Bizarreness is the essence of the exotic.

interests / soc.culture.polish / Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?

SubjectAuthor
* Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?Russet Bulba
+- Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?a a
`* Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?a a
 `* Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?andal
  `- Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?a a

1
Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?

<142ca953-862d-43c7-9f13-51a91e67224an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56376&group=soc.culture.polish#56376

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 Jan 2023 09:49:18 -0800 (PST)
Subject: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 22 Jan 2023 17:49 UTC

Znajomy dziadzka lat 87 i kruchy jak porcelanowa filizanka z wygladu nigdy sie na covida nie szczepil z zasady, az go w koncu ostatnio zlapal. Dostal goraczki, poprychal troche i mu przeszlo. Czyli moze byc i tak. Wyglad i lata nie swiadcza o braku poteznej wrodzonej odpornosci u niektorych. Albo moze cos innego? Tak jak Prezydent Trump przepowiadal, iz covid skonczy jek grypa lub lagodniej nawet?

Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?

<6905e0c2-822e-40c2-9c18-b4822e7fb869n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56419&group=soc.culture.polish#56419

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 Jan 2023 16:20:12 -0800 (PST)
Subject: Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 23 Jan 2023 00:20 UTC

On Sunday, 22 January 2023 at 18:49:19 UTC+1, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Znajomy dziadzka lat 87 i kruchy jak porcelanowa filizanka z wygladu nigdy sie na covida nie szczepil z zasady, az go w koncu ostatnio zlapal. Dostal goraczki, poprychal troche i mu przeszlo. Czyli moze byc i tak. Wyglad i lata nie swiadcza o braku poteznej wrodzonej odpornosci u niektorych. Albo moze cos innego? Tak jak Prezydent Trump przepowiadal, iz covid skonczy jek grypa lub lagodniej nawet?
Naum się a nie zawracaj codziennie glowy covidowym fejkiem

Gdy się szkoliłem w diagnostyce, leczeniu, zapobieganiu covid19 na początku sty znia 2020 w Wuhan
to nikt nie ględzil jak tylko, tylko w szpitalach był wysokiej klasy sprzet diagnostyczny, tomografy z przetwarzaniem obrazu 3D real time i radiolog mi pokazywal; jak diagnozuje pacjentów.

Przychodził pacjent, krotka rozm owa, wjeżdżał w kurtce do tomografu, minuta, wyjeżdżał.

Pacjent podchodził do lekarza a on na monitorze oglądał jego pluca
i mówił: zwłóknienie w płucach, czyli masz covida.

I pacjent do szpitala i leczenie tradycyjną naturalna medyccyna chinską, na wzmocnienie odporności organizmu i inne leki, aby zatrzymac zapalenie płuc, bo narastająca ilośc płynu osoczowego w plucach blokowała aktywnośc kanalików i dusiła pacjenta.

3 lata cięzko pracowali, diagnozowali setki milionów, aby rozwój zarazy zablokować
a w styczniu znieśli restrykcje i 500 milionów wyjeżdża do rodzin na święto wiosny

Zatem skonczy te głuptakowe komentarze nt. covida , bo to nie zabawa i w Hameryce na covida zmarło 1200.000 pacjentów

Donald niczego nie przepowiadał nigdy, bo jest dyletantem w sprawie medycyny.

Jedyne co mi mówił na początku 2020 roku, to będzie wszystko robił, aby nie wybuchla panika i po to byly te sztuczne usmiechy w telewizji.

A drugie co mi mówił, to że będzie drukował tyle pinioncow, aby każdy mial pelne kieszenie, aby nie wybuchl kryzys i krach gospodarczy jak 100 lat temu, gdy wszyscy mieli w kieszeni bezwartościowe, papierowe akcje, a nilkt nie mial cashu.

Gdy mu pisalem o leczeniu, diagnostyce i zapobieganiu covid19 w Chinach to odpowiadal, że virus nie przeplynie Atlantyku.

