Imagine what we can imagine! -- Arthur Rubinstein

interests / soc.culture.polish / Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

SubjectAuthor
* Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowRusset Bulba
`* Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowa a
 `* Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowRusset Bulba
  `* Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowa a
   `* Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowbrat_olin
    +- Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowRusset Bulba
    +* Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowa a
    |`- Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowRusset Bulba
    `* Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowandal
     `* Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowbrat_olin
      `- Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorowa a

1
Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<19535d6a-dc0d-4260-8bd9-49025af28b55n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51107&group=soc.culture.polish#51107

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 24 Nov 2022 17:24:13 -0800 (PST)
Subject: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 25 Nov 2022 01:24 UTC

Co za kompletne raby. Tym niemniej ludzie:

https://youtu.be/etaswvvPOZ4

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<20e036e1-7e98-44fb-b211-7ca9e850bc25n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51108&group=soc.culture.polish#51108

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 24 Nov 2022 17:34:36 -0800 (PST)
Subject: Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 25 Nov 2022 01:34 UTC

On Friday, 25 November 2022 at 02:24:14 UTC+1, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Co za kompletne raby. Tym niemniej ludzie:
>
> https://youtu.be/etaswvvPOZ4
a co to są okazyjne telewizory czy pralki ?

Europa utylizuje rocznie 10 mln telewizorów i pralek
i to sprawnych i nie starych, bo taka jest nadal nadprodukcja
a naprawy zostały zlikwidowane w Europie

I jada te sprawne telewizory, pralki na złom, do utylizacji
ale też wypasione lodówki po 2000 - 3000 zł
i te dwudrzwiowe z bajerami, komputerami, po 5.000 zł

Naprawy są nieopłacalne.

Znajomy był w sklepie AGD i przyszli klienci aby kupić pralkę i poprosili sprzedawcę aby pokazał jaki jest dostęp do filtra,
zasloniętego od dołu plastikowym pasem na zatrzaskach.

I pracownikl się siłował, raz z jednej strony, podważał i nijak nie potrafił tego pasa zdjąć

Aż w koncu ciągnął z jednej strony i plastikowy pas pękł na pół
i klienci zrezygnowali z zakupu, bo uszkodzonej pralki nie kupią, a dostępu do filtra łatwego nie ma.

Oby tylko w całym kraju nie odbyła sie taka akcja sprawdzania dostępu do filtra, bo wszystkie pralki uszkodzą.

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<f2189e2f-8571-468e-b3c0-d3c0cd8ceb78n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51117&group=soc.culture.polish#51117

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 04:04:26 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 25 Nov 2022 12:04 UTC

On Thursday, November 24, 2022 at 9:34:37 PM UTC-4, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Oby tylko w całym kraju nie odbyła sie taka akcja sprawdzania dostępu do filtra, bo wszystkie pralki uszkodzą.

Ukrainskie uzywane sa najlepsze.

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<b6689308-46ad-4f6b-b0e6-0d2b2196457fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51123&group=soc.culture.polish#51123

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 04:53:05 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 25 Nov 2022 12:53 UTC

On Friday, 25 November 2022 at 13:04:28 UTC+1, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Ukrainskie uzywane sa najlepsze.
Na placu sklepu stały uszkodzone lodówki, odebrane od klientów
i sąsiad szukał szyby dolnej od lodówki
i pyta , czy może taką z używanej lodówki kupić pod wymiar.
A oni na to że musza kompletną oddac do utylizacji.

I gdzie tu jaka logika, po co niszczyc sprawne półki, korytka, kratki, plastikowe pokrywy na jajka
gdy nie są freonowe
a ich spalanie w hucie generuje raka,
a po umyciu sa jak nowe i sklep; mógłby sprzedawac za drobna opłatą.

Ale w przypadku utylizacji sprzętu chodzi nie o freon ale o monopol.,
ale wyeliminowac z obrotu wtórnego częsci zamienne, bo inaczej Zenki nie kupia kolejnego miliona nietrwałeych pralek, lodówek, czy telewizorów, które się zepsują bo zakonczeniu okresu gwarancji.

Ale Brókselka popiera monopole a nie ekologię i zakazała odzyskiwania części zamiennych ze sprzętu AGD, RTV

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<fbce6195-4562-41fd-b16b-05d4c0ea0140n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51126&group=soc.culture.polish#51126

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 05:05:11 -0800 (PST)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Fri, 25 Nov 2022 13:05 UTC

On Friday, November 25, 2022 at 1:53:07 PM UTC+1, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Ale Brókselka popiera monopole a nie ekologię i zakazała odzyskiwania części zamiennych ze sprzętu AGD, RTV

U mnie w miasteczku jest specjalne miejsce na skladowisku smieci,
gdzie zostawia sie uzywane pralki i lodowki/zamrazarki). Jest tego
prawie cwierc hektara. Kiedys tam znalazlem polke do mojej nie zepsutej
lodowki, i wciaz sluzy!

