The Martian Canals were clearly the Martian's last ditch effort!

interests / soc.culture.polish / Re: Leopardy dla Ukrainy. Niemcy zmienili zdanie - WP Wiadomości

SubjectAuthor
* Re: Leopardy dla Ukrainy. Niemcy zmienili zdanie - Wbrat_olin
`- Re: Leopardy dla Ukrainy. Niemcy zmienili zdanie - WRusset Bulba

1
Re: Leopardy dla Ukrainy. Niemcy zmienili zdanie - WP Wiadomości

<c4c05276-e7fd-43db-9e0b-0bcb7147d644n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56423&group=soc.culture.polish#56423

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 Jan 2023 17:15:16 -0800 (PST)
Subject: Re:_Leopardy_dla_Ukrainy._Niemcy_zmienili_zdanie_-_W
P_Wiadomości
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 23 Jan 2023 01:15 UTC

On Monday, January 23, 2023 at 2:08:22 AM UTC+1, boukun wrote:
> - Jeśli Polska dostarczy czołgi Leopard do Ukrainy, Niemcy nie
> będą się temu sprzeciwiać - poinformowała w niedzielę wieczorem
> szefowa niemieckiej dyplomacji Annalena Baerbock w rozmowie z
> francuską telewizją LCI.
>
> https://wiadomosci.wp.pl/niemcy-daja-zielone-swiatlo-ws-leopardow-
> nie-bedziemy-sie-temu-sprzeciwiac-6858417217850272a
>
> Niemcy nas pięknie podpuszczają, jak Polacy są tacy wyrywni to
> niech się pozbywają swojego sprzętu militarnego, w odpowiednim
> czasie Niemcy z Rosją nas znowu rozbiorą

Tja. Przeciez to Niemcy, a szczegolnie Olaf S,, wychodza tutaj
na DEBILI, nie? Mi to zupelnie nie przeszkadza, ale widze, ze
Panem wstrzasnelo, p. boukun. :)

Re: Leopardy dla Ukrainy. Niemcy zmienili zdanie - WP Wiadomości

<405b38c1-515f-405d-ad58-211b557e0f19n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=56429&group=soc.culture.polish#56429

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 Jan 2023 18:17:02 -0800 (PST)
P_Wiadomości
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 23 Jan 2023 02:17 UTC

On Sunday, January 22, 2023 at 9:21:23 PM UTC-4, boukun wrote:
> Dlaczego Niemcy wychodzą na debili, dlatego że Polacy by chcieli
> podpuszczać Niemców, tak jak to było z migami? Jak Polacy są tacy
> wyrywni i cały świat podrzegają przeciwko Rosji to niech wysyłają
> swoje migi i leopardy do Ukrainy, jak już będziemy goli to wejdą
> z zachodu i wschodu do nas bez jednego wystrzału
> --
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html

Nie trzeba podzegac. Caly swiat widzi w co jest grane. Suwerenne panstwo zastalo najechane celem podboju, likwidacji jego niepodleglosci i grabiezy terytorialnej. Putin swoje zamiary publicznie jasno wylozyl jak swego czasu Hitler w Mein Kampf. Obecna sytuacja jest bezprecedensowa w Europie od 1939 roku w sensie regularnej wojny. Dwa nastepne najazdy w historii powojennej Europy to ponownie Rosja w postaci CCCP najezdzajaca Wegry w 1956 roku i Czechoslowacje w 1968 roku. Kto jeszcze ma takie zaslugi dla pokoju i prawa w Europie jak Rosja? Tak wiec kluczowa sprawa jest, aby Ukraina przetrwala, nawet przy stratach terytorialnych, ktorych i tak prawdopodobnie nikt nie zaakceptuje na arenie miedzynarodowej. Wiec Rosji nie pozostaje nic innego, tylko zmuszenie Ukrainy do rozmow pokojowych i akceptacja strat terytorialnych na zasadzie wymuszonej dobrowolnosci. A zadaniem Polski i NATO jak najdluzsze wspieranie Ukrainy bez doprowadzania do konfliktu nuklearnego i wyczerpanie Rosji poprzez wojne, sankcje i wewnetrzny kryzys do punktu gotowosci do daleko idacego kompromisu lub wewnetrznej zmiany wladzy. jakby nie bylo, ta wojna jest kleska zarowno Putina jak i Rosji z uwagi zarowno na biezace jak i dlugofalowe konsekwencje. Mogla byc tylko sukcesem w przypadku zajecia kraju w kilka dni, jak planowal, bez wiekszego oporu militarnego oraz narodowego i zmiany wladzy. Tak sie nie stalo i pewne rzeczy, takie jak wzmocnienie swiadomosci narodowej zUkraincow oraz ich poglebiona nienawisc do Rosji sa juz nieodwracalne.