Do not drink coffee in early A.M. It will keep you awake until noon.

interests / soc.culture.polish / 6:4 Koniec! Iga Świątek w finale turnieju WTA 500 w Ostrawie!

SubjectAuthor
* 6:4 Koniec! Iga Świątek w finale turnieju WTA 500a a
`- Re: 6:4 Koniec! Iga Świątek w finale turnieju WTAa a

1
6:4 Koniec! Iga Świątek w finale turnieju WTA 500 w Ostrawie!

<c6e57387-1c62-4740-ac2b-dedc99713a8bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47503&group=soc.culture.polish#47503

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 8 Oct 2022 10:31:42 -0700 (PDT)
Subject: 6:4__Koniec!_Iga_Świątek_w_finale_turnieju_WTA_500
_w_Ostrawie!
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 8 Oct 2022 17:31 UTC

6:4

Koniec! Iga Świątek w finale turnieju WTA 500 w Ostrawie!

https://przegladsportowy.onet.pl/tenis/iga-swiatek-jekatierina-aleksandrowa-polka-gra-o-final-wynik-relacja/tj785p5

Ja nie moge, tak krzyczałem, że az sobnie gardło zdarłem do cna.

Dzisiaj to nie była żadna zabawa, mizgi, ślizgi, ale walka do upadłego, do ostatniej kropli krwi i ostatniego oddechu

Tak się zgrzałem, spociłem, że muszę biec do lekarza, bo mi serce
bije 220 a temperatura [podskoczyła do 39,5 C

Re: 6:4 Koniec! Iga Świątek w finale turnieju WTA 500 w Ostrawie!

<22cb67e5-8243-4582-84f5-fa006b9df47en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=47504&group=soc.culture.polish#47504

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 8 Oct 2022 10:49:25 -0700 (PDT)
Subject: Re:_6:4_Koniec!_Iga_Świątek_w_finale_turnieju_WTA_
500_w_Ostrawie!
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 8 Oct 2022 17:49 UTC

On Saturday, 8 October 2022 at 19:31:43 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> Tak się zgrzałem, spociłem, że muszę biec do lekarza, bo mi serce
> bije 220 a temperatura [podskoczyła do 39,5 C

Polka w niesamowitych okolicznościach podniosła się po gładko przegranym drugim secie i wygrała 7:6, 2:6, 6:4 z Rosjanką Jekatieriną Aleksandrową

6:4

Koniec! Iga Świątek w finale turnieju WTA 500 w Ostrawie!

40:15

W samą linię trafiła Iga Świątek! Kolejna piłka meczowa przed reprezentantką Polski!

30:15

Celny forhend reprezentantki Rosji

30:0

Kolejny doskonały serwis, z którym nie radzi sobie Jekatierina Aleksandrowa!

15:0

Asem serwisowym rozpoczyna tego gema Polka!

5:4

Asem serwisowym zakończyła Rosjanka tę partię. Wciąż na prowadzeniu jest jednak Iga Świątek, która będzie teraz serwować i jeśli nie da się przełamać, zapewni sobie awans do finału

40:AD

Teraz to Jekatierina Aleksandrowa jest bliższa wygrania tego gema

40:40

W siatkę returnuje liderka światowego rankingu. Wraca stan równowagi

AD:40

Kolejna szansa na wygranie meczu!

40:40

Druga piłka meczowa również nie została wykorzystana przez Igę

AD:40

Kolejna szansa na przełamanie i wygranie tego meczu przed Polką!

40:40

Zmieściła się w korcie Jekatierina Aleksandrowa. Równowaga

40:30

Piłka meczowa przed Igą Świątek!

30:30

Jekatierina Aleksandrowa doprowadza do wyrównania

30:15

Iga Świątek wychodzi na prowadzenie

15:15

Niewymuszony błąd Aleksandrowej

0:15

Tym razem punktuje Rosjanka

5:3

Do zera wygrywa swojego gema serwisowego Polka!

40:0

Aut Aleksandrowej!

30:0

Następne punkty wędrują na konto Świątek

15:0

Udany początek następnego gema w wykonaniu Polki

4:3

Iga Świątek przełamuje rywalkę i obejmuje prowadzenie w decydującym secie!

