"You can have my Unix system when you pry it from my cold, dead fingers." -- Cal Keegan

interests / soc.culture.polish / Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

SubjectAuthor
* Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratownika a
`* Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zarAzor
 +* Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratoa a
> [...]
 |   `- Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratoPiotr
 `- Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratoPiotr

1
Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<0fd75767-ab7a-4445-be58-fd1bc81c8c15n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40637&group=soc.culture.polish#40637

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 14 Jul 2022 10:47:22 -0700 (PDT)
Subject: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratownik
ów i sprzętu, łodzi motorowych
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 14 Jul 2022 17:47 UTC

Jeden z wyciągniętych z wody mężczyzn był w ciężkim stanie. Dziś zmarł w szpitalu. Stracił życie, bo chciał uratować innego człowieka. Wspólnie z plażowiczami stworzył tzw. łańcuch życia, który został rozerwany przez wodę

Na plaży maja byc ratownicy, ma byc sprzet, maja byc łodzie motorowe
a wszystko nadal dziala jak 100 lat temu i ludzie się topią w morzu jak kaczki

https://www.onet.pl/informacje/onettrojmiasto/lancuch-zycia-jak-prawidlowo-go-utworzyc-ratownik-przestrzega/dek2rpb,79cfc278

a kretyni wymyślaja łąncuchy szczęscia, łancuchy życia, zamiast gnac ratownikow do roboty na lodziach motorowych

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<tapon1$117o$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40639&group=soc.culture.polish#40639

From: komu...@nadrzewo.il (rAzor)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Łańcuch życia to polski bełkot, za
miast_ratowników_i_sprzętu,_łodzi_motorowych
Date: Thu, 14 Jul 2022 20:53:22 +0200
 by: rAzor - Thu, 14 Jul 2022 18:53 UTC

a a pisze:
> [...]
> a wszystko nadal dziala jak 100 lat temu i ludzie się topią w morzu jak kaczki

Topić to się może smalec na patelni, albo lód w szklance.
Ludzie *toną*.
I nie jak kaczki - te akurat świetnie pływają i nurkują.

--
Jebać CSU!
I Platfonsów. Tfu!

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<aff70385-4872-4aba-b057-3afb95dc48e6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40640&group=soc.culture.polish#40640

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 14 Jul 2022 12:14:54 -0700 (PDT)
Subject: Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast rato
wników i sprzętu, łodzi motorowych
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 14 Jul 2022 19:14 UTC

On Thursday, 14 July 2022 at 20:53:23 UTC+2, rAzor wrote:

> [...]
> Ludzie *toną*.
> I nie jak kaczki - te akurat świetnie pływają i nurkują.

znów idiota bedzie komentował od rzeczy

a czlowiek sie utopił

Miasto nadmorskie z plażą zarabia na turystach dziesiątki mil;ionów z opłat lokalnych, podatków, sprzedazy towarow, uslug

I kilka łodzi motorowych nie kosztuje milion i powinny caly dzień byc zwodowane i obserwować
plażowiczów w wodzie.

Ale niekumate Zenki wymyśłaja łańcuchy życ ia, zamiast gnac ratowników do roboty

I łatwowierny plażowicz daje się wciągnąć w goowno i wchodzi do wody i ktos go trzyma, puszcza
i sie utopił, bo idiota go wrobił w trumnę

Za to powinn o być dozywocie

Łancuchy życ ia niech robią ratownicy, strażacy, wojskowi
ale nie biedni plażowicze

Mógł zyc 100 lat, przyjechał na wypoczynek z rodziną i nie żyje,
bo zpostal wrobiony w goowniany lancuch życia

