Never look a gift horse in the mouth. -- Saint Jerome

interests / soc.culture.polish / Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecie

SubjectAuthor
* Kosmici wyrabali sie na zakrecieRusset Bulba
`* Re: Kosmici wyrabali sie na zakreciebrat_olin
 `* Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecieRusset Bulba
  `* Re: Kosmici wyrabali sie na zakreciea a
   `* Re: Kosmici wyrabali sie na zakreciebrat_olin
    `* Re: Kosmici wyrabali sie na zakreciea a
     `- Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecieRusset Bulba

1
Kosmici wyrabali sie na zakrecie

<3caf8232-958d-4afd-b4e5-7d59235124dfn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54339&group=soc.culture.polish#54339

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 30 Dec 2022 17:02:29 -0800 (PST)
Subject: Kosmici wyrabali sie na zakrecie
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 31 Dec 2022 01:02 UTC

Moja ulubiona (wytatuowana) dziewczyna z Szanghaju:

https://youtu.be/78-UnYU-mak

Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecie

<85f70b81-bf45-404e-9c3e-7db188684ea7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54349&group=soc.culture.polish#54349

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 05:13:18 -0800 (PST)
Subject: Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecie
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 31 Dec 2022 13:13 UTC

cyrylme...@gmail.com wrote:

> Moja ulubiona (wytatuowana) dziewczyna z Szanghaju:
> https://youtu.be/78-UnYU-mak

Ja w ogole nie zajarzylem, ze Chiny odeszly od polityki zero
Covid. Kiedy to sie dokladnie stalo? I czy ktos beknal, i big time?
Czy Cesarz Xi siedzi gdzies w bunkrze pod Beijinem i chowa sie
przed Hunwejbinami z siekierami, czy raczej przewodzi Buntowi?
Pytania sie mnoza.

--
Smart questios to stupid answers

Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecie

<d65682de-2b05-4cce-8b66-402a1c9765ban@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54351&group=soc.culture.polish#54351

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 06:21:43 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 31 Dec 2022 14:21 UTC

Stalo sie to na poczatku grudnia i nowa rzeczywistosc nastala. Co bylo biale jest czarne i odwrotnie albo po prostu zniknelo i znow rzadzacy maja 100% racje. U nas ta role pelnia postepowe a raczej podstepne media. Osobiscie mysle, ze ta chinska kleska kowidowa jak i rosyjskie sukcesy wUkrainie chyba uratowaly Tajwan oraz pokoj, bo cesarz Xi juz sie w sobie zbieral. Ale jak to ostrozny i kalkulujacy Chinczyk wciaz byl niepewnyni czekal. I teraz moze powiedziec, ze wstrzemiezliwosc byla warta.

<272a164a-6ac9-4787-a32a-e971746d8311n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54355&group=soc.culture.polish#54355

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 06:48:37 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 31 Dec 2022 14:48 UTC

On Saturday, 31 December 2022 at 15:21:44 UTC+1, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Stalo sie to na poczatku grudnia i nowa rzeczywistosc nastala. Co bylo biale jest czarne i odwrotnie albo po prostu zniknelo i znow rzadzacy maja 100% racje. U nas ta role pelnia postepowe a raczej podstepne media. Osobiscie mysle, ze ta chinska kleska kowidowa jak i rosyjskie sukcesy wUkrainie chyba uratowaly Tajwan oraz pokoj, bo cesarz Xi juz sie w sobie zbieral. Ale jak to ostrozny i kalkulujacy Chinczyk wciaz byl niepewnyni czekal. I teraz moze powiedziec, ze wstrzemiezliwosc byla warta.

Znów ten cyrylowy bełkot covidowy na Nowy Rok.

Chinczycy w swoich badaniacch i analizach oparli się na przypadku Polski, która jako jedyny kraj na świecie wprowadziła 5 milionów nieszczepionych, nie badanych uchodźców bez kwarantanny o jednocześnie zrezygnowała z dystansowania się i noszenia maseczek i od tego się nie zawalila, liczba zarażeń covidem19 nie wzrosła, liczba chorych w szpitalach nie wzrosla, liczba zgonów nie wzrosla.

