Backed up the system lately?

interests / soc.culture.polish / "Nic nie przynosi mi więcej szczęścia niż próba pomocy najbardziej bezbronnym osobom w społeczeństwie. Jest to cel i istotna część mojego życia. Rodzaj przeznaczenia. Ktokolwiek jest w niebezpieczeństwie, może mnie wezwać. Przyjdę biegiem, gdziekolwi

SubjectAuthor
* "Nic nie przynosi mi więcej szczęścia niż próbaa a
`* Re: "Nic nie przynosi miandal
 `* Re: "Nic nie przynosi mi więcej szczęścia niż pra a
  +- Re: "Nic nie przynosi mi więcej szczęścia niż pra a
  `- Re: "Nic nie przynosi miandal

1
[...]

<c5142e12-f062-476e-bfa7-122567e3b9e2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45537&group=soc.culture.polish#45537

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 13 Sep 2022 18:12 UTC

"Nic nie przynosi mi więcej szczęścia niż próba pomocy najbardziej bezbronnym osobom w społeczeństwie. Jest to cel i istotna część mojego życia. Rodzaj przeznaczenia. Ktokolwiek jest w niebezpieczeństwie, może mnie wezwać. Przyjdę biegiem, gdziekolwiek się znajdą".

Diana Spencer

Mogę kontynuować misję Diany

Piszcie czego potrzebujecie

Re: "Nic nie przynosi mi więcej szczęścia niż próba pomocy najbardziej bezbronnym osobom w społeczeństwie. Jest to cel i istotna część mojego życia. Rodzaj przeznaczenia. Ktokolwiek jest w niebezpieczeństwie, może mnie wezwać. Przyjdę biegiem, gdziekolwi

<tfqhgi$1gjv$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45539&group=soc.culture.polish#45539

Date: Tue, 13 Sep 2022 18:17:54 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 13 Sep 2022 18:17 UTC

On Tue, 13 Sep 2022 11:12:42 -0700 (PDT), a a wrote:

> [...]
> życia. Rodzaj przeznaczenia. Ktokolwiek jest w niebezpieczeństwie, może
> mnie wezwać. Przyjdę biegiem, gdziekolwiek się znajdą".

pisz raz na rok

[...]

<6a27d6d5-bf6e-4805-a38c-da4591dc1caen@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45542&group=soc.culture.polish#45542

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 13 Sep 2022 18:21 UTC

On Tuesday, 13 September 2022 at 20:18:01 UTC+2, andal wrote:

> pisz raz na rok
Napisz czy jesteś w niebezpieczenstwie

[...]

<fb4e1a1d-57cf-43b4-aa3f-8b2141e89f17n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45544&group=soc.culture.polish#45544

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 13 Sep 2022 18:29 UTC

On Tuesday, 13 September 2022 at 20:21:49 UTC+2, a a wrote:

> Napisz czy jesteś w niebezpieczenstwie
The Princess of Wales died tragically after a car crash in a Paris tunnel in 1997, due to a high-speed chase by the paparazzi and what the subsequent inquest described as the "gross negligence" of her driver, Henri Paul, whose blood alcohol was three times over the French legal limit.

Henri Paul and Diana's boyfriend Dodi Fayed were both killed instantly in the crash, while Diana survived for a few hours before dying at La Pitie Salpetriere Hospital.

Related: Can You Visit Princess Diana's Grave—And What Dress Was She Buried In?

A firefighter who led the response team pulled Diana from the wreckage. He said that the princess asked him, "My God, what has happened?" It was only later that he found out the victim was Princess Diana, and that these would be her final words.

Related: Before She Died in August 1997, These Were Princess Diana's Final Words

The firefighter Xavier Gourmelon said that he had to massage the princess's heart after she stopped breathing. When she started breathing again he said, "It was a relief, of course, because as a first responder you want to save lives—and that’s what I thought I had done."

Księżna Walii zmarła tragicznie po wypadku samochodowym w paryskim tunelu w 1997 roku, w wyniku szybkiej pogoni paparazzi i tego, co późniejsze dochodzenie opisało jako "rażące zaniedbanie" jej kierowcy, Henri Paula, którego alkohol we krwi trzykrotnie przekroczył francuski limit prawny.

Henri Paul i chłopak Diany, Dodi Fayed, zginęli natychmiast w wypadku, podczas gdy Diana przeżyła kilka godzin, zanim zmarła w szpitalu La Pitie Salpetriere.

Powiązane: Czy możesz odwiedzić grób księżnej Diany - i w jakiej sukni została pochowana?

Strażak, który kierował zespołem reagującym wyciągnął Dianę z wraku. Powiedział, że księżniczka zapytała go: "Mój Boże, co się stało?". Dopiero później dowiedział się, że ofiarą była księżna Diana i że to będą jej ostatnie słowa.

Powiązane: Zanim zmarła w sierpniu 1997 roku, to były ostatnie słowa księżnej Diany

Strażak Xavier Gourmelon powiedział, że musiał masować serce księżniczki po tym, jak przestała oddychać.. Kiedy zaczęła ponownie oddychać powiedział: "To była oczywiście ulga, ponieważ jako osoba udzielająca pierwszej pomocy chcesz ratować życie - i to właśnie myślałem, że zrobiłem".

https://parade.com/1122095/roisinkelly/what-was-princess-dianas-last-words/

Kierowca Diany nie mógl być pijany
bo był zawodowym wojskowym
a nie Zenkiem ze stodoły

[...]

<tfqrjl$1gjv$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45550&group=soc.culture.polish#45550

Date: Tue, 13 Sep 2022 21:10:13 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 13 Sep 2022 21:10 UTC

On Tue, 13 Sep 2022 11:21:49 -0700 (PDT), a a wrote:

> Napisz czy jesteś w niebezpieczenstwie

w niesamowitym