BAD CRAZINESS, MAN!!!

interests / soc.culture.polish / Re: Australijskie świnie !! Znalazła rekordowo wielką ropuchę. "Toadzilla" musiała zostać uśpiona 2,7 kg — dokładnie tyle ważyła ogromna ropucha trzcinowa, na którą natrafiono w parku narodowym Conway w stanie Queensland w Australii.

SubjectAuthor
* Australijskie świnie !! Znalazła rekordowo wielkąa a
`* Re: Australijskie świnie !! Znalazła rekordowo wieJakub A. Krzewicki
 +* Re: Australijskie świnie !! Znalazła rekordowo wiea a
> [...]
 |  |  `- Re: Australijskie świnie !! Znalazła rekordowoandal
 |  `- Re: Australijskie świnie !! Znalazła rekordowoandal
 `* Re: Australijskie świnie !! Znalazła rekordowo wieBasia

1
[...]

<ad00ecd4-f03b-4db0-9e46-c95e94871e45n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56167&group=soc.culture.polish#56167

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 20 Jan 2023 14:26 UTC

Znalazła rekordowo wielką ropuchę. "Toadzilla" musiała zostać uśpiona

2,7 kg — dokładnie tyle ważyła ogromna ropucha trzcinowa, na którą natrafiono w parku narodowym Conway w stanie Queensland w Australii. Jak podaje BBC, była aż sześć razy większa niż wynosi średnia wielkość tych zwierząt. Ropucha była tak ogromna, że początkowo pracownicy parku byli przekonani, że jest po prostu sztuczna.

https://www.onet.pl/styl-zycia/noizz/trafila-na-prawdziwa-bestie-wsrod-ropuch-na-widok-toadzilli-zaniemowila/emh99jj,3796b4dc

[...]

<18a6d24e-17b5-4d35-b4c0-75a94b2fef8an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56214&group=soc.culture.polish#56214

Newsgroups: soc.culture.polish
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Fri, 20 Jan 2023 23:39 UTC

piątek, 20 stycznia 2023 o 15:26:37 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):
> [...]
>
> 2,7 kg — dokładnie tyle ważyła ogromna ropucha trzcinowa, na którą natrafiono w parku narodowym Conway w stanie Queensland w Australii. Jak podaje BBC, była aż sześć razy większa niż wynosi średnia wielkość tych zwierząt. Ropucha była tak ogromna, że początkowo pracownicy parku byli przekonani, że jest po prostu sztuczna.

Obcy gatunek, będący zagrożeniem dla środowiska ze względu na niejadalność.

[...]

<618f9df8-1e83-482e-a8fa-30bf99d56dd8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56217&group=soc.culture.polish#56217

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 20 Jan 2023 23:47 UTC

On Saturday, 21 January 2023 at 00:39:07 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Obcy gatunek, będący zagrożeniem dla środowiska ze względu na niejadalność.
Mogli się zapytac, to bym wziął piękną ropuszkę do domu i by spala pod pierzynką.

Pieprzone świnie, wszystko niszczą, każde zwierzę zamordują

A ile takie ropuszka zje dzienn ie ?
1 kg i czego, roś,linek i komu to przeszkadza.

Zamiast zbudować dla n iej dom na terenie parku
to te świnie niemyte zamordowały okaz będący pod calkowitą ochroną, okaaz rzadki.

Dlaczego te świnie nie mordują kangurów na mięso, skoro kangury dużo żreją ?

Świat jest francowaty i opanowany przez psychopatów, ukrywających się pod różnymi ośrodkami, parkami

To tak samo jak niedźwiedź z Polski wybral się do Mimiec i od razu został rozstrzelany, jak podczas wojny
a innym razem żubr.

Czesi też zamordowali n iedźwiedzia

Bo te świnie zbierają trofea mysliwskie.

Bylem z kolegą u znajomego, cco jest mysliwym
i pokazyal, że hoduje w domu bażanty, kuropatry, aby je wypuszczaći strzelać do nich.

