"Earth is a great, big funhouse without the fun." -- Jeff Berner

interests / soc.culture.bulgaria / Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

SubjectAuthor
* A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2Nick
`* Re: A call for an independent inquiry into the origiIvaylo Ivanov
 `* Re: A call for an independent inquiry into the origin ofNick
  `* Re: A call for an independent inquiry into the origiРадостина
   +* Re: A call for an independent inquiry into the origin ofNick
   |`- Re: A call for an independent inquiry into the origiРадостина
   `* Re: A call for an independent inquiry into the origiIvaylo Ivanov
    `* Re: A call for an independent inquiry into the origin ofNick
     `- Re: A call for an independent inquiry into the origiРадостина

1
A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<t9n6kb$12dq$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5854&group=soc.culture.bulgaria#5854

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2
virus …
Date: Fri, 1 Jul 2022 16:16:12 -0000 (UTC)
 by: Nick - Fri, 1 Jul 2022 16:16 UTC

A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus

Neil L. Harrison and Jeffrey D. Sachs

Since the identification of theSARS-CoV-2 in Wuhan, China, in January 2020
(1), the origin of the virus has been a topic of intense scientific debate
and public speculation. The two main hypotheses are that the virus emerged
from human exposure to an infected animal [“zoonosis” (2)] or that it
emerged in a research-related incident (3). The investigation into the
originof the virus has been made difficult by the lack of key evidence from
the earliest days of the outbreak—there’s no doubt that greater
transparency on the part of Chinese authorities would be enormously
helpful. Nevertheless, we argue here that there is much important
information that can be gleaned from US-based research institutions,
information not yet made available for independent, transparent, and
scientific scrutiny.

The data available within the United States would explicitly include, but
are not limited to, viral sequences gathered and held as part of the
PREDICT project and other funded programs, as well as sequencing data and
laboratory notebooks from US laboratories. We call on US government
scientific agencies, most notably the NIH, to support a full, independent,
and transparent investigation of the origins of SARS-CoV-2. This should
take place, for example, within a tightly focused science-based bipartisan
Congressional inquiry with full investigative powers, which would be able
to ask important questions—but avoid misguided witch-hunts governed more
by politics than by science.

This lack of an independent and transparent US-based scientific
investigation has had four highly adverse consequences. First, public
trust in the ability of US scientific institutions to govern the activities
of US science in a responsible manner has been shaken. Second, the
investigation of the origin of SARS-CoV-2 has become politicized within
the US Congress (5); as a result, the inception of an independent and
transparent investigation has been obstructed and delayed. Third, US
researchers with deep knowledge of the possibilities of a laboratory-
associated incident have not been enabled to share their expertise
effectively. Fourth, the failure of NIH, one of the main funders of the
US–China collaborative work, to facilitate the investigation into the
origins of SARS-CoV-2 (4) has fostered distrust regarding US biodefense
research activities.

Participating US institutions include the EHA, the University of North
Carolina (UNC), the University of California at Davis (UCD), the NIH, and
the USAID. Under a series of NIH grants and USAID contracts, EHA
coordinated the collection of SARS-like bat CoVs from the field in
southwest China and southeast Asia, the sequencing of these viruses,
the archiving of these sequences (involving UCD), and the analysis and
manipulation of these viruses (notably at UNC). A broad spectrum of
coronavirus research work was done not only in Wuhan (including groups at
Wuhan University and the Wuhan CDC, as well as WIV) but also in the
United States. The exact details of the fieldwork and laboratory work of
the EHA-WIV-UNC partnership, and the еngagement of other institutions in
the United States and China, has not been disclosed for independent
analysis. The precise nature of the experiments that were conducted,
including the full array of viruses collected from the field and the
subsequent sequencing and manipulation of those viruses, remains unknown.

останалото може да се прочете там:

https://www.pnas.org/doi/epdf/10.1073/pnas.2202769119

не ме интересува дали двамата автори са педофили, педераси, тръмписти или
путинисти под прикритие, също така не ме интересува дали списанието е
трето-, пето- или n-то класно. наукометричните показатели също не ме
интересуват.

интересува ме само написаното в статията, защото опитите на някои идиоти
да изкарат други идиоти, прикривали данни и изкривявали научни изводи,
бели и пуфкави като ангелчета, взеха да стават досадни.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<29f77851-db6c-4569-b236-b174edfe53a5n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5855&group=soc.culture.bulgaria#5855

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Fri, 1 Jul 2022 18:29:20 -0700 (PDT)
Subject: Re:_A_call_for_an_independent_inquiry_into_the_origi
n_of_theSARS-CoV-2_virus_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Sat, 2 Jul 2022 01:29 UTC

On Friday, July 1, 2022 at 9:16:13 AM UTC-7, Nick wrote:
> [...]
> coronavirus research work was done not only in Wuhan (including groups at
> Wuhan University and the Wuhan CDC, as well as WIV) but also in the
> United States. The exact details of the fieldwork and laboratory work of
> the EHA-WIV-UNC partnership, and the еngagement of other institutions in
> the United States and China, has not been disclosed for independent
> analysis. The precise nature of the experiments that were conducted,
> including the full array of viruses collected from the field and the
> subsequent sequencing and manipulation of those viruses, remains unknown.
>
> останалото може да се прочете там:
>
> https://www.pnas.org/doi/epdf/10.1073/pnas.2202769119
>
> не ме интересува дали двамата автори са педофили, педераси, тръмписти или
> путинисти под прикритие, също така не ме интересува дали списанието е
> трето-, пето- или n-то класно. наукометричните показатели също не ме
Списанието е реномирано, но статията не е научна (тя е публикуване като мнение и като
такава не била "peer reviewed") и в този контекст ренометно е без
значение. Jeffrey D. Sachs е интересен екземпляр - харвардски икономист (не ми е изестно
да има каквито и да било компетенции по биомедицински въпроси), който навремето
се хвалеше, че е бил главния консултант за шоковата икономическа терапия в Полша
(1990-1991), която сложи начало на неолибераланата икономическа докртина като шаблон за
бедни/неразвити страни. След това зави силно наляво с все по-налудничеви идеи. На
името Neil L. Harrison не бях попадал. Изглежда е професор по фармокология в Ню Йорк.
Нямам представа "кое е и за какво се бори".
Нямам против някой да разследва каквото и да било по въпроса за произхода за ковид
вируса. Не виждам абсолютно нищо лошо в това.

Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<t9qbut$1q6g$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5865&group=soc.culture.bulgaria#5865

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: A call for an independent inquiry into the origin of
theSARS-CoV-2 virus …
Date: Sat, 2 Jul 2022 21:05:33 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sat, 2 Jul 2022 21:05 UTC

On Fri, 1 Jul 2022 18:29:20 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

>> не ме интересува дали двамата автори са педофили, педераси, тръмписти
>> или путинисти под прикритие, също така не ме интересува дали списанието
>> е трето-, пето- или n-то класно. наукометричните показатели също не ме
>> интересуват.

> Списанието е реномирано, но статията не е научна (тя е публикуване като
> мнение и като такава не била "peer reviewed") и в този контекст
> ренометно е без значение. Jeffrey D. Sachs е интересен екземпляр -
> харвардски икономист (не ми е изестно да има каквито и да било
> компетенции по биомедицински въпроси), който навремето се хвалеше, че е
> бил главния консултант за шоковата икономическа терапия в Полша
> (1990-1991), която сложи начало на неолибераланата икономическа докртина
> като шаблон за бедни/неразвити страни. След това зави силно наляво с все

само че той не коментира биомедицински въпроси, а нещо друго.

> по-налудничеви идеи. На името Neil L. Harrison не бях попадал. Изглежда
> е професор по фармокология в Ню Йорк.

> Нямам представа "кое е и за какво се бори".

> Нямам против някой да разследва каквото и да било по въпроса за
> произхода за ковид вируса. Не виждам абсолютно нищо лошо в това.

