English literature's performing flea. -- Sean O'Casey on P. G. Wodehouse

interests / soc.culture.polish / Re: Ogłaszam upadłość internetu społecznościowego na całym świecie

SubjectAuthor
* Ogłaszam upadłość internetu społecznościowegoa a
`- Re: Ogłaszam upadłość internetu społecznościowa a

1
Ogłaszam upadłość internetu społecznościowego na całym świecie

<f67f72ae-a91a-4d72-beef-5e2595045b93n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=59965&group=soc.culture.polish#59965

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Mar 2023 18:20:18 -0700 (PDT)
Subject: Ogłaszam upadłość internetu społecznościowego
na całym świecie
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 14 Mar 2023 01:20 UTC

Gdy powstawał internet 30 lat temu to wszyscy byli życzliwi i zapelniali grupy usenetowe i rozmowy były szybkie, interaktywne i można sie było wszystkiego dowiedziec w trymiga.

Potem nadeszły forumy internetowe www
i są ich miliony, a ludzi malo i ktoś cos zapyta i za miesiąc ma juz odpowiedź.

Przykladowo, jak wygląda wedlug standardu internetu spolecznosciowego, zapytanie na ulicy o godzinę .

Podchodzimy do Zenka na ulicy i chcemy się zapytać, która jest godzina.

W tym celu nalezy się wpierw zarejestrowac u Zenka, wypelniając ankiete, podając haasło i czekac na potwierdzenie.

Po otrzymaniu potwierdzenia na emaile, logujemy się
i wpisujemy pytanie:

Która jest godzina ?

Pytanie nie jest przesyłane do Zenka od razu,
ale wymaga zatwierdzenia przez cenzora,
co może trwac godzinami a i kilka dni, bo brak standardu.

Po zatwierdzeniu pytania o godzinę,
cczekamy na odpowiedź Zenka.

Zenek przeczyta nasze pytanie kiedy zechce, albo wcale
a my codziennie sprawdzamy, czy ktoś odpowiedział na nasze pytanie.

Gdy brak odpowiedzi przez kilka dni to szukamy kolejnego foruma
i zadajemy to samo pytanie
itd itp

aż w koncu inny Zenek odpisze,
że ma zepsuty zegarek i nie może podac prawidłowej godziny.,

A potem kolejny odpisze, że godzina 12.00 ale według czasu środkowo-chinskiego czy bengalskiego
i nadal nic nie wiemy, bo upłynal już tydzień

I tak działa syfilis, zwany kiedyś internetem, który mial być spolecznościowy, a jest obecnie komercyjny
i wszędzie drą ryja, dawaj kasę
a co za frico to nie działa od lat.

Kupisz pralkę i zapytasz na forum jak ja uruchomić
to odpowiedź dostaniesz za miesiąc,
z prosba aby podał rok produkcji, model, kolor i kraj zamieszkania.

I tak dzisiaj działa ten syf zwany internetem społecznościowym,

wszelkie wsparcie umarło,
bo forumów sa miliony a Zenków nie jest 999 miliardow

---
Aby się dowiedzieć z internetu jak uciać kawalek papieru nozyczkami,
to nalezy się zapisać na forum

1. obsługi nożyczek
2. forum analizy papieru
3. forum ekologicznej utylizacji odpadów papierowych

zadac 3 pytania
i czekac miesiąc na odpowiedź

i zjeśc 1 kg unijnych robaków.

Ale to już innym razem

Re: Ogłaszam upadłość internetu społecznościowego na całym świecie

<e9ce1305-fa3b-4acd-954b-9dd966b782b3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=59966&group=soc.culture.polish#59966

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 13 Mar 2023 18:43:36 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ogłaszam upadłość internetu społecznościow
ego na całym świecie
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 14 Mar 2023 01:43 UTC

On Tuesday, 14 March 2023 at 02:20:20 UTC+1, a a wrote:
> [...]
>
> 1. obsługi nożyczek
> 2. forum analizy papieru
> 3. forum ekologicznej utylizacji odpadów papierowych

napisałem 2 posty do foruma
i dostałem ich zatwierdzenie

Jeden post napisałem,
że podnioslem range ich postów ze spamu do nie spamu, bo Gmail wrzucił do spamu.

I czytać i zamiast
upgraded
\napisałem upraded
no i edytuję, dopisałem "g"
zatwierdziłem

i znów komunikatr, że cenzor musi to zatwierdzic przed opublikowaniem
a za chwilę
komunikat, że nie ma takiego postu

I tak wygląda internetowa patologia i biurokracja w 21 wieku i niczego przez internet nie da się zalatwic bo nic nie działa.

To co kiedyś działało, było łatwe, szybkie i polegało na wzajemnych kontaktach , teraz nazywa się forumami
i działa jak Brókselka w sprawie polskiej kasy na odbudowę