FORTUNE'S RULES TO LIVE BY: #23 Don't cut off a police car when making an illegal U-turn.

interests / soc.culture.polish / Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

SubjectAuthor
* Bardzo ciekawe dlaSola
+* Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowcA. Filip
|`* Re: Bardzo ciekawe dlaSola
| `* Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowcA. Filip
|  `* Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców -Piotr
|   `* Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowcZexon
|    `- Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowcZexon
`* Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców -Hreczecha
 +- Re: Bardzo ciekawe dlaandal
 +- Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowcA. Filip
 +* Re: Bardzo ciekawe dla wsZalekBloom
 |`- Re: Bardzo ciekawe dla wspieraj?cych banderowców -Russet Bulba
 +* Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców -Zenek Kapelinder
 |`- Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowcA. Filip
 +* Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców -Russet Bulba
> [...]
 |      |      `- Re: Bardzo ciekawe dlaandal
 |      `- Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców -Piotr
 `* Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców -Basia
[...]

Pages:123
Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<9f7ff956-32ff-416c-b63f-af1f1c966ecdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47076&group=soc.culture.polish#47076

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 3 Oct 2022 05:44:33 -0700 (PDT)
<8dcaf2ac-f6d0-4da4-93ee-b41f38459917n@googlegroups.com> <175cd95a-32ee-44a8-9b7d-4cf076fc4a42n@googlegroups.com>
<65fa33a2-aafb-464b-b471-aa5b7088af87n@googlegroups.com> <438917c8-2108-4bd2-9caa-dbea2e76331en@googlegroups.com>
<e0c08d43-cda7-4deb-afde-504243bc4988n@googlegroups.com> <98bad897-419d-4505-b871-56f66aee347bn@googlegroups.com>
<344d7544-61e3-41f8-b76e-4538d90bcc78n@googlegroups.com> <b6f04cc1-90f2-49cc-838f-3b817aba70aan@googlegroups.com>
<abc63a8b-22a2-4d1d-9228-b41320557b3en@googlegroups.com> <cb400fb7-3235-4e77-aab3-32e4734c1a8bn@googlegroups.com>
<c0f907b1-fc7c-4402-9373-d2c811dfbe9fn@googlegroups.com> <fbad37a9-879c-44c0-be9a-9d0ef0affea4n@googlegroups.com>
<a31ea61f-1de3-4d15-b455-05d73b03e9d4n@googlegroups.com> <c6f5c188-9883-4227-b7a2-350dd5f8f8d5n@googlegroups.com>
<cc57f9e3-8578-4f86-84a9-eef9650cbd88n@googlegroups.com> <5de4166b-25f4-4f19-bfa0-0854f0f627c6n@googlegroups.com>
<24b256c6-2af9-40e4-b1f1-84864944e0f1n@googlegroups.com> <edcb8782-81e9-49fb-a7d1-87056bb6ce36n@googlegroups.com>
<ddcf6b65-b07e-42f0-b1d6-4104e1ded7d1n@googlegroups.com> <f1081427-0e28-4436-b514-9e5ea39a2c72n@googlegroups.com>
<c4d6a946-84af-4858-910f-d809b960154dn@googlegroups.com> <72061abe-55d9-4da7-be94-05fcad2e1ff4n@googlegroups.com>
Subject: Re:_Bardzo_ciekawe_dla_wspierających_banderowców_-
_Łukasz_Warzecha
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 3 Oct 2022 12:44 UTC

On Monday, October 3, 2022 at 9:39:28 AM UTC-3, Russet Bulba wrote:

> In humans, an association between the 2R allele of the VNTR region of the gene and an increase in the likelihood of committing serious crime or violence has been found. The VNTR 2R allele of MAOA has been found to be a risk factor for violent delinquency, when present in association with stresses, i.e. family issues, low popularity or failing school.[36][37][38][11]

Click here to read the complete article
Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<5e211efa-aaba-4e67-b083-b957449602dcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47078&group=soc.culture.polish#47078

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 3 Oct 2022 06:31:47 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 3 Oct 2022 13:31 UTC

cyrylme...@gmail.com wrote:

> I finalnie silnie skorelowane z przestepczoscia:
> while 5.5% of Black men, 0.1% of Caucasian men, and 0.00067%
> of Asian men carried the 2R allele.

