Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 29 Dec 2022 05:00:54 -0800 (PST)
Subject: Czy_ktos_jeszcze_używa_Twittera,_który_nie_działa
,_bo_zapytania_nie_są_dostarczane_?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 29 Dec 2022 13:00 UTC

Ile trzeba zapłacić na Tłiterze, aby dostac gwarancję, że gdy zadaję pytanie,
to zostanie ono dostarczone do pytanej osoby i ona pytanie przeczyta ?

Przed zarazą i Melonem, Tłiter byl żywy i wspieral interakcje, a dzisiaj wygląda tak, jakby wszystkie tlity były wysylane prze zroboyu, a nie żywych ludzi, a roboty nie odpowiadaja na pytania, nie czytaja pytań
i dlatego Tłiter upadł, bo nikt robotów, botów nie lubi..

Codziennie dostaję oferte, abym się zgodził
na reklamowy spam
i mam do wyboru:
duzy spam albo mały spam
a ja rzygam na spam reklamowy i żadnego nie wybieram i może dlatego robot Melon blokuje pytania, odpowiedzi, chat, bo nie może ze mnie wyrwac kasy
a niebieskiej chmurki też nie chcę bo mi sie kojarzy z milicjantami kolor.

Chce przeprowadzic wielki test Tłitera, co nie działa.

Aby tysiące osób wysyłały rejestrowane i udokumentowane zapytania
i sprawdzily, czy one do chodzą, nie dochodzą, sa filtrowane, blokowane,
czy ktos je czyta, nei czyta i dlaczego
a jak przeczyta
to odpowiedział, nie odpowiedział i dlaczego
a jak odpowiedzial, to czy osoba wysylająca pytanie , odpowiedź otrzymala i czy od razu, czy z opóxnieniem ?>

Wspieraj Wielki Test Tłitera

przylącz się