Sic transit gloria Monday!

interests / soc.culture.polish / Tzw. global warming

SubjectAuthor
* Tzw. global warmingbrat_olin
+- Re: Tzw. global warminga a
`* Re: Tzw. global warmingPiotr
 +* Re: Tzw. global warmingRusset Bulba
 |`- Re: Tzw. global warmingPiotr
 `* Re: Tzw. global warminga a
  `* Re: Tzw. global warmingPiotr
   +* Re: Tzw. global warminga a
   |`* Re: Tzw. global warmingPiotr
   | `- Re: Tzw. global warminga a
   `- Re: Tzw. global warmingAndrzej daLancia

1
Tzw. global warming

<352caa14-1b41-49db-800b-5ff20c557cc1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57524&group=soc.culture.polish#57524

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 5 Feb 2023 15:29:48 -0800 (PST)
Subject: Tzw. global warming
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 5 Feb 2023 23:29 UTC

"No global warming for 8 years and 5 months, per NASA
satellite data. That's no warming despite ~475 billion tons
of CO2 emissions. CO2 warming is the biggest scientific
hoax of all time." Wykres:
https://twitter.com/JunkScience/status/1621686480912384001

Re: Tzw. global warming

<02debaa6-7077-4a96-b4b6-3b0c72862fe6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57530&group=soc.culture.polish#57530

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 5 Feb 2023 16:11:52 -0800 (PST)
Subject: Re: Tzw. global warming
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 6 Feb 2023 00:11 UTC

On Monday, 6 February 2023 at 00:29:49 UTC+1, brat_olin wrote:
> [...]
> satellite data. That's no warming despite ~475 billion tons
> of CO2 emissions. CO2 warming is the biggest scientific

Global Warming to była agenda polityczna opracowana do przejęcia kontroli nad światem.

Była oparta na intuicyjnym fenomenie ludzkiej bezmyślności":

Skoro ludzie spalają miliony ton węgla, drewna, ropy (codziennie)
to gdzies to ciepło się podziewa.

A jak dodano do tego efekt szklarniowy, to latwo było wmówić, że jak ktos w szklarni będzie palił cały rok, to bedzie tam ciepło, bo tak działają szklarnie.

I dodano do tego gazy cieplarniane mi dalo się wyrwać Nobla dla Al Gore'a i to pokojowego.

A co ma pokój wspólnego z klimatem ?

Nic nie ma wspólnego i dlatego możn a było awansowac Al Gore'a na wiceprezia.

Ale kto wie jakie sa upaly w Afryce na pustyni, ten wie, że w sloncu, za dnia +50 C a w nocy temperatura spada do 10 C
i tak co dnia i od miliona lat.

Czy w Afryce, nad pustynią nie było szklarni i efektu szklarniowego ?

To wszystko wyjasnil naukowo Japonczyk i za to dostał Nobla z fizyki w 2021 roku

I jedynym gazem cieplarnianym jest para wodna, czyli CO2 w stanie gazowym a o klimacie decyduje cykl obiegu wody w atmosferze:

czyli woda zamarznięta - lód
topienie się lodu
parowanie wody
skraplanie się pary wodnej
opad deszczu
i cykl się powtarza

Zatem najwazniejsza jest retencja wody na powierzchni ziemi.

A dodatkowo woda wykazuje wysokie cieplo przemian fazowych, czyli pobiera dużo ciepla aby stopić lód na wodę
pobiera dużo ciepla, aby woda wyparowala

i oddaje dużo ciepla gdy para wodna się skrapla i pada deszcz

A przykladem nauczkowości , jest liczenie plam słonecznych na calym świecie.

Kazdy obserwuje to samo slonce a każdy wylicza inną liczbe plam

Tutaj dane z obserwacji slonca z jednego dnia

JD, date, Obs,See,G,S,Wolf

2459976, 2023-01-31,ARAG,F,10,34,134
2459976, 2023-01-31,ASA,G,6,18,78
2459976, 2023-01-31,BMIG,E,6,27,87
2459976, 2023-01-31,BXZ,F,5,16,66
2459976, 2023-01-31,DARB,G,5,14,64
2459976, 2023-01-31,DELS,G,4,4,44
2459976, 2023-01-31,DMIB,E,6,22,82
2459976, 2023-01-31,DUBF,F,6,19,79
2459976, 2023-01-31,EHOA,E,5,14,64
2459976, 2023-01-31,GIGA,P,5,16,66
2459976, 2023-01-31,HKY,E,5,11,61
2459976, 2023-01-31,HOWR,E,3,10,40
2459976, 2023-01-31,KAPJ,F,2,3,23
2459976, 2023-01-31,KNJS,E,5,26,76
2459976, 2023-01-31,LKR,F,5,9,59
2459976, 2023-01-31,MJHA,G,3,4,34
2459976, 2023-01-31,MMI,G,22,95,315
2459976, 2023-01-31,SDOH,E,9,38,128
2459976, 2023-01-31,SRIE,G,5,25,75
2459976, 2023-01-31,URBP,E,6,18,78

No i liczą obserwatorzy plam slonecznych
i widzą plam od 3 do 38
a grup plam od 2 do 22

a potem wyliczaja liczbę Wolfa

dodając do liczby plam liczbę grup mnożoną x 10
i wyniki od 23 do 315

i nikt tego nie kontroluje, a dodatkowo radzą Zenkom, aby się nie przejmowali
i kontynuowali swoje badanie wzroku codziennie, może coś wypatrzą.

I tak wyglądaja te badania, analizy, wykresy, usrednianie, statystyki

To wszystko nie jest nauka a spekulacja
i kto ma kase, dostanie granty, ten udowodni to co zechce, ale zgodnie z dyrektywami z gory.,

Tzw. lobby Global Warming wymusiło na Polsce zlikwidowanie 100 kopalń węgla, gdy każda miała wartośc 1 mld
a zloże kolejny miliard

i tak 200 mld poszlo się .....

Dzisiaj Polska kupiła 100 milionów ton węgla placąc 300% drożej niż wydobywa i wydobywala

i zostaje zrujnowana.

Zatem warto przeczytać pracę japonskiego Noblisty na temat klimatu, bo to praca naukowa iu wielki wklad dla likwidacji agendy Global Warming

Co roku mamy -100C na Antarktydzie i -50 -60C w Arktyce

Lodowce się nie stopily od 50 lat i nie zatopiły Holandii, Pomorza, Nowego Jorku

bo to wszystko był fake oszołomów i nieuków, którzy zapl;anowali przejęcie kontroli nad światem

Re: Tzw. global warming

<27bf16f6-8a50-4337-a932-77ffd9a045a5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57531&group=soc.culture.polish#57531

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 5 Feb 2023 17:01:24 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 6 Feb 2023 01:01 UTC

On Sunday, February 5, 2023 at 7:59:49 PM UTC-3:30, brat_olin wrote:
> "No global warming for 8 years and 5 months, per NASA satellite data

Tyle, ze
- ze satelity nie mierza bezposrednio temperatury powietrza
- ze nie mierza tam gdzie sie to liczy - przy powierzchni Ziemi
- ze rozne satelitarne obliczenia daja ROZNE wyniki
- ze w odroznieniu od pomiarow bezposrednich temperatury - ktora z czasem zbiegajac sie coraz bardziej
"differences between the RSS and UAH TLT records are much larger than the spread in
the surface records (indeed, they span those trends)"
- i najwazniejsze ze nawet student pierwszego roku WIE ze nie mozna wypowiadac sie o trendzie w oparciu o
punkt poczatkowy wybrany tak by byl OUTLIER

Sa wiec dwie mozliwosci
- albo prof. dr hab. K. to wszystko wie - ale nazjzupelniej swiadomie probuje wprowadzic czytelnika w blad -
bo zmiana klimatu jest sprzeczna z jego ideologia
albo prof. dr hab. K. nic z tego nie wie - bo jest Nikodemem Dyzma szwedzkiej nauki, ktoremu statystyke
do jego publikacji robia jego studenci i/lub zakladowy spacjalista od statystyki. I ktory polknal,
"hook, line and sinker" dezinformacje swiatowego lobby paliw kopalnianyc, wsrod ktorego
najwiecej do stracenia na odchodzeniu swiata od gazu, ropy i wegla maja:
- Rosji - koniec marzen o Imperium
- Arabia Saudyjskiej - koniec mzoliwosci finasowania swiatowego fundamentalizmu islamskiego
- Iranu - koniec rezymu klerykow
- ponadpanstwowe koncernow naftowe - koniec wielomilardowych zyskow na czysto kazdego roku
- WSZYSTKIE Inne przemysly ktorych ZYSKI zaleza albo od eksportu ropy/gazu/wegla
albo] od niskich cen na te paliwa (linie lotnicze, przemysl motoryzacyjny, transport ladowy i morski, przemysly robiace pieniadze na globalizacji (wymagajace taniego transportu)
Gdzie trzeba - kupuja ludzi - gdzie nie trzeba, finansuja zrodla "informujace" swoich uzytecznych idiotow ktorzy je upowszechniaja i uwiarygadniaja swoimi tytulami naukowymi, jak nasz prof. K - za darmo.

Gdyby nie istnieli ludzie jak Pan, panie Anonimie - Rosja i Arabia Saudyjska musialaby was wymyslec.

===
Piotr

Re: Tzw. global warming

<7ab5396c-2a94-4ce4-9590-31e1423ad727n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57532&group=soc.culture.polish#57532

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 5 Feb 2023 17:15:33 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 6 Feb 2023 01:15 UTC

On Sunday, February 5, 2023 at 9:01:25 PM UTC-4, Piotr wrote:
> [...]
>
> Gdyby nie istnieli ludzie jak Pan, panie Anonimie - Rosja i Arabia Saudyjska musialaby was wymyslec.

Zapomnial pan dodac te brezentowe wiadra i Mutti Merkel, panie Piotrze. Tez wazkie czynniki.

Re: Tzw. global warming

<e6dcb578-3934-4540-9ca2-2f41de4b30e1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57535&group=soc.culture.polish#57535

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 5 Feb 2023 17:32:20 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 6 Feb 2023 01:32 UTC

On Sunday, February 5, 2023 at 9:45:34 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Zapomnial pan dodac te brezentowe wiadra i Mutti Merkel, panie Piotrze.

To ... rzeczywiscie ocali naukowa wiarygodnosc Panskiego Mastera, panie Bulba T.:

brat_olin: "No global warming for 8 years and 5 months, per NASA satellite data"

ja: " Tyle, ze
[...]

- albo prof. dr hab. K. to wszystko wie - ale najzupelniej swiadomie probuje wprowadzic czytelnika w blad, bo zmiana klimatu jest sprzeczna z jego ideologia

- albo prof. dr hab. K. nic z tego nie wie - bo jest Nikodemem Dyzma szwedzkiej nauki, ktoremu statystyke
do jego publikacji robia jego studenci i/lub zakladowy spacjalista od statystyki. I ktory polknal,
"hook, line and sinker" dezinformacje swiatowego lobby paliw kopalnianych, wsrod ktorego
najwiecej do stracenia na odchodzeniu swiata od gazu, ropy i wegla maja:

- Rosja - koniec marzen o Imperium
- Arabia Saudyjskiej - koniec mzoliwosci finasowania swiatowego fundamentalizmu islamskiego
- Iran - koniec rezymu klerykow

<d7da360b-28a0-4347-8120-9c53f857f64fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57546&group=soc.culture.polish#57546

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 6 Feb 2023 05:53:43 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 6 Feb 2023 13:53 UTC

On Monday, 6 February 2023 at 02:01:25 UTC+1, Piotr wrote:

Najważniejsze aby dyletant z Pacanowa przestal się wypowiadac w sprawie klimatu, bo nie ma formalnego, kierunkowego wykształcenia i sprzedaje swoje imaginacje i deluzje i codzienny day dreaming

Mamy światowy autorytet d/s klimatu, czyli japonskiego Noblistę, który dostał Nobla za model klimatu i który wykazał, że to woda w stanie gazowym, jest głównym gazem cieplarnianym, o czym wszyscy zawsze widzieli i ja pisalem od 50 lat dla USA EPA

Niestety lobbyści i dyletanci w stylu Pacanowa dorwali się do koryta i sprzedawali swoje deluzje za oficjalną naukę, aby wyrwać kasę.

Ale Noblista udowodnił, że byli tylko pospolitymi dyletantami i ich herezje nie mialy żadnych podstaw w nauc e
i po ogłoszeniu Nagrody Nobla nt. klimatu, przestali drzec ryje, że cokolwiek się ociepla, bo się n ie ociepla.

Zatem Pacanów jest przykladem dyletanctwa, nieuctwa, niekompetencji i nauczkowości.

I takich oszołomów należy zawsze unikać.

Autorytetem światowym jest dzisiaj Japonczyk z Nagrodą Nobla za model klimatu
a nie Al Gore, Prof. Mann, czy tysiące innych dyl;etantów i spekulantow nauczkowych.

Ale niech dalej drą ryja, bo jest demokracja i każdy może sprzedawać swoje schizy bez limitu.

Re: Tzw. global warming

<38ac4548-56f7-49fc-89a4-18dc9df3e052n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57588&group=soc.culture.polish#57588

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 6 Feb 2023 19:13:49 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 7 Feb 2023 03:13 UTC

On Monday, February 6, 2023 at 10:23:45 AM UTC-3:30, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Mamy światowy autorytet d/s klimatu, czyli japonskiego Noblistę, który dostał Nobla za model klimatu i który wykazał, że to woda w stanie gazowym, jest głównym gazem cieplarnianym, o czym wszyscy zawsze widzieli i ja pisalem od 50 lat dla USA EPA

Juz widze ten list polecony:

Koziolek Matolek
Pacanow, 6 luty 1973.

"Moje Drogie USA EPA
Chcialbym zwrocic Wam uwage ze wlasnie odkrylem kolo - ze woda w stanie gazowym jest głównym gazem cieplarnianym. O czym wszyscy zawsze widzieli. Ooops, to znaczy ze Wy takze. W takim razie my bad - przepraszam za zamieszanie. Musze konczyc, bo musze ostrzec o wodzie w stanie gazowym ONZ i tow. Brezniewa.
dr Koziolek Mantolek (@gmail.com ) "

Re: Tzw. global warming

<599171c2-e5d8-44bc-b044-011889fee5c0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57600&group=soc.culture.polish#57600

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Feb 2023 03:49:19 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 7 Feb 2023 11:49 UTC

On Tuesday, 7 February 2023 at 04:13:50 UTC+1, Piotr wrote:
srali, pierdzieli, będzie wiosna, będzie trawa szybko rosła

Pytają się studenci kanadyjscy biologii, czy ten usenetowy troll Piotr Trela to ich biolog
i dlaczego tak bredzi bez sensu latami,
czy go kopnął koń dziadka, czy co ?

Nie wiem co mam im odpowiedzieć ?

Doradźcie

Re: Tzw. global warming

<b039887f-559f-410f-a172-f136ac7d66f5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57616&group=soc.culture.polish#57616

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Feb 2023 05:35:05 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 7 Feb 2023 13:35 UTC

On Tuesday, February 7, 2023 at 8:19:20 AM UTC-3:30, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
> i dlaczego tak bredzi bez sensu latami,
> czy go kopnął koń dziadka, czy co ?
> Nie wiem co mam im odpowiedzieć ? Doradźcie

To co odpowiedzial "Idze" gdy ta odpisala mu na jego propozycje malzenstwa^* ?
^* "odpisała , że musi się jeszcze zastanowić"

Re: Tzw. global warming

<4b768d26-d99d-459a-84e2-4f789d920ed6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57637&group=soc.culture.polish#57637

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Feb 2023 09:58:52 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 7 Feb 2023 17:58 UTC

On Tuesday, 7 February 2023 at 14:35:06 UTC+1, Piotr wrote:

> To co odpowiedzial "Idze" gdy ta odpisala mu na jego propozycje malzenstwa^* ?
> ^* "odpisała , że musi się jeszcze zastanowić"
Iga odpowiedziała,
że wybrala los starej panny

Re: Tzw. global warming

<75a4e590-1b14-4df0-99fd-2faa460bf078n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57643&group=soc.culture.polish#57643

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Feb 2023 10:18:12 -0800 (PST)
From: andr...@sasktel.net (Andrzej daLancia)
 by: Andrzej daLancia - Tue, 7 Feb 2023 18:18 UTC

Sumienie gryzie ?