Expansion means complexity; and complexity decay.

interests / soc.culture.polish / Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzedał dom i pozbył się restauracji

SubjectAuthor
* Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzedała a
+- Re: Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzeda a
+- Re: Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzedbrat_olin
`- Re: Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niejdantes

1
Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzedał dom i pozbył się restauracji

<f36ec8ba-1f3f-4265-b0c2-692b4f0224c7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40452&group=soc.culture.polish#40452

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 10:58:46 -0700 (PDT)
Subject: Amaro_oddał_swoje_życie_Maryi._Dla_niej_sprzedał_
dom_i_pozbył_się_restauracji
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 12 Jul 2022 17:58 UTC

Wierzące gwiazdy show-biznesu. Amaro, Kożuchowska, Kayah

Wojciech Modest Amaro był ostatnio prelegentem na Festiwalu Życia, gdzie opowiadał o swoim nawróceniu i oddaniu Maryi. Nie był pierwszy. Na temat wiary wypowiadały się też inne osoby publiczne. Wiecie kto?

Zostawiłem za sobą całkowicie swoje życie i staram się żyć "stylem Maryi" — powiedział do zgromadzonej w Kokotku młodzieży znany szef kuchni. Ze sceny przyznał też, że gdy razem z żoną odkryli Boga, sprzedali dom i zamknęli dwie dobrze prosperujące restauracje. Amaro dostrzegł również, że sława odciągnęła go od tego, co najważniejsze. — Najbardziej żałuję tego, że kuchnia i związany z nią sukces w pewnym momencie stały się dla mnie bożkiem — oznajmił kucharz.

Amaro powiedział, że szczególnie bliski jest mu św. Szarbel, który "urzekł go tym, że żył w ukryciu i miał wielką pokorę". — Wymodlił i wyprosił dla nas sporo łask, więc po ludzku mamy słabość do niego.

2/15 Sebastian Fabijański

Swego czasu 35-letni aktor wyznał, że jego największym autorytetem jest Jan Paweł II. W wywiadzie dla serwisu Anywhere.pl nazwał papieża "facetem wypełnionym wiarą, godną pozazdroszczenia nawet przez ateistę" i wielkim człowiekiem — "zdecydowanie powiernikiem losów Jezusa Chrystusa".

4/15 Kamil Stocha

– Zawsze żegnam się przed wyjściem na belkę. Tak robię od małego. I to nie wynika ze strachu, tylko jest znakiem wiary – stwierdził kiedyś skoczek. Odniósł się też do słów pewnego księcia, który powiedział mu, że "jeśli Bóg jest w naszym życiu na pierwszym miejscu, to wszystko jest na swoim miejscu".

5/15 Małgorzata Kożuchowska

– Nie jestem Matka Boska Kożuchowska – zaprzeczała w rozmowie z "Wprost",

7/15 Anna Świątczak

Była żona Michała Wiśniewskiego twierdziła, że stała na krawędzi, gdy w jej życiu pojawił się Bóg.

9/15 Antoni Pawlicki

Aktor nie obnosi się ze swoją wiarą, ale ma ona dla niego duże znaczenie. Pawlicki od ponad dekady przyjaźni się z ks. Grzegorzem Polaczkiewiczem, którego poznał po jednym ze spektakli. Mężczyzn połączyła przyjaźń, której fundamentem stał się właśnie Bóg.

11/15 Anna Samusionek

Aktorka od przeszło 20 lat należy do Kościoła Adwentysów Dnia Siódmego, który zabrania m.in. pracy w piątki po zmierzchu i w soboty, picia alkoholu i palenia papierosów.

12/15 Michał Piróg

Tancerz dowiedział się, że ma żydowskie pochodzenie w wieku 18 lat. \\\

13/15 Michał Piróg

"Gali" Piróg mówił z kolei, że "bycie w środowisku żydowskim bardzo go wzbogaca". — To powoduje u mnie ciągły rozwój, a tym samym staję się lepszym człowiekiem. Ja zawsze czułem się wybrany (...) — ocenił. Dziś kilka razy do roku odwiedza Izrael i je wyłącznie koszernie.

14/15 Kayah

Był moment, że piosenkarka z dumą opowiadała o swojej wierze w kabałę. Dekadę temu przekonywała wręcz, że to dzięki niej wyleczyła się z białaczki. —

Re: Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzedał dom i pozbył się restauracji

<f23962a7-283b-44f2-a3b1-0235c451a776n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40454&group=soc.culture.polish#40454

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 11:00:18 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Amaro_oddał_swoje_życie_Maryi._Dla_niej_sprzed
ał_dom_i_pozbył_się_restauracji
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 12 Jul 2022 18:00 UTC

On Tuesday, 12 July 2022 at 19:58:47 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> Był moment, że piosenkarka z dumą opowiadała o swojej wierze w kabałę. Dekadę temu przekonywała wręcz, że to dzięki niej wyleczyła się z białaczki. —
https://www.onet.pl/styl-zycia/onetkobieta/amaro-jest-zagorzalym-katolikiem-kto-jeszcze-mowil-o-wierze/m8pb16n,2b83378a

Re: Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzedał dom i pozbył się restauracji

<02df8d90-a1cf-4569-9085-2d2c490cd10bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40456&group=soc.culture.polish#40456

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 12 Jul 2022 11:12:14 -0700 (PDT)
ał_dom_i_pozbył_się_restauracji
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Tue, 12 Jul 2022 18:12 UTC

mant...@gmail.com wrote:

> [...]
> "facetem wypełnionym wiarą, godną pozazdroszczenia nawet przez
> ateistę" i wielkim człowiekiem — "zdecydowanie powiernikiem losów

Ten Fabijanski jest dzis slawny z tego, ze byl w transie,
znaczy w Rafalali:
https://twitter.com/Jowita_W/status/1546613701729550345

Teraz bedzie sie kajal, tusze.

Re: Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzedał dom i pozbył się restauracji

<takfoe$17gf$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40460&group=soc.culture.polish#40460

From: dan...@qmail.com (dantes)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Amaro oddał_swoje_życie_Maryi._Dla_niej
_sprzedał_dom_i_pozbył_się_restauracji
Date: Tue, 12 Jul 2022 20:51:30 +0200
 by: dantes - Tue, 12 Jul 2022 18:51 UTC

Dnia Tue, 12 Jul 2022 10:58:46 -0700 (PDT), a a napisał(a):

> [...]
> "urzekł go tym, że żył w ukryciu i miał wielką pokorę". — Wymodlił i
> wyprosił dla nas sporo łask, więc po ludzku mamy słabość do niego.

Gościu zwyczajnie się wypalił, oponek nie zdobył, brak mu pomysłów na
dalszy "byzness", a że uzależniony jest od "bycia podziwianym" no to
pajacuje...

Co do "matek boskich", to jak do tej pory "królują" trzy:
Matka Boska Kożuchowska,
Matka Boska Steczkowska,
Matka Boska Lewandowska.
Z czego tylko ta druga pozowała na okładce pewnego magazynu dla pań
jako Maryja z Dzieciątkiem.
Nomen omen córka księdza, który to chcąc sprawdzić zadęcie w górnej tonacji
"h" pewnej chórzystki, począł m.in Justysię...

interests / soc.culture.polish / Amaro oddał swoje życie Maryi. Dla niej sprzedał dom i pozbył się restauracji