"What's the use of a good quotation if you can't change it?" -- The Doctor

interests / soc.culture.polish / Re: skurwysynu bokun

SubjectAuthor
* skurwysynu bokunnarc...@gmail.com
+* Re: skurwysynu bokunRusset Bulba
+- Re: skurwysynu bokunu2
`- Re: skurwysynu bokunPiotr

1
skurwysynu bokun

<b77914f5-d283-4fcd-8a20-553c790b4da1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53029&group=soc.culture.polish#53029

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 03:38:58 -0800 (PST)
Subject: skurwysynu bokun
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Thu, 15 Dec 2022 11:38 UTC

https://www.bing.com/images/blob?bcid=rKXMC3TopgIFvEa4K43wynzaz3oG.....48

Wojna w Ukrainie to konflikt, w którym na masową skalę stosowane są drony, które służą nie tylko do zwiadu i zabijania. Ukraińskie maszyny mogą także ratować życie.
Instrukcję, w jaki sposób skapitulować przed maszyną, przygotowali Ukraińcy zaangażowani w inicjatywę "Chcę żyć". Jej celem jest stworzenie Kacapom dogodnych warunków, w których mogliby się poddać. Instrukcja głosi:
"Utrzymuj kontakt wzrokowy, podnieś ręce do góry" – jeśli chcesz ocalić swoje życie by później odbudować kraj który napadłeś kacapi skurwysynu.

Re: skurwysynu bokun

<79dce673-33d8-47ee-a797-6e5f3dbf12efn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53053&group=soc.culture.polish#53053

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 05:24:39 -0800 (PST)
Subject: Re: skurwysynu bokun
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 15 Dec 2022 13:24 UTC

On Thursday, December 15, 2022 at 8:57:20 AM UTC-4, boukun wrote:

> Te drony od 2014 roku operowały w Donbasie?
> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html

Sytuacja tylko pozornie jest skomplikowana. W 2014 ani tez wczesniej lub pozniej do 2022 roku Putin nie chcial ani niepodleglego lub tez wlaczonego do Rosji Donbassu. Putin chcial skloconego, zrewoltowanego Donbasu w ramach Ukrainy, aby przez taki uklad szantazowac, paralizowac i ewentualnie kontrolowac Ukraine. Gdyby bylo inaczej, to Rosja od poczatku by nalegala na powrot tych ziem do Rosji, jako historycznie czesci tzw Noworosji, w tamach plebiscytow i pokojowych porozumien, przynajmniej w poczatkowej fazie. Wiec logiczne pytanie, dlaczego nie chciala. I odpowiedzia jest, iz wciaz miala nadzieje na panowanie nad cala Ukraina a nie tylko jej czescia z utrata znakomitej wiekszosci jej terytorium.

Re: skurwysynu bokun

<43569aff-aaef-45c6-a5a1-fdf85359a655n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53103&group=soc.culture.polish#53103

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 09:00:59 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 15 Dec 2022 17:00 UTC

On Thursday, December 15, 2022 at 11:01:31 AM UTC-4, boukun wrote:

> Sytuacja niestety ale się totalnie skomplikowanła, między innymi
> przez Polski żytków którzy mącili na Majdanie
> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html

