Memories of you remind me of you. -- Karl Lehenbauer

interests / soc.culture.polish / Re: Marksista o eutanazji

SubjectAuthor
* Marksista o eutanazjiRusset Bulba
+* Re: Marksista o eutanazjiHreczecha
> [...]
|   | +- Re: Marksista o eutanazjiandal
|   | `* Re: Marksista o eutanazjiPiotr
|   |  `- Re: Marksista o eutanazjiRusset Bulba
`* Re: Marksista o eutanazjibrat_olin
> [...]
               `* Re: Marksista o eutanazjiRusset Bulba
                `* Re: Marksista o eutanazjiPiotr
                 +- Re: Marksista o eutanazjiRusset Bulba

Pages:123
Re: Marksista o eutanazji

<cd3adc1f-b95a-419b-9b86-15e3f64ec5f1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55670&group=soc.culture.polish#55670

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 13 Jan 2023 20:32:51 -0800 (PST)
Subject: Re: Marksista o eutanazji
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 14 Jan 2023 04:32 UTC

On Friday, January 13, 2023 at 5:11:34 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Zreszta bardzo zbiezne myslenie pan reprezentowal w sytuacji odmowy nawet tego naboju powstancowi zydowskiemu

And this is supposed to detract the readers from Andrew Strak being caught redhanded on his double moral standard: description by a Marxist source of a brutal euthanasia in Sweden - bad,
- brutal euthanasia by the Polish peasants, a group from which Mr. Strak claimed proudly his descendance - first: non- existent, then after my pointing to the quote he new - describing
brutal dragging of your elderly parents from warm houses into the open - so the freezing temperatures and blowing snow will quicken their death - was .... not so bad - he described it - "a transfer of a parent from a poor peasants' hut to an adjoined shed".

As for Mr. Strak channeling his inner Jerzy Malec - I have responded to Mr.. Malec accusations
you repeat - in a parallel thread, so anybody interested can read for themsleves what I have
said - and compare with what Mr. Strak and Malec said that I said , and therefore judge for themselves the character and ethical integrity of both Mr. Andrew Strak, and his newly found muse - Mr. Jerzy Malec, based on their accusations that I have defended denying "even a (single) bullet" (c) Andrew Strak) to the heroic fighters of Warsaw Ghetto Uprising:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/HH5yHt9egK0/m/9wkm321vBQAJ

Andrzej Strak, Jerzy Malec, dwa bratanki, i do opluwania innych i do nawalanki.

Re: Marksista o eutanazji

<b9c849ec-c8e7-4f17-97df-26283a861e52n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55679&group=soc.culture.polish#55679

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 Jan 2023 05:11:42 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 14 Jan 2023 13:11 UTC

On Friday, January 13, 2023 at 11:59:36 PM UTC-4, Piotr wrote:

> [...]
>
> ====
> Piotr
>
> Zeromski: "Przez szpary we wrótniach stodółek przypatrywał się starcom i staruchom, wywleczonym z ogrzanych chałup przez dzieci i wnuki zdrowe »NA UMARCIE« w mróz, zawieję, — złożonym na snopku kłóci, aby prędzej »DOSZLI « i nie zadręczali żywych, spracowanych i głodnych swym kaszlem, charkaniem krwią, albo nieskończonemi jękami. "
>
> A. Strak opisuje to jako ... "relegowanie starego rodzica do komorki"

Wole miec wlasne srodki, kontrolowac je i nie byc uzaleznionym od nikogo. Czyli wole kapitalizm, panie woku od panskiego socjalizmu. Bo jak nie dzieci, to socjalistyczne panstwo pana wykonczy i nie na panskich warunkach. A wykanczanie zaczyna sie juz od emergency, jak wskazuja ostatnie doniesienia z Kanady. probowali kneblowac informacje i nie wyszlo. A jak pan woli pala w leb, to juz panska sprawa. O ile pan woli.

Tak wiec po co marnowac te kartofle, jak i po co marnowac naboje dla powstanca zydowskiego. Tak uwaza pan Piotr. Projekt Sztuczna Inteligencja. Moze kiedys uczucia panu domontuja, jako osobna plytke. O ile zdaza w czasie.

