"We can't schedule an orgy, it might be construed as fighting" -- Stanley Sutton

interests / soc.culture.polish / Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

SubjectAuthor
* Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainiePiotr
`* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainieZexon
 `* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainiePiotr
  `* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainieZexon
   `* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainiePiotr
    `* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainieZexon
     `* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainieRusset Bulba
      `* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainieandal
       `* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainieRusset Bulba
        `* Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o UkrainiePiotr
         `- Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainieandal

1
Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<1fa61865-fcac-4797-bd5a-073f4d25adfbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48383&group=soc.culture.polish#48383

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 22 Oct 2022 16:31:35 -0700 (PDT)
Subject: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 22 Oct 2022 23:31 UTC

Kanadyjskie prawactwo:

* Danielle Smith, nowa konserwatywna premier Alberty: po napasci Rosji na Ukraine (kwiecien 2022), tak jak nasze Zenony, Sole, Zwolany, Andreye i inne Niedzwieckie - obciazala Ukraine i USA:

"So, why would we be surprised if Russia is upset because Ukraine has nuclear weapons and is aligned with the United States?" she said. "I think the only answer for Ukraine is neutrality."
[prosze zwrocic uwage na oryginalny wklad pani premier - wini Ukraine za wojne, bo Ukraina nie chciala sie pozbyc swojej ...broni nuklearnej)

Amerykanskie prawactwo:

Donald Ktory Nie Moze Przestac Wygrywac [ (c) b. Olin]:
- "I went in yesterday and there was a television screen [with Russian tanks entering separatist "republics" of Ukraine] and I said, ‘This is genius. How smart is that? Here’s a guy who’s very savvy, I know him very well. Very, very well.”
- “This White House is stating that this is an ‘invasion.’ That’s a strong word."

- Trumpowy pacholek, Mike Flynn, o Zelenskim: 'Dangerous Fool'"

- gwiazdka Fox News, goracy popieracz Trumpa, "red. Tucker Carlson" (okreslenie powolujacego sie na jego poglady b. Olina):

-" The government of someplace called Ukraine is demanding that we fight the Russian army on their behalf. "

- "Some uppity foreigner in a T-shirt demanding money for his ‘critical economic needs’? [...] Who are you, troll? Go away!”

-"Why shouldn’t I root for Russians? Because I am!”

Europejskie prawactwo:

Orban: "Polacy chcą przesunąć granicę świata zachodniego aż do granicy świata rosyjskiego. Poczują się bezpieczni, jeśli tak się stanie, a NATO, w tym Polska, będą mogły rozmieścić właściwe wojska na zachód od tej linii. Dlatego zaciekle popierają członkostwo Ukrainy w Sojuszu”

Wegierski Minister Szijjártó, odbierac w Moskwie Medal Przyjazni od Putina, w tym samym czasie gdy Putin grozil inwazaj na Ukraine:
“[We are] proud of maintaining a cooperation based on mutual interests and trust with Moscow"

- Le Pen, ktore partia byla finasowana wczesnije przez rosyjski bank, szla do ostatnich wyborow chwalac jak to tylko ona bedzie umiec ulozyc sobie stosunki z Rosja i przygotowala nawer plakat wyborczy z soba sciskajaca reke Putina. Jest za wyjsciem Francji ze struktur wojskowych NATO.

- ulubieniec b,. Olina, Nigel Farage:

na tydzien przed inwazja: 'Putin doesn't want to invade Ukraine, he's trying to frighten the west'
a po inwazji tlumaczyl Moskwe i winil NATO:
“A consequence of EU and NATO expansion, which came to a head in 2014. It made no sense to poke the Russian bear with a stick."

MIal takze cos do powiedzenia o Polsce:
“I thought for 30 years that the NATO policy, the EU policy of expanding ever eastwards was a huge strategic error.”

