Rocksolid Light

The goal of science is to build better mousetraps. The goal of nature is to build better mice.

interests / soc.culture.bulgaria / Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

SubjectAuthor
* Професор ИвайлоNick
`* Re: Професор Ивайло Груев: УкрIvaylo Ivanov
 +* Re: Професор ИвайлоNick
 |`* Re: Професор Ивайло Груев: УкрIvaylo Ivanov
 | +* Re: Професор Ивайлоchorbalan
 | `* Re: Професор ИвайлоNick
 |  `* Re: Професор Ивайло Груев: УкрIvaylo Ivanov
 |   `- Re: Професор ИвайлоNick
 `* Re: Професор Ивайло Груев: УкрРадостина
  +* Re: Професор ИвайлоNick
  |`* Re: Професор Ивайло Груев: УкрIvaylo Ivanov
  | `- Re: Професор ИвайлоNick
  `- Re: Професор Ивайло Груев: УкрVedrin Jeliazkov

1
Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<t658c0$16jr$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5250&group=soc.culture.bulgaria#5250

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Професор Ивайло
Груев: Украйна-
моментът на истината

Date: Thu, 19 May 2022 11:06:40 -0000 (UTC)
 by: Nick - Thu, 19 May 2022 11:06 UTC

---8<---

Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината
10.04.2022 11:38

https://bgr.news-front.info/2022/04/10/profesor-ivajlo-gruev-ukrajna-
momentt-na-istinata/

Войната в Украйна е най-опасният международен конфликт след кубинската
криза през 1962 г. Западът, и особено Америка, е основно отговорен за
кризата, която започна през февруари 2014 г. Сега тя се превърна във
война, която не само заплашва да унищожи Украйна, но има и потенциала да
ескалира в ядрена война между Русия и НАТО.

Войната в Украйна ще оформи глобалния ред на 21 век. За тези, които не
притежават базово разбиране за геополитика, войната е в Украйна, но не е
между Русия и Украйна. Войната или военната операция, както я формулира
Кремъл, е между Русия и така наречения колективен Запад, проявяващ се с
различно ниво на ентусиазъм.

Краят на тази война ще преформатира световната архитектура за сигурност и
най-вероятно ще сложи край на експеримента на глобализацията, какъвто го
познаваме, (глобално село, глобален гражданин), тоест движението на
капитал в една посока и на ресурси и труд в противоположната посока.

---8<---

ще ми е особено забавно да прочета коментарите на обсебения по повод
личността на професора 8-)

иначе мога да кажа, че той ме „цитира“ на моменти.

мога да препоръчам на обсебения да се замисли над обърнатият сценарий за
„кубинската“ криза в канада. ама много да се замисли, преди да започне да
го коментира.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<d791d154-b896-4210-817a-038771b3847dn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5253&group=soc.culture.bulgaria#5253

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Thu, 19 May 2022 06:33:10 -0700 (PDT)
Subject: Re: Професор Ивайло Груев: Укр
айна- моментът на истината …
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Thu, 19 May 2022 13:33 UTC

On Thursday, May 19, 2022 at 7:06:42 AM UTC-4, Nick wrote:
> [...]
> между Русия и Украйна. Войната или военната операция, както я формулира
> Кремъл, е между Русия и така наречения колективен Запад, проявяващ се с

Ако приемем, че "войната или военната операция, както я формулира Кремъл, е между Русия и така наречения колективен Запад", каква е вероятността Русия да я спечели? И в същия контекст - за какво му трябваше на Путин
да я започва?

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<t65nsj$rf8$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5255&group=soc.culture.bulgaria#5255

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: Професор Ивайло
Груев: Украйна-
моментът на истината

Date: Thu, 19 May 2022 15:31:31 -0000 (UTC)
 by: Nick - Thu, 19 May 2022 15:31 UTC

On Thu, 19 May 2022 06:33:10 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Ако приемем, че "войната или военната операция, както я формулира
> Кремъл, е между Русия и така наречения колективен Запад", каква е
> вероятността Русия да я спечели? И в същия контекст - за какво му

различна от нула. мога да ти го обясня и като за блондинка, ама не вярвам
да ти е приятно след това.

> трябваше на Путин да я започва?