40:0

Aut! Wielka szansa na przełamanie przed Igą Świątek!

30:0

Podwójny błąd serwisowy reprezentantki Rosji!

15:0

Aleksandrowa trafia w siatkę

3:3

Iga Świątek utrzymuje swój serwis! Znowu remis w trzecim secie

40:30

Długa wymiana kończy się odbiciem w siatkę Rosjanki

30:30

Idealnie w narożnik kortu trafiła reprezentantka Polski!

15:30

Tym razem nie trafiła returnem Jekatierina Aleksandrowa

0:30

Aut po forhendzie naszej rodaczki

0:15

Rywalka Igi Świątek jest dziś niesamowita w punktowaniu returnami

2:3

Utrzymała swój serwis Jekatierina Aleksandrowa

15:40

Trafiła forhendem 27-latka z Rosji

15:30

Wraca na skromne prowadzenie Jekatierina Aleksandrowa

15:15

Niewymuszony błąd Rosjanki, która pomyliła się będąc blisko siatki

0:15

Nie trafiła w kort Iga Świątek

2:2

Wciąż bez przełamań w decydującym, trzecim secie!

40:30

Aut po odbiciu reprezentantki Rosji

30:30

Tym razem Polka nie trafiła w pole gry

30:15

Iga Świątek wychodzi na prowadzenie w tym gemie po świetnym forhendzie

15:15

W siatkę trafiła Rosjanka

0:15

Perfekcyjny bekhend Jekatieriny Aleksandrowej

1:2

Aleksandrowa wraca na prowadzenie w trzecim secie

15:40

Zepsuła swój bekhend reprezentantka Rosji

0:40

Nie do odbioru zaserwowała Jekatierina Aleksandrowa

0:30

Po bekhendzie Świątek piłka trafiła w taśmę i spadła poza polem gry

0:15

W siatkę odbija nasza rodaczka

1:1

Nie dała się przełamać reprezentantka Polski! Remis po dwóch gemach trzeciego seta

AD:40

Następne znakomite podanie i w aut odbiła je Jekatierina Aleksandrowa

40:40

Doskonała odpowiedź na break point rywalki! As serwisowy Igi Świątek!

30:40

Jekatierina Aleksandrowa z szansą na przełamanie reprezentantki Polski

30:30

Minimalny aut po bekhendzie Igi Świątek

30:15

Tym razem nie zmieściła piłki w korcie nasza rodaczka

30:0

Bekhendem także nie myli się najlepsza tenisistka świata!

15:0

Trafiła forhendem Iga Świątek

0:1

Perfekcyjny gem Aleksandrowej na starcie trzeciego seta

0:40

Skuteczny smecz reprezentantki Rosji

0:30

Idealnie w narożnik kortu bekhendem trafiła Jekatierina Aleksandrowa

0:15

Decydującego seta odbiciem w siatkę rozpoczęła Iga Świątek

6:2 drugiego seta wygrała Jekatierina Aleksandrowa
2:6

Iga Świątek w aut. Przegrany set reprezentantki Polski, Jekatierina Aleksandrowa z trzecim dzisiaj przełamaniem i pewną wygraną w tej partii

30:40

Jekatierina Aleksandrowa punktuje returnem. Piłka setowa przed Rosjanką

30:30

Tym razem niewymuszony błąd po stronie Igi Świątek

30:15

Rosjanka ponownie returnuje w siatkę

15:15

W siatkę także, zaraz po podaniu Polki odbiła Jekatierina Aleksandrowa

0:15

Siatkę bekhendem obiła nasza reprezentantka

2:5

Jekatierina Aleksandrowa wreszcie przełamana! Podwójny błąd serwisowy Rosjanki kończy tego gema, Iga Świątek znowu odrabia straty!

40:30

Idealnie w linię returnem trafia też Iga Świątek, Polka z szansą na pierwsze dzisiaj przełamanie rywalki!

30:30

Trafiła w smeczem w samą linię Jekatierina Aleksandrowa

30:15

Tym razem w aut po serwisie rywalki odbiła reprezentantka Polski

30:0

Znakomity return Igi Świątek i Jekatierina Aleksandrowa odbija w siatkę!