Za to jedyna kara to dozywocie dla organizatora łańcucha i calkowity przepadek mienia
--

topić się – Słownik języka polskiego PWN

topić się Słownik języka polskiego PWN* topić się 1. «tonąć» 2. «rzucać się do wody z zamiarem pozbawienia się życia» 3. «zanurzać się w czymś grząskim lub znikać pod wodą» 4. «topnieć» zgłoś uwagę Popularne słowa bezprecedensowy aspekt alegoria pod wezwaniem empiryczny coraz na pewno szwagierka pruderyjny m.in. Przeglądaj słowniki A Ą B C D E F G
topić się - definicja, synonimy, przykłady użycia

topić się 1. «tonąć» 2. «rzucać się do wody z zamiarem pozbawienia się życia» 3. «zanurzać się w czymś grząskim lub znikać pod wodą» 4. «topnieć» Słowniki PWN - zobacz ofertę >> Porady językowe Kliknij, aby zobaczyć „topić się” w Poradni Językowej PWN Korpus Języka Polskiego PWN Kliknij, aby zobaczyć „topić się” w Korpusie Języka Polskiego PWN
topić – Wikisłownik, wolny słownik wielojęzyczny

(1.2) zagłębiać coś w czymś (1.3) sprawiać, że coś przemieszcza się pod powierzchnię cieczy albo w głąb ciała (1.4) przemieniać ciało stałe w ciecz poprzez podgrzewanie czasownik zwrotny niedokonany topić się ( dk. brak ) (2.1) tracić życie w płynie lub czymś grząskim (2.2) znikać pod wodą lub w innym środowisku płynnym
Dramat nad morzem. Sześć osób zaczęło się topić

1 dzień temu · Jeden z turystów jest reanimowany, a jednego nadal poszukują ratownicy. Oficer prasowy KP PSP kpt. Jakub Czapliki poinformował, że w środę około godziny 13 służby otrzymały zgłoszenie o zaginięciu jednej osoby w morzu. Osoby postronne, chcąc pomóc w poszukiwaniach, weszły do wody, tworząc tzw. łańcuch życia, lecz nagle ...
Topić się - sennik Senneo
https://senneo.net › sennik-topic-sie

Topić się Topić się Topienie się we śnie jest poważnym sygnałem ostrzegawczym przed popadaniem w melancholię, kryzysem emocjonalnym czy nawet depresją. Sny o topieniu się pojawiają się w kryzysowych momentach naszego życia, na przykład w wyniku rozwodu, śmierci kogoś bliskiego, ciężkiej choroby czy utraty pracy. Szczegółowe znaczenie snu:
Obrazy topić się
bing.com › images
Obraz znaleziony dla: topić się. Rozmiar: 181 x 170. Źródło: www.webniusy.com
Pies wpadł do kanału i zaczął się topić. Nie do wiary przez kogo został ...
Obraz znaleziony dla: topić się. Rozmiar: 181 x 170. Źródło: spottedlublin.pl
Wszedł do wody i po chwili zaczął się topić. Życia mężczyzny nie udało ...
Obraz znaleziony dla: topić się. Rozmiar: 181 x 170. Źródło: dollwaucag.blogspot.com
Przez nieuwagę Arka, Kubuś zaczął się topić! [19+ ODC. 446]
Obraz znaleziony dla: topić się. Rozmiar: 192 x 161. Źródło: pikio.pl
Niewiarygodne! Dziecko w domu zaczęło topić się "na sucho", ratownicy ...
Obraz znaleziony dla: topić się. Rozmiar: 145 x 170. Źródło: www.wiocha.pl
Nie ma jak to topić się w łajnie - wiocha.pl absurd 402493
Zobacz wszystko
Zobacz wszystkie obrazy
Dramat w Jantarze! Tonęło 5 osób. Jedna wciąż jest poszukiwana.
https://polskatimes.pl › dramat-w-jantarze-tonelo-5...

1 dzień temu · Zakończono właśnie poszukiwania mężczyzny, który miał topić się w Jantarze. Akcję przerwano przed godz. 17, gdyż, jak poinformowała nas straż pożarna, nie ma dowodów, by ...
TOPIĆ SIĘ - Tłumaczenie na angielski - bab.la

topić się (też: zatonąć, zatopić, zanurzyć, tonąć, utopić, topić, osiąść, opaść, zanurzyć się, zanikać) volume_up sink {czas.} Przykłady użycia Polish English Przykłady kontekstowe "topić się" w angielsko Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.
Strażak uratował dwie osoby podczas akcji w Jantarze. "Bez …