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<ec628f27-843c-4efd-8e87-db2fb01ed26dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51128&group=soc.culture.polish#51128

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 05:16:42 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 25 Nov 2022 13:16 UTC

On Friday, November 25, 2022 at 9:05:12 AM UTC-4, brat_olin wrote:

> [...]
> gdzie zostawia sie uzywane pralki i lodowki/zamrazarki). Jest tego
> prawie cwierc hektara. Kiedys tam znalazlem polke do mojej nie zepsutej

No wlasnie. Zlego sasiada najechali. Ze Szwecji by wywiezli smieci i nie musieli rabowac.

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<57c5ee26-0e7a-4e93-9f80-d1f4f147b11bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51130&group=soc.culture.polish#51130

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 05:19:58 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 25 Nov 2022 13:19 UTC

On Friday, 25 November 2022 at 14:05:12 UTC+1, brat_olin wrote:

> [...]
> gdzie zostawia sie uzywane pralki i lodowki/zamrazarki). Jest tego
> prawie cwierc hektara. Kiedys tam znalazlem polke do mojej nie zepsutej
Ok, to już jadę, podaj namiary.
Szukam górnego zawiasu do lodowki, do zabudowy wnękowej
W serwisie kosztuje 200zł komplet

Ale to dobry pomysł, aby w internecie ujawnić wszystkie składowiska używanego sprzętu agd/ rtv w całej Europie,
ze zdjęciami aktualnymi
i niech ktoś sobie na tym zarobi,
byle nie spalać sprzętu plastikowego, elektronicznego w hutach, elektrowniach, spalarniach smieci

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<f662881d-3904-474e-be8c-faed2af92ac4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51131&group=soc.culture.polish#51131

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 05:30:16 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 25 Nov 2022 13:30 UTC

On Friday, November 25, 2022 at 9:19:59 AM UTC-4, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
> i niech ktoś sobie na tym zarobi,
> byle nie spalać sprzętu plastikowego, elektronicznego w hutach, elektrowniach, spalarniach smieci

Pewnie, ze dobry pomysl. Ja tez reperuje wszystko co moge i donaszam stare rzeczy, aby chronic srodowisko. A swoja droga moze zawiasy od wlazu ruskiego czolgu dadza sie dopasowac? Lezy tych wlazow troche porozrzucanych po Ukrainie.

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<tlqkkl$1l4n$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51134&group=soc.culture.polish#51134

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 14:48:53 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 25 Nov 2022 14:48 UTC

On Fri, 25 Nov 2022 05:05:11 -0800 (PST), brat_olin wrote:

> [...]
> gdzie zostawia sie uzywane pralki i lodowki/zamrazarki). Jest tego
> prawie cwierc hektara. Kiedys tam znalazlem polke do mojej nie zepsutej

u mnie to samo ale nic stamtad nie wolno wyniesc

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<068e2c14-0c34-4f2a-8054-d0626736f604n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51138&group=soc.culture.polish#51138

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 07:02:04 -0800 (PST)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Fri, 25 Nov 2022 15:02 UTC

andal wrote:

> u mnie to samo ale nic stamtad nie wolno wyniesc

U mnie pewnie tez, ale nikt tam nie pilnuje.

--
Smart questions to stupid answers

Re: Nabywcy okazyjnych pralek i telewizorow

<ebdb3c00-698c-4234-b0d7-f10ce5e1ebd5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=51140&group=soc.culture.polish#51140

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 25 Nov 2022 07:11:51 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 25 Nov 2022 15:11 UTC

On Friday, 25 November 2022 at 16:02:11 UTC+1, brat_olin wrote:

> U mnie pewnie tez, ale nikt tam nie pilnuje.
>
> --
> Smart questions to stupid answers
W Mimcach był podobny problem prawny,
czy sprzety wystawione przed domy do zabrania stanowią własnośc publiczna,
czy organizatora zbiórki

No i nielegalnie ustalono, że sprzety wystawione stanowią własność organizatora zbiórki.

A to świnie, nic dla ludzi, wszystko dla monopoli.

A może chcę wystawic sprawny telewizor, aby ktoś zabrał za frico i to lokalnie, blisko, a nie 100 km przez internety.,

Ale świnie wszystko utrudniaja , monopolizują, bo wszędzie węszą kasę.

Bo to Brókselskie monopole wszystkim rządzą i wszędzie węszą kasę.

Zbiorą tira sprzętu za frico, a potem posortuja, sprawdzą w magazynie i wystawią do sprzedaży na aukcji
i tak świnie zarabiają miliony, nic nie dając z siebie, a ludzie coraz biedniejsi i okradani w biały dzień ze swoich praw,
bo świnie musza się nażreć i dobry sprzęt zniszczą, aby nikt nic nie dostał za frico.