dodatkowo, srebro może zawierać ołów i amalgamat rtęci, bo tak było wydobywane z rud cynku i ołowiu
i dokładnie tak skonczyła się moda na ołowianych żołnierzyków przed 50 laty.

Przejeżdżałem na studiach koło drukarni i zawsze się dziwiłem, skąd wzięli w drukarni lustrzane szyby do okien, bo tak świecily jak lustra.

A to syfiasty ołów ze składania czcionek i odlewania czcionek przez lata, parował i osadzał się na szybach , wywołując efekt zwierciadlany

Zatem niewłaściwe jest porównywanie ceny złota do ceny srebra, gdy zloto, metalem szlachetnym, a srebro, metalem przemysłowym, kupowanym na tony, bo tak niska jest jego wartośc gdy wydobycie, produkcja to setki tysięcy ton rocznie.

Dla mnie, szlachetniejsze od srebra sa wyroby platerowe, gdyż przecierka warstwy srebra ujawnia delikatny zloty błysk mosiądzu, przez co my bliżej do złota.

Ciekawe ilu milionów ludzi na świecie nadal ma błękitną krew od lizania srebrnych naczyń i sztućców, wywołanych srebrzycą, ołowiem i rtęcią, zawartymi w srebrze.

Kiedyś, blekitna krew to był symbol pozycji społecznej, a dzisiaj to objaw zatrucia organizmu rakotwórczymi solami srebra

I tak zginęła od srebrzycy polska szlachta, magnateria

Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?

<bafa4d16-107b-4d6f-8a7b-37cd663c43d6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40390&group=soc.culture.polish#40390

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 04:23:50 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 12 Jul 2022 11:23 UTC

On Tuesday, July 12, 2022 at 7:47:55 AM UTC-3, mant...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> I tak zginęła od srebrzycy polska szlachta, magnateria

Nie zginela. Zidiociala.

Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?

<tak6b6$23203$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40416&group=soc.culture.polish#40416

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 10:09:09 -0600
 by: Zexon - Tue, 12 Jul 2022 16:09 UTC

On 12-Jul-22 05:23, Russet Bulba wrote:

> Nie zginela. Zidiociala.

Chłopi ich wycieli, nie mogli dłużej znieść tych idiotów.
„Jakub Szela i rzeź szlachty. Rabacja galicyjska w 1846 roku.”
https://youtu.be/kCx3iid2dTk

..

Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?

<98e3a40a-2bf2-4f57-bcf4-d7f276038c64n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40418&group=soc.culture.polish#40418

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 09:14:38 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 12 Jul 2022 16:14 UTC

On Tuesday, 12 July 2022 at 18:09:12 UTC+2, Zexon wrote:

> Chłopi ich wycieli, nie mogli dłużej znieść tych idiotów.
> „Jakub Szela i rzeź szlachty. Rabacja galicyjska w 1846 roku..”
> https://youtu.be/kCx3iid2dTk
>

> .
Ok, a Habsburgowie ,
dlaczego cale rody austriackie wymierały w kwiecie wieku,
a błękitnej krwi mieli w nadmiarze, bo na dworach srebrzyca krolowała

Książeta wymierające masowo w wieku 40, 50 lat i to nie na gruźlicę czy syfilis,
a na srebrzycę

Re: Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?

<924d3e06-3b19-4f38-9d5d-02a45d4cdc35n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40420&group=soc.culture.polish#40420

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 09:22:22 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 12 Jul 2022 16:22 UTC

On Tuesday, July 12, 2022 at 1:09:12 PM UTC-3, Zexon wrote:

> Chłopi ich wycieli, nie mogli dłużej znieść tych idiotów.
> „Jakub Szela i rzeź szlachty. Rabacja galicyjska w 1846 roku..”
> https://youtu.be/kCx3iid2dTk
>

> .
Ano bywalo i tak. W Polsce etnicznej i tak malo. Podhale - bardziej niezalezni ludzie. Buntujacy sie uciekali lub migrowali na Kresy ale potem juz specjalnie nie bylo gdzie. Tak wiec w Ukrainie mielismy powstajacych z nich niepodporzadkowanych i skorych do buntu Kozakow a we wlasciwej Polsce bardziej potulnych i poslusznych chlopow panszczyznianych. Selekcja genetyczna.

interests / soc.culture.polish / Czy unia walutowa Polski i Ukrainy jest mozliwa?