Just because he's dead is no reason to lay off work.

interests / soc.culture.polish / Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z nauk ścisłych

SubjectAuthor
* Znow okres Nobli rozdawania…Russet Bulba
`* Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z naukA. Filip
 `* Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z nRusset Bulba
  `* Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z naukA. Filip
   `- Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z nRusset Bulba

1
Znow okres Nobli rozdawania…

<c715b7ec-4047-453a-ba21-76bc4e5e432bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47190&group=soc.culture.polish#47190

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 4 Oct 2022 06:06:09 -0700 (PDT)
Subject: Znow_okres_Nobli_rozdawania…
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 4 Oct 2022 13:06 UTC

...i jak zwykle niezwykle rzucajacy sie w oczy deficyt kobiet i ludzi kolorowych wsrod laureatow, przynajmniej tych dyscyplin scislych a nie od gadania.. We wspolczesnym swiecie i przy obecnych socjalnych i politycznych trendach jest to zjawisko wrecz niespotykane gdziekolwiek indziej. A tutaj wydaje sie, iz smiertelna cisza. Wyglada na to iz nasze panie sa absolutnie i ponadczasowo pochloniete kuchnia i wychowawaniem dzieci, jak to ktos kiedys tutaj przekonywujaco probowal wytlumaczyc. A jaka jest prawda i czy jej dochodzenie kwalifikuje kogos na Streichera, jak jeden z tutaj obecnych a zawsze postepowych luminarzy nauki probuje to tlumaczyc?

Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z nauk ścisłych

<anfi+tiy0yiabjf-ma42@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47191&group=soc.culture.polish#47191

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z nauk
ścisłych
Date: Tue, 04 Oct 2022 15:41:17 +0200
sha1:Bk9HsFXNMfSpC3LrodYZNsWPRWM=
 by: A. Filip - Tue, 4 Oct 2022 13:41 UTC

Russet Bulba <cyrylmetody2014@gmail.com> pisze:
> [...]
> wytlumaczyc. A jaka jest prawda i czy jej dochodzenie kwalifikuje
> kogos na Streichera, jak jeden z tutaj obecnych a zawsze postepowych

AFAIR Noble "ścisłe" nadają (w większości) za przełomy których znaczenie
widać dopiero po dziesięcioleciach które już minęły.
Inaczej mogli dać Nobla za zimną fuzję ;-)

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z nauk ścisłych

<c4bc66d6-ff0c-45e2-9448-6eb9c3b34afbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47192&group=soc.culture.polish#47192

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 4 Oct 2022 06:50:11 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Znow_okres_rozdawania_(seksistowskich)_Nobli_z_n
auk_ścisłych
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 4 Oct 2022 13:50 UTC

On Tuesday, October 4, 2022 at 10:41:19 AM UTC-3, A. Filip wrote:
> [...]
> Inaczej mogli dać Nobla za zimną fuzję ;-)
>
> --
> A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

No nie bardzo. Odbiorca nagrody musi wciaz byc wsrod zywych a laureaci nie sa koniecznie po 90- tce. Zwykle kobiety zyja dluzej niz mezczyzni i dalej ich wsrod scislych Nobli bardzo niewiele. Ale w wiezieniach takze lub tez w szachach w proporcjach porownywalnych. Musi cos w tym byc warte przeegzaminowania, nieprawdaz? A pan Piotr twierdzi, iz nieprzeegzaminowane zycie jest malo warte. Mysle, ze trzyma sie tej dewizy i nie marnuje wlasnego.

Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z nauk ścisłych

<anfi+f70zmgczff-ma42@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47194&group=soc.culture.polish#47194

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
ścisłych
Date: Tue, 04 Oct 2022 16:30:26 +0200
sha1:NWsUrGHwkUI9BRDY2qPDAMMKmf0=
 by: A. Filip - Tue, 4 Oct 2022 14:30 UTC

> [...]
> byc warte przeegzaminowania, nieprawdaz? A pan Piotr twierdzi, iz
> nieprzeegzaminowane zycie jest malo warte. Mysle, ze trzyma sie tej

Sporo+ da się wyjaśnić (historyczną) maskulizacją nauki. Jak głownie+
mężczyźni byli naukowcami to "ustawili" system/naukę pod siebie. Tyle
że "niekoniecznie" wszystko. Taka "drobna" różnica między dysproporcja
nie powinna być *aż tak duża* a praktycznie a niemal nie powinno być
dysproporcji (powinna być PRZYNAJMNIEJ w wyraźnym+ trendzie malejącym).

Zresztą jak chcesz "wdepnąć" to możesz zrobić analizę Nobli po wyznaniu
(przodków) jak wolisz nie wdepnąć otwarcie w rasizm. Ja zalecam
przewidywanie trzy ruchy naprzód w jakie gówno leży na drodze
choć aż Nobli za to nie dają :-)

Jak jakiś Izraelita wyskoczy z "tradycyjnym" tekstem ile Nobli dostali
z podtekstem "i co z tego wynika" to przenigdy go nie skontrujesz
analizą ile Nobli (z nauk ścisłych) dostali czarni naukowcy z
podżeganiem do sugestii *per analogia* co z tego powinno wynikać?

--

<e0b1b0c2-c0e2-40cb-a113-a9688e9b6d80n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47195&group=soc.culture.polish#47195

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 4 Oct 2022 07:36:08 -0700 (PDT)
auk_ścisłych
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 4 Oct 2022 14:36 UTC

On Tuesday, October 4, 2022 at 11:31:14 AM UTC-3, A. Filip wrote:

> [...]
> --
> A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

Mysle, ze powinna byc jakas rzeczowa tj oparta o nauke analiza tego zjawiska, ktore samo w sobie jest o niczym innym, niz o nauce. Koreanczycy z poludnia probuja dociec, poniewaz technologicznie bardzo postepowi ale mimi iz w miare liczni, to na scislego Nobla nie moga sie zalapac. Innym niezwykle uzdolnionym i o wysokim IQ Azjatom tez za dobrze nie idzie, jakkolwiek sporadycznie reprezentowani. Wiec w czym rzecz cala?

interests / soc.culture.polish / Re: Znow okres rozdawania (seksistowskich) Nobli z nauk ścisłych