Polska polityka zagraniczna jest niczym innym jak kontynuacja Prometeizmu Pilsudskiego oraz doktryny Giedroycia. Jest nastawiona na kompletne pojednanie z bezposrednimi wschodnimi sasiadami i popieranie ruchow narodowych w Rosji. Jej celem jest oslabienie Rosji poprzez oderwanie od niej zachodnich czesci takich jak Ukraina, Bialorus, Moldawia oraz krajow baltyckich w postaci suwerennych republik. A imperatyw oslabienia Rosji wynika z jej imperialnej wizji swiata oraz dominacji na kontynencie europejskim. Stad tez i koncept Miedzymorza. W podejsciu POlski jest to koncept obronny, poniewaz w ukladzie dominacji Rosji w Europie nie ma miejsca na suwerenna Polske. Jest tylko miejsce na nastepny PRL z jej poddanczymi wobec Rosji strukturami. W rozumieniu Rosji jest to koncept w stosunku do niej agresywny, poniewaz stoi na drodze jej ambicji oraz racji. A racje innych sie nie licza, chyba ze sa to racje sily realnej a nie moralnej. USA popieraja polska doktryne, poniewaz widza w niej tame dla rosyjskich wplywow w Europie. Utrata wplywow w Europie jest w swietle historycznym bezposrednim zagrozeniem dla USA w dluzszym okresie czasu. Tak wiec sprawa sprowadza sie po jakiej stronie sie opowiadac i w imie jakich racji. A o tym decyduja racje cywilizacyjne, tj co ma nam Zachod do zaoferowania, a co Rosja w obecnym stanie.

Re: skurwysynu bokun

<349d61bd-93cc-4d63-ab70-4387333c1197n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53106&group=soc.culture.polish#53106

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 10:08:09 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 15 Dec 2022 18:08 UTC

On Thursday, December 15, 2022 at 1:03:34 PM UTC-4, boukun wrote:
> [...]
> Prometeizmu Pilsudskiego oraz doktryny Giedroycia.
> I to jest najgorsze dla Polski. Sanacyjne Żydki do tej pory rządzą

USA sa w Europie potrzebne, aby kontrolowac Niemcy. USA sa tez potrzebne, aby powstrzymywac Rosje. Rosja i Niemcy moga byc naturalnymi sojusznikami, poniewaz sie uzupelniaja. Niemcy - technologia, Rosja - zasoby i rynek. Pod warunkiem, ze Niemcy nie zechca byc hegemonem, jak za czasow Hitlera. To sie zawsze odbywa i bedzie odbywalo kosztem Polski, zredukowanej do roli wasala. Rodzaju kondominium niemiecko-rosyjskiego w najlepszym z ukladow dla nas. Rosja zainteresowana wlasnym rozwojem cywilizacyjnym bylaby atrakcyjna ale ona tym zainteresowana nie jest z uwagi na system polityczny, skoncentrowany na jedynowladztwie. A ten oznacza indywidualne ambicje jednostki zwykle znudzonej porzadkami i sprawnoscia wewnetrzna kraju, ktora w takich warunkach przy slabej spolecznej kontroli nie jest stopniowo mozliwa. A wiec wladca calkowicie utozsamiajacy sie z panstwem, czyli panstwo i narod to ja i projektami na miare wlasnego zycia i ambicji indywidualnych, nawet gdy po nim potop. I bez mozliwosci korekcji kursu za zycia wladcy bez jego woli, ktorej po utrwaleniu sie na stolcu na ogol nie ma, czyli postep mierzony pogrzebami od jednego wladyki do nastepnego. Jeden pogrzeb na raz, jak kto woli.. A z pogrzebem - nowe nadzieje, jakies zmiany, potem typowy zastoj, smierc naturalna lub nie i tak kolem.

Re: skurwysynu bokun

<603d4887-4705-4d63-9e65-9bf664d57719n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53122&group=soc.culture.polish#53122

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 14:10:20 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 15 Dec 2022 22:10 UTC

On Thursday, December 15, 2022 at 5:57:11 PM UTC-4, boukun wrote:

> Dlatego w Niemczech są głosy, że Niemcy nie są niepodległe I są
> okupowane przez USA. A teraz do tego doszła okupacja Polski przez
> USA. Amis Go Home
> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html

Okupowane nie sa. Sa chronione. Dostaly pomoc w odbudowie jak i ochrone polityczna oraz militarna, gdy budowaly dobrobyt. Bez tego by nie mialy. Zostaly rowniez wewnetrznie zreformowane tak jak i Japonia. Byly reformowalne, poniewaz generalnie jako spoleczenstwo byly cywilizowane a nie barbarzyncami, mimo barbarzynskosci ich wojny. Tak wiec USA pilnuja, aby nie zbladzily jak dwa razy przedtem i powinni byc wdzieczni. Wyjscie USA z Europy, to nastepne wojny, tak jak i ta w Serbii, czy obecny najazd na Ukraine. Merkel miala tyle wolnej reki, ze uzaleznila calkowicie energetycznie EU od Rosji, mimo ostrzezen i nalegan amerykanskich. Tego samego dokonala militarnie i tez wbrew opinii amerykanskiej. A skutki tego teraz mamy i znow USA bronia Europy.

Re: skurwysynu bokun

<tng75t$1mfs$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53124&group=soc.culture.polish#53124

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 22:30:22 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 15 Dec 2022 22:30 UTC

On Thu, 15 Dec 2022 14:10:20 -0800 (PST), Russet Bulba wrote:

> [...]
> amerykanskich. Tego samego dokonala militarnie i tez wbrew opinii
> amerykanskiej. A skutki tego teraz mamy i znow USA bronia Europy.

niemcy sa tak cywilizowane jak donie dawna byli cywilizowani ludozercy

od zarania dziejow walczyly ze soba jak plemiona afrykanskie i dopiero za
przykladem innych europejskich nacjidoszly do zjednoczenia....
by wkrotce myslec jak zapanowac nad europa

dzis ponownie daza dotego ale juz ramach unii zeby ich nie wytykano
palcami

Re: skurwysynu bokun

<tng7ki$1mfs$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53126&group=soc.culture.polish#53126

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 22:38:11 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 15 Dec 2022 22:38 UTC

On Thu, 15 Dec 2022 23:31:20 +0100 (GMT+01:00), boukun wrote:

48Wojna

> USA okupuje każde państwo w którym stacjonują ich wojska

twierdziles ze Polska za komuny byla wolna

a pod nosem miales miales kupe ruskiego wojska

czy juz z tego wyleczyles sie?

Re: skurwysynu bokun

<0da0ccc9-b598-4b06-aaa9-cefcb62d75fdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53127&group=soc.culture.polish#53127

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 14:51:04 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 15 Dec 2022 22:51 UTC

Co znaczy ‘okupacja’? Wiekszosc amerykanskiego personelu w wielu bazach, to mniej niz w lokalnych ambasadach czy konsulatach. I nie podejmuja oni ani nie sa uprawnieni do podejmowania decyzji odnosnie panstw, gdzie stacjonuja. USA maja baze militarna na Kubie. Czy to oznacza, iz okupuja Kube? Tak wiec czemu ma sluzyc ta przesada?

<tng8tk$s3p$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53129&group=soc.culture.polish#53129

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 23:00:04 -0000 (UTC)
<0da0ccc9-b598-4b06-aaa9-cefcb62d75fdn@googlegroups.com>
 by: andal - Thu, 15 Dec 2022 23:00 UTC

On Thu, 15 Dec 2022 14:51:04 -0800 (PST), Russet Bulba wrote:

> [...]
> stacjonuja. USA maja baze militarna na Kubie. Czy to oznacza, iz okupuja
> Kube? Tak wiec czemu ma sluzyc ta przesada?

tutaj jest wprost przeciwnie

stany sa okupowane przez meksyk i kube, socjalizm zbliza sie nieuchronnie
a usa's demokraci w tym pomagaja

Re: skurwysynu bokun

<1975931d-dad3-4cba-9477-2e305d7f0fb1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53130&group=soc.culture.polish#53130

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 16:07:27 -0800 (PST)
From: u_2...@o2.pl (u2)
 by: u2 - Fri, 16 Dec 2022 00:07 UTC

czwartek, 15 grudnia 2022 o 12:38:59 UTC+1 narc...@gmail.com napisał(a):
> [...]
> "Utrzymuj kontakt wzrokowy, podnieś ręce do góry" – jeśli chcesz ocalić swoje życie by później odbudować kraj który napadłeś kacapi skurwysynu.

wygramy ! do not worry pedzik !