Ale przepłynął nie samolotami a na wycieczkowcach z tysiącami turystów na każdym, bo każdy cruise stanowił hodowlę zarazy, bo płynąl z Norwegii., Kalifornii, Florydy do Azji, Chin, Wuhan, w górę rzeki a turyści docierali do Tybetu
i tam byla zaraza w jaskiniach, a potem chodowali zarazę na statku, bo klima przedmuchiwała to samo powietrze przez wszystkie kabiny i jeden zarażony w pierwszej kajucie na pokladzie, zarażał wirusami cały pokład.

A potem zarażeni wysiadal;i w Wuhan, szli na targ rybny i roznosili zaraze, by cale Chiny mialy zostac zarażone.

I w tym celu powołałem w WHO w Genewie komisję śledczą i zbadaliśmy trasy wszystkich wycieczkowców, cruisów, przed wybuchem zarazy na początku roku 2020

A potem te cruisy powracaly do Hameryki i staly miesiącami na redzie bo zarazonych byly tysiące i nie mogli opuszczać kabin i żarcie dostawali pod drzwi i nie miały zgody na wplynięcie do portu.

Rozmawiałem z pilotami Boeingów, ktorzy latali do Chin i pytałem się ich, czy nadal będą latac gdy wybuchla zaraza i mnie zapewniali, że będą latać.

I istotnie, podczas lotów pasażerowie nie kaslali, nie wykazywali gorączki, bo przelot trwa 1 dzien a cruisem rejs 2 tygodnie i wirus został wyhodowany.

A teraz twoje ględzenie nt. jakiegoś geriatryka co się zaraził covidem.

Przecież wadliwy jest test PCR na covida i 90% wyników to false positive, bo wykrywa zmetabolizowane fragmenty
coronavirusa jako cale i pisał o tym w swoich publikachach wynalazca testu PCR, za co dostal Nobla, że to nie może byc komercyjny test, bo jest wadliwy.

Planował go udoskonalić, ale zmarł w 2019, a firma kupiła prawa do testu PCR i go skomercjalizowala.

No i wadliwy test PCR wyprodukował miliony, setki milionów bezobjawowców, czyli tych co spożyli fragmenty koronawiorusa w pokarmie i zostali zdiagnozowani false positive.

I setki milionów zostalo niepotrzebni wysłanych na kwarantanny , podczas których wlaśnie tracili odporność, gdyż tracili kontakt ze światem, powietrzem, patogenami obecnymi od milionow lat w środowisku

I obowiązkowe kwarantanny zadziałały jak hodowla zarazy na cruisach i zdrowi utracili odpornośc i zarażali się byle czym, jak pacjent po wydrowieniu, opuszczający szpital.

Ale w przypadku covida istotna jest reakcja anafilaktyczna, czyli czy organizm zacznie gwaltownie reagować na coronawirusa w płucach i napelni płuca płynem osoczowym zawierającym antyciała, leukocyty.

Jak napelni zbyt gwaltownie to plyn w plucach zredukuje ich funkcjonalnośc o 50-70% i bez maski tlenowej pacjent umrze, bo się udusi.

I tego mnie nauczyl brat Tedrosa, szefa WHO w Genewie, prpofesor chorób tropikalnych w Londynie.

I gdy zarazil się covidem, to mi powiedzial, po wyleczeniu w szpitalu, że tylko to mu uratowalo życie, że dano mu maskę tlenową a nie podłaczono do respiratora.

A znów dr Sauci mi powiedzial, że koronawirusow sa tysiące i obecne są w życiu ludzi od tysięcy lat.

A najbardziej znany jest koronawirus ludzkiego przeziębienia i kto przeszedł przeziebienie, ten uzyskiwal odpornośc na covidda19 i dlatego szczepionke autogeniczną dla wojska produkowana w oparciu o koronawirusy ludzkiego przeziebienia, bo jest skuteczna w 1.dawce na cale życie.

Chce mi sie wymiotować, jak pisesz ciągle te bzdury, zamiast przeczytać 100 publikacji naukowych nt. covida, czy systemu immunologicznego czlowieka.

Przeczytaj prace naukowe zespołu Uniwersytetu w Yale.

