From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: 2007, München …
Date: Sun, 6 Mar 2022 10:26:40 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sun, 6 Mar 2022 10:26 UTC

един цитат само от тогава:

"In 2007 at the Munich Security Conference, he said: _We will not tolerate
the expansion of NATO to a point where your NATO, your border, is touching
Russia, specifically Ukraine and Georgia. We see these as essentially
Trojan horses for NATO's military power and U.S. influence, subversion and
so forth_".

преди 15 години. и после путин му е виновен на ивайло.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: 2007, München …

<0210ae45-53c5-4e18-98df-822d5bee4282n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=4199&group=soc.culture.bulgaria#4199

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 7 Mar 2022 00:14:39 -0800 (PST)
Subject: Re: 2007, München …
From: talasym...@gmail.com (Tala Sym)
 by: Tala Sym - Mon, 7 Mar 2022 08:14 UTC

On Sunday, March 6, 2022 at 2:26:42 AM UTC-8, Nick wrote:
> [...]
>
> --
> «地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Дълго не бях чел, какво си пипете тук, щото пак пътувах. След 5-6 спама от Ник реших да се престраша и обобщя:

Напоследък мурзилките съвсем почват да си изпускат нервите. Първо, ряпата (по Чорби), eхидничи и се закача с темата "Кога Путин ще нападне" (и видите ли колко сте "зле", щом си милите, че ще нападне). Да, ама, Путин взе, че го изненада (барабар със сите други рублофили). И изведнъж се наложи да крещи с пяна на уста колко хубаво нещо е агресията и окупацията, стига тя да е от Путин (изведнъж забрави за САЩ и нейните агресии и окупации в разни страни).

Специфично за тоз пост, обаче... Не го разбирам, явно. Не знам какво иска да ни каже Ник, ама аз имам питане за туй: "expansion of NATO to a point where your NATO, your border, is touching
Russia"... Това не е ли done deal since 2004? 3 натовски държави вече са на границата с Русия от 2004, нали? Аз питах и Гугъл и Бинг, все така казват. Що сега е проблем?

И после другаря Ник вика "преди 15 години. и после путин му е виновен"... аз пак реших, че нищо не помня и пак питах и Гугъл и Бинг, ами Путин преди 15 год. пак е бил на власт като сега (та даже от 2000 насам с едно "прекъсване" като мин. пред.).
Не разбирам какво иска да каже матрьошката с 15-те години и Путин?

Re: 2007, München …

<67690440-e1b9-4c6c-a559-6b0d5641373en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=4200&group=soc.culture.bulgaria#4200

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 7 Mar 2022 00:19:14 -0800 (PST)
From: talasym...@gmail.com (Tala Sym)
 by: Tala Sym - Mon, 7 Mar 2022 08:19 UTC

> [...]
>
> --
> «地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Tala Sym's profile photo
Tala Sym
12:14 AM (1 minute ago)
Дълго не бях чел, какво си пишете тук, щото пак пътувах. След 5-6 спама от Ник реших да се престраша и обобщя:

[...]

Специфично за тоз пост, обаче... Не го разбирам, признавам. Не знам какво иска да ни каже Ник, ама аз имам питане за туй: "expansion of NATO to a point where your NATO, your border, is touching
Russia"... Това не е ли done deal since 2004? 3 натовски държави вече са на границата с Русия от 2004, нали? Аз питах и Гугъл и Бинг, все така казват. Що сега е проблем?

И после другаря Ник вика "преди 15 години. и после путин му е виновен"... аз пак реших, че нищо не помня и пак питах и Гугъл и Бинг. Путин преди 15 год. пак е бил на власт като е сега...
Не разбирам какво иска да каже матрьошката с 15-те години и Путин?

Re: 2007, München …

<0cf38898-02a5-40a1-8ca1-0876b453e1d2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=4201&group=soc.culture.bulgaria#4201

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 7 Mar 2022 00:51:52 -0800 (PST)
From: talasym...@gmail.com (Tala Sym)
 by: Tala Sym - Mon, 7 Mar 2022 08:51 UTC

<t04ogp$68f$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=4204&group=soc.culture.bulgaria#4204

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 7 Mar 2022 10:58:33 -0000 (UTC)
 by: Nick - Mon, 7 Mar 2022 10:58 UTC

On Mon, 7 Mar 2022 00:14:39 -0800 (PST), Tala Sym wrote:

> [...]

> се наложи да крещи с пяна на уста колко хубаво нещо е агресията и
> окупацията, стига тя да е от Путин (изведнъж забрави за САЩ и нейните

сега, за да си съсвем убедителен, остава да ме цитираш къде съм крещял, че
и с пяна на уста, че агресията е хубаво нещо. иначе си оставаш неособено
компетентен трол (то и това е силно казано, но за по-лесно разбиране ще го
оставя така).

> [...]
> done deal since 2004? 3 натовски държави вече са на границата с Русия от
> 2004, нали? Аз питах и Гугъл и Бинг, все така казват. Що сега е проблем?

явно имаш проблем с осмислянето на писан текст -- не е проблем от 2022 г.,
а още 2007 (пак оставям тази година за да ти е по-лесно). оставям и на теб
да осмислиш защо е пренебрегнато това изказване.

> [...]
> насам с едно "прекъсване" като мин. пред.).

> Не разбирам какво иска да каже матрьошката с 15-те години и Путин?

че 15 години не ви стигат да разберете какво ви е казал путин тогава. а
той ви е казал точно това, което сега прави.

съжалявам, ама и ехидниченето не е силната ти страна.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor