Mathematicians practice absolute freedom. -- Henry Adams

interests / soc.culture.laos / Re: Please Do Care for Our Enemies

SubjectAuthor
* Please Do Care for Our EnemiesSulilec @Gmail.com
`* Re: Please Do Care for Our EnemiesSulilec @Gmail.com
 `* Re: Please Do Care for Our EnemiesSulilec @Gmail.com
  `- Re: Please Do Care for Our EnemiesSulilec @Gmail.com

1
Please Do Care for Our Enemies

<ce04b9b2-3380-4ca8-b232-bca37bbefb27n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=546&group=soc.culture.laos#546

Newsgroups: soc.culture.laos
Date: Mon, 10 Jan 2022 07:20:25 -0800 (PST)
Subject: Please Do Care for Our Enemies
From: suli...@gmail.com (Sulilec @Gmail.com)
 by: Sulilec @Gmail.com - Mon, 10 Jan 2022 15:20 UTC

Example of enemy...ອັນນີ້ແມ່ນຮູບໂຈນທີ່ເປັນຕາຢ້ານກົ່ວທີ່ສຸດຂອງຄົນທີ່ປຸ້ນກິນລໍາກິນ...ກະລຸນາສົ່ງສານໂຈນຄົນນີ້ດ້ວຍ...

https://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=AwrEwhELTdxhDdwAL5pXNyoA;_ylu=Y29sbwNiZjEEcG9zAzIEdnRpZANQSFhMTjI1Ql8xBHNlYwNzYw--?p=MONICA+lewinsky&fr=altavista

Re: Please Do Care for Our Enemies

<07658c66-def7-4990-a101-e6b635757a96n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=547&group=soc.culture.laos#547

Newsgroups: soc.culture.laos
Date: Mon, 10 Jan 2022 08:16:45 -0800 (PST)
Subject: Re: Please Do Care for Our Enemies
From: suli...@gmail.com (Sulilec @Gmail.com)
 by: Sulilec @Gmail.com - Mon, 10 Jan 2022 16:16 UTC

As seemed at the movies/theater/the play of medieval character of middle east man: “ລັກສະນະໂຈນຫົວຫຼົນ (ຫົວໂຫຼດ) ກະຄືເປັນຄົນຂີ້ຂານ, ຂີ້ທີ່, ມັກງ່າຍ. ຂານຕັດຜົມ, ບໍ່ມັກພະມັກເຈົ້າ ແລະມັກກິນຫຼາຍທີ່ສຸດແມ່ນ “ຊີ້ນ” . ຜູ້ກ່ຽວບໍ່ມັກເຮັດໄຮ່ນາສວນດ້ວຍຂ້ານ ຈິ່ງມັກລະດົມການປຸ້ນຈີ້ນໍາຊາວບ້ານທີ່ມີໄຮ່ນາສວນ, ສວນລ້ຽງທີ່ມີຊີ້ນສັດທຸກສະນິດ, ແຕ່ມີແປກຢູ່ວ່າ “ຄົນທີ່ມີລູກນໍາ” ຫຼືຜູ້ຍິງຂອງໂຈນຫົວໂຫຼດເປັນຄົນທີ່ມີຜົມດົກ…ກ່ອນໂຈນຈະແຕ່ງງານເຂົາມັກແຕ່ຜູ້ຍິງຜົມດົກ ແລະ ຍອມຮ່ວມມີລູກນໍາເມື່ອຮູ້ວ່ານາງເປັນແມ່ຍິງຜົມດົກຈິງ… ເຂົາຈະຕີວົງອອ້ມໂຕເອງດ້ວຍຄົນພ້ອມທີ່ “ມັກການກະທໍາຫົວໂຫຼດ” ວ່າສົມຄວນເຮັດຫົວໂຫຼດ ທັງໆທີ່ບໍ່ແມ່ນ…ລູກຍິງແລະຊາຍຂອງໂຈນຫົວໂຫຼດເອງກໍ່ສອນໃຫ້ຮັບຮູ້, ບອກສອນກັນເອງວ່າເປັນ”ພໍ່”, ເປັນ “ແມ່” ຂອງເຂົາແຕ່ຕ້ອງແຖຫົວໂຫຼດ ທັງທີ່ມີຜົມຫຼາຍຢູ່ຫົວ. ລູກຂອງໂຈນຫົວໂຫຼດບໍ່ມັກເຂົ້າຮ່ວມຮຽນໝັງສື, ສັງສັນຫຼິ້ນນໍາຊາວບ້ານ, ມັກຮຽນໝັງສືຢູ່ບ້ານຂອງຕົນ ດ້ວຍຫາວ່າດີກົ່ວເພາະສອນໃຫ້ຮັກສາໝູນເຊືອການສືກສາຂອງເຂົາ. ໂຈນມີການປຸກລະດົມເປັນໂຈນຫົວໂຫຼດກັນເອງ, ຫາວ່າຄານ ຫຼຶບໍ່ມັກຜົມນັ້ນເອງ. “ (NARUTO CARTOON CHARACTERISTICS, Children Story, ປໍ 2 ແຫ່ງລາວ - (1/10/22; 11:12am, Eastern Time)

