Keep on keepin' on.

interests / soc.culture.polish / Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

SubjectAuthor
* Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?Basia
+- Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?Basia
`* Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?Piotr
> [...]
   +* Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?Basia
   |`- Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?Piotr
   `* Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?andal
    `* Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?Piotr
     `- Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?andal

1
Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<2a04f7f0-e37e-41e9-9c67-7b6a7ee177f2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45761&group=soc.culture.polish#45761

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 06:00:22 -0700 (PDT)
Subject: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 17 Sep 2022 13:00 UTC

Przed sama inwazja Ukrainy, w styczniu i lutym
2022, Biden wielokrotnie i w kolko powtarzal
Putyniowi: "don't do it" "don't do it" "don't do it."
Przestrogi i sugestie zapewne nie byly szczere
a mialy w zamiarze sprowokowanie decyzji ataku.

Dzisiaj Biden mowi ponownie:
“Don’t. Don’t. Don’t. You will change the face of war unlike anything since World War II,” he said."

W swietle szwedzkich rewelacji ( https://archive.ph/cbJE8 )
mozna i nalezy sie chyba rozumiec ze Biden sugeruje
i przestrzega bo chce by uzyl On na Ukrainie atomowek.
Spowodowalo by to masowa ucieczke kapitalu z Europy
do USA, ..."unlike anything we've seen since WWII."

Biden warns Russia against nuclear option in Ukraine

US President Joe Biden has warned Russia of harsh consequences should it use nuclear or chemical weapons in Ukraine.

In an interview with CBS News, a part of which was released on Friday, Biden was asked what would he say if he learned that Moscow is considering the use of weapons of mass destruction to counter what Kiev calls a successful counter-offensive in the east.

“Don’t. Don’t. Don’t. You will change the face of war unlike anything since World War II,” he said.

https://www.rt.com/news/562999-biden-warn-russia-nuclear-ukraine/

Basia (Ona/Jej)

Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<afc4022b-8077-477a-85be-413666ebb5b6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45812&group=soc.culture.polish#45812

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 19:03:00 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 18 Sep 2022 02:03 UTC

On Saturday, September 17, 2022 at 6:00:28 AM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
>
> “Don’t. Don’t. Don’t. You will change the face of war unlike anything since World War II,” he said.

Putyn dawno temu cytowal doktryne atomowa
Rosji mowiaca o uzyciu broni atomowej tylko
w wypadku zagrozenia istnienia Panstwa, oraz
stwierdzal ze nie ma zadnego powodu by uzywac
takiej broni w wojnie z Ukraina.

Po co wiec dziennikarz zadaje takie pytanie
Bidenowi. Bez watpienia wczesniej pytanie
zostalo zatwierdzone przez Bidena. Przypomina
to wywiad ze Stephanopolousem z Marca 2021
gdzie pytal Bidena w dwa miesiace po zaprzysiezeniu
jako Prezydenta czy Putyn to morderca.
Dzisiaj w swietle rewelacji szwedzkich
wydaje sie oczywiste ze juz wtedy Biden
gral na konflikt z Putyniem, na wojne z Rosja.

https://www.youtube.com/watch?v=lSFBd7g-oq0

https://youtu.be/-1cl0oDiVPo?t=554

> https://www.rt.com/news/562999-biden-warn-russia-nuclear-ukraine/

Basia (Ona/Jej)

Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<fb53ed14-ef16-4070-aa8c-63507b611127n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45821&group=soc.culture.polish#45821

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 06:49:48 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 18 Sep 2022 13:49 UTC

On Saturday, September 17, 2022 at 10:30:28 AM UTC-2:30, Basia wrote:
> [...]
>
> Dzisiaj Biden mowi ponownie: “Don’t. Don’t. Don’t. You will change the face of war unlike anything since World War II,” he said."

Brawo! Nasz Bardzo Stabilny odkryl, ze gdyby Biden nie mowil, zeby nie atakowac Ukrainy - Putin by jej ... nie zaatakowal

Malo tego, nasz Mr. Ed wpadl na pomysl CZEMU Biden mial podpuszczac Putina do ataku na Ukraine:

"nalezy sie chyba rozumiec ze Biden sugeruje i przestrzega bo chce by uzyl On na Ukrainie atomowek.
Spowodowalo by to masowa ucieczke kapitalu z Europy do USA, ..."unlike anything we've seen since WWII."