Re: Marksista o eutanazji

<125f1d7c-d691-41b9-81b0-fd30d77a349bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55740&group=soc.culture.polish#55740

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 Jan 2023 13:01:21 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 14 Jan 2023 21:01 UTC

On Saturday, January 14, 2023 at 9:41:43 AM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Wole miec wlasne srodki, kontrolowac je i nie byc uzaleznionym od nikogo.

I to w Panskiej glowie ...odpowiada na post ktory Pan cytowal? Moje wyrazy wspolczucia dla
Panskiej zony. To nie moze byc latwe widziec na codzien jak czlowiek z ktorym dzielilo sie zycie
stal sie ...kims innym, i intelektualnie i etycznie.

==Piotr

Re: Marksista o eutanazji

<41dbe903-2f3a-4267-9816-105fc323f0bcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55744&group=soc.culture.polish#55744

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 Jan 2023 13:24:48 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 14 Jan 2023 21:24 UTC

On Saturday, January 14, 2023 at 5:01:22 PM UTC-4, Piotr wrote:

> [...]
> stal sie ...kims innym, i intelektualnie i etycznie.

Moja zona, ktorej pan sie czepia, ma sie dobrze, pozdrawia i modli sie za panskie zdrowie. Glowa do gory, moze sie poprawic. A jak nie to jest zawsze gdzies ta piotrowa pala milosierdzia. Zamiast odcinania od Internetu :-)

Re: Marksista o eutanazji

<cb5330d3-4994-45a0-90c7-a8a03c996150n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55766&group=soc.culture.polish#55766

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 Jan 2023 20:47:04 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 15 Jan 2023 04:47 UTC

On Saturday, January 14, 2023 at 5:54:49 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Moja zona, ktorej pan sie czepia

czepia sie? "Wspolczuje". Here you go:

> ma sie dobrze, pozdrawia i modli sie za panskie zdrowie.

Tak? Co w takim razie sadzi o tej niedawnej wymianie:

==Ja, o Panskich pogladach: "[Strak uwaza] Azjatow za o wiele inteligentniejszych od Bialych"

-Andrew Strak: "Musze po taz ktorys juz tam nazwac pana KLAMCA, panie Piotrze, wobec powyzszego panskiego
stwierdzenia. Ja twierdze, iz rasa zolta ma wyzsze IQ od rasy bialej"

Po wskazaniu p. Strakowi, ze nazwal mnie klamca w oparciu o swoja niezdolnosc zrozumienia nawet
tak prostego zdania, p. Strak odpowiedzial .... atakiem - oskrazajac mnie o donosicielstwo :
"Znow panie Piotrze donosicie? Nic nowego pod sloncem" i o esbeckie metody ("Ostrozniej z nozycami
firmy Gerlach i klajstrem").
== If your wife, after reading the above, is still proud of your intellectual prowess, then the only explanation that comes to mind is: "Stockholm syndrome".

==Piotr

Re: Marksista o eutanazji

<8f1200d5-947f-4d58-a053-3635b7c49bcbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55768&group=soc.culture.polish#55768

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 Jan 2023 20:55:25 -0800 (PST)
<8e953b8e-7089-4d0e-a2db-bf9f6f5914e0n@googlegroups.com> <7c021896-1eef-4df0-be40-31d562c43955n@googlegroups.com>
<387b1698-733e-47b1-b267-506fff21b9bcn@googlegroups.com> <32415b8b-599d-4801-9fd9-2172229fe2e6n@googlegroups.com>
<bbf4dee8-4ee7-42ab-ab6c-1c979051bee3n@googlegroups.com> <b310e318-8e42-417c-a907-5b92bb1b02b9n@googlegroups.com>
<4f2a6709-a5a9-4ad6-87e4-2ae043e73683n@googlegroups.com> <0be7f2f1-ef1d-4d08-aeec-8a517927f2b7n@googlegroups.com>
<ac51800f-a3e3-4d33-89d9-eae8db62ad1cn@googlegroups.com> <b1df6089-e5ab-4d0b-bd09-e9ca84a19082n@googlegroups.com>
<3adb5d07-82cd-4732-98d9-7b21afec2ed0n@googlegroups.com> <920e323f-0f0a-4740-a9a1-7ac4d218b544n@googlegroups.com>
<76f31641-be8f-4ce3-8b0c-0c0a1907ec1fn@googlegroups.com> <b9c849ec-c8e7-4f17-97df-26283a861e52n@googlegroups.com>
<125f1d7c-d691-41b9-81b0-fd30d77a349bn@googlegroups.com> <41dbe903-2f3a-4267-9816-105fc323f0bcn@googlegroups.com>
<cb5330d3-4994-45a0-90c7-a8a03c996150n@googlegroups.com>
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 15 Jan 2023 04:55 UTC