Re: skurwysynu bokun

<2162eabd-b59f-49be-bfbc-c4ad690216ban@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53145&group=soc.culture.polish#53145

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 15 Dec 2022 17:44:32 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 16 Dec 2022 01:44 UTC

A gdyby nie pakt Ribbentrop-Molotow, to moze bysmy byli przystarych granicach dzisiaj. Z diabli wiedza jak duza mniejszoscia zydowska i innymi. Tez zasluga CCCP.

<9388312f-3acb-4b17-88c2-6de894e14260n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53169&group=soc.culture.polish#53169

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 16 Dec 2022 04:49:54 -0800 (PST)
From: alojzy.n...@gmail.com (Podskubujący)
 by: Podskubujący - Fri, 16 Dec 2022 12:49 UTC

boukun napisał(a):

> Wolę te dzisiejsze, Rosjanie poustawiali wszystkich po kątach jak
> należy, Polska leży obecnie w granicach powstania państwa
> polskiego założonego przez Mieszka I i na dodatek ma jeszcze
> plusy Wschodnie.

W sumie za Mieszka no.1 PL miała jeszcze trochę ziem na zachód od Odry.

> wów za Wrocław to było piękne posunięcie, ale
> teraz mamy to nieszczęście, że Ukraińcy będąc liderem w Europie
> Wschodniej zechcą dalszą część Małopolski dla siebie

Za dużo czytasz ruskiej budy. UA jest/była słaba ekonomicznie.
A po wojnie będzie będzie jeszcze gorzej.

Krótko mówiąc naucz się brać poprawkę na prawaków i RU budę
bo oni też potrafią pierdolić od rzeczy.

Re: skurwysynu bokun

<0eb0ae80-0328-43e8-9148-1cb5bb7a43dbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53222&group=soc.culture.polish#53222

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 16 Dec 2022 13:18:10 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 16 Dec 2022 21:18 UTC

On Thursday, December 15, 2022 at 9:27:20 AM UTC-3:30, boukun wrote:

> Te drony od 2014 roku operowały w Donbasie?

NIe - tam Girkin i inne ruskie zielone ludziki strzelaly z rakiet przeciwolotniczych do holenderskiego samolotu pasazerskiego.

Re: skurwysynu bokun

<6201a90c-0ff8-47be-9dea-0fa35f2f38fcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53223&group=soc.culture.polish#53223

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 16 Dec 2022 13:22:34 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 16 Dec 2022 21:22 UTC

On Thursday, December 15, 2022 at 1:33:34 PM UTC-3:30, boukun wrote:
> Polska polityka zagraniczna jest niczym innym jak kontynuacja
> Prometeizmu Pilsudskiego oraz doktryny Giedroycia.
> I to jest najgorsze dla Polski. Sanacyjne Żydki do tej pory rządzą Polską

nikt nie ma watpliwosci co do tego gdzie lezy _Panska_ lojalnosc:

- "naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie"
- "Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę"
Jaroslaw "Brawo Braun" Niedzwiecki

- "Zwisa mi to, sluzyli w obronie i interesie panow, klasy uciskajacej narod"
Jaroslaw "Brawo Braun" Niedzwiecki o Katyniu,

Re: skurwysynu bokun

<65ff61f8-4862-417e-bf89-e69394c1f09cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53227&group=soc.culture.polish#53227

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 16 Dec 2022 13:47:33 -0800 (PST)
From: alojzy.n...@gmail.com (Podskubujący)
 by: Podskubujący - Fri, 16 Dec 2022 21:47 UTC

boukun napisał(a):

> Pierdolisz głupoty, potyczce wojskowej z Ukrainą Polska nie ma
> żadnych szans i tym razem nie braliby nas na widły

Dlatego aby mieć święty spokój z obrzydzeniem lepiej
trzymać się usańskiej kiecy. Zacisnąć zęby i płacić.

Gorzej jak usańce zechcą zapłaty od UE za 1 i 2 WW
i spróbują posłać europejską siłę żywą na jakie większe azjatyckie boje.

