I think we are in Rats' Alley where the dead men lost their bones. -- T.S. Eliot

interests / soc.culture.polish / Re: Pytanie za stówę?!

SubjectAuthor
* Pytanie za stówę?!narc...@gmail.com
`* Re: Pytanie za stówę?!Russet Bulba
 `* Re: Pytanie za stówę?!narc...@gmail.com

1
Pytanie za stówę?!

<93a012b5-97b9-4c90-8844-bd1de4352b86n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55799&group=soc.culture.polish#55799

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 09:29:18 -0800 (PST)
Subject: Pytanie za stówę?!
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sun, 15 Jan 2023 17:29 UTC

te, spec od IQ! Widzę, że nie masz co robić i wrzeszczysz chuju na każdy sygnał jakiegokolwiek ściepowego debila aż mi cię zal, że nikt na ściepie nie skarży się na niski poziom IQ byś mógł się nim zająć. Siedzę sobie w piwnicy i mi ciurka super produkt, tz. Żołądkowa Gorzka, bo mi wyszła po świętach, a będzie to produkt "Special Edition", ze specjalnego przepisu w którego skład wejszły suszone zioła jak bylica, piołun, tysiącznik, korzeń goryczki, kora chinowca, pieprz, kubeba i kłącza galangi.
Aromatu przydadzą goździki, cynamon i gałka muszkatołowa, a barwę załatwi karmel. To tak w nawiasię cie oświecam kołku.
Siedzę, mi ciurka, a ja myśle sobie o pewnych rzeczach... i muszę z przykrością przyznać, że jednak ateistki mają chujowo, a nie jak katoliczki, które podczas orgazmu wzywają Boga:
https://ebd.cda.pl/620x395/129636552f?autostart=1

te, przygłup strak! Do kogo mają się zwracać podczas orgazmu ateistki z IQ 140 (moja Rzegotka ma tyle) twoim uczonym zdaniem?

Re: Pytanie za stówę?!

<7099e793-fdd1-40fe-90ec-d36127e6ed69n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55804&group=soc.culture.polish#55804

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 10:45:15 -0800 (PST)
Subject: Re: Pytanie za stówę?!
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 15 Jan 2023 18:45 UTC

Do Marksa i Engelsa. Ci juz w powie XIX wieku wszystko pojeli i niczego nie trzeba wiedziec wiecej.

<98f521c2-2a46-4819-b7fe-f1ea5a3ca12dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55808&group=soc.culture.polish#55808

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 11:09:02 -0800 (PST)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sun, 15 Jan 2023 19:09 UTC

zmień płeć, może wówczas zdołasz coś sensownego wyklarować przygłupie.
Jak to się robi? Skonsultuj ze pedałem zwolanem.

<0ac72d67-b3b7-42b4-a463-4e84c379e864n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55813&group=soc.culture.polish#55813

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 11:13:59 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 15 Jan 2023 19:13 UTC

On Sunday, January 15, 2023 at 3:09:03 PM UTC-4, narc...@gmail.com wrote:
> zmień płeć, może wówczas zdołasz coś sensownego wyklarować przygłupie.
> Jak to się robi? Skonsultuj ze pedałem zwolanem.

Po co, kiedy mi dobrze? Tys znacznie blizszy, skoro masz pociag do obrzezanych dziadkow. Nic innego ostatnio nie pokazujesz.

Re: Pytanie za stówę?!

<62fed38b-5a37-478e-97cd-5adb042c3646n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55819&group=soc.culture.polish#55819

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 11:30:19 -0800 (PST)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sun, 15 Jan 2023 19:30 UTC

niedziela, 15 stycznia 2023 o 14:14:00 UTC-5 cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> Nic innego ostatnio nie pokazujesz.

Ok, jak się żalisz to pokaże coś innego co widziałem na chacie randkowym:
"Młody, przystojny, AMERYKANIN - bez nałogów" - tak się reklamuje pewien chuj:
https://images68.fotosik.pl/482/34aa108f04318e71.jpg

Re: Pytanie za stówę?!

<163b8d73-b72f-4909-bddf-d826a7af7f9fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55821&group=soc.culture.polish#55821

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 11:34:39 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 15 Jan 2023 19:34 UTC

On Sunday, January 15, 2023 at 3:30:21 PM UTC-4, narc...@gmail.com wrote:

> Ok, jak się żalisz to pokaże coś innego co widziałem na chacie randkowym:
> "Młody, przystojny, AMERYKANIN - bez nałogów" - tak się reklamuje pewien chuj:
> https://images68.fotosik.pl/482/34aa108f04318e71.jpg

Juz lepiej. Powies nad Rzekotki lozkiem. Bedzie do kogo modlic sie codziennie. Moze byc bez swieczki.

Re: Pytanie za stówę?!

<cc58d974-cd2d-40a4-981a-695487d6fcc1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55822&group=soc.culture.polish#55822

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 11:37:08 -0800 (PST)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Sun, 15 Jan 2023 19:37 UTC

jak ma się modlić idioto ateistka?

niedziela, 15 stycznia 2023 o 14:34:40 UTC-5 cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> Juz lepiej. Powies nad Rzekotki lozkiem. Bedzie do kogo modlic sie codziennie. Moze byc bez swieczki.

Re: Pytanie za stówę?!

<b89c1185-eb39-46b2-b3eb-5b37ddcad9acn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55836&group=soc.culture.polish#55836

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Jan 2023 13:19:52 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 15 Jan 2023 21:19 UTC

Jak dotychczas po walnieciu w koszyk.