From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Putin gotow jest zawrzec pokoj z Banderowcami!
Date: Thu, 05 Jan 2023 15:55:33 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Thu, 5 Jan 2023 20:55 UTC

Putin udowodnil ze jest czlowiekiem pokoju: gotow jest zawrzec pokoj z
Ukraina, jezeli banderowcy wycofaja sie ze wszystkich terytoriow ktore
Rosja chce wyzwolic:

https://www.msn.com/en-us/news/world/under-pressure-putin-to-ukraine-give-up-territory-before-i-ll-join-negotiations/ar-AA160k5F

Brawo Putin - czy dostanie za ta propozycje pokojowa nagrode Nobla?

zalek

Re: Putin gotow jest zawrzec pokoj z Banderowcami!

<tp7drp$16tt$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54836&group=soc.culture.polish#54836

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Putin gotow jest zawrzec pokoj z Banderowcami!
Date: Thu, 5 Jan 2023 21:01:46 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 5 Jan 2023 21:01 UTC

On Thu, 05 Jan 2023 15:55:33 -0500, ZalekBloom wrote:

> [...]
give-up-territory-before-i-ll-join-negotiations/ar-AA160k5F

> Brawo Putin - czy dostanie za ta propozycje pokojowa nagrode Nobla?

a ukraincy nie dostana przyzwoitej broni od Izraela tylko zlom

Re: Putin gotow jest zawrzec pokoj z Banderowcami!

<e5e45128-4dd5-471f-a4f2-dbe743bc831dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54841&group=soc.culture.polish#54841

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 5 Jan 2023 14:10:28 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 5 Jan 2023 22:10 UTC

On Thursday, January 5, 2023 at 5:25:40 PM UTC-3:30, Zalek...@hotmail.com wrote:
> [...]
>
> Brawo Putin - czy dostanie za ta propozycje pokojowa nagrode Nobla?

Od uzytecznych Zenonow Moskwy - boukuna, Andreya, Soli, rAzora, Basia i jego Cameo, i oczywiscie Zenona Aleksandra, podobnie jak od Federacji Targowickiej Brauna, Orbana,
Kima z Pln Korei i ajatollachow z Iranu, Assada, Le Pen, Farage's i Trumpiarzy - na pewno przynajmniej nominacje...

Re: Putin gotow jest zawrzec pokoj z Banderowcami!

<anfi+n5gr105rlf-n154@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54851&group=soc.culture.polish#54851

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 05 Jan 2023 23:42:29 +0100
sha1:Z5ZNmauyjxe1OFWyUB5bdL4Z2Bw=
 by: A. Filip - Thu, 5 Jan 2023 22:42 UTC

ZalekBloom@hotmail.com pisze:
> [...]
>
> Brawo Putin - czy dostanie za ta propozycje pokojowa nagrode Nobla?

Odkąd dwaj Izraelczycy do stali pokojowego Nobla od Norwegów razem z
*Arafatem" i Obama dostał Nobla za to że nie był Bushem-2 jest to
"niewykluczone". Chociaż ja bym więcej postawił na to że Zelenski
dostanie pokojowego Nobla jak mu kiedyś rura zmięknie. No bo Nobla
wojskowego nie ma. Nawet NATO zawarło pokój z Serbią jak już
bombardowaniami wydarło Kosowo ze szponów suwerenności Serbii.

Zaś w konwencji realpolitik: Niby dlaczego Putin miałby już musieć
skamleć o pokój na "moralnie słusznych" warunkach Zelenskiego których
ten (jeszcze?) nie może wymusić? Propozycje pokojowe Putina są
*na dziś* są równie realistyczne i akceptowalne dla drugiej strony jak
propozycje Zelenskiego, *Na dziś* to czysta propagandowa ściema dopóki
się tego nie traktuje jako pozycji otwierającej negocjacje
no chyba że kopiowanie strategii NATO w Serbii (systematyczne
rozpierdalanie infrastruktury) będzie skuteczne wobec Ukrainy.

A ty uważaj z czego szydzisz: Żeby to przestała być gra do jednej bramki
to USA/NATO powinno dostarczyć Ukrainie rakiety dalszego zasięgu do
walenie po infrastrukturze Rosji. Tyle że to już nie jest opcja
(względnie) niskiego ryzyka także dla USA/NATO.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| przeciw reszcie świata. (Przysłowie afgańskie)

Re: Putin gotów jest zawrzeć pokój z banderowcami!

<tp7snd$2vbd6$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=54875&group=soc.culture.polish#54875

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Putin_gotów_jest_zawrzeć_pokój_z_ban
derowcami!
Date: Thu, 5 Jan 2023 18:15:24 -0700
 by: Zexon - Fri, 6 Jan 2023 01:15 UTC

On 05-Jan-23 13:55, ZalekBloom@hotmail.com wrote:
> [...]
>
> Brawo Putin - czy dostanie za ta propozycje pokojowa nagrode Nobla?

Czyli okazuje się, że Putin to antysemita, ponieważ banderowcy masowo mordowali Żydów w przeszłości!

..