I kolega mi powiedzial, że on był opóxniony w rozwoju w szkole,
ale zostal mysliwym i strzela we wszystko co się rusza, bo ma wadę dekla w mozgu

[...]

<tqf9to$1ke6$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56218&group=soc.culture.polish#56218

Date: Fri, 20 Jan 2023 23:59:52 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 20 Jan 2023 23:59 UTC

On Fri, 20 Jan 2023 15:47:24 -0800 (PST), a a wrote:

> [...]
>
> I kolega mi powiedzial, że on był opóxniony w rozwoju w szkole,
> ale zostal mysliwym i strzela we wszystko co się rusza, bo ma wadę

to pewnie krewny Piotra Treli

[...]

<918e943f-ba3b-4332-b745-46961840e39an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56230&group=soc.culture.polish#56230

Newsgroups: soc.culture.polish
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 21 Jan 2023 00:23 UTC

sobota, 21 stycznia 2023 o 00:47:25 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):

> [...]
>
> I kolega mi powiedzial, że on był opóxniony w rozwoju w szkole,
> ale zostal mysliwym i strzela we wszystko co się rusza, bo ma wadę dekla w mozgu

Przecież jak tę ropuchę zje zagrożony wyginięciem w dziczy żółw czy krokodyl, to rozchoruje się i wymrze z niestrawności.
Z zamknięcia niestety może uciec i się rozmnożyć. To nie jest człowiek, którego po ucieczce z pierdla da się złapać nawet w buszu. Myk w trawy i nadal wielka obca ropucha dosłownie zatruwać będzie życie biednym kroksom i żółwikom, które to gatunki są pożyteczne, bo zjadają króliki.
Mogliby oczywiście wywieźć takową z Down Under i sprzedać gdzie indziej, ale widać procedury drogie astronomicznie albo popyt niedostateczny dla rentowności, a dać pod nóż to zero kosztów.
Przy czym znowu: nie jestem zwolennikiem myślistwa rekreacyjnego. Polowanie na zwierzęta dzikie dopuszczone być winno wyłącznie w skrajnych okolicznościach - a to: 1) dla pozyskania pożywienia i odzieży na takich pustkowiach gdzie bez niego nie da się przeżyć, w innym zaś wypadku 2) ograniczone do odstrzału selektywnego szkodników przez straż leśną i 3) bezpośredniej obrony przed szarżującymi drapieżnikami. Na załączonym przez Kolegę obrazku zaistniał akurat punkt Ad 2. z w/w listy wyjątków.

[...]

<81e37044-3c46-4c78-a48b-8c8aaa8b35aen@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56235&group=soc.culture.polish#56235

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 21 Jan 2023 00:32 UTC

On Saturday, 21 January 2023 at 01:23:16 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> Przy czym znowu: nie jestem zwolennikiem myślistwa rekreacyjnego. Polowanie na zwierzęta dzikie dopuszczone być winno wyłącznie w skrajnych okolicznościach - a to: 1) dla pozyskania pożywienia i odzieży na takich pustkowiach gdzie bez niego nie da się przeżyć, w innym zaś wypadku 2) ograniczone do odstrzału selektywnego szkodników przez straż leśną i 3) bezpośredniej obrony przed szarżującymi drapieżnikami. Na załączonym przez Kolegę obrazku zaistniał akurat punkt Ad 2. z w/w listy wyjątków.
Każdy wie, że ropuchy sa niejadalne
i mogli ogłosić, to chętnie bym ja przyjal do domu, bo to bardzo byla inteligentna ropuszka, największa na świecie
i powinna nadal tam zyc, albo w ogrodzie zoologic znym

ale konkurencja ja zamordowała, aby tureści tam nie jeździli ja oglądać, bo turyści to wielka kasa

Wieczorem noszę resztki jedzenia nad rzekę i karmie albo ptaszki, albo kaczki
a jak ich nie ma to rzucam na brzeg i mieszka tam szczurza rodzinka
i dzisiaj szczurek brał w pyszczek skorki chleba i zanosil do norki

Pytalem się go, na jakie kawalki mam rozdrobnić, aby m u się łatwo nosiło w pysku

