Rocksolid Light

Don't get even -- get odd!

interests / soc.culture.bulgaria / Re: Евакуирани или предали се -)

SubjectAuthor
* Евакуирани или предали се -)Радостина
`* Re: Евакуирани или предали сеIvaylo Ivanov
 +* Re: Евакуирани или предали сеРадостина
> [...]
 |    `* Re: Евакуирани или предали сеIvaylo Ivanov
 |     `* Re: Евакуирани илиNick
 |      `* Re: Евакуирани или предали сеIvaylo Ivanov
 `* Re: Евакуирани илиNick
  `* Re: Евакуирани или предали сеIvaylo Ivanov
   +* Re: Евакуирани илиNick

Pages:12
Re: Евакуирани или предали се -)

<t6f3fa$1e90$5@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5316&group=soc.culture.bulgaria#5316

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: Евакуирани или
предали се -)
Date: Mon, 23 May 2022 04:44:26 -0000 (UTC)
<t6er84$1fpt$2@gioia.aioe.org>
 by: Nick - Mon, 23 May 2022 04:44 UTC

On Mon, 23 May 2022 02:24:04 -0000 (UTC), chorbalan wrote:

> Aко си ги избил или смяташ да ги избиеш ще си мълчиш.

ами не само, има и други варианти. техники за разпити колкото искаш има.

> Преди време стана дума за заловен американец за който руснаците казаха
> че бил наемник и женевската конвенция не важала за него при което
> родителите му тука нададоха вой; незнам какво стана с него.

споменаваха и за един англичанин, медицински уж работник.

най-вероятно си разговарят със съответните служби на руснаците, което пък
за мен обяснява тяхното мълчание по темата.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Евакуирани или предали се -)

<t6f3mb$1e90$6@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5317&group=soc.culture.bulgaria#5317

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
предали се -)
Date: Mon, 23 May 2022 04:48:11 -0000 (UTC)
 by: Nick - Mon, 23 May 2022 04:48 UTC

On Sun, 22 May 2022 18:51:22 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> А ти?

става дума за теб и за твоите опорки. аз имам мнение, което не съм си
променил с години.

> Войната заради която офицери като Мишкин и Чепика станаха "Герой на
> Русия".

не измествай темата бе, идиот. мишкин и чепига са с други компетенции.

и пак ли за скрипалите ще си говориш? нещо за шизофренията на украинците
имаш ли да кажеш? или за публикацията на питър хичинс?

вземи млъкни по-добре, ставаш все по-зле.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Евакуирани или предали се -)

<t6f5hu$6qv$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5318&group=soc.culture.bulgaria#5318

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
предали се -)
Date: Mon, 23 May 2022 05:19:58 -0000 (UTC)
 by: Nick - Mon, 23 May 2022 05:19 UTC

On Sun, 22 May 2022 18:48:02 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Затова, да. Нарича се икономическа война. Точно както руснаците понякога
> спират газа към страните (напр. България, която била братски народ на
> руския), които искат да накажат. А в Крим никой не е умрал от жажда,
> долкокото ми е известно. Или греша?

лицемерен идиот!

знаеш ли причините, поради които преди години беше спрян транспорта на газ
за българия?

знаеш ли причината защо сега спряха доставките на газ за българия?

ако не знаеш, затвори си устата и не се обаждай повече.

попитах те нещо за украинската шизофрения, гледам че и чорби ти намеква за
нея.

и да не съм те видял да коментираш тогава руската икономическа война срещу
сащ и западна европа, щом според теб това е допустимо.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Евакуирани или предали се -)

<493828e4-1e8e-4015-98fc-62962a70a87cn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5320&group=soc.culture.bulgaria#5320

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 23 May 2022 06:51:28 -0700 (PDT)
Subject: Re: Евакуирани или предали се
-)
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Mon, 23 May 2022 13:51 UTC

On Sunday, May 22, 2022 at 10:19:25 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> Чакай сега, нали Крим е тяхна страна и техен народ? Значи война
> срещу собствения си уж народ..

Войната е срещу Русия, а спирането на водата е за напомняне на жителите на Крим, че са
зависими от Украйна, точно както Русия обича да напомня на "братски народи", че са
зависими от руските ресурси. Не виждам нищо странно в подобно поведение.

Re: Евакуирани или предали се -)

<t6g7ah$10e8$3@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5325&group=soc.culture.bulgaria#5325

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
предали се -)
Date: Mon, 23 May 2022 14:56:17 -0000 (UTC)
 by: Nick - Mon, 23 May 2022 14:56 UTC

On Mon, 23 May 2022 06:51:28 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> [...]
> на Крим, че са зависими от Украйна, точно както Русия обича да напомня
> на "братски народи", че са зависими от руските ресурси. Не виждам нищо

ами вече не са зависими от украйна.

и аз не виждам нищо странно в подобно поведение.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Евакуирани или предали се -)

<t6gco9$1url$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5326&group=soc.culture.bulgaria#5326

From: chorba...@spam.no (chorbalan)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
предали се -)
Date: Mon, 23 May 2022 16:28:57 -0000 (UTC)
 by: chorbalan - Mon, 23 May 2022 16:28 UTC

On Mon, 23 May 2022 06:51:28 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

> Не виждам нищо странно в подобно поведение.

Естетвено, щото гледаш само в едната посока..

Pages:12
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.7
clearnet tor