помни си думите.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<2b1e8634-4928-4e68-b2c0-cb38581343cfn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5867&group=soc.culture.bulgaria#5867

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sun, 3 Jul 2022 10:29:58 -0700 (PDT)
n_of_theSARS-CoV-2_virus_…
From: joyrad...@gmail.com (Радостина)
 by: Радостина - Sun, 3 Jul 2022 17:29 UTC

On Saturday, July 2, 2022 at 2:05:41 PM UTC-7, Nick wrote:
> On Fri, 1 Jul 2022 18:29:20 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:
>
> >> не ме интересува дали двамата автори са педофили, педераси, тръмписти
> >> или путинисти под прикритие, също така не ме интересува дали списанието
> >> е трето-, пето- или n-то класно. наукометричните показатели също не ме
> >> интересуват.
>
> > Списанието е реномирано, но статията не е научна (тя е публикуване като
> > мнение и като такава не била "peer reviewed") и в този контекст
> > ренометно е без значение. Jeffrey D. Sachs е интересен екземпляр -
> > харвардски икономист (не ми е изестно да има каквито и да било
> > компетенции по биомедицински въпроси), който навремето се хвалеше, че е
> > бил главния консултант за шоковата икономическа терапия в Полша
> > (1990-1991), която сложи начало на неолибераланата икономическа докртина
> > като шаблон за бедни/неразвити страни. След това зави силно наляво с все
> само че той не коментира биомедицински въпроси, а нещо друго.
> > по-налудничеви идеи. На името Neil L. Harrison не бях попадал. Изглежда
> > е професор по фармокология в Ню Йорк.
>
> > Нямам представа "кое е и за какво се бори".
>
> > Нямам против някой да разследва каквото и да било по въпроса за
> > произхода за ковид вируса. Не виждам абсолютно нищо лошо в това.
> помни си думите.

Изпреварил си ме, Ник. -)
Тъкмо мислех да публикувам по въпроса.
Джефри Сакс каза, че е почти 100% сигурен, че произходът на ковид
е от биолаборатория. А аз го казах преди повече от 2 години.
Няма нужда да разбираш от вируси и биолаборатории на професионално ниво.
Има хиляди други причини и "знаци" че беше, както аз го наричах
от изкуствен произход. Русия вече има доказателства за биолабораториите в Украйна и България.
Тези лаборатории (които според мен трябва моментално да се унищоцат) днес са превърнати
във военно оръжие на НАТО за биоатаки. Затова е много важно неависимо разследване
а ООН дори не пожела да изслуша руснаците.
Осъзнавате ли изобщо колко ниско са пднали САЩ и ападно евроГейците (англосаксонците).
Ако светът не прогледне в най-скоро време, ни чка или изтребителна ядрена война, или
смртоносен вирус. Къде блеем по дяволите? Една глобална ядрена война има потенциала
да изсмучи атмосферата на земята, ядрената зима и радиоактивността
дори няма да ги коментирам. Блеещи овце. Да бе, да, конспиратор съм.

> --
> «地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<t9span$1vq6$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5869&group=soc.culture.bulgaria#5869

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
theSARS-CoV-2 virus …
Date: Sun, 3 Jul 2022 19:05:59 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sun, 3 Jul 2022 19:05 UTC

On Sun, 3 Jul 2022 10:29:58 -0700 (PDT), Радостина wrote:

>> > Списанието е реномирано, но статията не е научна (тя е публикуване
>> > като мнение и като такава не била "peer reviewed") и в този контекст
>> > ренометно е без значение. Jeffrey D. Sachs е интересен екземпляр -
>> > харвардски икономист (не ми е изестно да има каквито и да било
>> > компетенции по биомедицински въпроси), който навремето се хвалеше, че
>> > е бил главния консултант за шоковата икономическа терапия в Полша
>> > (1990-1991), която сложи начало на неолибераланата икономическа
>> > докртина като шаблон за бедни/неразвити страни. След това зави силно
>> > наляво с все

>> само че той не коментира биомедицински въпроси, а нещо друго.

>> > по-налудничеви идеи. На името Neil L. Harrison не бях попадал.
>> > Изглежда е професор по фармокология в Ню Йорк.

>> > Нямам представа "кое е и за какво се бори".

>> > Нямам против някой да разследва каквото и да било по въпроса за
>> > произхода за ковид вируса. Не виждам абсолютно нищо лошо в това.

>> помни си думите.

> Изпреварил си ме, Ник. -)

> Тъкмо мислех да публикувам по въпроса.

