Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 25 Sep 2022 02:35:07 -0700 (PDT)
Subject: Lubie tego Murzyna!
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Sun, 25 Sep 2022 09:35 UTC

Kwasi Kwarteng sie nazywa-typowo angielskie imie faceta dzis u wladzy w Wlk Brytanii. Znaczy sie, dwoch Pakis co sie bili o wladze przy bogatym jeszcze zlobie Kanclerza Skarbu, dali sromotnie dupy. Zwyciezczyni schedy po Kudlatym Borysie Johnsonie nie tylko sama nie wbila mu noza w plecy ale tez nie dopuscila do zlobu zadnego z 45 Brutusow co tego dokonali.
Duzy Murzyn zostal Kancerzem Skarbu a w piatek, dwa dni temu, mial w parlamencie tzw Mini-budget. Nie byl to zaden maly kutasek ale prawdziwe trzesienie ziemi. Rewolucja w finansach tego kraju. Z pelnym poparciem Liz Truss, owej kobitki co jeszcze niedawno sam Lavrov wysmiewal jako glupiare co mysli, ze Voronezh lezy w Ukrainie. Dzis juz tak zapewne nie mysli bo sie obawia ze takie cos moze sie stac faktem.
Murzyn Kwasi Kwarteng dobrze sie dzis zaprezentowal w BBC TV. Jego myslenie podoba mi sie ale nie sposob omowic rewolucje w finansach w trzech slowach.. Wroce wiec tylko do wydarzen sprzed lat 40-tu gdy banda uniwersyteckich ekonomistow wysmiewala Maggie Thatcher w swym slynnym poslaniu jakim pozniej Zelazna Dama na kongresach partyjnych powiewala z ironia. Oni do niej, ze tak nie wolno rzadzic ekonomia kraju, ze Thatcher mysli niczym przekupka o domowym budzecie. Ona na to-juz zwycieska-ze tak wlasnie mysli, jak kobieta.. Ze znajdzie pieniadze w budzecie na wszystko i jeszcze odlozy grosik na czarna godzine. Wynik tego myslenia juz osadzila historia. Z duzym plusem.

Re: Lubie tego Murzyna!

<9d9753a0-f9b0-41e9-aebb-1cb05452e3e0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=46396&group=soc.culture.polish#46396

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 25 Sep 2022 04:52:35 -0700 (PDT)
Subject: Re: Lubie tego Murzyna!
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 25 Sep 2022 11:52 UTC

fatso wrote:

> [...]
> pieniadze w budzecie na wszystko i jeszcze odlozy grosik na czarna
> godzine. Wynik tego myslenia juz osadzila historia. Z duzym plusem.

To tak jak premier Morawiecki! Tez mialo nie byc forsy na 500+, 13-ta
emeryture, etc. A pieniadze sie znalazly, i to tam, gdzie agentura je
poprzednio kradla, i przy ludziach! Z tym, ze premier Morawiecki nie
zamyka kopalni, jak Thatcher, jeno je otwiera. Historia osadzi.

Re: Lubie tego Murzyna!

<af88e70e-7822-43ef-8c00-48c72d9300adn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=46400&group=soc.culture.polish#46400

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 25 Sep 2022 06:23:47 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 25 Sep 2022 13:23 UTC

On Sunday, September 25, 2022 at 6:35:08 AM UTC-3, fatso wrote:
> [...]
> Murzyn Kwasi Kwarteng dobrze sie dzis zaprezentowal w BBC TV. Jego myslenie podoba mi sie ale nie sposob omowic rewolucje w finansach w trzech slowach. Wroce wiec tylko do wydarzen sprzed lat 40-tu gdy banda uniwersyteckich ekonomistow wysmiewala Maggie Thatcher w swym slynnym poslaniu jakim pozniej Zelazna Dama na kongresach partyjnych powiewala z ironia. Oni do niej, ze tak nie wolno rzadzic ekonomia kraju, ze Thatcher mysli niczym przekupka o domowym budzecie. Ona na to-juz zwycieska-ze tak wlasnie mysli, jak kobieta. Ze znajdzie pieniadze w budzecie na wszystko i jeszcze odlozy grosik na czarna godzine. Wynik tego myslenia juz osadzila historia. Z duzym plusem.

Podobno cierpi na objawy wesolkowatosci. Zwlaszcza na waznych oficjalnych pogrzebach. Ktos udokumentowal nagraniem. Ale Kamala Harris ma podobna dolegliwosc i dziala. Tez udokumentowane.