If you don't do it, you'll never know what would have happened if you had done it.

interests / soc.culture.polish / Re: Fajne takie

SubjectAuthor
* Fajne takienarc...@gmail.com
`- Re: Fajne takieu2

1
Fajne takie

<45058019-c75b-432b-93ca-1bf91aff9139n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55243&group=soc.culture.polish#55243

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Jan 2023 14:55:17 -0800 (PST)
Subject: Fajne takie
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Mon, 9 Jan 2023 22:55 UTC

Choć inflacja szaleje i mocno daje się we znaki wszystkim Polakom, to w Kancelarii Prezydenta na cięcia kosztów się nie zanosi. Mało tego, koszt utrzymania głowy państwa ma wzrosnąć w 2023 roku aż o 20 procent.
Tyle zapłacimy za utrzymanie Kancelarii Prezydenta.

Plan budżetu Kancelarii Prezydenta na 2023 rok. będzie większy, na utrzymanie urzędu głowy państwa wydamy ćwierć miliarda złotych!
Trudno doszukać się oszczędności w otoczeniu prezydenta.. Wydatki mają wzrosnąć aż o 39 mln złotych w porównaniu z bieżącym rokiem.

W tym miejscu warto przypomnieć niedawne słowa Dudy. Namawiał on do tego, by zaciskać zęby:
"Proszę, żebyście trochę zacisnęli zęby i byli optymistami. Nikt z nas się nie spodziewał, że to do nas przyjdzie" - zaznaczał.

Receptą na przetrwanie drożyzny, zdaniem prezydenta, jest zaciskanie zębów. Takiej postawy nie widać wśród osób ustalających budżet kancelarii prezydenta.

Dlaczego rosną koszty Kancelarii Prezydenta? Z poczynionych ustaleń wynika, że koszty rosną z kilku powodów. Przede wszystkim jest to efekt... podwyżek wynagrodzeń, które są przewidziane od stycznia 2023 roku.
Pensje urzędników mają wzrosnąć o 7,8 proc. Wyższe wynagrodzenia pochłoną dodatkowo 3 mln zł. W sumie na pensje w Kancelarii Prezydenta pójdzie 50 mln zł.
O 6,5 mln więcej trzeba będzie zapłacić za światłość i ogrzanie prezydenta.

https://tiny.pl/wjjg2

KOMENTARZE

no a jak przecież ten tam marionetkowy niby prezydencik też się nachapać przy korycie musi
Naczelnik Odd...

A o ile podniesiona zostanie pensja pani Zosi? Wszak jako doradca głowy panstwa spisuje sie na nedal i ejstra kieeszonkowe z Tek Awuwu i Berlina. Udala sie PAD jak mało kto!
eemerytka

My mamy zaciskać zęby a nasz rząd ,żyje ponad stan i kradnie dalej ,bawi się za nasze pieniądze a TY emerycie umieraj z głodu
Zbulwersowany

SPRAWDZONE PRZYSŁOWIE CO WOLNO WOJEWODZIE TO NIE TOBIE NARODZIE!
Krakus

Zdziwieni? Przecież oszczędzać ma drugi sort, rasa panów rządzi

Okłamujecie społeczeństwo. To nie Rosja jest problemem tylko USA i Wy jako przydupasy żydowskich elit. Polskojęzyczny rząd. Wasz czas dobiega końca...
aza

Ruski niszczą Ukrainę a PiS z prezydentem własny kraj- Polskę! No chyba , że Polskę niszczą wysłannicy Putina!
Jula

Wole z Prezydentem zgubic niz TUSKIEM znslesc PO to dzisiejsi esesmani na Polske

zacznij od s...
Kaczynski

A moze ten andrzejek trzymający żyrandol i długopis zaczoł by oszczędności od swojego Bizancium , które jest najdroższe od 30 lat.
Gotz

Ja już długo zaciskam zęby, ale z nerwów jak na to wszystko patrzę.
niki

Zawodowi kłamcy i do tego teraz śmieją nam się w twarz realizując plan zniszczenia Polski i Polaków. Żal mi tych zmanipulowanych ludzików wierzących w to, że politycy są po to, by żyło się nam lepiej.
uuu

Najgorsze jest to, że ludzie nie wydają pieniędzy trzymają w skarpetach nie zdajac sobie sprawy, że on traci na wartości.. Pieniędzmi trzeba obracać, aby gospodarka się kręciła
be

zgłoś do moderacji
45

Niech stanie przed kamerami i niech opowie ze swoistym humorem o tej sytuacji! Niech ponawija dlaczego to naród musi coraz sowiciej opłacać istnienie jego dworu i dworzan!
Kazik

Gdy Jerzy Urban w stanie wojennym powiedział, że rząd się sam wyżywi, to wszyscy "patrioci" wyli z oburzenia. Teraz "patrioci" rządzą i mają się dobrze. Prezydęt jest C H U J !
Onufry

Re: Fajne takie

<cf11a2e6-c2b1-4ca0-b069-05b153365ec7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55245&group=soc.culture.polish#55245

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Jan 2023 14:59:15 -0800 (PST)
Subject: Re: Fajne takie
From: u_2...@o2.pl (u2)
 by: u2 - Mon, 9 Jan 2023 22:59 UTC

poniedziałek, 9 stycznia 2023 o 23:55:19 UTC+1 kurwa napisał(a):

> Gdy Jerzy Urban w stanie wojennym powiedział, że rząd się sam wyżywi, to wszyscy "patrioci" wyli z oburzenia. Teraz "patrioci" rządzą i mają się dobrze. Prezydęt jest C H U J !
> Onufry

spierdalaj rusko-banderowsko onuco