6 May, 2024: The networking issue during the past two days has been identified and may be fixed. Will keep monitoring.

interests / soc.culture.polish / Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. Niewiele mnie, bo 2,2 tys. dol. zarobiła zwyciężywszy w Roland Garros 2022.

SubjectAuthor
* Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. Niewiela a
`* Re: Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. NiewJakub A. Krzewicki
 +- Re: Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. Niewa a
 `- Re: Świątek zarobiła gigantyczneandal

1
Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. Niewiele mnie, bo 2,2 tys. dol. zarobiła zwyciężywszy w Roland Garros 2022.

<457a9eef-3455-4188-a859-81959c0038f2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=49175&group=soc.culture.polish#49175

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 1 Nov 2022 08:57:18 -0700 (PDT)
Subject: Świątek_zarobiła_gigantyczne_pieniądze.__Niewiel
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 1 Nov 2022 15:57 UTC

Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. A czekają na nią kolejne

Dwa zwycięstwa w Wielkim Szlemie i sześć innych triumfów w sezonie 2022 pozwoliły Idze Świątek zarobić olbrzymie pieniądze. Fortuna wciąż jednak na nią czeka.
dzisiaj, 09:00
Iga Świątek
Iga Świątek (Foto: Danielle Parhizkaran-USA TODAY Sports / Reuters)

Więcej ciekawych historii przeczytasz w nowym serwisie PrzegladSportowy.Onet.pl. Sprawdź!

Za świetną postawą polskiej tenisistki idą równie godne zarobki. W tym roku liderka rankingu WTA wystąpiła w 16 turniejach. Połowę z nich wygrała. Łącznie z nagród otrzymała w 2022 r. 9 mln 405 tys. 525 dol.
Polecamy także
Iga Świątek patrzy jeszcze wyżej. Triumf w WTA Finals oznaczałby jedno
Iga Świątek patrzy jeszcze wyżej. Triumf w WTA Finals oznaczałby jedno
Tylko z tą zawodniczką z WTA Finals Świątek przegrała. Odważna deklaracja rywalki
Tylko z tą zawodniczką z WTA Finals Świątek przegrała. Odważna deklaracja rywalki

Największy zastrzyk gotówki przyniósł Polce triumf w US Open. Świątek wygrała w Nowym Jorku po raz pierwszy w historii, co przyniosło jej wielki splendor oraz 2,6 mln dol. Niewiele mnie, bo 2,2 mln dol. zarobiła zwyciężywszy w Roland Garros 2022..

Re: Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. Niewiele mnie, bo 2,2 tys. dol. zarobiła zwyciężywszy w Roland Garros 2022.

<3597a29b-8b0b-4a23-ae09-4ae2453c8905n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=49217&group=soc.culture.polish#49217

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 2 Nov 2022 11:20:30 -0700 (PDT)
Subject: Re: Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. Niew
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 2 Nov 2022 18:20 UTC

wtorek, 1 listopada 2022 o 16:57:19 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):
> [...]
>
> Największy zastrzyk gotówki przyniósł Polce triumf w US Open. Świątek wygrała w Nowym Jorku po raz pierwszy w historii, co przyniosło jej wielki splendor oraz 2,6 mln dol. Niewiele mnie, bo 2,2 mln dol. zarobiła zwyciężywszy w Roland Garros 2022.

Ma babka tej kabony jak ludu. Zasłużenie zresztą. Jak skończy karierę, to będzie mogła dolce far niente i mieć dolce vita.

Re: Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. Niewiele mnie, bo 2,2 tys. dol. zarobiła zwyciężywszy w Roland Garros 2022.

<9131e277-3be0-4502-b821-1c5017087523n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=49220&group=soc.culture.polish#49220

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 2 Nov 2022 11:29:39 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 2 Nov 2022 18:29 UTC

On Wednesday, 2 November 2022 at 19:20:31 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Ma babka tej kabony jak ludu. Zasłużenie zresztą. Jak skończy karierę, to będzie mogła dolce far niente i mieć dolce vita.
Nie wiem czy ma, czy nie ma

bo 2,2 tys. dol. zarobiła zwyciężywszy w Roland Garros 2022..

ale to rodzinny biznes i ociec rzekl, że wydał na nią tyle kasy, że by w Wawie kupił za to kilka familokow.

Czyli ona ma m u kasę zwrócić
i pewnie sama głoduje, chodzi w używanych c iuchach, a samochody oddala do lombardu, aby miała z czego żyć

Gdy pisałem do niej na Księdze Twarzy to odpowiadała

a dzisiaj tylko pomachuje ręką

Jak ona jest mistrzynią swiata to już dawno powinna zostać bul;ionerką
a nie zbierać jakiś grosze.

Powinna grać złotą rakietą wysadzaną diamentami
kupic odrzutowiec
i zacząć zyć jak Melon, Bezos
i inni wielcy tego świata

A ona nadal skromna, żadnego Ferrari

no i chłopaka nie widać na horyzoncie

Dziwna sprawa

Marsjanka ?

Re: Świątek zarobiła gigantyczne pieniądze. Niewiele mnie, bo 2,2 tys. dol. zarobiła zwyciężywszy w Roland Garros 2022.

<tjudal$6ii$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=49226&group=soc.culture.polish#49226

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Świątek zarobiła gigantyczne
Date: Wed, 2 Nov 2022 18:36:06 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 2 Nov 2022 18:36 UTC

On Wed, 2 Nov 2022 11:20:30 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki wrote:

> Ma babka tej kabony jak ludu. Zasłużenie zresztą. Jak skończy karierę,
> to będzie mogła dolce far niente i mieć dolce vita.

dolce vita # szczescie