> Джефри Сакс каза, че е почти 100% сигурен, че произходът на ковид е от
> биолаборатория. А аз го казах преди повече от 2 години.

абе аз не виждам такова нещо, той по-скоро иска независимо, политически
необвързано разследване. и то на основата най-вече на данни от американски
субекти. казва, че е добре и китайците да сътрудничат, но ако не искат,
има достатъчно информация в американски субекти, която може да бъде
използвана. и че досега такова разследване не е правено.

> Няма нужда да разбираш от вируси и биолаборатории на професионално ниво.
> Има хиляди други причини и "знаци" че беше, както аз го наричах от
> изкуствен произход. Русия вече има доказателства за биолабораториите в
> Украйна и България.

аз тук съм по-предпазлив -- какво може да има за доказателства русия.

> Тези лаборатории (които според мен трябва моментално да се унищоцат)
> днес са превърнати във военно оръжие на НАТО за биоатаки. Затова е много
> важно независимо разследване, а ООН дори не пожела да изслуша руснаците.

тук тактично ще замълча :)

> Осъзнавате ли изобщо колко ниско са паднали САЩ и западноевроГейците
> (англосаксонците).

това само времето ще покаже (imho).

> Ако светът не прогледне в най-скоро време, ни чaка или изтребителна
> ядрена война, или смyртоносен вирус. Къде блеем по дяволите? Една
> глобална ядрена война има потенциала да изсмучи атмосферата на земята,
> ядрената зима и радиоактивността дори няма да ги коментирам. Блеещи
> овце. Да бе, да, конспиратор съм.

забрави за ядрената война, прекалено непредсказуема. за смъртоносните
вируси не знам, за мен те също са толкова непресказуеми (imho).

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<18eb7aeb-2c19-48e4-b9b8-83b2591a5a45n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5870&group=soc.culture.bulgaria#5870

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Sun, 3 Jul 2022 17:42:13 -0700 (PDT)
n_of_theSARS-CoV-2_virus_…
From: joyrad...@gmail.com (Радостина)
 by: Радостина - Mon, 4 Jul 2022 00:42 UTC

https://www.youtube.com/watch?v=HbaZnSBBBVc

> > Няма нужда да разбираш от вируси и биолаборатории на професионално ниво.
> > Има хиляди други причини и "знаци" че беше, както аз го наричах от
> > изкуствен произход. Русия вече има доказателства за биолабораториите в
> > Украйна и България.
> аз тук съм по-предпазлив -- какво може да има за доказателства русия.
> > Тези лаборатории (които според мен трябва моментално да се унищоцат)
> > днес са превърнати във военно оръжие на НАТО за биоатаки. Затова е много
> > важно независимо разследване, а ООН дори не пожела да изслуша руснаците.
>
> тук тактично ще замълча :)
>
> > Осъзнавате ли изобщо колко ниско са паднали САЩ и западноевроГейците
> > (англосаксонците).
>
> това само времето ще покаже (imho).
>
> > Ако светът не прогледне в най-скоро време, ни чaка или изтребителна
> > ядрена война, или смyртоносен вирус. Къде блеем по дяволите? Една
> > глобална ядрена война има потенциала да изсмучи атмосферата на земята,
> > ядрената зима и радиоактивността дори няма да ги коментирам. Блеещи
> > овце. Да бе, да, конспиратор съм.
> забрави за ядрената война, прекалено непредсказуема. за смъртоносните
> вируси не знам, за мен те също са толкова непресказуеми (imho).

Не когато се знае, че са разработвани в биолаборатории.

Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<82a70167-0a0e-45d5-9e70-f783a06e6314n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5874&group=soc.culture.bulgaria#5874

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 4 Jul 2022 20:14:10 -0700 (PDT)
n_of_theSARS-CoV-2_virus_…
From: ivaylop...@gmail.com (Ivaylo Ivanov)
 by: Ivaylo Ivanov - Tue, 5 Jul 2022 03:14 UTC

On Sunday, July 3, 2022 at 10:30:00 AM UTC-7, Радостина wrote:

