Remember, even if you win the rat race -- you're still a rat.

interests / soc.culture.polish / Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępuje mu partnerkę. Przedstawił ją nawet matce

SubjectAuthor
* Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępuje ma a
+- Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępuRusset Bulba
`* Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępuJakub A. Krzewicki
 +- Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępua a
 `* Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zast?puje mu partnerk?. Przedstawi? ZalekBloom
  `- Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zast?puje mu partnerk?.a a

1
Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępuje mu partnerkę. Przedstawił ją nawet matce

<9e4d610c-28e2-489e-9a59-f3fc3a44ad56n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55983&group=soc.culture.polish#55983

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 17 Jan 2023 11:46:45 -0800 (PST)
Subject: Gumowe_baby_z_wibratorem_-_Gumowa_lalka_zastępuje_m
u_partnerkę._Przedstawił_ją_nawet_matce
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 17 Jan 2023 19:46 UTC

Gumowa lalka zastępuje mu partnerkę. Przedstawił ją nawet matce

https://www.onet.pl/styl-zycia/onetkobieta/gumowa-lalka-zastepuje-mu-partnerke-przedstawil-ja-nawet-matce/fc795en,2b83378a

Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępuje mu partnerkę. Przedstawił ją nawet matce

<7246f3e3-7ef5-4d28-b5fa-7f82cdc2ba08n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=55993&group=soc.culture.polish#55993

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 17 Jan 2023 13:55:21 -0800 (PST)
Subject: Re:_Gumowe_baby_z_wibratorem_-_Gumowa_lalka_zastępu
je_mu_partnerkę._Przedstawił_ją_nawet_matce
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 17 Jan 2023 21:55 UTC

On Tuesday, January 17, 2023 at 3:46:46 PM UTC-4, mant...@gmail.com wrote:
> Gumowa lalka zastępuje mu partnerkę. Przedstawił ją nawet matce
>
> https://www.onet.pl/styl-zycia/onetkobieta/gumowa-lalka-zastepuje-mu-partnerke-przedstawil-ja-nawet-matce/fc795en,2b83378a

Kiedy slub?

Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępuje mu partnerkę. Przedstawił ją nawet matce

<b1c8447e-f719-4096-ae72-8d6a921c353dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56020&group=soc.culture.polish#56020

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 18 Jan 2023 02:35:12 -0800 (PST)
je_mu_partnerkę._Przedstawił_ją_nawet_matce
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 18 Jan 2023 10:35 UTC

wtorek, 17 stycznia 2023 o 20:46:46 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):
> Gumowa lalka zastępuje mu partnerkę. Przedstawił ją nawet matce
>
> https://www.onet.pl/styl-zycia/onetkobieta/gumowa-lalka-zastepuje-mu-partnerke-przedstawil-ja-nawet-matce/fc795en,2b83378a

Dołożyć jeszcze AI z modelem językowym i możliwość ruchu i żadna baba niepotrzebna. Wystarczy w zupełności Chińska Dziffka na Baterie!

Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zastępuje mu partnerkę. Przedstawił ją nawet matce

<e0e172c7-7d7b-4c65-ae97-f8135e8778a7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56021&group=soc.culture.polish#56021

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 18 Jan 2023 04:49:54 -0800 (PST)
je_mu_partnerkę._Przedstawił_ją_nawet_matce
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 18 Jan 2023 12:49 UTC

On Wednesday, 18 January 2023 at 11:35:13 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Dołożyć jeszcze AI z modelem językowym i możliwość ruchu i żadna baba niepotrzebna. Wystarczy w zupełności Chińska Dziffka na Baterie!
No nie iem, może tobie wystarczy.

Ja kupiłem pościel w Biedronie, taką medyczną ekologiczną
i wczoraj położyłem głowę na nowej poduszce i ona taka sprężysta i co ruszyłem w nocy ręką ramieniem, to mi poduszka głową chybotała i rano mnie glowa bolała tak jakbym dostal choroby lokomocyjnej.

Dzisiaj spałem już na starej pierzastej poduszce, ubitej i nic mi nie podskakiwało, nie ruszało się i się wyspałem bez bólu glowy.

Zatem takich wynalazków nie kupuję, a jak ci gumoliza odpowiada to gratuluję.
Kup se do wyra nawet 2 gumowe lale .

Wiadomo, że to syfilisowa reklama, bo produkcja kosztuje 20$ w Chinach a będa sprzedawac po 200$

Ja tego na pewno nie kupię, bo nie gustuję w dmuchanych balonach

Ale zaraz się zrobi rynek i na pustym stadionie pojawi się 1000 takich lalek robiących za widownię, a potem z kamerami, czujnikami, bo
show must go on

Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zast?puje mu partnerk?. Przedstawi? j? nawet matce

<cn7gshh7qod3731stvdj5e0r0ppaj8g26s@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56039&group=soc.culture.polish#56039

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zast?puje mu partnerk?. Przedstawi? j? nawet matce
Date: Wed, 18 Jan 2023 11:49:18 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Wed, 18 Jan 2023 16:49 UTC

On Wed, 18 Jan 2023 02:35:12 -0800 (PST), "Jakub A. Krzewicki"
<patrick.o.hooligan@gmail.com> wrote:

>Dołożyć jeszcze AI z modelem językowym i możliwość ruchu i żadna baba niepotrzebna. Wystarczy w zupełności Chińska Dziffka na Baterie!

