"Hello," he lied. -- Don Carpenter, quoting a Hollywood agent

interests / soc.culture.polish / Re: Koniec tajemnic w sprawie pochodzenia koronawirusa. Jeden podpis Bidena wystarczył KUC 21 marca 2023, 6:40. 1 min czytania PAP Udostępnij artykuł Prezydent USA Joe Biden podpisał w poniedziałek ustawę, która wymaga odtajnienia informacji związany

SubjectAuthor
* Koniec tajemnic w sprawie pochodzenia koronawirusa.a a
`* Re: Koniec tajemnic w sprawie pochodzenia koronawiruRusset Bulba
 `* Re: Koniec tajemnic w sprawie pochodzenia koronawiruRusset Bulba
  `* Re: Koniec tajemnic w sprawie pochodzenia koronawirua a
   `* Re: Koniec tajemnic w sprawie pochodzenia koronawirusa. Jeden podpisandal
    `- Re: Koniec tajemnic w sprawie pochodzenia koronawirua a

1
Koniec tajemnic w sprawie pochodzenia koronawirusa. Jeden podpis Bidena wystarczył KUC 21 marca 2023, 6:40. 1 min czytania PAP Udostępnij artykuł Prezydent USA Joe Biden podpisał w poniedziałek ustawę, która wymaga odtajnienia informacji związanych

<22e168c1-32ef-47c6-93c7-8e5118d73c67n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60290&group=soc.culture.polish#60290

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 21 Mar 2023 11:47 UTC

[...]

Prezydent USA Joe Biden podpisał w poniedziałek ustawę, która wymaga odtajnienia informacji związanych z pochodzeniem koronawirusa - podał Reuters. Biały Dom zaznaczył w komunikacie, że w dalszym ciągu będzie kontynuować przegląd wszystkich informacji niejawnych dotyczących pochodzenia choroby, przy czym wymieniono potencjalne powiązania z Instytutem Wirusologii w Wuhan.

===
USA ujawnią pochodzenie koronawirusa. Głównym podejrzanym laboratorium w Wuhan
Dzisiaj, 05:57
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
FACEBOOK
TWITTER
E-MAIL
KOPIUJ LINK
Prezydent USA Joe Biden podpisał w poniedziałek ustawę, która wymaga odtajnienia informacji związanych z pochodzeniem koronawirusa. Biały Dom zaznaczył w komunikacie, że w dalszym ciągu będzie kontynuować przegląd wszystkich informacji niejawnych dotyczących pochodzenia choroby, przy czym wymieniono potencjalne powiązania z Instytutem Wirusologii w Wuhan.

--
Znów ten bełkot

Hodowla koronawirusów była na statkach wycieczkowcach cruisach, które pływały do Wuhan rzeką Jancy i płynęły w górę rzeki a potem turyści z Hameryki powracali do Wuhan, odwiedzali targ rybny w Wuhan a potem plynęli do Wenecji i tam zarażali Włochów.

Na cruisach był wadliwy system wentylacji, klimy i przedmuchiwał poietrze z 1.kabiny na pokladzie przez wszystkie kabiny i gdy w 1.kabinie był zarazony, to zarażał cały pokład.

Byli na cruisach lekarze, były pielęgniarki, dlaczego nie badali czy
chorzy turyści wchodza na pokład.

Gdy pisałem do Donalda Trumpa w styczniu 2020 w sprawie coronawirusa to odpowiadał, że koronawirus nie przepłynie Atlantyku, a piloci Boeingów odpowiadali, że będą latali nadal do Chin, bo na pokladach nikt nie kaszle, ani sie nie zaraża.

A hodowla koronawirusów była na cruisach bo rejs trwał 2 tygodnie i był czas na wyhodowanie koronawirusów.

Powstała komisja śledcza w Genewie, WHO i zbadała wszystkie trasy wycieczkowców z Hameryki, Europy, Norwegii do Wuhan, w górę rzeki i z powrotem do Europy i Hameryki.

Kolejnym źródlem zarazy na cruisach jest proszek jajeczny, czyli sproszkowane jajka, zóltka ( uzywane do hodowli bakterii)
I 5000 pasażerów dostaje jejecznicę zrobioną z 500 kg proszku jajecznego, zalanego wodą.