Re: skurwysynu bokun

<d56673fc-8e58-4179-86aa-35f0e3cb97f2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53282&group=soc.culture.polish#53282

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Dec 2022 06:11:24 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 17 Dec 2022 14:11 UTC

On Friday, December 16, 2022 at 6:17:34 PM UTC-3:30, Podskubujący wrote:
> [...]

Wydumanej w glowie Niedzwieckiego potyczce, bo ta jest tak prawdopodobna jak potyczka wojskowa Niemiec z Francja.
Poprawka - duzo mniej prawdopodobna bo tylko samobojczy idiota na Ukrainie zaczynalby wojne z krajem NATO, majac kraj zrujnowany wojna i Rosje probujaca odziolowac Ukraine od Zachodu i szukajaca partnerow do rozbioru Ukrainy..

jesli juz to boukun powinien mowic o najezdzie Rosji na Polske do ktorego ja zapraszal i obiecywal nowym wladcom
Polski swoja lojalnosc

> Gorzej jak usańce zechcą zapłaty od UE za 1 i 2 WW

tylko jesli Trump wroci do wladzy (uzasadnial zostawienie Kurdow, ktorzy stracili wiele tysiecy zolnierzy walczac ze wspolnym wrogiem
- ISIS, na laske ich wrogow tym, ze Kurdowie nie pomagali USA w 2WW)

> i spróbują posłać europejską siłę żywą na jakie większe azjatyckie boje.

Te boje to najwyzej o Tajwan - a do tego wystarcza tajwanska samoobrna, amerykanskie lotniskowce i w razie czego dozbrajajca sie na gwalt Japonia - nikt nie bedzie wysylal tam wielobyciej "europejskiej siły żywej". Wiekszosc Europy nie wyslala "europejskiej siły żywej" nawet do duzo blizszego Iraku bliskowschodnia "krucjate" George W. Busha.

Re: skurwysynu bokun

<a8c8246f-5bc2-4e00-a684-4114ae28a2f6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53284&group=soc.culture.polish#53284

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Dec 2022 06:45:41 -0800 (PST)
<tnf5jf$4nf$1@gioia.aioe.org> <79dce673-33d8-47ee-a797-6e5f3dbf12efn@googlegroups.com>
<tnfcs9$1mn4$1@gioia.aioe.org> <43569aff-aaef-45c6-a5a1-fdf85359a655n@googlegroups.com>
<tnfk14$1cqb$1@gioia.aioe.org> <349d61bd-93cc-4d63-ab70-4387333c1197n@googlegroups.com>
<tng57m$1cgh$1@gioia.aioe.org> <603d4887-4705-4d63-9e65-9bf664d57719n@googlegroups.com>
<tng77q$8m1$1@gioia.aioe.org> <tng7ki$1mfs$2@gioia.aioe.org>
<tng8pu$sae$1@gioia.aioe.org> <2162eabd-b59f-49be-bfbc-c4ad690216ban@googlegroups.com>
<tnhe22$mto$1@gioia.aioe.org> <9388312f-3acb-4b17-88c2-6de894e14260n@googlegroups.com>
<tni4dp$15no$1@gioia.aioe.org> <65ff61f8-4862-417e-bf89-e69394c1f09cn@googlegroups.com>
<d56673fc-8e58-4179-86aa-35f0e3cb97f2n@googlegroups.com>
From: alojzy.n...@gmail.com (Podskubujący)
 by: Podskubujący - Sat, 17 Dec 2022 14:45 UTC

Piotr napisał(a):

> tylko jesli Trump wroci do wladzy (uzasadnial zostawienie Kurdow, ktorzy stracili wiele tysiecy zolnierzy walczac ze wspolnym wrogiem
> - ISIS, na laske ich wrogow tym, ze Kurdowie nie pomagali USA w 2WW)

Tego uzasadnienia nie znam. Turcja a pod nią kurdowie
włączyli się do 2WW tyko po to aby załapać się na końcową defiladę.
Muslimy jak donoszą media cieszyli się z napaści DE na PL.