22 godz. temu · W sumie cztery osoby zaczęły się topić, po tym jak utworzono na wodzie łańcuch życia. 18+ Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat ...
PILNE! Dramat nad polskim morzem! Nagle 6 osób zaczęło się …

13.07.2022 · Prąd był jednak tak silny, że topić zaczęły się cztery kolejne osoby. Udało się je wydobyć na brzeg. Dwie osoby były reanimowane i zostały przewiezione do szpitala. Jak informuje TVN24, dwie osoby udało się uratować, a ich stan jest dobry. Reanimacja dwóch kolejnych zakończyła się powodzeniem, lecz ich stan oceniany jest jako ciężki.
Jantar, akcja ratunkowa w Bałtyku (13.07.2022, godz. 17.10) …
https://nowydworgdanski.naszemiasto.pl › jantar...

1 dzień temu · Zgłoszenie o osobie topiącej się w Jantarze straż otrzymała dzisiaj (13 maja) w godzinach południowych. - Dostaliśmy zgłoszenie o tym, że 200-300 metrów od brzegu

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<taprpe$amq$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40641&group=soc.culture.polish#40641

From: komu...@nadrzewo.il (rAzor)
Newsgroups: soc.culture.polish
miast_ratowników_i_sprzętu,_łodzi_motorowych
Date: Thu, 14 Jul 2022 21:45:50 +0200
 by: rAzor - Thu, 14 Jul 2022 19:45 UTC

a a pisze:

> znów idiota bedzie komentował od rzeczy
>
> a czlowiek sie utopił

Utonął.
--
Jebać CSU!
I Platfonsów. Tfu!

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<taprtu$amq$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40642&group=soc.culture.polish#40642

From: komu...@nadrzewo.il (rAzor)
Newsgroups: soc.culture.polish
miast_ratowników_i_sprzętu,_łodzi_motorowych
Date: Thu, 14 Jul 2022 21:48:15 +0200
 by: rAzor - Thu, 14 Jul 2022 19:48 UTC

a a pisze:

> znów idiota bedzie komentował od rzeczy

Pan raczy zwrócić uwagę, że ja pana nie obrażałem.
Tympy ciulu. Tfu!
--
Jebać CSU!
I Platfonsów. Tfu!

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<c0104a8b-aa9e-4406-9837-2c3705d95de4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40647&group=soc.culture.polish#40647

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 14 Jul 2022 14:12:04 -0700 (PDT)
wników i sprzętu, łodzi motorowych
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 14 Jul 2022 21:12 UTC

On Thursday, July 14, 2022 at 8:53:23 PM UTC+2, rAzor wrote:

> Topić to się może smalec na patelni, albo lód w szklance.
> Ludzie *toną*.

utopić się - "«stracić lub odebrać sobie życie przez całkowite zanurzenie się w wodzie»
https://sjp.pwn.pl/slowniki/utopi%C4%87%20si%C4%99.html

I jak rAzor teraz wyglada?

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<28a29a94-bb35-440f-b077-cd5653651e3en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40680&group=soc.culture.polish#40680

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Jul 2022 09:14:31 -0700 (PDT)
wników i sprzętu, łodzi motorowych
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 15 Jul 2022 16:14 UTC

On Thursday, July 14, 2022 at 9:48:15 PM UTC+2, rAzor wrote:
> a a pisze:

> Pan raczy zwrócić uwagę, że ja pana nie obrażałem.

No wlasnie - a pan rAzor taki kulturalny: "ciulu"," Tfu! Jebać CSU! I Platfonsów. Tfu!". Pelna kultura!
I do tego jaki otwarty umysl!

rAzor : >>> Topić to się może smalec na patelni, albo lód w szklance. Ludzie *toną*.
mant:

rAzor: > Utonął.

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<tas4nc$13a$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40682&group=soc.culture.polish#40682

From: komu...@nadrzewo.il (rAzor)
Newsgroups: soc.culture.polish
miast_ratowników_i_sprzętu,_łodzi_motorowych
Date: Fri, 15 Jul 2022 18:30:37 +0200
 by: rAzor - Fri, 15 Jul 2022 16:30 UTC

Piotr pisze:

> No wlasnie - a pan rAzor taki kulturalny: "ciulu"," Tfu! Jebać CSU! I Platfonsów. Tfu!". Pelna kultura!
> I do tego jaki otwarty umysl!