Czy mozliwe jest oficjalnie zrobic screen prenatalny na obecnosc 2R
i, w razie wykrycia, abortowac, jak w przypadku szeregu innych chorob
genetycznych?

Re: Bardzo ciekawe dla wspieraj?cych banderowców - ?ukasz Warzecha

<tarljhtpv5odg7ftbqlo917or60bil0a8j@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47082&group=soc.culture.polish#47082

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Bardzo_ciekawe_dla_ws
pieraj?cych_banderowc
ów_-_?ukasz_Warzecha
Date: Mon, 03 Oct 2022 10:14:49 -0400
References: <24b256c6-2af9-40e4-b1f1-84864944e0f1n@googlegroups.com> <edcb8782-81e9-49fb-a7d1-87056bb6ce36n@googlegroups.com> <ddcf6b65-b07e-42f0-b1d6-4104e1ded7d1n@googlegroups.com> <f1081427-0e28-4436-b514-9e5ea39a2c72n@googlegroups.com> <c4d6a946-84af-4858-910f-d809b960154dn@googlegroups.com> <72061abe-55d9-4da7-be94-05fcad2e1ff4n@googlegroups.com> <9f7ff956-32ff-416c-b63f-af1f1c966ecdn@googlegroups.com> <5e211efa-aaba-4e67-b083-b957449602dcn@googlegroups.com>
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 3 Oct 2022 14:14 UTC

On Mon, 3 Oct 2022 06:31:47 -0700 (PDT), brat_olin
<bratolin9@gmail.com> wrote:

>Czy mozliwe jest oficjalnie zrobic screen prenatalny na obecnosc 2R
>i, w razie wykrycia, abortowac, jak w przypadku szeregu innych chorob
>genetycznych?

Jesli posiadanie genow 2R allele daje procentowo taka sama pewnosc
zostania przestepca jak w przypadku chorob genetycznych pewnosc
zachorowan na te choroby, powinno sie podzielic ta informacja z
rodzicami.

zalek

Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<fbe786bf-8e8d-492d-bb40-ae9e1f83ae93n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47085&group=soc.culture.polish#47085

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 3 Oct 2022 07:19:16 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 3 Oct 2022 14:19 UTC

On Monday, October 3, 2022 at 10:31:49 AM UTC-3, brat_olin wrote:

> Czy mozliwe jest oficjalnie zrobic screen prenatalny na obecnosc 2R
> i, w razie wykrycia, abortowac, jak w przypadku szeregu innych chorob
> [...]

Mysle, ze natura w jakis sposob sama to czyni w tzw procesie udomowienia eliminujac zbedne geny a raczej ich czestotliwosc wystepowania. Przypuszczam, iz wsrod hunters- gatherers ten proces jest opozniony o dziesiatki generacji, poniewaz warunki ich zycia faworyzowaly wyzszy stopien agresywnosci, zwlaszcza meskiej, gdzie smiertelnosc w wyniku konfliktow byla dziesiatkami tysiecy lat na poziomie 50-60%, tj przezywali glownie ci bardziej zmotywowani do fizycznej agresji. Oczywiscie mozna proces ten przyspieszyc przez sztuczna selekcje, co od dawna czyni sie ze zwierzetami hodowlanymi i roslinami i nikogo to nie dziwi a u ludzi jest nazwane eugenika. Ale masowa eksterminacja plodow na zyczenie z roznych powodow i pod roznymi pozorami nie jest o ile przeprowadzona na zyczenie tzw matki.

Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<31f57aa8-7aa9-43d6-82df-f20248b126c1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47145&group=soc.culture.polish#47145

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 3 Oct 2022 18:44:17 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 4 Oct 2022 01:44 UTC

On Monday, October 3, 2022 at 1:47:34 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Ryc nie bylo trzeba.