в статията е обяснено защо.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<52fb3c6a-e195-4425-906c-13d4e53918c6n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5263&group=soc.culture.bulgaria#5263

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sat, 21 May 2022 18:32:05 -0700 (PDT)
айна- моментът на истината …
From: joyrad...@gmail.com (Радостина)
 by: Радостина - Sun, 22 May 2022 01:32 UTC

On Thursday, May 19, 2022 at 6:33:11 AM UTC-7, Ivaylo Ivanov wrote:

> Ако приемем, че "войната или военната операция, както я формулира Кремъл, е между Русия и така наречения колективен Запад", каква е вероятността Русия да я спечели? И в същия контекст - за какво му трябваше на Путин
> [...]

Безнадежден случай!
Путин нищо не е започнал, той беше принуден, нямаше избор!
По-добре да води войната на територията на Украйна, отколкото на територията на Русия.
Западът, мине се не мине 100ина години и тръгва да се бие с Русия.

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<96793eba-ee3a-45b6-b128-9a23b4c3041bn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5265&group=soc.culture.bulgaria#5265

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sat, 21 May 2022 20:17:37 -0700 (PDT)
айна- моментът на истината …
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Sun, 22 May 2022 03:17 UTC

On Thursday, May 19, 2022 at 11:31:33 AM UTC-4, Nick wrote:

> различна от нула.

Ако скоча от самолет без парашут вероятността да оцелея също е различна от нула. Това
нищо не ни казва.

> мога да ти го обясня и като за блондинка, ама не вярвам
> да ти е приятно след това.

Обяснявай, какво ти пречи?

> в статията е обяснено защо.

Не бих казал. Не виждам къде, иначе безсрамно лъжещия професор, е написал защо Путин
_трябваше_ да започне тази война.

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<t6cbav$c9o$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5266&group=soc.culture.bulgaria#5266

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Груев: Украйна-
моментът на истината

Date: Sun, 22 May 2022 03:40:15 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Sun, 22 May 2022 03:40 UTC

On Sat, 21 May 2022 20:17:37 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> защо Путин _трябваше_ да започне тази война.

Наистина ли?
След толкова много предупреждения и заплахи които бяха пренебрегнати
ако не беше предприел мерки щеше да е показване на слабост. Не че не
опита да избегне войната и да ги кандърдиса да се откажат от разширяване
на НАТО. Е сега вече знаят че нема лабаво когато им говори Русия.
Какво ще излезне от начинанието не е изобщо ясно, но ясно е че вече го
духаме и от двете страни..

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<t6ckh8$nfv$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5268&group=soc.culture.bulgaria#5268

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Груев: Украйна-
моментът на истината

Date: Sun, 22 May 2022 06:17:12 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sun, 22 May 2022 06:17 UTC

ukrajna-momentt-na-istinata/

> Ако скоча от самолет без парашут вероятността да оцелея също е различна
> от нула. Това нищо не ни казва.

напротив, казва ти, но не искаш да го разбереш.

> Обяснявай, какво ти пречи?

това, че все пак не си блондинка.

> Не бих казал. Не виждам къде, иначе безсрамно лъжещия професор, е
> написал защо Путин _трябваше_ да започне тази война.

ся, ако бях таласъма, трябваше да ти обърна внимание, че си противоречиш:

„И в същия контекст - за какво му трябваше на Путин да я започва?“ и „… е
написал защо Путин _трябваше_ да започне тази война.“.

„защо“ и „за какво“ в конкретния случай са синоними.

иначе ще е забавно да прочета твоите безсрамни лъжи защо професорът лъжел
безсрамно.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<t6cknh$nfv$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5269&group=soc.culture.bulgaria#5269

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Груев: Украйна-
моментът на истината

Date: Sun, 22 May 2022 06:20:33 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sun, 22 May 2022 06:20 UTC

On Sat, 21 May 2022 20:06:09 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

ukrajna-momentt-na-istinata/

> Да бе, "нямал избор". Рецитираш им опорките дословно. Също както Буш син
> нямаше избор освен да започне войната в Ирак, нали?

нямаше избор. преди време ви обърнах внимание за речта на путин в мюнхен
от 2007, можеш ли да кацеш каква ви беше реакцията тогава?

колко пъти след това бяхте предупреждавани?

> Колко си глупава сама не знаеш. Започвайки войната в Украйна Путин
> обрече и Русия и себе си. За съжаление покрай себе си и Русия ще затрие
> още много други (предимно в Украйна).

абе като гледам засега се очертава да страдат държави от европейския съюз,
включително и ние.

> Кой от западът е хукнал да се бие с Русия (не преди 100 или 200 години,
> а сега)?