Netykieta mówi wyraźnie - sygnatura nie podlega dyskusji.
Pan aa jako pierwszy nazwał mnie "idiotą".

> rAzor : >>> Topić to się może smalec na patelni, albo lód w szklance. Ludzie *toną*.
> mant:
>
> rAzor: > Utonął.

Masz pan PLONKa za głupotę. Takich "rabinicznych" adwokatów to ja nie
potrzebuję.
--
Jebać CSU!
I Platfonsów. Tfu!

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<100eac77-a6c5-4fde-81dd-f8e329b11f76n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40683&group=soc.culture.polish#40683

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Jul 2022 09:43:50 -0700 (PDT)
wników i sprzętu, łodzi motorowych
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 15 Jul 2022 16:43 UTC

On Friday, 15 July 2022 at 18:30:40 UTC+2, rAzor wrote:

> [...]
> Pan aa jako pierwszy nazwał mnie "idiotą".

> Masz pan PLONKa za głupotę. Takich "rabinicznych" adwokatów to ja nie
Żeby zakończyc ten idiotyczny spór idioty, gdy utopił się plażowicz, R.I.P.,
a przyjechał prywatnie a nie jako ratownik
i wraca w trumnie
a nie utopił się sam z siebie, ale przez udzial w lancuchu śmierci

Gdy to wymyślił, dożywocie na bezludnej wyspie
i należy go odszukać

Ludzie mogą wchodzić do morza gdy sa połączeni liną, bo jest szansa na ratunek

ale ci idioci , promujący aby plażowicze wchodzili głeboko w m orza i trzymali się za ręce
to od razu dozywocie
i niech Ziobro nie czeka
bo go inni idioci wciągnęli w lańcuch smierci

Topi się Zenek
Tonie okręt

Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych

<0cebe647-eebd-4647-b3ec-db06a6490389n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40692&group=soc.culture.polish#40692

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 15 Jul 2022 11:57:48 -0700 (PDT)
wników i sprzętu, łodzi motorowych
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 15 Jul 2022 18:57 UTC

On Friday, July 15, 2022 at 6:30:40 PM UTC+2, rAzor wrote:

> Netykieta mówi wyraźnie - sygnatura nie podlega dyskusji.

I co z tego, skoro mowimy o Panu i Panskiej klasie. I dla oceny tego kim Pan jest - sygnaturka jest o niebo
BARDZIEJ PRZYDATNA niz cokolwiek co Pan napisze do dyskusji - bo sygnaturka jest Pana wlasnym
wyrazem tego kim Pan jest, slowami z ktorymi Pan sie identyfikuje i z ktorymi CHCE byc identyfikowany.

> Pan aa jako pierwszy nazwał mnie "idiotą".

I to ma usprawiedliwaic Panskie wykwity kultury osobistej: "Tfu! Jebać CSU! I Platfonsów. Tfu!" - jak ?

Czyli na wykazanie rAzorowi ze pouczal oponenta w oparciu o swoja ignorancje (defincja slowa "topic sie"
ze Slownika Jezyka Polskiego ZAPRZECZA jego pouczeniom rAzora)

nasz scpowy pan rAzor, jak przystalo na czlowieka prawicowych wartosci: czlowieka honoru i intelektualnej
"integrity" - przyznal racje i przeprosil pouczanego i czytelnikow:

> Masz pan PLONKa za głupotę. Takich "rabinicznych" adwokatów to ja nie potrzebuję.

Pan "rAzor" - everybody. ;-)
==Piotr
P.S. Dziekuje za "rabiniczny" komplement, ale chyba troche na wyrost - owinac sobie Pana wokol palca z uzyciem
jednego wyszukania (defincji z SJP) potrafiloby nawet dziecko.

interests / soc.culture.polish / Re: Łańcuch życia to polski bełkot, zamiast ratowników i sprzętu, łodzi motorowych