Argument Trampa nietrafiony, nie tylko kurdowie ale i Turcja nie pomagali USA.
Mimo tego Turcja w NATO, a kurdowie .... no cóż mało ważni.
Turcja ważniejsza od kurdów.

> Te boje to najwyzej o Tajwan - a do tego wystarcza tajwanska samoobrna, amerykanskie lotniskowce i w razie czego dozbrajajca sie na gwalt Japonia

Na polecenie usa. Jeszcze 10 lat temu japońce nie bardzo chcieli zbrojeń.
My tylko armatki wodne!

> - nikt nie bedzie wysylal tam wielobyciej "europejskiej siły żywej".

Proszę zerknąć do wiki. USA coby lepiej wyglądało
do spółki wzięły sobie w ilości symbolicznej UK, Australię i PL.

> Wiekszosc Europy nie wyslala "europejskiej siły żywej" nawet do duzo blizszego Iraku bliskowschodnia "krucjate" George W. Busha.

J.w.

cyt.
Stany Zjednoczone 248 000
Wielka Brytania 45 000
Australia 2000
Polska 180

vs

Irak 375 000

Tak że tak sprawy się mają psze Pana.
Mał konflikt = małe usańskie potrzeby, duży konflikt = duże usańskie potrzeby.

Można se ekstrapolować wydarzenia prze Pana.

Re: skurwysynu bokun

<e3fe3056-7324-4a32-b8f6-ca72a6137d49n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53299&group=soc.culture.polish#53299

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Dec 2022 10:28:33 -0800 (PST)
<d56673fc-8e58-4179-86aa-35f0e3cb97f2n@googlegroups.com> <a8c8246f-5bc2-4e00-a684-4114ae28a2f6n@googlegroups.com>
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 17 Dec 2022 18:28 UTC

On Saturday, December 17, 2022 at 11:15:43 AM UTC-3:30, Podskubujący wrote:

> Argument Trampa nietrafiony, nie tylko kurdowie ale i Turcja nie pomagali USA.

mogliby byc nawet sojusznikami Hitlera - ale to i tak by to nic nie zmienilo - bo tlumaczenie zdradzenia swojego sojusznika,
tym co robili czy nie robili 75 lat wczesniej byly tylko zalosnymi bredniami zalosnego umyslu na potrzeby jego
zalosnego intelektualnie elektoratu.

> Mimo tego Turcja w NATO, a kurdowie .... no cóż mało ważni. Turcja ważniejsza od kurdów.

Tylko, ze nie wiadomo CO mialby tym uzyskac DLA USA - skoro nie uzyskal zadnych koncesji dla USA.

Jedynym motywem jest jego osobisty podziw dla autokratow - Putina, Kima, Bolsenaro, Erdogana - bo rzadza tak jak by on chcial
rzadzic. I w imie tego - poswiecil interesy USA - po tym jak zapewnial Bliski Wschod jak to Ameryka pamieta kto jest jej
przyjacielem i udowodnil to przelana krwia:

" They fought WITH US. They died WITH US. They died. WE lost TENS OF THOUSANDS of Kurds, DIED FIGHTING ISIS." " We have not forgotten. WE DON'T FORGET".
President of the United States, Donald J. Trump

I gdy ISIS zostalo parktycznie pokonane ten sam Trum ... WYCOFAL Amerykanow z terenow kurdyjskich dajac wolna reke bojowkom Erdogana:

" Khalaf, 35, a Syrian Kurd with long brown hair and a dimpled chin, believed a new kind of politics was needed. Kurds, Christians, Turkmens, and Arabs alike had suffered under the Syrian regime and ISIS’ reign of terror, and she wanted to unify historically fractious communities fed up with violence. Khalaf’s vehicle was ambushed by Ahrar al-Sharqiya, a Turkish-backed militia. A video posted online shows the Toyota askew off-road, riddled with bullets. “Another fleeing pig has been liquidated by the hands of the National Army,” one man gloats."