Skoro WYSZUKAL Pan zabojstwo z kraju w ktorym Pan nie mieszka i podawal na scPOLISH mimo
ze ani ofiara ani zabojcy nie sa Polakami ani nie mieszkaja w Polsce - to znaczy ze WYRYL w
okreslonym celu - uzycia tego WYSZUKANEGO PRZEZ SIEBIE zabojstwa jako wrodzona
charakterystyke CALEJ RASY (Indian):
"Nie wiedza jak byc ludzmi"
Andrew Strak

Click here to read the complete article

Re: Bardzo ciekawe dla wspieraj?cych banderowców - ?ukasz Warzecha

<cfe1336e-f950-4b39-9f4e-50220f786c0dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47148&group=soc.culture.polish#47148

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 3 Oct 2022 19:04:19 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Bardzo_ciekawe_dla_wspieraj?cych_banderowców_-_
?ukasz_Warzecha
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 4 Oct 2022 02:04 UTC

On Monday, October 3, 2022 at 11:44:51 AM UTC-2:30, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
> zostania przestepca jak w przypadku chorob genetycznych pewnosc
> zachorowan na te choroby, powinno sie podzielic ta informacja z

Po co skoro PiS-KK zakazali jakichkolwiek aborcji ze wzgledow genetycznych, a wiec posiadanie "genow 2R" nie stanowi problemu dla Jedynie Slusznej Partii i Jej Przybudowki Religijnej.

Co wiecej, antyaborcjonisci z PiS i KK chcieliby zmusic ofiary gwaltow do rodzenia dzieci z tych gwaltow.
Jesli zgodzic sie z naszymi scp-owych rasistami - ze to geny sa winne - to efektem antyaborcjonistow
bedzie ZWIEKSZENIE CZESTOSCI "kryminalnych genow" gwalcicili i kazirodzcow w populacji Polski.

Brawo Oni!

> zalek

Piotr

Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<ab6cda90-9abe-4dc8-ad1d-aa0983340cacn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47150&group=soc.culture.polish#47150

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 3 Oct 2022 19:28:55 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 4 Oct 2022 02:28 UTC

On Monday, October 3, 2022 at 9:58:53 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Za Atlantic. Czy pan Piotr jest akademickim specjalista od ‘misconstruing’? Z pasji, powolania, konformizmu, czy tez korzysci?

Konie kuja, Andrew Strak noge podstawia. Andrew Strak jest rasista NIE dlatego ze mowi o "the role
of family in crime", lecz ze
1. ocenia INDYWIDUALNYCH ludzi nie za jakosc ich charakteru, lecz wg ich rasy
2. uwaza niektore rasy za PODLUDZI ("Nie wiedza jak byc ludzmi")
3. by "udowodnic" p.2 - uzywa zbrodni jednostek aby obciazac odpwoiedzialnoscia zbiorowa CALA RASE
- zabojstwo przez nastolakte z rezerwatu innej nastolatki z rezerwatu jest niego "dowodem" na charakterystyke RASY: mowi o rasie Indian: "Nie wiedza jak byc ludzmi""

I zastosowawszy w ten sposob odpowiedzialnosc zbiorowa wg kryterium rasy - ww. Strak ma hucpe zarzucania atakowanym przez siebie ... "mentalnosci plemiennej" - oceniania akcji ludzi wg kryterium ...ich krwi (a wiec przynaleznosci do grupy etnicznej czy rasy).

Bialy Rasista Andrew Strak - everybody.

==Piotr

Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<973e123e-0833-44ca-a33f-55fea3fad406n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47187&group=soc.culture.polish#47187

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 4 Oct 2022 04:58:42 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 4 Oct 2022 11:58 UTC

<db9baf41-b0af-4569-b358-e74fcb2d841cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47189&group=soc.culture.polish#47189

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 4 Oct 2022 05:30:52 -0700 (PDT)
[...]
<31f57aa8-7aa9-43d6-82df-f20248b126c1n@googlegroups.com> <973e123e-0833-44ca-a33f-55fea3fad406n@googlegroups.com>
_Łukasz_Warzecha
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 4 Oct 2022 12:30 UTC

<thi8p3$7br$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47216&group=soc.culture.polish#47216

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Bardzo ciekawe dla
wspierających_banderowców_-_Łukasz Warzecha
Date: Tue, 4 Oct 2022 21:32:19 -0000 (UTC)
[...]
 by: andal - Tue, 4 Oct 2022 21:32 UTC

On Mon, 3 Oct 2022 19:28:55 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
> "mentalnosci plemiennej" - oceniania akcji ludzi wg kryterium ...ich
> krwi (a wiec przynaleznosci do grupy etnicznej czy rasy).

