"Spare no expense to save money on this one." -- Samuel Goldwyn

interests / soc.culture.polish / Re: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskich

SubjectAuthor
* Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskicha a
`* Re: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskichPiotr
 `* Re: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskicha a
  `- Re: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych iandal

1
Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskich

<2f0c68c0-280f-429e-b9ce-5baba58f604cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54541&group=soc.culture.polish#54541

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 2 Jan 2023 09:07:15 -0800 (PST)
Subject: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskich
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 2 Jan 2023 17:07 UTC

Na imprezach wszyscy pija razem i nie ma innych kieliszków
dla małych i chudych, a potem lapia chudego i ma więcej promili niż gruby, a wypili tyle samo.

Zatem prawdziwy wskaźnik to ile rzeczywiście wypili i ile mają alkoholu we krwi, a nie procentowo, promilowo.

Czyli jak gruby z chudym wypili po setce wodki, to maja tyle samo alkoholu we krwi i każdy równowinny w czasie kontroli.

Re: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskich

<e395d472-c896-442d-90b6-51decbc56493n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54548&group=soc.culture.polish#54548

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 2 Jan 2023 12:52:59 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 2 Jan 2023 20:52 UTC

On Monday, January 2, 2023 at 1:37:16 PM UTC-3:30, mant...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Czyli jak gruby z chudym wypili po setce wodki, to maja tyle samo alkoholu we krwi i każdy równowinny w czasie kontroli.

karze sie za niebezpieczenstwo stworzone jazda po wplywem alkoholu i ten wplyw zalezy nie od ilosci
kieliszkow, tylko od ilosci promili we krwi, o bardzo Stabilny Geniuszu Pacanowa.

Re: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskich

<fb2f6996-d495-4a8e-8963-1386648a4744n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54566&group=soc.culture.polish#54566

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 2 Jan 2023 15:47:53 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 2 Jan 2023 23:47 UTC

On Monday, 2 January 2023 at 21:53:00 UTC+1, Piotr wrote:

> karze sie za niebezpieczenstwo stworzone jazda po wplywem alkoholu i ten wplyw zalezy nie od ilosci
> kieliszkow, tylko od ilosci promili we krwi, o bardzo Stabilny Geniuszu Pacanowa.
O znów ten tlumok drze ryja.

Czy wóda jest zakazana w kraju >?
Nie, jest promowana w każdym biedronkowym markecie.

I przychodzi gruby z chudym i kupują pół litra aby się napić
i na butelce nie ma żadnych ostrzeżen, żeby nie pili, gdy kierowcy

I wypili po setce i jest kontrola i grubego puszczaja wolno a chudego zatrzymują

A dlaczego, skoro pili obaj.

Bo milicja dyskryminuje chudych.

Zatem na kazdej butelce alkoholu w Łunii
ma zostac przyklejona kartka, jak na papierosach,
ostrzegająca przed skutkami spożywania alkoholu
i z tabelką:

jeżeli wazysz 50kg to masz tyle krwi i po wypiciu setki, masz tyle promili alkoholu we krwi

jeżeli ważysz 100kg to masz 2 razy tyle krwi i po wypiciu setki masz, 0 50% mniej promili alkoholu we krwi.

I to jest mój copyright
i ma się pojawić na każdej butelce alkoholu w Europie,
\w ciągu 6 miesięcy.,

Fatso wystąpi w roli medycznego konsultanta\
i ustali ile krwi ma chudy Zenek
a ile gruby Fanek

Przygotujemy projekt ulotki i Urszulka zaklepie

i na wakacje każdy pojedzie z półlitrówką z algorytmem alkoholizmu, zaklejonym na każdej butelce.

I to jest mój wkład w budowę Inteligentnej Europy

Kto straci ?

Milicjanci europejscy utraca miliardy przychodów z pijanstwa i opilstwa.

A jak Urszulka tego nie zatwierdzi to zaproponuję Bidenowi, bo on inteligentny a dodatkowo Trumpowi
bo tylko za niego była
America First

I niech mi tu Pacanów nie zawraca doopy kolejny raz
tylko niech się bierze do roboty i odsnieża kanadyjskie królikowo

Do roboty młoty

Re: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i niskich

<tp04ii$11m5$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54586&group=soc.culture.polish#54586

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Koniec z promilami alkoholu, bo to dyskryminacja chudych i
niskich
Date: Tue, 3 Jan 2023 02:40:18 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 3 Jan 2023 02:40 UTC

On Mon, 2 Jan 2023 15:47:53 -0800 (PST), a a wrote:

> [...]
>
> I niech mi tu Pacanów nie zawraca doopy kolejny raz tylko niech się
> bierze do roboty i odsnieża kanadyjskie królikowo

Fatso, jakiś palant chce cię przerobić na słoninę