Czyli nie dosc, ze to kolejna genialna teoria konspiracyjna Zwolana, to pokazuje co Zwolan NAPRWDE czuje do Putina:

Do tej pory Zwolan uwiarygadnial swoje promowanie propagandy Putina pisaniem o nim jako "Putyniu" - uwiarygadnial,
no bo jesli ktos pokazuje otwarcie lekcewazenie wobec Putina przekrecajac jego nazwisko tak aby kojarzylo sie z , bua-ha-ha! ,
"budyniem" - to musi znaczyc, ze nie jest ofiara putinowskiej propagandy, ktora do Putina zwaraca sie z szacunkiem, by nie
powiedziec - na kleczkach.
A w tym poscie wpadka - Mr. Edowi wymsknelo sie co naprawde mysli o Putinie - pisze o nim, jak .... o Bogu, z wielkiej litery: "On".

"by uzyl On na Ukrainie atomowek"
Edward "Ona/Jej" Zwolan

Po ich freudowskich przejezyczeniach poznacie ich ? ;-)

==Piotr

Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<8b4a83ae-1fc3-4267-998c-1872c396cf96n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45847&group=soc.culture.polish#45847

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 12:58:10 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 18 Sep 2022 19:58 UTC

On Sunday, September 18, 2022 at 6:49:49 AM UTC-7, Piotr wrote:
> A w tym poscie wpadka - Mr. Edowi wymsknelo sie co naprawde mysli o Putinie - pisze o nim, jak .... o Bogu, z wielkiej litery: "On".
> "by uzyl On na Ukrainie atomowek"
> Edward "Ona/Jej" Zwolan

Trela jest glupek, wszyscy o tym wiedza.
Basia zawsze pisze zaimki osobowe z
duzych liter.
> Po ich freudowskich przejezyczeniach poznacie ich ? ;-)
>
> ===
> Piotr

Basia (Ona/Jej)

Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<38f76708-a26a-490e-8e9f-40bd4de52cc2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45851&group=soc.culture.polish#45851

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 14:45:08 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 18 Sep 2022 21:45 UTC

On Sunday, September 18, 2022 at 5:28:11 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Trela jest glupek, wszyscy o tym wiedza.
> Basia zawsze pisze zaimki osobowe z duzych liter.

Czy Zwolan naprawde uwaza czytajacych scp za az takich idiotow, ze uwierza mu na slowo? Nawet pobiezne wyszukanie znajduje:

- "W innym watku pisalam ze dla totalniaka Treli najwazniejsze jest powielanie panstwowej propagandy, ...tak go Jaskoty w PRL'u ulepili".
- "Teraz teledetektyw od Jaskota bedzie udawal ze informacje o sobie udostepnil samemu i jemu tez nalezy sie od innych taka wzajemnosc".
- " w lokacji w ktorej Jaskot i jego ludzie dokonywali masowej inwigilacji opozycji"
- "Jestem Trela, od Jaskota, wierzcie mi na slowa, otwierajcie wrota"
- "Gdy Piotr byl jeszcze studentem jego wspolokatorzy w akademickim pokoju wpadali denuncjowani (?) w rece SB'ecji, pozniej byli
skazywani na wieloletnie wyroki wiezienia."
-" Piotr Trela nawet dzisiaj grozi swoim oponentom donosicielstwem"
- "Donosiciel, jego przelozeni, nie sa zainteresowani przekazywaniem wlasnych opinii a gromadzeniem cudzych."
- "Piotr Trela usilowal ograniczyc swobode wypowiedzi Brauna [ktory] nie domagal sie kary dla SB'eka tylko
swobody wypowiedzi dla siebie"
-" Piotr w swoim nowym miejscu zamieszkania szybko dal sie poznac jako proponent internetowej cenzury"
Wszystkie slowa autorstwa Edwarda Zwolana, ps. Basia

"go", "sobie", "jemu", "jego", "mi", "jego", "swoim", "jego", "siebie", "swoim".... "Basia zawsze pisze zaimki osobowe z duzych liter", eh?