млъкни! не продължавай да се излагаш.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<d7e71123-8ea4-423a-8e75-d57848823f02n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5273&group=soc.culture.bulgaria#5273

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sun, 22 May 2022 04:19:45 -0700 (PDT)
айна- моментът на истината …
From: vedrin.j...@gmail.com (Vedrin Jeliazkov)
 by: Vedrin Jeliazkov - Sun, 22 May 2022 11:19 UTC

On Sunday, May 22, 2022 at 4:32:07 AM UTC+3, Радостина wrote:
> Западът, мине се не мине 100ина години и тръгва да се бие с Русия.
http://planina.e-psylon.net/viewtopic.php?p=157149#157149

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<ba0c6a29-2085-4faa-8252-041a8a90c359n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5275&group=soc.culture.bulgaria#5275

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sun, 22 May 2022 06:00:13 -0700 (PDT)
айна- моментът на истината …
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Sun, 22 May 2022 13:00 UTC

On Saturday, May 21, 2022 at 11:40:17 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> Наистина ли?

Да. Къде виждаш подобно твърдение в интервюто му?

> [...]
> опита да избегне войната и да ги кандърдиса да се откажат от разширяване
> на НАТО. Е сега вече знаят че нема лабаво когато им говори Русия.

В резултат на което Запада отприщи лавина от военна (и друга) помощ за Украйна...

> Какво ще излезне от начинанието не е изобщо ясно, но ясно е че вече го
> духаме и от двете страни..

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<a69d2758-1fae-43db-8138-d57ab1706e69n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5276&group=soc.culture.bulgaria#5276

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sun, 22 May 2022 06:02:54 -0700 (PDT)
айна- моментът на истината …
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Sun, 22 May 2022 13:02 UTC

On Sunday, May 22, 2022 at 2:20:34 AM UTC-4, Nick wrote:

> ukrajna-momentt-na-istinata/

> нямаше избор. преди време ви обърнах внимание за речта на путин в мюнхен
> от 2007, можеш ли да кацеш каква ви беше реакцията тогава?

Като "нямаше избор" защо тогава до последно лъга, че няма да има инвазия? След това
изведнъж "нямаше избор" човека.

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<219af181-e99a-4ae0-8e68-3ce7fc0b932bn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5277&group=soc.culture.bulgaria#5277

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sun, 22 May 2022 06:08:51 -0700 (PDT)
айна- моментът на истината …
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Sun, 22 May 2022 13:08 UTC

On Sunday, May 22, 2022 at 2:17:15 AM UTC-4, Nick wrote:

> ukrajna-momentt-na-istinata/

> напротив, казва ти, но не искаш да го разбереш.

Къде? Би ли дал цитат от статията? Явно съм го пропуснал.

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<t6dj6o$pmm$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5281&group=soc.culture.bulgaria#5281

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Груев: Украйна-
моментът на истината

Date: Sun, 22 May 2022 15:00:40 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sun, 22 May 2022 15:00 UTC

On Sun, 22 May 2022 06:02:54 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Като "нямаше избор" защо тогава до последно лъга, че няма да има
> инвазия? След това изведнъж "нямаше избор" човека.

точно ти да се възмущаваш от лъжите на путин идва малко прекалено нагло.

всъщност, путин прави точно това, което ви каза, че ще направи. последното
им предупреждение беше точно декември 2021 година.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<t6djc0$pmm$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5282&group=soc.culture.bulgaria#5282

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Груев: Украйна-
моментът на истината

Date: Sun, 22 May 2022 15:03:28 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sun, 22 May 2022 15:03 UTC

On Sun, 22 May 2022 06:08:51 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Къде? Би ли дал цитат от статията? Явно съм го пропуснал.

ти сериозно ли?

трябва ли да ти правя литературен анализ на написаното от теб, за да стане
ясно, че не можеш и да пишеш с разбиране?!

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Професор Ивайло Груев: Украйна- моментът на истината …

<t6djfc$pmm$3@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5283&group=soc.culture.bulgaria#5283

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Груев: Украйна-
моментът на истината

Date: Sun, 22 May 2022 15:05:16 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sun, 22 May 2022 15:05 UTC

On Sun, 22 May 2022 06:00:13 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Да. Къде виждаш подобно твърдение в интервюто му?

> В резултат на което Запада отприщи лавина от военна (и друга) помощ за
> Украйна...

всъщност, тази помощ не е спирала от преврата на майдана.

няма да споменавам, че доставените миналата година на украйна от българия
снаряди за 122 mm гаубици, в момента се използват от руската армия.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.7
clearnet tor