15:0

Już po raz trzeci dzisiaj po taśmie zdołała przebić piłkę na drugą stronę światowa jedynka

1:5

Dobre podanie naszej rodaczki. To dopiero pierwszy wygrany gem Igi Świątek w drugim secie

40:30

Ponownie trafiła forhendem Iga Świątek

30:30

Doskonały forhend liderki światowego rankingu!

15:30

Za mocne odbicie reprezentantki Polski

15:15

Wyrównała Jekatierina Aleksandrowa

15:0

Pierwsze punkty w następnym gemie notuje Iga Świątek

0:5

Jekatierina Aleksandrowa nadal nie zostaje przełamana. Rosjanka wygrała wszystkie pięć gemów drugiego seta

15:40

As serwisowy Jekatieriny Aleksandrowej

15:30

Ponownie nie zmieściła piłki w korcie reprezentantka Polski

15:15

Następne podanie Aleksandrowej w aut odbiła nasza rodaczka

15:0

Punktuje returnem reprezentantka Polski!

0:4

Po raz drugi przełamana została Iga Świątek. Ogromne kłopoty Polki w drugim secie

40:AD

Podwójny błąd serwisowy Igi Świątek. Break point ma Jekatierina Aleksandrowa

40:40

W siatkę trafiła Polka

AD:40

Potężny serwis Igi Świątek! Jej rywalka nie zdołała go przebić

40:40

Perfekcyjny bekhend Rosjanki. Gem trwa dalej

AD:40

Autowy return Jekatieriny Aleksandrowej

40:40

Wraca stan równowagi. Iga Świątek trafiła w siatkę

AD:40

As serwisowy Igi Świątek!

40:40

Wyrównuje tenisistka z Rosji

40:30

Po raz kolejny dzisiaj punktuje returnem Jekatierina Aleksandrowa

40:15

W następnej akcji nasza reprezentantka odbiła poza kort

40:0

Forhendem celnie odbiła z kolei Iga Świątek!

30:0

Rosjanka nie trafia również returnem

15:0

Autowy forhend Aleksandrowej

0:3

Nie udało się przełamać Rosjanki. 27-latka obejmuje trzygemowe prowadzenie w drugim secie

40:AD

Bliżej wygrania tego gema jest jednak Jekatierina Aleksandrowa

40:40

Narożnik kortu ustrzelony! Polka nadal ma szansę na przełamanie powrotne

30:40

Pod linię końcową trafiła Iga Świątek!

15:40

Udany kontrujący forhend Rosjanki

15:30

Jekatierina Aleksandrowa wraca na prowadzenie w tym gemie

15:15

Idealnie musnęła linię piłka odbita przez Igę Świątek, co musiał pokazać challenge

0:15

W aut odbiła liderka światowego rankingu

0:2

Iga Świątek przełamana po raz pierwszy w tym meczu! Idealnie bekhendem trafiła Jekatierina Aleksandrowa

15:40

Długa wymiana kończy się na korzyść Aleksandrowej. Dwie piłki na przełamanie będzie miała Rosjanka

15:30

Tym razem zmieściła piłkę w korcie nasza reprezentantka

0:30

Niewielki aut po bekhendzie Igi Świątek

0:15

Celny forhend tenisistki z Rosji

0:1

Jekatierina Aleksandrowa nie dała się przełamać na początku drugiego seta

15:40

Walczy jeszcze Iga

0:40

W siatkę odbiła Polka

0:30

Nieudany return Igi Świątek

0:15

Drugi set rozpoczął się forhendem w aut naszej rodaczki

7:6 w pierwszej partii triumfuje liderka światowego rankingu, pora na drugiego seta
7:5

Jest! Iga Świątek triumfuje w tie-breaku, a co za tym idzie wygrywa pierwszego seta!

6:5

Piłka setowa przed Igą Świątek!

5:5

Mocne podanie Rosjanki poza kort odbiła Iga Świątek

5:4

Idealny punktowy return tenisistki z Rosji

5:3

W siatkę po podaniu Polki odbija Aleksandrowa