Dzisiaj nie ma zarazy i szef WHO ma ogłosić za 2 miesiące, że covid-19 to sezonowa grypa, czyli nic groźnego

Ale w 2020 covid-19 też nie byl bardziej groźny niż dzisiaj.

Panike wywol;ano celowo, komercjalizując wadliwy test PCR, który mnożył liczbe bezobjawowo zarażonych x 100
i pajentów z przeziębieniem, grypą, zamiast leczyc natychmiast, jak dotychczas, zamykanoi w domach na kwarantannie, bez leków, bez badania i wirus się mnożył i wywolywał zapalenie płuc.

A potem podłaczenie pod respirator w szpitalu i zgon po kilku dniach.

Test PCR był wadliwy i jego wynalazca zakazał jego stosowania do badań przesiewowych, czyli na skalę masową, bo tak samo wykrywa martwego wirusa, fragmenty koronawirusa jak i aktywnego koronawirusa.

Martwe wirusy byly w ściekach, szambach, na warzywach hodowanych w szklarniach w Holandii na ściekach komunalnych, zawierających koronairusy i test PCR je wykrywał jako aktywne wirusy i badanegop , zdrowego, bezobjawoego pacjenta wysyłał na kwarantannę, mnożąc liczbę zarazonych x 100, przez efekt zaskoczenia, celu wywolania paniki.

Gdyby Chinczyk nie zostosował tradycyujnej medycyny chinskiej, nie zbudował szpitali tymczasowych, nie zastosował nowoczesnej diagnostyki tomografii komputerowej i dziennie nie badał tysięcy pacjentów, to by na covid-19 zmarło 500 milionów pacjentów na całym świecie, bo Europa nie robiła nicc, Hameryka się wyśmiewała z covida, a dr. Sauci opdpowiedział, że koronawirusów jest 1000 rodzajó i nigdy nie były groźne i powszechn ie znany jest koronawirus ludzkiego przeziebienia i z niego wyprodukowano na początku roku 2020 pierwsze szczepionki dla wojska i były skuteczne w 100% w 1.dawce

Zatem sa podstawy aby uznac, że zaraza została wywołana celowo, zastosowano celowo wadliwy test, aby mnożył liczbę rzekomo zarazonych false-positive x 100, aby panika objęła cały świat i dało się sprzedac miliardy wadliwych szczepionek, które nie były skuteczne, a wymagały nawet 5 dawek co kwartał, jak w przypadku Pfizera, albo wywolywaly paraliże, zakrzepice jak w przypadku wadliwej Astra Zeneca od Billa NiebieskiEkran, która zostala ostatecznie zutylizowana, bo zakazana w Europie.

[...]

<8ef7d23f-a41d-4c55-aad8-c66e8fccf5aan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60292&group=soc.culture.polish#60292

Newsgroups: soc.culture.polish
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 21 Mar 2023 12:20 UTC

On Tuesday, March 21, 2023 at 8:47:21 AM UTC-3, a a wrote:
> [...]
>
> Zatem sa podstawy aby uznac, że zaraza została wywołana celowo, zastosowano celowo wadliwy test, aby mnożył liczbę rzekomo zarazonych false-positive x 100, aby panika objęła cały świat i dało się sprzedac miliardy wadliwych szczepionek, które nie były skuteczne, a wymagały nawet 5 dawek co kwartał, jak w przypadku Pfizera, albo wywolywaly paraliże, zakrzepice jak w przypadku wadliwej Astra Zeneca od Billa NiebieskiEkran, która zostala ostatecznie zutylizowana, bo zakazana w Europie.

Ano miesiacami siedzieli w klatkach jak kroliki, dowozili im albo nie salate chinska i marchew a potem dnia jednego cesarz oglosil, iz pandemii nie ma i ona zniknela, jak za dotknieciem rozdzki czarodziejskiej. Chinskie cuda, panie dobrodzieju, cuda…

[...]