I zimno jest i mróz i snieg a to biedactwo mieszka nad rzeka, ma norki wyżej i niżej, w zaleznosci od poziomu wody w rzece
i mądrze gromadzi zapasy i dzieci ze szkoly powinny przychodzic na obserwacje z biologii i uczyc się jak talkie malenstwo dba o siebie i swoja rodzinke i gromadzi zapasy./

A na innym smietniku jest dużo szczurkow i biegają i chcą je wytruc, a one nikomu nie przeszkadzają, bo sa mieszkancami osiedla jak każdy i nie chodza po domach, ale maja sój palac pod śmietnikiem
i powinna być ochrona takich osiedlowych szczurków, bo to piekne, inteligentne stworzenia.

A żadnych chorób nie roznoszą jak psy, nikogo nie gryza, same się karmią na smietniku
i daja radośc życia mieszkancom osiedla w tych trudnych czasach.

[...]

<880a4aae-b267-4a53-9ce3-00f142a81b73n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56242&group=soc.culture.polish#56242

Newsgroups: soc.culture.polish
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 21 Jan 2023 00:50 UTC

sobota, 21 stycznia 2023 o 01:32:35 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):

> [...]
> i daja radośc życia mieszkancom osiedla w tych trudnych czasach..

Szczury są nosicielami pasożytniczej pchły szczurzej, która to roznosi Yersinia pestis czyli straszliwą, wysoce śmiertelną zarazę dymienicy morowej. Trudną do wyleczenia nawet z pomocą nowoczesnych antybiotyków i szczepionek. Choroba ta potrafi wpływać w niszczycielski sposób na losy świata. Wielki Imperator Marek Aureliusz utracił życie od niej, co spowodowało zatrzymanie rozwoju klasycznej cywilizacji grecko-rzymskiej i powolne się jej staczanie. Ostatecznie kolejny jej nawrót dobił Rzym za czasów Imperatora Justyniana, zaś trzeci pozbawił średniowieczną Europę mniej więcej połowy populacji.

[...]

<c072c484-7da4-4dc6-8e3b-a28c35d17b0fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56246&group=soc.culture.polish#56246

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 21 Jan 2023 01:05 UTC

On Saturday, 21 January 2023 at 01:50:50 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Szczury są nosicielami pasożytniczej pchły szczurzej, która to roznosi Yersinia pestis czyli straszliwą, wysoce śmiertelną zarazę dymienicy morowej. Trudną do wyleczenia nawet z pomocą nowoczesnych antybiotyków i szczepionek. Choroba ta potrafi wpływać w niszczycielski sposób na losy świata. Wielki Imperator Marek Aureliusz utracił życie od niej, co spowodowało zatrzymanie rozwoju klasycznej cywilizacji grecko-rzymskiej i powolne się jej staczanie. Ostatecznie kolejny jej nawrót dobił Rzym za czasów Imperatora Justyniana, zaś trzeci pozbawił średniowieczną Europę mniej więcej połowy populacji.
wiesz co to są bajki dla dzieci ?

szczury sa czyste i żadnej zarazy nie przenosiły
ale gdy ktoś planowal pozbyćc sie imperatora to zaraził 100 szczurów syfilisem i mu wpuscił do palacu

Teraz szczury mają geny GMO i nikogo niczym nie zarażają, bo same sa bardzo wrażliwe

Ale dla dzieci i uczniów ze szkoly, obserwacja życia szczurów to wielka lekcja przyrody, poznawan ie ich zwyczajów, sposoby myslenia, inteligencji./

I każdemu polecam

Szczurek nie żyje deluzjami.

Żarcie rzucone to wychodzi z norki, obserwuje czy nie ma zagrożenia, czy nie slyszy dreap;oeżcy i idzie szukac żarcia, chwyta w puszczek i zanosi do norki i tak wiele razy.

Tego każdy powinien sie uczućc od szczurka, tej pracowitości, braku lenistwa
on nie siedzi godzinami na necie i nie ględzi, ale zbiera zapasy na zimę.

