"Our reruns are better than theirs." -- Nick at Nite

interests / soc.culture.polish / Przemysław Czarnek @CzarnekP · Obserwuj Panie @donaldtusk, żeby Pana absurdalna teza miała jakikolwiek sens, to trzeba by uznać, że te antypolskie głupoty i wulgaryzmy o Polsce wschod., o kamieni kupie itd. w Sowie wygadywaliście też na zlecenie rusk

SubjectAuthor
* Przemysław Czarnek @CzarnekP · Obserwuj Panie @dona a
`- Re: D. Tusk: "Tylko Putin prawdę ci powie" (oA. Filip

1
[...]

<34235a94-f5ce-4e9e-900f-ed3fb08106c3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48098&group=soc.culture.polish#48098

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 18 Oct 2022 17:34 UTC

Przemysław Czarnek
@CzarnekP
·
Obserwuj
Panie @donaldtusk, żeby Pana absurdalna teza miała jakikolwiek sens, to trzeba by uznać, że te antypolskie głupoty i wulgaryzmy o Polsce wschod., o kamieni kupie itd. w Sowie wygadywaliście też na zlecenie ruskich.Z kogo Pan chce zrobić wariatów?Z Polaków?
onet.pl
Tusk komentuje nowe doniesienia w sprawie afery taśmowej. "Dwie liczby wyjaśniają wszystko"
— Panie prezesie Kaczyński. Wzywam was do powołania sejmowej komisji śledczej, by nikt nie mógł snuć domysłów, że władza PiS została zamontowana przez rosyjskie służby — apelował Donald Tusk, mówiąc...
3:09 PM · 18 paź 2022
514
Odpowiedz
Skopiuj link

Re: D. Tusk: "Tylko Putin prawdę ci powie" (o PO-rządzie jak mu akurat pasuje) :-)

<anfi+t6v5k5vj3f-mai2@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48105&group=soc.culture.polish#48105

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: D. Tusk: "Tylko Putin prawdę ci powie" (o
PO-rządzie jak mu akurat pasuje) :-)
Date: Tue, 18 Oct 2022 19:43:39 +0200
sha1:NUXCDH0LZt6WKpGVAF3m5nOAjOk=
 by: A. Filip - Tue, 18 Oct 2022 17:43 UTC

a a <manta103g@gmail.com> pisze:
> [...]
> śledczej, by nikt nie mógł snuć domysłów, że władza PiS została
> zamontowana przez rosyjskie służby — apelował Donald Tusk, mówiąc...

No przecież tylko podły Putin mógł opublikować co politycy w Polsce
mówią prywatnie (co naprawdę myślą).

D. Tusk robi z Putina bojownika o uświadamianie normalnie ciemnych
wyborców. Dalej Donald! Tak trzymaj! :-)

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.