Narodowe Centrum Kultury:
"Zaimków trzecioosobowych pisanych wielką literą – używamy w zasadzie tylko w dwóch wypadkach:
1) gdy odnoszą się one do Boga, 2) gdy odnoszą się one do osoby zmarłej"

Hmm, do ktorej z tych dwoch mozliwosci pasuja slowa:
"by uzyl On na Ukrainie atomowek"
Zwolan o Putinie

A wiec dalej wyglada na freudowskie przejezyczenie:

<03b85569-42b8-42a7-b52c-df1d8d14500an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45859&group=soc.culture.polish#45859

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 15:37:43 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 18 Sep 2022 22:37 UTC

On Sunday, September 18, 2022 at 2:45:09 PM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
>
> "go", "sobie", "jemu", "jego", "mi", "jego", "swoim", "jego", "siebie", "swoim".... "Basia zawsze pisze zaimki osobowe z duzych liter", eh?

Wyjatek glupka od Jaskota, Treli, potwierdza regule.

Basia (Ona/jej)

Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<tg893m$1tcc$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45861&group=soc.culture.polish#45861

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 23:20:22 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 18 Sep 2022 23:20 UTC

On Sun, 18 Sep 2022 14:45:08 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
> domagal sie kary dla SB'eka tylko swobody wypowiedzi dla siebie"
> -" Piotr w swoim nowym miejscu zamieszkania szybko dal sie poznac jako

i wszystkie prawdziwie swiadcza ze Trela to DEBIL!

Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<3622e832-df44-46ab-894e-2aa68fea9adan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45862&group=soc.culture.polish#45862

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 16:40:56 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 18 Sep 2022 23:40 UTC

On Sunday, September 18, 2022 at 8:07:45 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Wyjatek glupka od Jaskota, Treli, potwierdza regule.

Ciekawe, ze te "wyjatki" latwiej znalezc niz te ... "regule". Tym bardziej, ze Zwolan opieral CALA swoja obrone na ... BRAKU wyjatkow:

"Basia ZAWSZE pisze zaimki osobowe z duzych liter."
ED Zwolan

> Basia (Ona/jej)

Huh? Mala litera ? W trzech poprzednich postach w tym watku - Zwolan wystepowal jako "Jej" z wielkiej litery i zapewnial jak to
"Basia ZAWSZE pisze zaimki osobowe z duzych liter.". Co sie ZMIENILO w ciagu 3 godzin ????

Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<523ab92c-5ed4-434c-9aa1-6afbe40208abn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45863&group=soc.culture.polish#45863

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 16:56:23 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 18 Sep 2022 23:56 UTC

On Sunday, September 18, 2022 at 8:50:25 PM UTC-2:30, andal wrote:
> [...]

Hmm, do ktorej z tych dwoch mozliwosci pasuja slowa E. Zwolana o Putinie: "by uzyl On na Ukrainie atomowek"

> i wszystkie prawdziwie swiadcza ze Trela to DEBIL!

Aaaa - jakie slodkie - antysemicki homofob Andrew da Lancia idzie w sukurs ... cross-dresserowi (Zwolan o sobie:
""Basia zas uwielbia testosteron"), ktory slinil sie na mysl ... jurnych i dlugich "semickich" penisach:

- " wirilni, jurni Semici",
- "ofiary wyuzdanych niemieckich suk"
- "Obawiam sie ze Semici z dlugimi... obiektywnie maja racje!",
- " ..nic tylko huzia na jurnych Semitow, sprawa przesadzona na ich niekorzysc. Basia mowi hola!!"

Edward Zwolan, w obronie oskarzanych o "sexual assaults" wobec 1200 kobiet w Niemczech
(w terminologii E. Zwolana: "wyuzdane niemieckie suki", kurwy", "wyuzdane Niemki", "wyuzdane niemieckie kobiety" )

Andrew, Edward - dwa bratanki (dwie bratanice ?)

Re: Czy Prezydent USA chce by na Ukrainie uzyto broni atomowej?

<tga2gt$ou9$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45890&group=soc.culture.polish#45890

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Sep 2022 15:40:13 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 19 Sep 2022 15:40 UTC

On Sun, 18 Sep 2022 16:56:23 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
> suki", kurwy", "wyuzdane Niemki", "wyuzdane niemieckie
> kobiety" )
>
> Andrew, Edward - dwa bratanki (dwie bratanice ?)

zydek, spierdalaj