Fabryka ukladu odpornościowego czlowieka znajduje się w szpiku kosci udowej
i gdy masz dobre krążenie i przepływ krwi przez szpik kości udowej, dużo ruchu,
bo uklad immunologiczny zdąży zareagować na pojawienie się covida w płucach i nie napelni pluc płynem i nie udusi pacjenta.

A gdy krążenie upośledzone, to zanim leukocyty zostaną wypłukane ze szpiku kości udowej do krwi i dotra do pluc, to wirusy się namnożą do milionów w plucach i jest problem.

A reakcja anafilaktyczna to inaczej reakcja hybrydowa.

Czyli 1.czynnik aktywuje przyszłą reakcje anafilaktyczną,
a 2.czynnik ja wywoluje.

Nikt nie wie oficjalnie, jaki jest 1.czynnik aktywujący przyszła reakcję anafilaktyczną w przypadku covida.

Może to być lek, może byc suplement diety, może być zaburzenie metaboliczne

Nikt tego nie wie i nikt nie badal.

A takim 1.czynnikiem mogloby być wcześniejsze podanie coronawirusa w zastrzyku, wiele miesięcy wczesniej,

skutkując aktywacją przyszłej reakcji anafilaktycznej.

Są tysiące publikacji naukowych nt. covida19, to szukaj, czytaj, może coś znajdziesz na ten temat,
bo ja mam już inne obowiązki.

Ale jak geriatryk kaszle, ma gorącczkę, to nie znaczy, że to covid19, bo może to być zwykle przeziebienie koropnawirusem ludzkiego przeziębienia, którego przejście bez powiklań, uodparnia na covida.

Ale zwykle przeziebienie może prowadzic u geriatryka do powikląń i zamiast uodpornienia pojawią się powiklania i stan cięzki.

Jest baza VAERS z interfejsem ktory pomógl opracować Robert Kennedy, Jr
i masz kartoteki pacjentów, tysięcy pacjentow, ktorzy zmarli w wyniku podania szczepionki na covida

I tam znajdziesz odpowiedz na wszystkie wątpliwości, bo są kartoteki pacjentow z pełna diagnostyka, wynikami badań, testów i opisem procesu leczenia i opisem przyczyny zgonu.,

Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?

<95ae44c9-4940-450e-a0b3-01c7e8c3d99en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56426&group=soc.culture.polish#56426

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 Jan 2023 17:46:33 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 23 Jan 2023 01:46 UTC

> [...]
> Znajomy dziadzka lat 87 i kruchy jak porcelanowa filizanka z wygladu nigdy sie na covida nie szczepil z zasady, az go w koncu ostatnio zlapal. Dostal goraczki, poprychal troche i mu przeszlo. Czyli moze byc i tak. Wyglad i lata nie swiadcza o braku poteznej wrodzonej odpornosci u niektorych. Albo moze cos innego? Tak jak Prezydent Trump przepowiadal, iz covid skonczy jek grypa lub lagodniej nawet?
Jest na jutubie dlugi wywiad z p;rezesem Pfizera, zrobiony kilka dni temu z komentarzami, w Davos

Obejrzyj, poczytaj komentarze

Może podawalem linka a jak nie , to znajdę

Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?

<tql0m4$61i$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56435&group=soc.culture.polish#56435

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 23 Jan 2023 03:59:00 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 23 Jan 2023 03:59 UTC

On Sun, 22 Jan 2023 17:46:33 -0800 (PST), a a wrote:

> Jest na jutubie dlugi wywiad z p;rezesem Pfizera, zrobiony kilka dni
> temu z komentarzami, w Davos
>
> Obejrzyj, poczytaj komentarze
>
> Może podawalem linka a jak nie , to znajdę

poszukaj

lekarstwa na zoltaczke

Re: Czy te szczepionki wciaz jeszcze dzialaja?

<1c7c6ee8-c687-4526-b1a6-d4e6af1a00een@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56451&group=soc.culture.polish#56451

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 23 Jan 2023 05:46:47 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 23 Jan 2023 13:46 UTC

> poszukaj
>
> lekarstwa na zoltaczke

a kiedy zachorowaleś ?

Znajomy stomatolog zmarł na galopujące zapalenie watroby w 2 tygodnie.