From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Michalkiewicz:_Co_przepowiedział_Miedwiediew
Date: Sat, 31 Dec 2022 00:08:02 -0700
 by: Zexon - Sat, 31 Dec 2022 07:08 UTC

https://www.youtube.com/watch?v=mh6neLeSVu8&t=0s

Re: Michalkiewicz: Co przepowiedział Miedwiediew

<c2e6302f-44a4-404e-a412-5c2087133bf9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54354&group=soc.culture.polish#54354

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 06:44:48 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 31 Dec 2022 14:44 UTC

On Saturday, December 31, 2022 at 3:38:05 AM UTC-3:30, Zexon wrote:
Uzyteczny idiota Rosji Zenon promuje Michalkiewicza, obronce pedofilii, ktory nazywal 13-letnia ofiare ksiedza pedofila -"kurwa", kotry probuje upiec swoaja pieczen na przepowiedniach Wielikorusa Miedwiediewa, ktory w tym tygodniu przepowiedzial, ze w 2023, m.in.:

- Polska napadnie na Ukraine i zaanektuje jej zachodnie ziemie

- w tym samym roku zostanie wlaczona do Niemiec ("Czwarta Rzesza")

- Wlk. Brytania odwroci Brexit i wroci do EU

- pod wplyem tego Irlandia. Pln ktora byla _przeciwna_ Brexitowi .... odlaczy sie od UK i przylaczy sie do Irlandii

- a sama EU pod wplywem anulowania Brexitu - sie ...rozpadnie ;-)

I wiele wiele innych podobnych "prognoz". Dosyc ambitna lista zyczen do sw. Mikolaja jak na jeden rok. Nawet z calym poparciem Patriarchy Cyryla I ("cyrylme..." ????)
=Piotr

Re: Michalkiewicz: Co przepowiedział Miedwiediew

<f46be405-0ec8-435e-b235-0ac0507848efn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54356&group=soc.culture.polish#54356

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 06:50:15 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 31 Dec 2022 14:50 UTC

On Saturday, 31 December 2022 at 15:44:50 UTC+1, Piotr wrote:
> [...]
>
> I wiele wiele innych podobnych "prognoz". Dosyc ambitna lista zyczen do sw. Mikolaja jak na jeden rok. Nawet z calym poparciem Patriarchy Cyryla I ("cyrylme..." ????)
"Piotr's profile photo
Piotr
15:44 (4 minutes ago)
On Saturday, December 31, 2022 at 3:38:05 AM UTC-3:30, Zexon wrote:
Russia's useful idiot Zenon is promoting Michalkiewicz, a defender of pedophilia, who called a 13-year-old victim of a pedophile priest a "whore," kotry tries to bake his own roast on the predictions of Velikovsky Medvedev, who this week predicted that in 2023, among other things:

- Poland will invade Ukraine and annex its western lands

- in the same year it will be incorporated into Germany (the "Fourth Reich")

- Britain will reverse Brexit and return to the EU

- Under the influence of this Ireland. Pln. which was _against_ Brexit .... will secede from the UK and join Ireland

- and the EU itself under the influence of the cancellation of Brexit - will ...disintegrate ;-)

And many other similar "predictions". Quite an ambitious list of wishes to St. Nicholas for one year. Even with all the support of Patriarch Kirill I ("cyrylme..." ????)
=Peter

Re: Michalkiewicz: Co przepowiedział Miedwiediew

<topvkd$135jg$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54371&group=soc.culture.polish#54371

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 11:39:09 -0700
 by: Zexon - Sat, 31 Dec 2022 18:39 UTC

On 31-Dec-22 07:44, Piotr wrote:
> On Saturday, December 31, 2022 at 3:38:05 AM UTC-3:30, Zexon wrote:
> Uzyteczny idiota Rosji Zenon promuje Michalkiewicza, obronce pedofilii,
O tym pedofilu to Piotr milczy, ten pedofil to dobry, bo z PO

Pełnomocnik marszałka zachodniopomorskiego ds. uzależnień skazany za pedofilię i narkotyki
Krzysztof F., pełnomocnik marszałka woj. zachodniopomorskiego Olgierda Geblewicza ds. uzależnień,
został skazany za pedofilię, nakłanianie dzieci do spożywana narkotyków i posiadanie znacznych
ilości substancji odurzających. W chwili przestępstwa poszkodowany chłopiec miał 13 lat, a
dziewczynka 16. To dzieci znanej parlamentarzystki - pisze Radio Szczecin.”
https://i.pl/pelnomocnik-marszalka-zachodniopomorskiego-ds-uzaleznien-skazany-za-pedofilie-i-narkotyki/ar/c1-17161233

Re: Michalkiewicz: Co przepowiedział Miedwiediew

<3b7ca4e4-ad6f-4814-b669-82f9114b882an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54376&group=soc.culture.polish#54376

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 14:43:15 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 31 Dec 2022 22:43 UTC

On Saturday, December 31, 2022 at 3:09:11 PM UTC-3:30, Zexon wrote:
> O tym pedofilu to Piotr milczy, ten pedofil to dobry, bo z PO

Put your money where your mouth is, prawaczku - zacytuj gdzie ja nazywam
ofiary tego pedofila "kurwami" i wysylam sedzie ktora zasadza im odszkodowania
nawet nie do lekarza a do weterynarza.

Bo to wlasnie zrobil broniony i promowany tutaj przez Zenona i sciepowych prawakow
- Stanislaw Michalkiewicz.