Pan sie zgadza ze swoim ulubiencem, panie K., ze NATO i EU nie powinny byly przyjac Polski i innych demoludow? Jakas "smart answer" , panie K
==Piotr

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<tj281t$14fi4$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48388&group=soc.culture.polish#48388

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie
Date: Sat, 22 Oct 2022 20:14:20 -0600
 by: Zexon - Sun, 23 Oct 2022 02:14 UTC

On 22-Oct-22 17:31, Piotr wrote:
> Kanadyjskie prawactwo:
>
> * Danielle Smith, nowa konserwatywna premier Alberty: po napasci Rosji na Ukraine (kwiecien 2022) , panie K
> ===
> Piotr

i miała rację!!!!!

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<168194d9-0ba6-4b93-824a-395e1b2667f6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48389&group=soc.culture.polish#48389

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 22 Oct 2022 20:24:09 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 23 Oct 2022 03:24 UTC

On Saturday, October 22, 2022 at 11:44:24 PM UTC-2:30, Zexon wrote:

> i miała rację!!!!!

alez oczywiscie Panie Zenon - miala racje, i to taka z 5-ma wykrzyknikami, ze Rosjanie napadli na Ukraine, bo ta ...
nigdy zrezygnowala z posiadania posowieckiej broni nuklearnej.

It's just a privilege to watch your mind at work, Mr. Zenon.

Reszta - jak przed Zenonocieciem:

[...]

Zgadza sie ze swoim ulubiencem, ze NATO i EU nie powinny byly przyjac Polski i innych demoludow? Jakas "smart answer" , K.?
==Piotr

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<tj2d4s$14rgo$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48391&group=soc.culture.polish#48391

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 22 Oct 2022 21:41:15 -0600
 by: Zexon - Sun, 23 Oct 2022 03:41 UTC

On 22-Oct-22 21:24, Piotr wrote:

> [...]
> nigdy zrezygnowala z posiadania posowieckiej broni nuklearnej.

Piotrze dobry człowieku, odpowiedzcie mi na takie pytanie: co by zrobiło USA gdyby Kanada podpisała
z Chinami układ wojskowy i utworzono by w Kanadzie chińskie bazy wojskowe?

..

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<9992c234-0e12-4424-8509-f5e50eba486cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48392&group=soc.culture.polish#48392

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 22 Oct 2022 21:02:37 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 23 Oct 2022 04:02 UTC

On Sunday, October 23, 2022 at 1:11:19 AM UTC-2:30, Zexon wrote:

> Piotrze dobry człowieku, odpowiedzcie mi na takie pytanie: co by zrobiło USA gdyby Kanada podpisała
> z Chinami układ wojskowy i utworzono by w Kanadzie chińskie bazy wojskowe?

Gdyby Sandra miala penisa to bylaby Aleksandrem vel Zenonem. Mowa o twierdzeniu nowej konserwatywnej
premier z Panskiej prowincji, ze Ukraina MA WLASNA bron nuklearna.

Ktorej czesci slow swojej Danielle Smith: "Russia is upset because Ukraine HAS nuclear weapons"
Zenon nie jest w stanie zrozumiec?

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<tj2j6r$15712$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48396&group=soc.culture.polish#48396

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 22 Oct 2022 23:24:42 -0600
 by: Zexon - Sun, 23 Oct 2022 05:24 UTC

On 22-Oct-22 22:02, Piotr wrote:

> [...]
>
> Ktorej czesci slow swojej Danielle Smith: "Russia is upset because Ukraine HAS nuclear weapons"

United States invasion of Grenada
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_invasion_of_Grenada

United States invasion of Panama
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_invasion_of_Panama

United States invasion of Cambodia
https://en.wikipedia.org/wiki/Cambodian_campaign

United States invasion of Iraq
https://en.wikipedia.org/wiki/2003_invasion_of_Iraq

United States invasion of Afghanistan
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_invasion_of_Afghanistan

United States invasion of Vietnam
https://en.wikipedia.org/wiki/Vietnam_War

United States invasion of Haiti
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_occupation_of_Haiti

i wiele więcej

..