I w Bliski Wschod i w caly swiat poszla wiadomosc: Patrzcie tyle jest warta przyjazn i pamiec USA. Porownajcie sobie z przyjaznia i pamiecia Rosji - ktora uratowala rezym ich przyjaciela, Asada.

Nic dziwnego, ze w pare dni pod tej decyzji Trumpa, jego doradca bezpieczenstwa narodowego, jedne z najbardziej udekorowanych generalow amerykanskich zyjacych obecnie, gen. Mattis - zlozyl swoja rezygnacje.

Brednie o Kurdach niepomogajacych USA w ladowaniu w Normandii byly wiec tylko zalosnymi bredniami zalosnego umyslu
na potrzeby jego zalosnego intelektualnie elektoratu.

I zdradzeni przez Amerykanow Kurdowie - musieli poprosic Putina o ochrone. Widzac ten sygnal o apetycie Ameryki do obrony swoich sojusznikow, nawet takich ktorzy poswiecili tylu swoich ludzi walczac ze wspolnym wrogiem, zaakceptowany przez duza czesc amerykanskiego spoleczenstwa - Putin zostal przekonany ze USA sa slabe i nie kiwna palcem gdy zajmie Ukraine - ktora w
odroznieniu od Kurdow nie poswiecila ponad 10 tys ludzi walczac ze wspolnym wrogiem ich i USA.

> Na polecenie usa.

skupcie sie Wielobyt - to czy Japonia zrobila to "na polecnie usa" czy nie - ma nic wspolnego z dowodzeniem Panskiej tezy
jak to USA " spróbuje posłać europejską siłę żywą na jakie większe azjatyckie boje". Proszę zerknąć do wiki - Japonia to nie Europa.

> Proszę zerknąć do wiki. USA coby lepiej wyglądało do spółki wzięły sobie w ilości symbolicznej UK, Australię i PL.

Proszę zerknąć do wiki. Australia TAKZE nie jest w Europie, a wiec nie kwalifikuje sie na "europejską siłę żywą".

A reszte Panskiego argumentu sam Pan strzelil w plecy, mowiac ze ta "europejska siłę żywa" bedzie w .... "ilości symbolicznej".
Nie mowiac juz, ze co innego Bliski Wschod i terrorysci mogacy grozic Europie - a co innego Ciesnina Tajwanska i wojna z Chinami.

Re: skurwysynu bokun

<496ece73-d3b1-42a3-b88c-dfdc12241468n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53300&group=soc.culture.polish#53300

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Dec 2022 10:43:19 -0800 (PST)
From: alojzy.n...@gmail.com (Podskubujący)
 by: Podskubujący - Sat, 17 Dec 2022 18:43 UTC

Piotr napisał(a):

> skupcie sie Wielobyt - to czy Japonia zrobila to "na polecnie usa" czy nie - ma nic wspolnego z dowodzeniem Panskiej tezy
> jak to USA "

Jak nie ma? Skoro od 2WW u japońców "armatki tylko wodne" i tam ta ram ta daaam
nagle zbroimy się. Czyli zmiana planu.

> [...]
> Nie mowiac juz, ze co innego Bliski Wschod i terrorysci mogacy grozic Europie - a co innego Ciesnina Tajwanska i wojna z Chinami.

Skąd pewność że usa nie sięgną po UE siłę żywą, proszę spojrzeć wyżej
na tam ta ram ta daaam:)

Re: skurwysynu bokun

<2841dae8-3d46-4d32-aefc-59dcb25c54d4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53306&group=soc.culture.polish#53306

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Dec 2022 11:52:20 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 17 Dec 2022 19:52 UTC

On Friday, 16 December 2022 at 22:22:35 UTC+1, Piotr wrote:
> [...]
>

> - "Zwisa mi to, sluzyli w obronie i interesie panow, klasy uciskajacej narod"
> Jaroslaw "Brawo Braun" Niedzwiecki o Katyniu,
"Peter
Dec 16, 2022, 22:22:35 (22 hours ago)
this
no one has any doubts about where _your_ loyalty lies:

