If mathematically you end up with the wrong answer, try multiplying by the page number.

interests / soc.culture.polish / Re: Księga Twarzy planuje zwolnić Górę Cukru ?

SubjectAuthor
* Księga Twarzy planuje zwolnić Górę Cukru ?a a
`- Re: Księga Twarzy planuje zwolnić Górę Cukru ?a a

1
Księga Twarzy planuje zwolnić Górę Cukru ?

<6c4b82f8-fff7-4ccc-a529-474e7fc9a8a5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40862&group=soc.culture.polish#40862

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 17 Jul 2022 11:16:04 -0700 (PDT)
Subject: Księga Twarzy planuje zwolnić Górę Cukru ?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 17 Jul 2022 18:16 UTC

Menedżerowie Facebooka mają polować na słabych pracowników. Meta chce zwalniać osoby, które zawiodły firmę
Insider
17 lipca 2022, 11:22.
1 min czytania
Udostępnij artykuł

Menedżerowie Facebooka mają za zadanie uważnie przyglądać się każdemu z nadzorowanych przez siebie pracowników i zdecydować, czy ich praca przynosi firmie wystarczająco dużo korzyści.

Menedżerowie Facebooka mają obowiązek sprawdzać wydajność wszystkich swoich podwładnych
Jeden z szefów napisał, że ci, którzy są postrzegani jako słabi lub neutralni, muszą zostać usunięci
Następnym krokiem mogą być zwolnienia. Jak donosił Insider, Facebook już wprowadził znaczne ograniczenie zatrudnienia
Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Menedżerowie Facebooka mają za zadanie uważnie przyglądać się każdemu z nadzorowanych przez siebie pracowników i zdecydować, czy ich praca przynosi firmie wystarczająco dużo korzyści.

Maher Saba, szef działu inżynierii Facebooka, napisał do menedżerów firmy, że muszą zidentyfikować wszystkie osoby, które należą do kategorii "potrzebujących wsparcia". Wspomniana notatka została ujawniona przez pracownika Facebooka w popularnej wśród pracowników technicznych aplikacji Blind.

https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/meta-chce-zwalniac-osoby-ktore-zawiodly-firme/g54ld22

Nie wiem po co ta księga twarzy jeszcze istnieje.
Tam nikt nigdy nie odpowiada.

Coś się napisze i zero odzewu, komus się odp[owie, coś skomentuje i zero odzewu./

Ksiega Twarzy jest martwa poza oplaconym, spamem reklamowym

Re: Księga Twarzy planuje zwolnić Górę Cukru ?

<76f7ea5d-4ba0-4b0c-9b96-d8520a781620n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=40863&group=soc.culture.polish#40863

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 17 Jul 2022 11:16:57 -0700 (PDT)
Subject: Re: Księga Twarzy planuje zwolnić Górę Cukru ?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 17 Jul 2022 18:16 UTC

On Sunday, 17 July 2022 at 20:16:05 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> Coś się napisze i zero odzewu, komus się odp[owie, coś skomentuje i zero odzewu./
>
> Ksiega Twarzy jest martwa poza oplaconym, spamem reklamowym
Zgodnie z jej treścią, osoby zidentyfikowane przez menedżerów jako osiągające słabe wyniki miały być poddane ocenie za pomocą wewnętrznych metod. Saba, który pracuje w firmie od dekady, powiedział, że proces ten jest podejmowany po to, aby "skierować do wyjścia osoby, które nie są w stanie wejść na właściwe tory".

— Każdy menedżer musi pomyśleć o każdej osobie w swoim zespole i o wartości, jaką wnosi do Mety. Jeśli ktoś z jego bezpośrednich podwładnych ma słabe wyniki, to nie jest tym, kogo potrzebujemy. On zawodzi tę firmę. Jako menedżer nie możesz pozwolić, by ktoś był neutralny lub negatywny dla Mety — zaapelował Saba.

interests / soc.culture.polish / Re: Księga Twarzy planuje zwolnić Górę Cukru ?