Pedofil, ksiadz z Towarzystwa Chrystusowego wywiozl do innego miasta wtedy 12-letnia dziewczynke i przetrzymywal ja tam 10 miesiecy, kilkadziesiat razy brutalnie ja gwalcac.
Zapraszanych na plebanie Braci Chrystusowcow nigdy nie zastanowila co taka
mala dziewczynka robi pozno na plebanii ksiedza. Ksiadz spowiednik ktoremu dziewczynka powiedzial o gwaltach, wyskoczyl z konfesjonalu, caly czerwony na twarzy i wypedzil
grzesznice z Domu Bozego.

Po aresztowaniu pedfila - Zakon wynajął mu świetnego adwokata. Jego matka mieszkająca w Stanach Zjednoczonych opłaciła drugiego (ksiadz wczesniej uzywal mieszkania matki do przetrzymywania dziewczynki).

Slowa ofiary:
" mnie tak bardzo bolało całe podbrzusze, miałam spodnie brudne od krwi. Zaczęłam płakać i mówiłam mu, że bardzo boli, że nie mogę wstać. Powiedział, że dostałam leki przeciwbólowe i ból minie. Długo później krwawiłam. Następnego dnia po aborcji dalej mnie gwałcił. Nie pozwolił mi nawet odpocząć, nie pozwolił, żeby rany się zagoiły. To był taki ból, że myślałam, że umieram i chyba nawet chciałam umrzeć. To był moment w którym marzyłam, żeby mnie zamordował. Żebym nie musiała już cierpieć".

Dziewczynka miała cztery próby samobójcze.

WIEDZAC o tym wszystkim, redaktor katolickich mediow, Stanislaw Michalkiewicz, nazywa
ofiare tych zbrodni "panienka", a jej odszkodowanie za jej gehenne, nazywa .... "apanazami"
i nazywa ofiare pedfoila - "kurwa":

-"Pani sędzia Łosik przyznała te wszystkie apanaże panience"
- "zleciłbym przebadanie sędzi Anny Łosik przez jakieś konsylium weterynarzy" [sic!]
- "Wiele pań za znacznie mniejsze pieniądze spódniczki podciąga"
- "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam kiedyś, ktoś tam wsadził rękę pod
spódniczkę, no któż by nie chciał"
-" Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne kurwy nie są tak wysoko wynagradzane na całym świecie"

Autor powyzszych slow, red. Stanislaw Michalkiewcz, publicysta mediow katolickich, przyjaciel ojca Rydzyka felietonisty Radia Maryja, TVTrwam i Najwyzszego Czasu.
Broniony i/lub promowany przez Zenona i bratolina, ktory reprodukowal jego felietony tak jakby to bylo slowo Boga ("Slowo na Niedziele") i nazywal "Pierwszym Piorem" Rzeczpospolitej.

Re: Michalkiewicz: Co przepowiedział Miedwiediew

<03aec30f-c3ee-4c11-8292-dcd3cc926fd3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54377&group=soc.culture.polish#54377

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 14:54:14 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 31 Dec 2022 22:54 UTC

> [...]
> Broniony i/lub promowany przez Zenona i bratolina, ktory reprodukowal jego felietony tak jakby to bylo slowo Boga ("Slowo na Niedziele") i nazywal "Pierwszym Piorem" Rzeczpospolitej.
"Peter
23:43 (9 minutes ago)
> About this pedophile is Peter silent, this pedophile is a good one, because from PO

Put your money where your mouth is, right-winger - quote where I call the
victims of this pedophile "whores" and send the judge who will award them damages
not even to a doctor but to a vet.

Because this is exactly what was done by the defended and promoted here by Zenon and sciepowy prawakow
- Stanislaw Michalkiewicz.

A pedophile priest from the Society of Christ took a then 12-year-old girl to another city and held her there for 10 months, brutally raping her dozens of times.
Invited to the rectory of the Brothers of Christ never wondered what such a
little girl is doing late at the priest's rectory. The confessor to whom the girl told about the rapes, jumped out of the confessional, all red in the face, and drove the
sinners from the House of God.

After the pedophile was arrested - the Order hired him a great lawyer. His mother, who lives in the United States, paid for a second one (the priest had previously used the mother's apartment to hold the girl).

The victim's words:
" I was in so much pain all over my lower abdomen, my pants were dirty with blood. I started crying and told him that it hurt a lot, that I couldn't get up. He said I was given painkillers and the pain would pass. I bled for a long time afterwards. The next day after the abortion he continued to rape me. He didn't even let me rest, didn't let my wounds heal. It was such pain that I thought I was dying, and I think I even wanted to die. It was a moment in which I dreamed that he would murder me. So that I wouldn't have to suffer anymore."

The girl had four suicide attempts.

KNOWING all this, Catholic media editor Stanislaw Michalkiewicz calls the
the victim of these crimes a "maiden," and calls her compensation for her ordeal ... "apanasy"
and calls the victim of pedfoil - "whore."

- "Ms. Judge Salmonik awarded all these appanages to the maiden".
- "I would have Judge Anna Salmik examined by some consortium of veterinarians" [sic!]
- "Many ladies pull up their skirts for much less money" [sic].
- "To get a million zlotys for harassment, that there once, someone there put his hand under the
skirt, well who wouldn't want to"
-" A million zlotys is such a girl one of the other throughout his life may not earn, and here for one shtick. Well, no whores are so highly paid around the world".

The author of the above words, red. Stanislaw Michalkiewcz, a columnist for Catholic media, a friend of Father Rydzyk a columnist for Radio Maryja, TVTrwam and Najwyzszy Czas.
Defended and/or promoted by Zenon and bratolin, who reproduced his columns as if they were the word of God ("Slowo na Niedziele") and called him the "First Feather" of Rzeczpospolita.