> > > Списанието е реномирано, но статията не е научна (тя е публикуване като
> > > мнение и като такава не била "peer reviewed") и в този контекст
> > > ренометно е без значение. Jeffrey D. Sachs е интересен екземпляр -
> > > харвардски икономист (не ми е изестно да има каквито и да било
> > > компетенции по биомедицински въпроси), който навремето се хвалеше, че е
> > > бил главния консултант за шоковата икономическа терапия в Полша
> > > (1990-1991), която сложи начало на неолибераланата икономическа докртина
> > > като шаблон за бедни/неразвити страни. След това зави силно наляво с все
> > само че той не коментира биомедицински въпроси, а нещо друго.
> > > по-налудничеви идеи. На името Neil L. Harrison не бях попадал. Изглежда
> > > е професор по фармокология в Ню Йорк.
> >
> > > Нямам представа "кое е и за какво се бори".
> >
> > > Нямам против някой да разследва каквото и да било по въпроса за
> > > произхода за ковид вируса. Не виждам абсолютно нищо лошо в това.
> > помни си думите.
> Изпреварил си ме, Ник. -)
> Тъкмо мислех да публикувам по въпроса.
> Джефри Сакс каза, че е почти 100% сигурен, че произходът на ковид
> е от биолаборатория.

При положение, че няма _никакви_ компетенции в тази област как може да е "почти 100%
сигурен"??

> А аз го казах преди повече от 2 години.
> Няма нужда да разбираш от вируси и биолаборатории на професионално ниво.
> Има хиляди други причини и "знаци" че беше, както аз го наричах
> от изкуствен произход. Русия вече има доказателства за биолабораториите в Украйна и България.
> Тези лаборатории (които според мен трябва моментално да се унищоцат) днес са превърнати
> във военно оръжие на НАТО за биоатаки. Затова е много важно неависимо разследване
> а ООН дори не пожела да изслуша руснаците.
> Осъзнавате ли изобщо колко ниско са пднали САЩ и ападно евроГейците (англосаксонците).
> Ако светът не прогледне в най-скоро време, ни чка или изтребителна ядрена война, или
> смртоносен вирус. Къде блеем по дяволите? Една глобална ядрена война има потенциала
> да изсмучи атмосферата на земята, ядрената зима и радиоактивността
> дори няма да ги коментирам. Блеещи овце. Да бе, да, конспиратор съм.
> > --
> > «地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<ta0e62$18qa$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5876&group=soc.culture.bulgaria#5876

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
theSARS-CoV-2 virus …
Date: Tue, 5 Jul 2022 04:20:18 -0000 (UTC)
 by: Nick - Tue, 5 Jul 2022 04:20 UTC

On Mon, 4 Jul 2022 20:14:10 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:

>> Джефри Сакс каза, че е почти 100% сигурен, че произходът на ковид е от
>> биолаборатория.

> При положение, че няма _никакви_ компетенции в тази област как може да е
> "почти 100% сигурен"??

а стига с тези компетенции, това може да е мнението на другия автор. да не
говорим, че не това казва точно джефри сакс.

защото ако ще говорим за компетенции, ти би трябвало да си държиш устата
затворена почти през цялото време.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: A call for an independent inquiry into the origin of theSARS-CoV-2 virus …

<aa0cd5dc-f3ae-45e6-b5cc-cf4bd942736en@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=5877&group=soc.culture.bulgaria#5877

Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Date: Mon, 4 Jul 2022 21:44:59 -0700 (PDT)
n_of_theSARS-CoV-2_virus_…
From: joyrad...@gmail.com (Радостина)
 by: Радостина - Tue, 5 Jul 2022 04:44 UTC

On Monday, July 4, 2022 at 9:20:19 PM UTC-7, Nick wrote:
> On Mon, 4 Jul 2022 20:14:10 -0700 (PDT), Ivaylo Ivanov wrote:
>
> >> Джефри Сакс каза, че е почти 100% сигурен, че произходът на ковид е от
> >> биолаборатория.
>
> > При положение, че няма _никакви_ компетенции в тази област как може да е
> > "почти 100% сигурен"??
> а стига с тези компетенции, това може да е мнението на другия автор. да не
> говорим, че не това казва точно джефри сакс.
>
> защото ако ще говорим за компетенции, ти би трябвало да си държиш устата
> затворена почти през цялото време.