A pracowitośc należy wychwalać.

[...]

<bee32aa9-0ff8-4b30-8135-4c646de2e67cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56250&group=soc.culture.polish#56250

Newsgroups: soc.culture.polish
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 21 Jan 2023 01:22 UTC

sobota, 21 stycznia 2023 o 02:05:38 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):

> [...]
> on nie siedzi godzinami na necie i nie ględzi, ale zbiera zapasy na zimę.

Szczur hodowlany nie jest wrogiem człowieka.
Kanałowy już tak i dlatego hodować należy Ich Eminencje Koty!
Pontifeksi rzymscy wmówili w kiszki średniowiecznym Europejczykom zachodnim, że Koty zwłaszcza te Czarne, to zwierzęta nawiedzone przez czorta i przyjaciele trucicielek i czarownic.
Ludzie, bezmyślnie posłuszni propagandzie Pontifeksa - Koty te barbarzyńsko wybili, paląc na stosie, skutkiem czego wybuchła w Europie wielka plaga myszy i szczurów, a co za tym idzie: Czarna Śmierć!

[...]

<ae9414bf-cbda-4db9-9d9c-c56e24367776n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56281&group=soc.culture.polish#56281

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 21 Jan 2023 11:49 UTC

skoncz te deluzje bo to alzheimer albo p;arkinson

Nie istnieje żaden związek między chorobami a szczurami w dzisiejszym świecie

To jedynie 100 lat temu statki przewozily towary z krajow azjatyckich, afrykanskich, ameryki poludniowej , gdzie panowała zaraza i na statkach bylo pelno szczurów
i podczas rozladunku towarów w portach, zarazone szczury rozbiegaly się po portach i przenosiły dżumę, czarna ospę

Ale zarazy zostaly zlikwidowane 100 lat temu i na statkach sa tysiące szczurów i w portach, magazynach i nikogo nie zarażaja niczym, bo nie ma pierwotnych zaraz.

Szczury nie zarażaja ani żółtaczka, ani covidem, ani syfilisem, an i grypą, czy katarem

Szczury są po prostu żywotne i mobilne i tam gdzie mieszkają, tam warunki życia sa zdrowe

Czyli szczury należy utrzymywac w miastach bo sa wskaźnikiem zdrowego m iasta

A gdy gina, wynosza się z miasta, to znaczy,. że miasto toksyczne, zatreute, woda zatruta, powietrze zatreute i należy ewakuowac cala ludnośc z miasta.

To samo z ptakami, golebiami.

Jak są golebie w mieście, to znaczy, że miasto nie jest skażone i wolno mieszkac
a jak znikają gołębie to nalezy sie szybko wyprowadzić z miasta bo to znaczy , że w ziemi, powietrzu sa trucizny i patogeny
i zaczna umierać ludzie

[...]

<8f0eafae-5a83-49a8-b8ab-eab516091d29n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56285&group=soc.culture.polish#56285

Newsgroups: soc.culture.polish
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 21 Jan 2023 12:51 UTC

On Friday, January 20, 2023 at 3:39:07 PM UTC-8, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Obcy gatunek, będący zagrożeniem dla środowiska ze względu na niejadalność.

Zas Germanie w Australii to gatunek naturalnie wystepujacy i jadalny.

"Zgodnie ze standardowymi praktykami "Toadzilla" została uśpiona. To dlatego, że zwierzę ma negatywny wpływ na środowisko. Uważane jest bowiem za jednego z największych (w tym przypadku dosłownie) szkodników na kontynencie."

Basia (Ona/Jej)

[...]

<77564525-e003-4528-a51b-078be2f76d37n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56290&group=soc.culture.polish#56290

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 21 Jan 2023 13:19 UTC

On Saturday, 21 January 2023 at 13:51:42 UTC+1, Basia wrote:

> [...]
>
> "Zgodnie ze standardowymi praktykami "Toadzilla" została uśpiona. To dlatego, że zwierzę ma negatywny wpływ na środowisko. Uważane jest bowiem za jednego z największych (w tym przypadku dosłownie) szkodników na kontynencie."