- "the Polish people are waiting for the entry of Russian troops as if for salvation".
- "So when it comes to this war, I know on whose side I will stand."
Jaroslaw "Bravo Braun" Niedzwiecki

- "I don't care, they served in the defense and interests of the masters, the oppressor class of the nation"
Jaroslaw "Bravo Braun" Niedzwiecki on Katyn,

Re: skurwysynu bokun

<2deb9162-eade-492d-bf2b-2c9383afa506n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=53308&group=soc.culture.polish#53308

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Dec 2022 11:55:12 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 17 Dec 2022 19:55 UTC

On Saturday, 17 December 2022 at 19:28:34 UTC+1, Piotr wrote:
> [...]
> Nie mowiac juz, ze co innego Bliski Wschod i terrorysci mogacy grozic Europie - a co innego Ciesnina Tajwanska i wojna z Chinami.
19:28 (1 hour ago)
On Saturday, December 17, 2022 at 11:15:43 AM UTC-3:30, plucking wrote:

> Tramp's argument misplaced, not only the Kurds but also Turkey did not help the US.

They could even be allies of Hitler - but it would still not change anything - because the explanation of betraying their ally,
with what they did or didn't do 75 years earlier were just the pathetic ravings of a pathetic mind for the needs of its
intellectually pathetic electorate.

> Yet Turkey in NATO, and the Kurds .... well unimportant. Turkey more important than the Kurds.

It's just that it's not clear WHY he would get this for the US - since he hasn't obtained any concessions for the US.

The only motive is his personal admiration for autocrats - Putin, Kim, Bolsenaro, Erdogan - because they rule as he would like to
rule. And for the sake of this - he sacrificed US interests - after assuring the Middle East how America remembers who is its
friend and proved it with his shed blood:

" They fought WITH US. They died WITH US. They died. WE lost TENS OF THOUSANDS of Kurds, DIED FIGHTING ISIS." " We have not forgotten. WE DON'T FORGET.."
President of the United States, Donald J. Trump

And when ISIS was parctically defeated this same Trump .... WITHDRAWN the Americans from the Kurdish areas giving free rein to Erdogan's fighters:

[...]

And into the Middle East and around the world the news went: Look how much US friendship and remembrance is worth. Compare it to the friendship and memory of Russia - which saved the regime of their friend Assad.

No wonder that a few days after this decision by Trump, his national security advisor, one of the most decorated American generals alive today, Gen. Mattis - submitted his resignation.

Thus, the bullshit about the Kurds not helping the U.S. to land in Normandy was just the pathetic rantings of a pathetic mind
for the needs of his intellectually pathetic electorate.

And the Kurds - betrayed by the Americans - had to ask Putin for protection.. Seeing this signal of America's appetite for defending its allies, even those who sacrificed so many of their people fighting a common enemy, as

Re: skurwysynu bokun

<e33fbcd5-9685-4dca-9674-fe95e08a00b3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54241&group=soc.culture.polish#54241

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 29 Dec 2022 08:16:02 -0800 (PST)
<e3fe3056-7324-4a32-b8f6-ca72a6137d49n@googlegroups.com> <496ece73-d3b1-42a3-b88c-dfdc12241468n@googlegroups.com>
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 29 Dec 2022 16:16 UTC

On Saturday, December 17, 2022 at 3:13:21 PM UTC-3:30, Podskubujący wrote:

> Jak nie ma? Skoro od 2WW u japońców "armatki tylko wodne" i tam ta ram ta daaam nagle zbroimy się. Czyli zmiana planu.

w Panskim "nie takim starym jak WY" umysle - zbrojenie sie JAPONII ma dowodzic ze
"USA spróbuje posłać europejską siłę żywą na jakie większe azjatyckie boje".

Dalej nie "jarzy", ze _Japonczycy_ nie sa"EUROPEJSKA siłę żywą" ?

" tam ta ram ta daaam", indeed ;->

==Piotr