Re: Please Do Care for Our Enemies

<0998a4e7-4578-4774-9c52-c520192341e8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=550&group=soc.culture.laos#550

Newsgroups: soc.culture.laos
Date: Sat, 15 Jan 2022 09:49:31 -0800 (PST)
From: suli...@gmail.com (Sulilec @Gmail.com)
 by: Sulilec @Gmail.com - Sat, 15 Jan 2022 17:49 UTC

OK, so? What about it? Show me your full hair growth than you will be watch on TV. If not, what is the point? Get off...your show is not a choice....Grow your hair to its full style first than we can talk of the thing you can be as a person/human? Don't tell me anything different than because it is required to be self-care person. Teach your kids...you like hairs...you want to grow proper hair...you were a monkey, be a monkey, if you were a dog be a dog. If you are a human, be a human...I have no interested to cross examination of dog to monkey (FOR EXAMPLE!). The dogs and the monkeys know their own kinds, they won't mix their genes, no animals want to bred with another species...common be real. Why would a dog wants to make with a monkey? You creep! So get lost!!

SULILEC

Re: Please Do Care for Our Enemies

<51c88f8d-63d2-4579-aadf-d3f5319edff7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=554&group=soc.culture.laos#554

Newsgroups: soc.culture.laos
Date: Sun, 16 Jan 2022 05:51:26 -0800 (PST)
From: suli...@gmail.com (Sulilec @Gmail.com)
 by: Sulilec @Gmail.com - Sun, 16 Jan 2022 13:51 UTC

The lowest point of human race: I heard one American man said he only heard that donkeys, horses, the four legs animal got itch where it can't scratch so it rub again the tree. I have not yet seem that act in person. But it makes me think about the end of Laos. Laotian ran off words to call when we were to watch porn. ຄໍາວ່າ “ສີ້“ ມີແຕ່ ບັກ ກັບ ອີ່ ເທົ່ານັ້ນເຮັດ, ແມ່ນຜູ້ຍິງກັບຜູ້ຊາຍຮ່ວມເພດສໍາພັນເທົ່ານັ້ນ, ມັນເປັນຄໍາເວົ້າທີ່ຕໍ່າແປນຈະແຈ້ງ ແມ່ນວ່າຄໍາເວົ້າບໍ່ມ່ວນຫູເທົ່າໃດ ແຕ່ຖ້າສິສີ້ແມ່ຜູ້ຍິງກັບຜູ້ຊາຍເທົ່ານັ້ນ. ເໜືອໄປນັ້ນກະແມ່ນ ຜູ້ຍິງ“ຟັດ“ຜູ້ຍິງ, ຜູ້ຊາຍຟັດຜູ້ຊາຍ ທີ່ບໍ່ເຫັນມີໃຜເຮັດໃດ ຟັດລະລ້າ? ເພາະຖ້າມັນແມ່ນຄົນ “ລາວຖືກສີ້ “ ມັນໃຫ້ຄວາມຫວັງຢາກມີລູກ ແມ່ນແຕ່ປາແດກກິນແຫ່ງລາວມີໝອນເຕັມ ເພາະເຮັດປາແດກຢາມໃດ ປາແດກທີ່ເໜັນໃຫ້ຄວາມຫວັງແມ່ງວັນຂີ້ໃສ່ເປັນໃຄ່ຂາງ ເກີດໜອນ, ຄວາມຫວັງກະຄືຜູ້ກິນ ກິນແລ້ວກໍ່ຈະເຈັບທ້ອງຖ່າຍໜັກ. ເມື່ອໃດປາແດກລາວບໍ່ມີໜອນ ມັນບໍ່ແມ່ນລາວແລ້ວ. ໃຜກິນປາແດກລ້າໆບໍ່ໄປຖ່າຍໜັກ? ກິນກິ່ນເໝັນລະລ້າ ບໍ່ກິນນັ້ນຫັ້ນຈິ່ງແມ່ນ.

Sulilec
(Sunday, January 16th, 2022; 8:48am)