"You need tender loving care once a week - so that I can slap you into shape." -- Ellyn Mustard

interests / soc.culture.polish / Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?

SubjectAuthor
* Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?Romulus Augustulus
+- Re: Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?brat_olin
`* Re: Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?rAzor
 `- Re: Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?Jakub A. Krzewicki

1
Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?

<a6f8e8fd-d044-4e14-abee-b45dc0483cabn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54521&group=soc.culture.polish#54521

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 2 Jan 2023 05:07:25 -0800 (PST)
Subject: Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?
From: fatso60...@gmail.com (Romulus Augustulus)
 by: Romulus Augustulus - Mon, 2 Jan 2023 13:07 UTC

Ogladam mego ukochanego dyktatora jak tumani przy Nowym Roku swoj narod. I co widza kaprawe slepka moje? One widza, ze lewa dlon Lukaszenki jest wyraznie opuchnieta. Czyzby guz srodpersia co daje symptomy Ptosis, Myosis&Enophtalmos jak i obrzek reki? Koniec skurwysyna blisko?

Re: Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?

<9acb3d4d-79af-4654-83d8-b60a0b879d70n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54523&group=soc.culture.polish#54523

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 2 Jan 2023 05:24:26 -0800 (PST)
Subject: Re: Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 2 Jan 2023 13:24 UTC

fatso...@gmail.com wrote:

> [...]
> dlon Lukaszenki jest wyraznie opuchnieta. Czyzby guz srodpersia
> co daje symptomy Ptosis, Myosis&Enophtalmos jak i obrzek reki?

Ano, lewa dlon wieksza, jak widac na filmiku:
https://president.gov.by/en/events/novogodnee-obrashchenie-prezidenta-belarusi-aleksandra-lukashenko-k-belorusskomu-narodu-1672509704

Re: Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?

<toumc0$hni$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54525&group=soc.culture.polish#54525

From: lewac...@namadagaskar.il (rAzor)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 2 Jan 2023 14:31:42 +0100
 by: rAzor - Mon, 2 Jan 2023 13:31 UTC

Romulus Augustulus pisze:
> [...]
> Lukaszenki jest wyraznie opuchnieta. Czyzby guz srodpersia co daje
> symptomy Ptosis, Myosis&Enophtalmos jak i obrzek reki? Koniec

Ja też tak miałem! Raz mnie urąbała pszczoła podczas wyrywania żółtlicy
spomiędzy kartofli, a drugim razem przyciąłem sobie łapę (lewą
oczywiście) podczas rozładunku bali pod budowę chatki ogródkowej.
Na szczęście moja sąsiadka nie jest wybitnym dochtorem z Lądynu, a
wiejskim pediatrą i zamiast zaordynować mi operację oczu czy inwazyjne
usunięcie zatoru sercowo-płucnego kazała okładać łapę altacetem i popić
wapnem musującym.
I żyję!
--
Ciurlać CSU!
Suszyć lewaków na sosnach!

Re: Dobre wiesci z Minska-Lukaszka na zdechu?

<e2c4473b-2063-44f6-8bfd-851357178a38n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54527&group=soc.culture.polish#54527

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 2 Jan 2023 06:20:51 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 2 Jan 2023 14:20 UTC

poniedziałek, 2 stycznia 2023 o 14:31:46 UTC+1 rAzor napisał(a):

> [...]
> wiejskim pediatrą i zamiast zaordynować mi operację oczu czy inwazyjne
> usunięcie zatoru sercowo-płucnego kazała okładać łapę altacetem i popić

No dobrze, bo masz jakiś w miarę nieszkodliwy cel w życiu.
Ale _po_ _co_ żyje taki Putin czy Łukaszenka? Czy po to, żeby życie milionom innych ludzi zatruwać i rujnować?
Nie pytam, _dlaczego_ żyje, bo to jest jasne. Złożyło się na to wiele różnych faktorów, które najpierw spowodowały, że dawniej dajmy na to taki pan Putin senior zapłodnił panią Putiną, a następnie, że tak wyprodukowany osobnik ludzki dostał się na Prezydenta RF. Ale większego sensu celowego w tym nie ma, ot tak wyszło.
Więc czasownik _rzyje_ powinno się celowo przy tych dwóch panach pisać przez _rz_ - a to gdyż egzystują we dobro niczyje, ot po prostu jak pasożyt (w dawnej pisowni _pasorzyt_ to był) pasący się na czyjejś _rzyci_ tj. czterech literach, wrzód na zdrowym organizmie. Toż kiepski poeta, jak Soter-Rozbicki czy Wielgomasowa, albo kiepski muzyk, jak Zenek Martyniuk - ma większy powód do życia, boć przecież nie obija się tak zupełnie, i zawsze znajdzie się audytorium, któremu uprzyjemni życie swoimi elukubracjami.
Niestety kiepski polityk o zdolnościach dyktatorskich nawet tego nie potrafi i jeżeli komuś wyjątkowo życia nie zapaskudzi, to i tak nieodwracalnie nasra mu w banię, żaden z takiego artysta. Kiedyś i owszem przynajmniej Putin był zdolny i bystry jak nikt inny, ale niezdrowe ambicje prawie od początku rujnowały od środka jego geniusz, tak że doprowadziły do tego, że jest już tylko jakimś wielce niebezpiecznym z bliska kuriozum przyrodniczym w rodzaju Mokele-Mbembe albo King-Konga, którego nawet nominalni sojusznicy zaczynają omijać z daleka. Życzenie jemu albo kołchoźnikowi białoruskiemu długiego życia ma zatem taki sam pożal-się-Boże sens jak życzenie przeżycia np. tygrysowi-ludojadowi: jest czystą złośliwością i mizantropią.