"If the code and the comments disagree, then both are probably wrong." -- Norm Schryer

interests / soc.culture.polish / Sprawa dla sedziego Pawła Juszczyszyna

SubjectAuthor
* Sprawa dla sedziego Pawła Juszczyszynanarc...@gmail.com
`- Re: Sprawa dla sedziego Pawła Juszczyszynaandal

1
Sprawa dla sedziego Pawła Juszczyszyna

<ae28cc64-fc24-4e75-b4b3-59e1f6188634n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=46344&group=soc.culture.polish#46344

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 24 Sep 2022 15:44:44 -0700 (PDT)
Subject: Sprawa_dla_sedziego_Pawła_Juszczyszyna
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sat, 24 Sep 2022 22:44 UTC

"Walczyłam o Polskę".
Mała Emi sypie, jak wyglądał mechanizm hejtowania PiSdowatych sędziów.

"Byłam waleczna, walczyłam o Polskę, robiłam coś dobrego – tak mi to chłopaki przedstawiali" – wyjawia Emilia Szmydt ksywka:
https://images89.fotosik.pl/621/8aeab0c8c10f08db.jpg
Internetowa hejterka opisuje, jak wyglądał ten mechanizm.

Kogo należało atakować?
"Sędziów, których między nami nazywaliśmy lewackimi. Były to osoby, których chciano się w ministerstwie pozbyć albo je zdyskredytować, bo nie popierały reformy sądownictwa i 'dobrej zmiany'" – opisuje "Mała Emi". Mówi, że była żołnierką "Kasty" i że nazywano ją Inką.

"Miałam kiedyś w swoim opisie na Twitterze, że chciałabym na koniec życia powiedzieć jak Inka, że zachowałam się jak trzeba" – tłumaczy hejterka.
"Zachowała się pani jak trzeba?", a Emi przyznaje, że nie.
Hejterka, atakowała sędziów-przeciwników "dobrej zmiany", tłumaczy, skąd przychodziły zlecenia na atak i jak były one zatwierdzane. Że dokumenty na sędziów dostawała od Kuby - Jakuba Iwańca z ministerstwa sprawiedliwości oraz od Arka Cichockiego, który po wybuchu afery jakby zapadł się pod ziemię.

Na niektórych sędziów Emi nie potrzebowała zlecenia z góry. Sama z siebie wiedziała, kto powinien być celem ataku. Jeśli sędzia w mediach krytykował „dobrą zmianę”, to z automatu dla niej był celem. Sama wiedziałam, że np. sędzia Żurek jest "zły", więc trzeba go zaatakować. Nie zastanawiałam się, czy on naprawdę jest zły, po prostu wiedziałam, że tego grupa ode mnie oczekuje. A ja byłam waleczna, walczyłam o Polskę, robiłam coś dobrego – tak mi to chłopaki mówili.

Z jej relacji wynika, że o wszystkim wiedział i wszystko akceptował szef resortu sprawiedliwości. Choć bezpośredniego dowodu na to nie dostała. "Ponieważ byłam chwalona za to, co robię, to się upewniałam w tym, że Ziobro wie i pochwala.. Ale nikt mi wprost tego nie powiedział" – mówi Emilia Szmydt.

Emi wyjawia, że do dyskredytowaniem sędziów posługiwała się dziennikarzami "dobrej zmiany". W tym kontekście wymieniła nazwiska Wojciecha Biedronia, Michała Rachonia, Przemysława Wenerskiego, Samuela Pereirę i Jarosława Olechowskiego.

Tomasz Szmydt, mąż "Małej Emi", przed kilkoma dniami na antenie Polsat News dyskredytował swoją żonę. Opisał ją jako osobę niewiarygodną i zaawansowaną alkoholiczkę.

Re: Sprawa dla sedziego Pawła Juszczyszyna

<tgo8h8$3rl$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=46351&group=soc.culture.polish#46351

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Sprawa dla sedziego Pawła Juszczyszyna
Date: Sun, 25 Sep 2022 00:48:40 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 25 Sep 2022 00:48 UTC

On Sat, 24 Sep 2022 15:44:44 -0700 (PDT), narc...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Tomasz Szmydt, mąż "Małej Emi", przed kilkoma dniami na antenie Polsat
> News dyskredytował swoją żonę. Opisał ją jako osobę niewiarygodną i

kundel, na chuj tyle szczekasz?