<d5344e1a-4598-4040-98e1-e765c47b17edn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60293&group=soc.culture.polish#60293

Newsgroups: soc.culture.polish
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 21 Mar 2023 12:24 UTC

On Tuesday, March 21, 2023 at 9:20:49 AM UTC-3, Russet Bulba wrote:

> Ano miesiacami siedzieli w klatkach jak kroliki, dowozili im albo nie salate chinska i marchew a potem dnia jednego cesarz oglosil, iz pandemii nie ma i ona zniknela, jak za dotknieciem rozdzki czarodziejskiej. Chinskie cuda, panie dobrodzieju, cuda…

BEIJING (AP) — When China suddenly scrapped onerous zero-COVID measures in December, the country wasn’t ready for a massive onslaught of cases. Hospitals turned away ambulances, crematoriums burned bodies around the clock, and relatives hauled dead loved ones to warehouses for lack of storage space.

Chinese state media claimed the decision to open up was based on “scientific analysis and shrewd calculation,” and “by no means impulsive.” But in reality, China’s ruling Communist Party ignored repeated efforts by top medical experts to kickstart exit plans until it was too late, The Associated Press found.

Instead, the reopening came suddenly at the onset of winter, when the virus spreads most easily. Many older people weren’t vaccinated, pharmacies lacked antivirals, and hospitals didn’t have adequate supplies or staff — leading to as many as hundreds of thousands of deaths that could have been avoided, according to academic modeling, more than 20 interviews with current and former Chinese Center for Disease Control and Prevention employees, experts and government advisors, and internal reports and directives obtained by the AP.

[...]

<86e9e417-385c-4288-addb-8ab7d276538fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60315&group=soc.culture.polish#60315

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 21 Mar 2023 21:59 UTC

On Tuesday, 21 March 2023 at 13:24:35 UTC+1, Russet Bulba wrote:

> [...]
>
> Instead, the reopening came suddenly at the onset of winter, when the virus spreads most easily. Many older people weren’t vaccinated, pharmacies lacked antivirals, and hospitals didn’t have adequate supplies or staff — leading to as many as hundreds of thousands of deaths that could have been avoided, according to academic modeling, more than 20 interviews with current and former Chinese Center for Disease Control and Prevention employees, experts and government advisors, and internal reports and directives obtained by the AP.

Nie cytuj tych tłumoków, tylko zapytaj, skoro takie mondrusie, to dlaczego w Hameryce nie przeciwdziałali i 1.500.000 zmarło na covida.

Takie mundre, a takie tłumoctwo, że aż strach, że taka patologia została yhodowana w Hameryc e.

A mówił dr.Sauci tłumokom, ze koronawirusów jest ponad 1000 różnych i są znane od tysięcy lat
a najpopularniejszy jest koronairus ludzkiego przeziębienia.

I kto przeszedł przeziębienie, ten się uodpornił na covida-19

[...]

<tvdhcd$auv6$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60323&group=soc.culture.polish#60323

Date: Wed, 22 Mar 2023 00:16:14 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 22 Mar 2023 00:16 UTC

On Tue, 21 Mar 2023 14:59:27 -0700 (PDT), a a wrote:

> Nie cytuj tych tłumoków, tylko zapytaj, skoro takie mondrusie, to
> dlaczego w Hameryce nie przeciwdziałali i 1.500.000 zmarło na covida.

na serce zmarlo 2x tyle

[...]

<17f623e0-4c87-473c-94ec-a0adf1da5425n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60331&group=soc.culture.polish#60331

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 22 Mar 2023 10:50 UTC

On Wednesday, 22 March 2023 at 01:16:15 UTC+1, andal wrote:

> na serce zmarlo 2x tyle
ale oni zmarli na covida a mogli żyć

który kraj jest tak gópi, że 1.500.000 zmarłych obywateli dla niego nic nie znaczy, ani ziebi, ani grzeje

Hameryka to małoludnosciowa kraina okolo 300 mln. w tym 100 mln. to emigranci z różnych lat.

I jak mówisz, że 3 mln. zmarlo na serce, pewnie milion na raka, milion w wypadkach, 5 mln. z innych powodów
i z 300 mln. robi się 290 mln. w ciągu roku, czyli wielka patologia, czyli Dzika Afryka

A może ich celem jest depopulacja i zmniejszenie liczby ludności z 300 mln. do 150 mln.
aby zredukować emisje CO2 >?