On Sunday, January 15, 2023 at 12:47:05 AM UTC-4, Piotr wrote:

> [...]
> If your wife, after reading the above, is still proud of your intellectual prowess, then the only explanation that comes to mind is: "Stockholm syndrome".

Odpowiedz w koncu czlowieku na chociaz jedno konkretne pytanie. A ostatnim bylo, czy pan Piotr za komuny wyjezdzal na zachodnie konferencje naukowe? Wczesnie twierdzil, ze go nawet do Czechoslowacji nie wypuscili. A jakbym gdzies widzial jego nazwisko na ktoryms zbiegowisku lecz moge sie mylic. No i czy tez byl znany na tym czerwonym uniwersytecie ze swoich silnych solidarnosciowych przekonan. W koncu spedzil tam kilka lat. Kwestia czy milczac czy tez moze deklarujac powszechnie poglady wewnetrznie sobie obce. Jak to naprawde bylo? :-)

Re: Marksista o eutanazji

<3a3bd32d-52ec-4522-9630-9578eef82a91n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55785&group=soc.culture.polish#55785

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 06:59:56 -0800 (PST)
<cb5330d3-4994-45a0-90c7-a8a03c996150n@googlegroups.com> <8f1200d5-947f-4d58-a053-3635b7c49bcbn@googlegroups.com>
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 15 Jan 2023 14:59 UTC

On Sunday, January 15, 2023 at 1:25:26 AM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Odpowiedz w koncu czlowieku na chociaz jedno konkretne pytanie.

Huh? To pytanie Straka: " Zaklamania i obludy?" NIE BYLO pytaniem, czy tez moja odpowiedz na to nie byla
odowiedzia:
==A. Strak: " Zaklamania i obludy?"

ja: Tak. "Dwulicowość, fałszywość, faryzeizm, faryzeuszostwo, hipokryzja, podwójna moralność, przewrotność, zakłamanie." Konkretnie - w tym watku. powolujac sie na swoje marksistowskie zrodlo, epatowal Pan sie
[...]

Andrzej Strak przedstawia powyzsze TAK JAKBY chodzilo NIE o WYWLECZNIE na mroz, zawieje, aby
rodzice zamarzli ich smierc, lecz zaledwie o ...pogorszenie warunkow mieszkaniowych - z nieluksusowej
przeciez chaty biedoty wiejskiej do komorki przy tej chacie:
"relegowanie starego rodzica do komorki" (c) A. Strak

> A ostatnim bylo, czy pan Piotr za komuny wyjezdzal na zachodnie konfencje naukowe?

"Ostatnim pytaniem"? To .... wszystkie pytania do mnie w temacie aktuanego watku .... NIE BYLY pytaniami???

No chyba, ze ma Pan na mysli "ostatnie pytanie przy pomocy ktorego Andrzej Strak probuje odwrocic uwage
od swoich wpadek w AKTUALNYM temacie dyskusji"?

I zadnej odpowiedzi - na rzeczywiste ostatnie pytanie w poscie do ktorego nawiazuje:

======[Andrzej Strak, powolujac sie na poparcie swoje zony]: " ma sie dobrze, pozdrawia i modli sie za panskie zdrowie"

[ja:] Tak? Co w takim razie sadzi o tej niedawnej wymianie: