Conscience is a mother-in-law whose visit never ends. -- H. L. Mencken

interests / soc.culture.polish / Re: Hellou Robuś!

SubjectAuthor
* Hellou Robuś!narc...@gmail.com
`* Re: Hellou Robuś!Russet Bulba
 `* Re: Hellou Robuś!narc...@gmail.com
  +- Re: Hellou Robuś!a a
  +- Re: Hellou Robuś!a a
  +* Re: Hellou Robuś!Podskubujący
  |`- Re: Hellou Robuś!a a
  `- Re: Hellou Robuś!andal

1
Hellou Robuś!

<450b1eae-a0ee-4eff-8122-008680d195fen@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57687&group=soc.culture.polish#57687

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Feb 2023 17:56:15 -0800 (PST)
Subject: Hellou Robuś!
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Wed, 8 Feb 2023 01:56 UTC

Myślem kurwa, że umrem!
Jak co dwa lata - w połowie stycznia, udalim się z Rzegotko do naszego dochtora na badania okresowe.
Nadoiły ze mnie krwi, zrobiły prześwietlenie dudów, sprawdziły kupę i mocz.
Po dwóch tygodniach - telefon od Osobistego. Mam się stawić w klinice na jakieś sercowe testy. Zadzwonią.

Z pompką nigdy nie miałem żadnych problemów, nigdy nie bolała i nie boli. Jaki chuj!?

Zadzwonili z kliniki bym przylazł na testy. Test polegał na tym, że poprzyklejała mi na klacie kilka stykierów i kazała (w miarę ładna Pakuska) wliźć na ruchomy chodnik, trzymać się poręczy i przebierać zadnimi odnóżami.
Człapię, człapie, przeczłapałem ze 3 km. aż się kurwa spociłem i zasapałem - pierdole pomyślałem sobie i postawiłem stopy na krawężnikach, chodnik niech se jedzie.
Chyba jakiś czujnik w chodniku był, że zaraz przyleciała i opierdala mnie, dlaczego nie wyłączyłem chodnika? Odparłem, że chciałem odsapnąć ździebko i poczłapać dalej.

Już dalej mnie nie męczyła. Kazała jechać do chałupy i czekać na telefon. Już myślałem, że pójdzie zemną na kawę jaką jej proponowałem, ale gdy zapytałem od kogo? Powiedziała, że zadzwonią do mnie z Cardiology Nuclear Medicine... czy jakoś tak? Gdy zapytałem o szczegóły, odparła, żebym się nie martwił - będzie dobrze - czyli: zdrowszym umrę!

Rzegotka trzy noce nie spała, mnie też było ni-jak. Żeby nie zapasy w piwnicy ciężko byłoby mi zarzucić myśl, że jestem już blisko opony m-ki "Michelin"...
Przez te kilkanaście dni, zanim zadzwoniła Nuklearna, bardziej we mnie rosła ciekawość niż strach przed tym co się będzie. Swoje przeżyłem. W niedzielę jebnie mi 80 na kark, więc czas pożegnać to co było, będzie i ściepę. - chociaż, chciałby jeszcze zobaczyć kaczaka z reszta skurwysynów i kurew w pace. Ale, jeśli już czas to czas by wylecieć kominem.

Są zawsze dwa wyjścia: można wykitować niedoinformowanym i wiedząc dlaczego.
Dzwonię do Osobistego z pytaniem: Po chuj to wszystko? Wyjaśnił mi, że skierował mnie do kardiologa prof. dr. .... a ów właśnie zalecił mi te nuklearne testy.

30 stycznia zadzwoniła Nuklearna, podała datę testu na 6 i 7 lutego, zakazała pić kawę, cyckać czekoladę 24 h. i jeść czegokolwiek na 2 h. przed testem.

6-tego zgłaszam swoje przybycie do Cardiology Nuclear Medicine na testy.
Znowuż (jak na złość) śliczna Chinka szuka mi miejsca by dać mi w żyłę jakąś kroplówkę. Było tego dobre 100 gram. Z szybkością kropli/sec. zabrało nie całe dwie minuty. Zaś stykiery na klatę - kable do kompa, pozycja horyzontalna na leżaku z jakimś buczącym chujostem przyciskającym klatę do leżaka. Komp zagrał trzy razy melodyjkę i po wyścigach. Przyjdź juto.

Dziś znowuż w żyłę cuś mi dali i kazali pochodzić. Cóż pochodziłem.
Zaś ta maszyna:
https://ebd.cda.pl/620x395/1323369006?autostart=1

Robuś, tak po znajomości! Napisz ile jeszcze mi czasu zostało? Chcę wiedzieć, bo mam kilka spraw do załatwienia...

Re: Hellou Robuś!

<433b462a-592c-40f9-8c6e-c39f7dd4bd29n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57689&group=soc.culture.polish#57689

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Feb 2023 18:02:37 -0800 (PST)
Subject: Re: Hellou Robuś!
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Wed, 8 Feb 2023 02:02 UTC

On Tuesday, February 7, 2023 at 9:56:17 PM UTC-4, narc...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Robuś, tak po znajomości! Napisz ile jeszcze mi czasu zostało? Chcę wiedzieć, bo mam kilka spraw do załatwienia...