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<00b2325c-447a-446c-bbde-b494318a97f5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48400&group=soc.culture.polish#48400

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 23 Oct 2022 05:50:45 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 23 Oct 2022 12:50 UTC

USA nie napada na inne demokracje ale ich broni. W przypadku Kanady i USA ludzie mowia tym samym jezykiem po obu stronach granicy , kultury sa podobne, systemy polityczne i spoleczne w miare rozne, co jest respektowane i konfliktu zbrojnego nie bylo od ponad 200 lat. nie ma wzajemnych zadan ani pretensji terytorialnych. Canada nie zawsze popiera USA chociaz dysproporcja potencjalow jest ogromna.

Na poludniu mamy Kube u brzegow Florydy. Maja swoj komunizm, przyjaznie z CCCP, Rosja i Chinami, mieli swoje zaangazowanie po stronie komunistycznych rezymow w Ameryce Lacinskiej i Afryce i tak dlugo, jak nie maja rakiet nuklearnych wycelowanych w USA, to sa bezpieczni w swojej kultywacji daremnego trudu bez grozby interwencji USA.
Kalachow moga miec ile chca.

<tj3kun$1fk1$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48413&group=soc.culture.polish#48413

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 23 Oct 2022 15:00:39 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 23 Oct 2022 15:00 UTC

On Sun, 23 Oct 2022 05:50:45 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> [...]
> nie maja rakiet nuklearnych wycelowanych w USA, to sa bezpieczni w
> swojej kultywacji daremnego trudu bez grozby interwencji USA.

USA powinno przeprowadzic operacje specjalna w Kanadzie
bo coraz ciezej zyc pod rezymen lewackiego jewstina

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<9f36b453-7524-4c72-9a22-3aad838a58c7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48420&group=soc.culture.polish#48420

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 23 Oct 2022 08:29:10 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 23 Oct 2022 15:29 UTC

On Sunday, October 23, 2022 at 12:01:03 PM UTC-3, andal wrote:

> USA powinno przeprowadzic operacje specjalna w Kanadzie
> bo coraz ciezej zyc pod rezymen lewackiego jewstina

Trzeba poczekac na Prezydenta Trumpa II. Ale i to watpliwe.

W Kanadzie klasa srednia placi wysokie podatki. Milionerzy maja drogi wyjscia. Nawet srednie dochody emerytalne sa w Kanadzie wzglednie wysoko opodatkowane, takie za ktore w USA nie placi sie podatkow. Wiem, bo musze wypelniac zarowno amerykanskie jak i kanadyjskie zeznania podatkowe i placic w Kanadzie podatki za dochody wygenerowane w Kanadzie.

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<7ff8ddcf-9136-43fd-972e-1e1b87a1a69dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48429&group=soc.culture.polish#48429

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 23 Oct 2022 11:08:23 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 23 Oct 2022 18:08 UTC

On Sunday, October 23, 2022 at 12:59:11 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> [...]

Pretensje do ponadnarodowych koncernow naftowych, Rosji i Arabii Saudyjskiej.

> Trzeba poczekac na Prezydenta Trumpa II.

If only we had a hero who would successfully "take from the poor and give to the rich" II ...

Brexitowym nasladowcom naszego bohatera nie wyszlo, bo chcieli miec seks i pozostac dziewica -
oglosili wielomiliardowe ciecia w podatkach dla bogatych BEZ ogloszenia, ze komu zabiora aby te ciecia w podatkach
sfinansowac. Nic dziwnego, ze rachunek sie inwestorom nie zgadzal, i rynek, jak w pokerze, "sprawdzil" Truss i jej towarzyszy.
Biedna "wojowniczka" Truss -probowala sie ratowac odwolujac swojego ministra finansow i odwolujac najbardziej "popularne"
zniesienie stawki podatkowej dla najbogatszych, ale bylo juz za pozno.

Piotr

Re: Dla K. ze Szwecji - prawactwo o Ukrainie

<tj4lp3$9nt$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=48447&group=soc.culture.polish#48447

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Oct 2022 00:20:52 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 24 Oct 2022 00:20 UTC

On Sun, 23 Oct 2022 11:08:23 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> Pretensje do ponadnarodowych koncernow naftowych, Rosji i Arabii
> Saudyjskiej.

Trudeau za pan brat z komuchami, posluchal Putina i Arabow w ustalaniu
podatkow

Trela! lecz sie bo coraz gorzej

i kogo jeszcze