From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Minister Błaszczak_składa kwiaty i
klęka "W SĄSIEDZTWIE" flagi UPA
Date: Sun, 05 Feb 2023 00:43:37 +0100
sha1:Ow6jmPmGUNPpeJx3lIRF0IM7rcM=
 by: A. Filip - Sat, 4 Feb 2023 23:43 UTC

https://www.rmf24.pl/fakty/news-minister-blaszczak-uklakl-przed-flaga-upa-mon-zaprzecza,nId,6577517#crp_state=1
> Minister Błaszczak ukląkł przed flagą UPA? MON zaprzecza
> ; Wczoraj, 4 lutego (18:57)
> "Szef MON nie składał kwiatów ani nie klękał przed flagą
> UPA. Minister Mariusz Błaszczak złożył wiązankę pod ścianą poległych w
> Kijowie, w miejscu, w którym wywieszona była flaga. W tym miejscu hołd
> składają wszystkie zagraniczne delegacje. Flaga UPA znajdowała się w
> sąsiedniej części mur" - przekazało na Twitterze MON.

https://polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/3114313,MON-minister-Blaszczak-nie-klekal-przed-flaga-UPA-Proby-kwestionowania-tego-faktu-wpisuja-sie-w-prorosyjska-retoryke

Mi całkowicie wystarcza to do czego "przyznało go" jego własne
ministerstwo, takie samooskarżenie o nieco mniejszą polityczną
"zbrodnie" *na poziomie członka rządu RP* .

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Złodziejstwo jest także rzemiosłem. Pamiętaj o tym, lecz go nie
| wykonuj. (Przysłowie ormiańskie)

Re: Minister Błaszczak składa kwiaty i klęka "W SĄSIEDZTWIE" flagi UPA

<trmrk1$26brh$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57437&group=soc.culture.polish#57437

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Minister_Błaszczak_składa_kwiaty_i_kl
ęka_"W_SĄSIEDZTWIE"_flagi_UPA
Date: Sat, 4 Feb 2023 17:01:04 -0700
 by: Zexon - Sun, 5 Feb 2023 00:01 UTC

On 04-Feb-23 16:43, A. Filip wrote:
> [...]
> ministerstwo, takie samooskarżenie o nieco mniejszą polityczną
> "zbrodnie" *na poziomie członka rządu RP* .

"WPADKA BŁASZCZAKA NA UKRAINIE – ZŁOŻYŁ KWIATY PRZY FLADZE W BARWACH OUN-UPA
3 lutego 2023|4 komentarze|w bezpieczeństwo i obrona, polityka, Polska, Ukraina, Wydarzenia |Przez
Marek Trojan
Podczas wizyty na Ukrainie, wicepremier i szef MON Mariusz Błaszczak złożył kwiaty przy
upamiętnieniu, na którym umieszczono grafikę patriotyczną z flagą w barwach OUN-UPA. Zdjęcia
polskiego ministra na tle flagi OUN-UPA zostały oficjalnie opublikowane. Podczas wcześniejszej
wizyty prezydenta Andrzeja Dudy na Cmentarzu Łyczakowskim we Lwowie Ukraińcy usunęli czerwono-czarne
flagi."
https://kresy.pl/wydarzenia/wpadka-blaszczaka-na-ukrainie-zlozyl-kwiaty-przy-fladze-w-barwach-oun-upa/

Re: Minister Błaszczak składa kwiaty i klęka "W SĄSIEDZTWIE" flagi UPA

<7efc8ed9-4042-4955-9082-5b697654cae6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57453&group=soc.culture.polish#57453

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 5 Feb 2023 04:07:55 -0800 (PST)
Subject: Re:_Minister_Błaszczak_składa_kwiaty_i_klęka_"W_S
ĄSIEDZTWIE"_flagi_UPA
From: alojzy.n...@gmail.com (Podskubujący)
 by: Podskubujący - Sun, 5 Feb 2023 12:07 UTC

Zexon napisał(a):

> [...]
> wizyty prezydenta Andrzeja Dudy na Cmentarzu Łyczakowskim we Lwowie Ukraińcy usunęli czerwono-czarne

U mateczki rasiji dalej stawiają pomniki Stalinka.

> https://kresy.pl

Po 03.2022 nieco się wyklarowało i widać pod czyją fujarkę grają.
Żadne tam kresy, zwykła ruska fujarka.

Re: Minister Błaszczak składa kwiaty i klęka "W SĄSIEDZTWIE" flagi UPA [jak cały zachód?]

<anfi+3fubxzvryf-n250@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57455&group=soc.culture.polish#57455

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Minister Błaszczak_składa kwiaty i
Date: Sun, 05 Feb 2023 13:27:51 +0100
sha1:RsYeOJbjcEiPHZdzbhLq0iKWG4w=
 by: A. Filip - Sun, 5 Feb 2023 12:27 UTC

Podskubujący <alojzy.nieborak@gmail.com> pisze:

> U mateczki rasiji dalej stawiają pomniki Stalinka.

Dalej mają "pomnik Stalina" *bezpośrednio* przy grobie Nieznanego Żołnierza?

> Po 03.2022 nieco się wyklarowało i widać pod czyją fujarkę grają.
> Żadne tam kresy, zwykła ruska fujarka.

Z podejściem "Polacy Nic Się Nie Stało" to będzie nowy Ukraiński
standard na gości z Polski. Wiec może to niekoniecznie aż
"koniec świata" ale nie rżnijmy głupa że nic się nie stało.
Jak inne delegacje składały kwiaty to "w sąsiedztwie" flaga UPA była i
składali czy Błaszczak był pierwszym "nie mądrym" który złożył
jak go "przyjaciele z Ukrainy" wytypowali do przetestowania?

W tłumaczeniu: "Cały zachód" już za UPA czy Błaszczak "nie czujny"?

--

<0aa703fa-8d76-4159-ba80-deb965efa5bfn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57465&group=soc.culture.polish#57465

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 5 Feb 2023 05:43:52 -0800 (PST)
ĄSIEDZTWIE" flagi UPA [jak cały zachód?]
From: alojzy.n...@gmail.com (Podskubujący)
 by: Podskubujący - Sun, 5 Feb 2023 13:43 UTC

niedziela, 5 lutego 2023 o 13:27:53 UTC+1 A. Filip napisał(a):

> [...]
> składali czy Błaszczak był pierwszym "nie mądrym" który złożył
> jak go "przyjaciele z Ukrainy" wytypowali do przetestowania?

Już klepałem. UPA wg. mnie była wyciszana na UA, dało się
wyciszyć do 5% poparcia społeczeństwa. Po wybuchy wojny
poparcie skoczyło do ok. 25%. Tak więc nie cały naród tylko
1/4.

Juz klepałem no.2
U mateczki rasiji podobnie. mr. Stalinek zagrzewając swoich
bojców do walki powoływał się wtedy na carów, tych
znienawidzonych których wcześniej wycięto, a o których
pamięć pozostała i akurat wtedy warto było przypomnieć
tych o których chciano zapomnieć:)

Co więc robi UA czego wcześniej nie robiła mateczka rasija?

Re: Minister Błaszczak składa kwiaty i klęka "W SĄSIEDZTWIE" flagi UPA [jak cały zachód?]

<anfi+utc69w13pf-n250@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57468&group=soc.culture.polish#57468

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 05 Feb 2023 15:01:14 +0100
sha1:zY8/Ca/C661WVgi6HRvHPRunA+g=
 by: A. Filip - Sun, 5 Feb 2023 14:01 UTC

> [...]
> tych o których chciano zapomnieć:)
>

> Co więc robi UA czego wcześniej nie robiła mateczka rasija?

Czyli zapraszającym Ukraińcom *już* niezbyt przeszkadzało że
wmanewrowali błyszczaka? Bo według min. Błaszczaka jak widać po stylu
reakcji MON nie ma problemu, jest _najwyżej_ "problemik".
Ci (jak dla mnie) *idioci* _nadgorliwą_ obroną ministra w praktyce
usprawiedliwiają Ukraińców za "zdarzenie".