Maja podejrzenia, a wiec patrza, czys gdzies nie zatkany. A jak zatkany, to gdzie.

Re: Hellou Robuś!

<41b29e6e-45c8-412d-bfd3-4f5f41d6e2abn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57694&group=soc.culture.polish#57694

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Feb 2023 18:49:02 -0800 (PST)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Wed, 8 Feb 2023 02:49 UTC

wtorek, 7 lutego 2023 o 21:02:38 UTC-5 cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> Maja podejrzenia, a wiec patrza, czys gdzies nie zatkany. A jak zatkany, to gdzie.

Właśnie, profilaktycznie przepycham tym co zakupiłem po drodze jadąc z testów do chałupy:
https://www.acouplecooks.com/wp-content/uploads/2021/08/Jagermeister-Drink-008.jpg
z 70 % bimbrem - dwa razy pędzonym i syropem klonowym w/g przepisu koleżki.
Zajebiście smakuje. Spróbuj.

Re: Hellou Robuś!

<daa98eb8-2f35-4c7e-a459-a2ab12e907e6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57707&group=soc.culture.polish#57707

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 8 Feb 2023 05:14:17 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 8 Feb 2023 13:14 UTC

On Wednesday, 8 February 2023 at 03:49:04 UTC+1, narc...@gmail.com wrote:

> [...]
> z 70 % bimbrem - dwa razy pędzonym i syropem klonowym w/g przepisu koleżki.
Pewnie to urzędowy ośrodek eutanazji
i eksperymentują, co zaszkodzi, podane w żyłę.

Znajomy naukowiec poszedł na takie testy sprawnosciowe, a n ie był stary i też biegał po bieżni dyszał, pocił się, aż zmarł w trakcie testu.

Czyli eutanazja zadziałała prawidłowo.

Drugi znajomy też chodzil na takie testyy wydolnościowe wysiłkowe wiele razy i też już nie żyje.

Zatem, na pewno się uda, ale za kolejnym razem.

Mimce wynaleźli bat na emerytów Auslanderow.
Co roku muszą przyjeżdząć na takie testy do Hamburga
a jak nie przyjedzie z Polski, to mu wyplacanie emerytury zawieszają.

I jak w budżecie malo kasy, to testy bardzo wyczerpujące,
bo Łunijna Brókselka promuje przymusową eutanazję

Masz podpisać oświadczenie, że jak ulegniesz wypadkowi samochodowemu, to maja cie nie ratować

No i najważniejsze, zatrute, unijne rakotwórcze żarcie.

Cała Francja strajkuje, bo trybunał zakazał stosowania rakotwórczych pestycydów Monsanto w uprawie buraków,
a przeca była tak skuteczne w eutanazji

Re: Hellou Robuś!

<a8d7f5dd-f14a-4ea3-b904-1878a0f50548n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57708&group=soc.culture.polish#57708

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 8 Feb 2023 05:16:12 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 8 Feb 2023 13:16 UTC

> [...]
> z 70 % bimbrem - dwa razy pędzonym i syropem klonowym w/g przepisu koleżki.
Syrop klonowy nie jest klonowy a GMO, bo jest monopol na uprawę GMO, produkcję, sprzedaz i eksport.

Syrop wtedy jest klonowy, gdy masz wlasnego klona bez oprysków i sam z niego wypuścisz syrop do butelki

Re: Hellou Robuś!

<87fed94c-1359-49cb-bac5-25368d41edc1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57715&group=soc.culture.polish#57715

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 8 Feb 2023 06:00:41 -0800 (PST)
From: alojzy.n...@gmail.com (Podskubujący)
 by: Podskubujący - Wed, 8 Feb 2023 14:00 UTC

narc...@gmail.com napisał(a):

> [...]
> z 70 % bimbrem - dwa razy pędzonym i syropem klonowym w/g przepisu koleżki.

Mniej mięsa, więcej owoców i warzyw.

I pamiętaj, co wleciało przodem, ma wyecieć tyłem po 9-12 h jak u afrykanów.
O perystaltykę trza dbać.

Re: Hellou Robuś!

<feed0c53-8a33-4f34-b43b-5d2ef2c463a9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57717&group=soc.culture.polish#57717

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 8 Feb 2023 06:11:46 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 8 Feb 2023 14:11 UTC

On Wednesday, 8 February 2023 at 15:00:43 UTC+1, Podskubujący wrote:

> Mniej mięsa, więcej owoców i warzyw.
>
> I pamiętaj, co wleciało przodem, ma wyecieć tyłem po 9-12 h jak u afrykanów.
> O perystaltykę trza dbać.
srasz jak zwykle ;)

Re: Hellou Robuś!

<ts0m6f$8p54$3@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=57728&group=soc.culture.polish#57728

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 8 Feb 2023 17:29:51 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 8 Feb 2023 17:29 UTC

On Tue, 7 Feb 2023 18:49:02 -0800 (PST), narc...@gmail.com wrote:

> [...]
Drink-008.jpg
> z 70 % bimbrem - dwa razy pędzonym i syropem klonowym w/g przepisu

Edward, odstaw to sztuczne swinstwo bo Ci ssie hajłej urwie znienacka

Riesling, max 11% i rozcienczaj Muszynianka nisko gazowana