Czyli to Polska, jako jedyny kraj na świecie, udowodniła wadliwośc testu PCR na covida19, który zawsze był testem generującym wadliwe wyniki fałszywie pozytywne, mnożąc liczbę zarażonych nawet 100 krotnie, gdy wykrywał jedynie obecność fragmentów zmetabolizowanycch koronawirusów, ktore zostały wprowadzone do organizmu z pokarmem, czyli zieleniną uprawiana organicznie na ludzkich odc hodach, uznanych w Europie Zachodniej za cenny nawóz naturalny.

Co z tego że w ściekach możeby wykrywac koronawirusy, gdy sa to zmetabolizowane fragmenty koronairusów, czyli martwy bioloogicznie material genetyczny.

Gdyby nie Polska to fałszywie pozytywna zaraza covidowa by trwala w Chinach i na całym świecie, kolejne 10 lat.

A to Chinczycy pierwsi na świecie zbadali, że test PCR wykrywa miliony fałszywie pozytywnych bezobjawowców, czyli osób niezarażonych, nie chorych, bo test PCT zawsze byl wadliwy i on tym pisał sam jego wynalazca, zdobywca Nagrody Nobla i ostrzegal , że test PCR nie nadaje się do żadnych publicznych testów populacyjnych.

Ale wynalazca PCR zmarł w 2019 roku, czyli rok przed zarazą i prawa do testu wykupila firma i wadliwy test skomercjalizowała
i wyprodukowała wirtualną zarazę, uznającą miliony bezopbjawowców za zarażonych, gdy nie byli zarażeni, a fragmenty koronawirusa wprowadzili do organizmu z pokarmem.

Z tego powodu i po tych analizach, Chinczycy zredukowali status covid19 z zarazy do zakażenia.

Dr Sauci pisal mi w 2020 na Twitterze, że na świecie jest 1000+ koronawirusow i były obecne wśród ludzi od tysięcy lat i nie wywolywaly żadnycch epidemii, bo były wbudowane w uklady immunologiczne człowieka jako znane koronawirusy.

covid19 pochodzący z odchodow nietoperzy z jaskiń w Tybecie mozna uznacc za egzotyczny, poniewaz niewiele turystów tam jeździlo i zwiedzało te jaskinie i miało z nim kontakt.

Ale to nie znaczy, że covid19 był zasadniczo odmienny od pozostałych 1000+ coronawirusów
skoro zadziałała n a niego skutecznie szczepionka autogeniczna wyprodukowana z koronawirusów ludzkiego przeziębienia.

I bez szczepienia szczepionka autogeniczną, uodparnial się na covid19 kto przeszedł przeziebienie.

I Chinczycy o tym wiedzieli, to zbadali, opublikowali 1000 prac naukowych i zbudowali zdolnośc zwalczenia zarazy w zarodku, szybkiego testowania calej populacji.

Czyli zbudowali system wykrywania i zwalczania zarazy Szybkiego Reagowania
w odróżnieniu od Europy, Chameryki, które przyjęly 19 wieczny model:

Niech się wszyscy najszybciej zarażą to się uodporn ią,
którego wynikiem jest 6 milionów zgonów

a 6 milionów pacjentów moglo żyć, gdyby od razu dostali pomoc gdy zaczęło się rozwijacc zapalenie płuc i
wstrząs anafilaktyczny

Niestety Europa i Hameryka uznała te zgony jako prawidłowość, na zasadzie, niech najslabsi sami odejdą to pozostali sie uodpornią.

Zamkniete szpitale, przychodnie, gabinety lekarskie, zyl;i brak leczenia pacjentów przez 2 tygodnie po zarażeniu i nakaz domowej kwarantanny, doprowadzał do szybkiego wychodowania miliardów koronawirusów w organiźmie,
a wtedy bylo juz za późno i kareyka wiozla pacjenta pod respirator a ten umierał po kilku dniach, bo mial w plucach juz litr płynu osoczowego i płuca niezdolne do oddychania, bo oddychały woda a nie powietrzem.

Ratunkiem bylo wdrożenie autotransfuzji krwi zewnętrznie nasycanej tlenem, ale tych procedur nie wdrożono, dlatego 6 milionow pacjentow zmarlo bez potrzeby.