Najwieksza na świecie ropucha zostala zamordowana, bo stanowila zagrożenie dla międzynarodowego biznesu turystycznego.

TRam gdzie parki narodowe, egzotyzne zwierzeta, tam ;przyjeżdząja miliony turystów i lokalne biznesy zarab iaja miliardy a parki setki milionów.,\

Gdy krach i kryzys pocov idowy i brak turystow, to biznesy turystyzne się wzajemnie zwalczają i rozkazały zamordowac największa na świecie ropuchę, aby nie ściągnęła milionow turystow do Australii

Tak była z parkami narodowymi w RPA, do Kruger Park przyjeżdżały miliony i kasa płynęła strumieniami
a po zmianach politycznych, nikt tam nie lata bo niebezpiecznie/.
\ Ten park narodowy powinien zostac zlikwidowany i wszyscy pracownicy wyrzuceni i skierowan i do robót w kamieniołomach, bo wykazali się patologiczną zbrodnią wobec przyrody.

Mieli największa na świecie, rzadką ropuchę chronić, a oni ja zamordowali, aby nie była konkurencją dla innych parków narodowych.

Tak działa globalna patologia, że nie chroni a morduje
a wszystko uzasadnia interesem biznesowym

Japońce zaplanowali wyl;anie do morza 40.000 kontenerów z rakotworczą promieniotworczą substancją
i wszystkie ryb y w Japonii i okolicy zostana napromieniowane na 100 lat
a kto wejdzie do wody to mu rak noge odgryzie i pluca wykaszle.

Ale tak dzialaja biznesy, że nie licza sie z konsekwencjami, gdy maja monopol

[...]

<a59db608-1b84-4d7c-b62a-ef2fd468f949n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56298&group=soc.culture.polish#56298

Newsgroups: soc.culture.polish
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 21 Jan 2023 14:21 UTC

On Saturday, January 21, 2023 at 5:19:21 AM UTC-8, mant...@gmail.com wrote:

> Najwieksza na świecie ropucha zostala zamordowana, bo stanowila zagrożenie dla międzynarodowego biznesu turystycznego.
> Ale tak dzialaja biznesy, że nie licza sie z konsekwencjami, gdy maja monopol

W przeciwienstwie do postepujacej monopolizacji
biznesu postepujaca germanizacje tzw. Zachodu
pozostaje niezauwazana.

Basia (Ona/Jej)

[...]

<tqh6d4$1cu3$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56309&group=soc.culture.polish#56309

Date: Sat, 21 Jan 2023 17:12:04 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 21 Jan 2023 17:12 UTC

On Fri, 20 Jan 2023 16:32:34 -0800 (PST), a a wrote:

> [...]
> przyjal do domu, bo to bardzo byla inteligentna ropuszka, największa na
> świecie i powinna nadal tam zyc, albo w ogrodzie zoologic znym

powinni wyslac do Chin, kilku kitajcow by sie posililo

[...]

<tqh6g0$1cu3$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56310&group=soc.culture.polish#56310

Date: Sat, 21 Jan 2023 17:13:36 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 21 Jan 2023 17:13 UTC

On Fri, 20 Jan 2023 17:22:46 -0800 (PST), Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> barbarzyńsko wybili, paląc na stosie, skutkiem czego wybuchła w Europie
> wielka plaga myszy i szczurów, a co za tym idzie: Czarna Śmierć!

Click here to read the complete article
[...]

<tqh6k9$1cu3$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56311&group=soc.culture.polish#56311

Date: Sat, 21 Jan 2023 17:15:53 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 21 Jan 2023 17:15 UTC

On Sat, 21 Jan 2023 06:21:09 -0800 (PST), Basia wrote:

wsrod-ropuch-na-widok-toadzilli-zaniemowila/emh99jj,3796b4dc

> W przeciwienstwie do postepujacej monopolizacji biznesu postepujaca
> germanizacje tzw. Zachodu pozostaje niezauwazana.
>
> Basia (Ona/Jej)

czy kitajce tez sie germanizuja ?