Gumowa lalka dla mezczyzny nie potrzebuje zadnego AI - wystarczy ze
bedzie umiala myc naczynia i na kazda prosbe odpowie -
'tak, z checia'.
Zas gumowa lalka dla kobiet musi miec wysoko rozwiniete AI aby
zauwazyc i chwalic kazda nowa fryzure kobiety, nowe zakupy butow i
sukienek i razem z kobieta plakac ogladajac sentymemtalne filmy.

Ja juz od ponad tygodnie mam romans z AI, zmienilem komputer i
niektore programy nie dzialaja i AI cierpliwie mi tlumaczy co i
dlaczego.
Zauwazylem ze AI umie sie przyznac do pomylek: mialem problem z
programem ktory napisalem i zauwazylem ze musze 'to update' pewien
'package', poprosilem AI o rade i polecil mi uzywac funkcje
"flutter pub upgrade --latest"
Sprobowalem, ale VScode odpowiedzial ze '--latest' nie jest legalna
opcja. Obesztalem AI ktory mnie goraca przepraszal i podal inny sposob
ktory rzeczywiscie dzialal.
Oprocz tego uzywam AI do nauki hiszpanskiego. Hiszpanski uzywa czasy
ktorych nie ma w polskim ani w hebrajskim. Zamiast wiec szukac na
youtube czy internecie przykladow mowie mu 'podaj zdania w hiszpanskim
w subjentivo uzywajacego czasownika xxxxxxx' - i od razu mam kupe
przykladow.

Jak tak dalej pojdzie to nie widze przyszlosci dla nauczycieli.

zalek

Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zast?puje mu partnerk?. Przedstawi? j? nawet matce

<761ec555-c4c8-40fa-aed5-0ad1996bf0b9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56044&group=soc.culture.polish#56044

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 18 Jan 2023 09:50:34 -0800 (PST)
Subject: Re: Gumowe baby z wibratorem - Gumowa lalka zast?puje mu partnerk?.
Przedstawi? j? nawet matce
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 18 Jan 2023 17:50 UTC

On Wednesday, 18 January 2023 at 17:49:21 UTC+1, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
> przykladow.
>
> Jak tak dalej pojdzie to nie widze przyszlosci dla nauczycieli.

Tyle, że to nie żadna AI a asystent, czyli narzędzie znane w internecie od 30 lat

Bazy wiedzy sa produkowane automatycznie z aktywności uzytkowników w internecie od początku świata.

I wiedza przyrasta przez pączkowanie wokół problemu.

Ale istnieje, że jak się uzależnisz od asystenta i jego directions, to on przejmie nad tobą kontrolę.

I rano będziesz slyszał alarm głosowy: idź się wysrać

I geriatrycy, Alzheimery, Parkinsony to kupią, bo to forma opieki, jaką w szkopitalu, ośrodku opieki, oferuje pielęgniarka.

I ponieważ brak w ośrodkach opieki, szpitalach pielęgniarek, to ich wkrótce zastąpia asystenci AI
= Ale asystent się szybko uczy i będzie powtarzał :" idx się wysraj, idź się wysraj kilka razy
aż do skutku, a jak nie będzie skutku, to samodzielnie doda do napoju, posiłku środek przeczyszczający.

Badałem katastrofy 2 Boeingów 737 MAX z wadliwym systemem wykrywania kąta natarcia skrzydeł MCAS

I co było w czarnych skrzynkach, zapisach dźwiękowych z kabiny pilotów ?

Piloci pytali się co zrobić aby autopilot nie wyrywał drążka i nie zniżał toru lotu w celu rozbicia samolotu.

I kartkowali instrukcję samolotu, a tam w miejscu rozdziału MCAS : puste kartki

i gdyby mieli certyfikowanego asystenta typu AI, jak mówisz,
to by się go zapytali, co zrobić i wykonali procedurę i samolot by się nie rozbił, a wszyscy pasażerowie by nie zginęli.

Ale gdyby taki asystent AI był instalowany w samolotach w standardzie, to samolot powinien się sam go pytać, dlaczego autopilot gwałtownie obniża lot i w jakim celu

--
I jak się już uzależnisz od asystenta AI to jadąc sa,mochodem, wyda ci komendę: wysraj się
i narobisz w gacie,

No i mozgi doroslych zaczną działać jak mozgi psów, wykonujących reozkazy i polecenia:
chodź, siadaj, nie szczekaj, jedz
i takl cale życie

Zatem, jak piszesz programy, to żyj w realnym środowisku developerów, bo oni rozwiązują realne, ale i nowe problemy, których brak w bazach wiedzy asystentów.

Bo asystent zacznie reagować na każdą skargę nt. stanu zdrowia, ból
i samodzielnie zacznie wypytywac i umawiac wizyty u lekarza.

Znajomy zaimnstalowal w domu dziesiątki gniazdek, urządzeń sterowanych głosem, telefonem

i jak się coś spierdzieli to w nocy wlaczy się tel;ewizor, światło w całym domu, wentylator, kuchenka, pralka
i będzie wielki chaos