A boss with no humor is like a job that's no fun.

interests / soc.culture.polish / Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicę. Jest nas już 80 mld AP EN 15 listopada 2022, 11:11. 1 min czytania Udostępnij artykuł

SubjectAuthor
* Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicę. Jea a
`* Re: Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicęa a
 `* Re: Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicęa a
  `* Re: Ludzkość przekroczyła dziśandal
   `- Re: Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicęa a

1
Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicę. Jest nas już 80 mld AP EN 15 listopada 2022, 11:11. 1 min czytania Udostępnij artykuł

<c5119924-9cc0-4459-a33f-d11649897996n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=50219&group=soc.culture.polish#50219

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:09:02 -0800 (PST)
Subject: Ludzkość_przekroczyła_dziś_kolejną_granicę._Je
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 15 Nov 2022 23:09 UTC

Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicę. Jest nas już 80 mld
AP
EN
15 listopada 2022, 11:11.
300 min czytania
Udostępnij artykuł

15 listopada populacja świata przekroczyła 80 mld osób - wynika z wyliczeń rganizacji arodów jednoczonych. Od osiągnięcia 70 mld upłynęło 120 lat.

====
Mialem kiedyś referat w ONZ i im wyjasniłem, że optymalna liczba ludności na Ziemi to 100 mld.

A z czego to wynika ?

Z 1 miliona mieszkanców rodzi się 1 naukowiec

Krajów jest ponad 100
Dyscyplin naukowych jest ponad 100

Czyli 100 mld to daje teoretycznie
100 tysięcy naukowcow

Ale dzieląc przez 100 krajów dostajemy 1000 naukowców na 1 kraj
a dzieląc na dyscypliny
dostajemy 10 naukowców na 1 kraj na 1 dyscyplinę

I dlatego nauka rozwija się tak szybko na świecie jak ślimak biega

Czyli nie ma komu i nie ma z kim

A przykladem jest światowy niegdys lider, czyli NASA

Kiedys lider, a dzisiaj już nie lider,. bo nie ma komu i nie ma z kim
i sami musimy liczyć plamy na słoncu, prognozowac wyrzuty masy koronowej i liczyć, czy dawka promieniowania UV i X-ray zwiększy się 100 krotnie i czy dotrze do powierzchni ziemi w wyniku cracku w magnetosferze, czy nie dotrze.

I kto ma to robić, gdy w Europie jest jedna jedyna osoba, która liczy plamy sloneczne i pracuje ona w Królewskim Obserwatorium w Belgii
i ona ogłasza Międzynarodową Liczbę Plam Słonecznych
według wzoru na liczbę Wolfa

a ja zostalem jedynym na świecie, co liczy liczbę plam na świecie ręcznie i podaje rzeczywistą liczbę plam a nie mnożona x 10, a dodatkowo x 1,6

I według moich ręcznych obliczeń, aktywność słonca się obniża radykalnie, gdyz liczba plam na sloncu ciągle maleje.

I ten trend jest latwy do zauważenia, gdy liczymy plamy ręcznie
i dołaczamy jako dowód zdjęcie tarczy słonecznej w wysokiej rozdzielczości.

Ale aby to udowodnić, że aktywnośc słonca maleje i zdobyć Nobla, trzeba pracować 10 lat od świtu do wieczora i zbudować globalna sieć obserwatorów słonca, wyposażoną w teleskopy podłaczone do internetu.

Ale takiej sieci nie ma i nikt nie chce sfinansować jej zbudowania.

Join The Sun Watchers
Join The Sunspots Watchers

NASA Citizen Scientist

Re: Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicę. Jest nas już 80 mld AP EN 15 listopada 2022, 11:11. 1 min czytania Udostępnij artykuł

<2ff3b765-ea76-4230-9aac-4e9432c536fen@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=50220&group=soc.culture.polish#50220

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:19:52 -0800 (PST)
Subject: Re:_Ludzkość_przekroczyła_dziś_kolejną_granicę
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 15 Nov 2022 23:19 UTC

On Wednesday, 16 November 2022 at 00:09:03 UTC+1, a a wrote:
> [...]
>
> Ale takiej sieci nie ma i nikt nie chce sfinansować jej zbudowania.

About 117 billion members of our species have ever been born on Earth
Subscribe
Fred Bloggs’s profile photo
Fred Bloggs
15 Nov 2022, 22:12:33 (2 hours ago)
Seems like a crazy stretch but I bet it's not far off. It also means that about 7% of all the people ever born are alive today. Today is the UN projected date of world population reaching 8 billion. It took a long time to get here, something like 200,000 years, because humans are killed off so easily. Up until fairly recently on the grand scale of things, life expectancy was only about 10 years in the eras they know about for sure. It was all the children dying, and the human race had to compensate by having extra high birth rates and large families. Fossil fuel powered mechanization is responsible for this (mess).

https://www.prb.org/articles/how-many-people-have-ever-lived-on-earth/

Re: Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicę. Jest nas już 80 mld AP EN 15 listopada 2022, 11:11. 1 min czytania Udostępnij artykuł

<80a732fe-3fe9-4c37-86d2-1c46596fe665n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=50284&group=soc.culture.polish#50284

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:56:40 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 16 Nov 2022 15:56 UTC

On Wednesday, 16 November 2022 at 00:19:53 UTC+1, a a wrote:

> [...]
> Seems like a crazy stretch but I bet it's not far off. It also means that about 7% of all the people ever born are alive today. Today is the UN projected date of world population reaching 8 billion. It took a long time to get here, something like 200,000 years, because humans are killed off so easily. Up until fairly recently on the grand scale of things, life expectancy was only about 10 years in the eras they know about for sure. It was all the children dying, and the human race had to compensate by having extra high birth rates and large families. Fossil fuel powered mechanization is responsible for this (mess).

interesujące

Re: Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicę. Jest nas już 80 mld AP EN 15 listopada 2022, 11:11. 1 min czytania Udostępnij artykuł

<tl31gt$1pco$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=50285&group=soc.culture.polish#50285

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Ludzkość przekroczyła dziś
Date: Wed, 16 Nov 2022 16:01:33 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 16 Nov 2022 16:01 UTC

On Wed, 16 Nov 2022 07:56:40 -0800 (PST), a a wrote:

> interesujące

idiota chwali samego siebie, musi jakis krewny treli

Re: Ludzkość przekroczyła dziś kolejną granicę. Jest nas już 80 mld AP EN 15 listopada 2022, 11:11. 1 min czytania Udostępnij artykuł

<5d83ad2b-314f-4c2e-a9b6-1a812616bf2dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=50291&group=soc.culture.polish#50291

Newsgroups: soc.culture.polish