I tyle warte cyrylowe wieści dziwnej treści.

Nie rozumiem, jak mozna się cieszyć, że ktos choruje i umiera.

Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecie

<34f4053f-ba5b-4180-a0dd-c625ec0e2d1dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54358&group=soc.culture.polish#54358

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 07:11:50 -0800 (PST)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 31 Dec 2022 15:11 UTC

mant...@gmail.com wrote:

> [...]
> Gdyby nie Polska to fałszywie pozytywna zaraza covidowa by trwala
> w Chinach i na całym świecie, kolejne 10 lat.

Bez sensu. Pisalem juz tutaj, ze USA i wiele krajow EU postanowilo rok temu
olac Covid od poczatku lutego 2022. A Putin napadl pod koniec lutego na
Ukraine, czyli to nie wojna byla przyczyna tej chinskiej decyzji.

Czy w Chinach jest jakis ichni dr Fauci, acz swiadomy i nie chucpujacy,
ktory wezmie na klate konsekwencje polityki Zero Covid w Chinach,
i da sie rozstrzelac na Tianamen przed live kamerami z CNN, NYT
i reszty fake news? Ogladalbym!

Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecie

<cd71e7d1-fc1b-4af5-842f-87fbeaa555fdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54363&group=soc.culture.polish#54363

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 08:11:10 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 31 Dec 2022 16:11 UTC

On Saturday, 31 December 2022 at 16:11:51 UTC+1, brat_olin wrote:

> [...]
> ktory wezmie na klate konsekwencje polityki Zero Covid w Chinach,
> i da sie rozstrzelac na Tianamen przed live kamerami z CNN, NYT

bredzisz jak zwykle

Polityka Zero Covid to wielki sukces, na który nikogo nie było stac po Chinach

Zero Covid to prawidlowa agenda i tak powinna byc obsługiwana każda zaraza.

Bez Zero Covid zmarlo w Hameryce 1,200,000
a liczba ta rosnie.

A mogl to byc każdy, twój zn ajomy, twoja rodzina i ...
--

We Wrocławiu agenda Zero Czarna Ospa zadziałała, bo wprowadziło ją wojsko
i zaraz nie rozniosła się na cala Polskę, bo obszar zarazy został zamkniety, a wszyscy zbadani i wyleczeni.

Chiny miały interes, aby wszysccy zostali wyleczeni, a chorzy wykryci, bo to światowa gospodarka No.1i tam każdy zdrowy jest potrzebny w produkcji, uslugach, budownicctwie

A Europa, Hameryka to spoleczenstwa geriatryczne
o Szwecja nie leczyla seniorów w domach opieki, gdyz uznala zaraze, za dar boski
====Chiny zbudowaly zdolnośc budowy szpitali tymczasowych w 1 miesiąc, gdy w Europie szpitale buduje się średnio 10 lat./
==Następne zarazy przyjdą, bo zawsze przychodzą i kto przygotowany i ma zdolności logistyczne, ten przetrwa każdy kryzys.
==Przykladem wielkie mrozy i snieżyce w Hameryce i 1000 zamarzniętych, bo żaden system wczesnego ostrzegania nie dziala, brak procedur ratunkowych, bo generują koszty,
gdyż uznaje się że 1000 zamarzniętych to tylko statystyka i sami sobie winni, że zamarzli.

Re: Kosmici wyrabali sie na zakrecie

<e4b63295-48db-49b7-b6bb-163e7753f77bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54366&group=soc.culture.polish#54366

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 31 Dec 2022 08:52:13 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 31 Dec 2022 16:52 UTC

On Saturday, December 31, 2022 at 12:11:11 PM UTC-4, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
> gdyż uznaje się że 1000 zamarzniętych to tylko statystyka i sami sobie winni, że zamarzli.

No ale do WHO tych zgonow juz nie reportuja i licza je dokladnie odwrotnie niz w USA. Tj trzeba byc absolutnie zdrowym i nawet bez kataru czy bolesnych odciskow aby w Chinach zostac uznanym za zmarlego na covid.