w Saskatchewan te twoje jednostki okupuja ponad 95% cel wieziennych

Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<1de40b03-1936-4d5e-a7ee-5ee16358d557n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47220&group=soc.culture.polish#47220

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 4 Oct 2022 14:40:45 -0700 (PDT)
_Łukasz_Warzecha
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 4 Oct 2022 21:40 UTC

On Tuesday, October 4, 2022 at 6:32:24 PM UTC-3, andal wrote:

> w Saskatchewan te twoje jednostki okupuja ponad 95% cel wieziennych

No chyba pewna przesada ale tylko pewna. Lecz naukowiec winien miec jakis koncept na rozwiazanie tego problemu. Ale on nie jest w stanie nawet go dostrzec. Pojedyncza Indianka i podobne argumenty pana Piotra.

The Indigenization of Canada’s prison population is nothing short of a national travesty, says Ivan Zinger, the correctional investigator of Canada.

Last month, Zinger issued a report indicating Indigenous people are being imprisoned at a historic rate despite there being an overall decline in inmate populations.

In Saskatchewan, Indigenous people account for 65 per cent of the total prison population federally, which is twice as much as the national average of 30 per cent.

In provincial jails, Indigenous offenders make up 75 per cent of the population. The government of Saskatchewan said this number has been consistent for the past five years.

“No government of any stripe has managed to reverse the trend of Indigenous over-representation in Canadian jails and prisons,” Zinger said.

Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<thictt$7br$10@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47233&group=soc.culture.polish#47233

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
wspierających_banderowców_-_Łukasz Warzecha
Date: Tue, 4 Oct 2022 22:43:09 -0000 (UTC)
[...]
 by: andal - Tue, 4 Oct 2022 22:43 UTC

On Tue, 4 Oct 2022 14:40:45 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> [...]
>
> “No government of any stripe has managed to reverse the trend of
> Indigenous over-representation in Canadian jails and prisons,” Zinger

tylko i wylacznie dlatego ze nie wszyscy indianie i metysi identyfikuja
sie jako tacy

Re: Bardzo ciekawe dla wspierających banderowców - Łukasz Warzecha

<11749e2f-b506-460a-b24b-526a17c2cdd8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47293&group=soc.culture.polish#47293

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 5 Oct 2022 14:21:16 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 5 Oct 2022 21:21 UTC

On Tuesday, October 4, 2022 at 9:28:43 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Levels of crime and victimization in First Nations, Métis and Inuit communities are a concern in Canada. Self-reported data have repeatedly shown high rates of victimization among individuals who identify as First Nations people, Métis or Inuit (Boyce 2016).

I te "high rates of victimization" w Panskim umysle, panie Strak, ma stanowic odpowiedz na
na moj dowod ze mowiac "Nie wiedza jak byc ludzmi" Andrzej Strak mowil o "Indianach", a nie
tylko o ulamku % Indian, ktorzy sa mordercami. Jesli skleroza co do slow na ktore "odpowiada"
to przypomne:

A. Strak: "Oczywiscie, ze nie wiekszosc"

ja: "Skoro WYSZUKAL Pan zabojstwo z kraju w ktorym Pan nie mieszka i podawal na scPOLISH mimo
ze ani ofiara ani zabojcy nie sa Polakami ani nie mieszkaja w Polsce - to znaczy ze [zrobil] to w
okreslonym celu - przedstawienia tego WYSZUKANEGO PRZEZ SIEBIE zabojstwa jako wrodzonej
charakterystyki CALEJ RASY (Indian): "Nie wiedza jak byc ludzmi".
A moja obrone INDIAN przed jego rasistowskim stosowaniem odpowiedzialnosci zbiorowej
wg kryterium rasy - nazywal "bronieniem .... MORDERCOW", [co oznacza] ze uwaza Indian za rase mordercow/podludzi ("Nie wiedza jak byc ludzmi"). "

Zapominanie o czym sie dopiero co mowilo i odplywanie umyslu na inne tematy (patrz powyzej) to kalsyczny symptomy demencji. Jak mawial Panski Mentor:
"To jest zenada, ZENADA! Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu"
Panski Mentor jest dla Pana autorytetem w (prawie) wszystkim innym, ale nie w tym ?
==Piotr