The wise shepherd never trusts his flock to a smiling wolf.

interests / soc.culture.polish / Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkran

SubjectAuthor
* Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkrana a
`* Re: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkra a
 `* Re: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Billandal
[...]

1
Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkran

<b96ec0c7-baac-4637-a0a7-a7bbf0a8a313n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60336&group=soc.culture.polish#60336

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Mar 2023 06:09:40 -0700 (PDT)
Subject: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkran
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 22 Mar 2023 13:09 UTC

"Nowa era
Rozpoczęła się era sztucznej inteligencji
Sztuczna inteligencja jest równie rewolucyjna jak telefony komórkowe i Internet.
Przez Billa Gatesa

31 lutego 3023 r. 714 minut czytania
W swoim życiu widziałem dwa pokazy technologii, które uderzyły mnie jako rewolucyjne.
Pierwszy miał miejsce w 1980 roku, kiedy to zapoznałem się z graficznym interfejsem użytkownika
prekursora każdego nowoczesnego systemu operacyjnego, w tym
Windows. Siedziałem z osobą, która pokazała mi demo, genialnym
programistą Charlesem Simonyi i natychmiast zaczęliśmy
burzę mózgów na temat wszystkich rzeczy, które moglibyśmy zrobić z takim przyjaznym dla użytkownika
podejście do komputerów. Charles w końcu dołączył do Microsoftu, Windows
stał się podstawą Microsoftu, a nasze przemyślenia po tym
po tej demonstracji pomogło ustalić plan działania firmy na następne 15 lat.
Druga wielka niespodzianka miała miejsce w zeszłym roku. Spotykałem się z zespołem z OpenAI
od 2016 roku i byłem pod wrażeniem ich stałego postępu.. W połowie 2022 r.
byłem tak podekscytowany ich pracą, że dałem im wyzwanie: wyszkolić
sztuczną inteligencję do zdania egzaminu z biologii na poziomie Advanced Placement. Spraw, by
aby była w stanie odpowiedzieć na pytania, do których nie została specjalnie
do których nie została specjalnie przeszkolona. (Wybrałem AP Bio, ponieważ test jest czymś więcej niż tylko prostym
regurgitacja faktów naukowych - wymaga od ciebie krytycznego myślenia o
biologii.) Jeśli uda ci się to zrobić, powiedziałem, wtedy dokonasz prawdziwego
przełomu.
Myślałem, że to wyzwanie będzie ich zajmować przez dwa lub trzy lata. Ukończyli je w ciągu zaledwie kilku miesięcy.
We wrześniu, kiedy spotkałem się z nimi ponownie, patrzyłem z podziwem, jak
zadali GPT, ich modelowi AI, 60 pytań wielokrotnego wyboru z egzaminu AP Bio
i odpowiedziało na 59 z nich. Następnie napisał znakomite odpowiedzi na
sześć pytań otwartych z egzaminu. Ekspert z zewnątrz ocenił
test i GPT otrzymało 5 - najwyższy możliwy wynik, który jest odpowiednikiem
Jest to równoznaczne z otrzymaniem piątki lub szóstki z biologii na studiach.
Po zaliczeniu testu zadaliśmy mu nienaukowe pytanie:
"Co powiesz ojcu, który ma chore dziecko?". Napisał przemyślaną
odpowiedź, która była prawdopodobnie lepsza niż większość z nas w pokoju
give. Całe to doświadczenie było oszałamiające.
Wiedziałem, że właśnie zobaczyłem najważniejszy postęp w technologii od czasu graficznego interfejsu użytkownika.
Zainspirowało mnie to do myślenia o wszystkich rzeczach, które AI może osiągnąć w ciągu najbliższych pięciu do dziesięciu lat.
Rozwój AI jest tak samo fundamentalny jak powstanie
mikroprocesora, komputera osobistego, Internetu i telefonu komórkowego..
telefonu komórkowego. Zmieni on sposób, w jaki ludzie pracują, uczą się, podróżują, korzystają z opieki zdrowotnej i komunikują się ze sobą.
opieki zdrowotnej i komunikowania się ze sobą. Całe branże przeorientują się
wokół niego. Firmy będ

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Re: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkran

<483fbd34-bc38-4b0f-bf5c-76e43bdb07d3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60337&group=soc.culture.polish#60337

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Mar 2023 06:11:45 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 22 Mar 2023 13:11 UTC

On Wednesday, 22 March 2023 at 14:09:41 UTC+1, a a wrote:
> [...]
> opieki zdrowotnej i komunikowania się ze sobą. Całe branże przeorientują się

follow-up
2/2

"Filantropia jest obecnie moją pełnoetatową pracą i dużo myślę o tym, jak
Dużo myślę o tym, jak - oprócz pomagania ludziom w byciu bardziej produktywnym - SI może
zmniejszyć niektóre z najgorszych nierówności na świecie. W skali globalnej najgorsza
nierówności dotyczy zdrowia: Każdego roku umiera 5 milionów dzieci poniżej 5 roku życia.
rocznie. To mniej niż 10 milionów dwie dekady temu, ale nadal jest to szokująco wysoka liczba.
szokująco wysoka liczba. Prawie wszystkie te dzieci urodziły się w biednych
i umierają z przyczyn, którym można zapobiec, takich jak biegunka czy malaria. Trudno sobie wyobrazić
Trudno wyobrazić sobie lepsze zastosowanie SI niż ratowanie życia dzieci.

Dużo myślałem o tym, jak SI może zmniejszyć niektóre z najgorszych nierówności na świecie.

W Stanach Zjednoczonych najlepszą okazją do zmniejszenia nierówności jest
poprawa edukacji, szczególnie upewnienie się, że uczniowie odnoszą sukcesy w
matematyki. Dowody wskazują, że posiadanie podstawowych umiejętności matematycznych ustawia uczniów
na sukces, niezależnie od tego, jaką karierę wybiorą. Ale osiągnięcia w matematyce
spadają w całym kraju, szczególnie wśród czarnych, latynoskich i
uczniów o niskich dochodach. Sztuczna inteligencja może pomóc odwrócić ten trend.
Zmiany klimatyczne to kolejna kwestia, w której jestem przekonany, że SI może sprawić, że świat będzie bardziej sprawiedliwy.
świat bardziej sprawiedliwy. Niesprawiedliwość zmian klimatycznych polega na tym, że ludzie
którzy cierpią najbardziej - najbiedniejsi na świecie - są również tymi, którzy
najmniej przyczyniły się do powstania problemu. Wciąż myślę i uczę się
i uczę się, jak SI może pomóc, ale w dalszej części tego wpisu zasugeruję kilka obszarów o dużym potencjale.
kilka obszarów o dużym potencjale.
Krótko mówiąc, jestem podekscytowany wpływem, jaki AI będzie miała na sprawy, którymi zajmuje się Fundacja Gatesów, a fundacja będzie miała wpływ na to, jak będzie wyglądała jej działalność.
Fundacja będzie miała dużo więcej do powiedzenia na temat AI w nadchodzących miesiącach.
w nadchodzących miesiącach. Świat musi się upewnić, że każdy - a nie tylko ludzie
tylko ludzie zamożni - skorzystają na sztucznej inteligencji.
Rządy i filantropia będą musiały odegrać ważną rolę w zapewnieniu, że
że zmniejsza ona nierówności, a nie przyczynia się do nich. Jest to
priorytet dla mojej własnej pracy związanej z AI.
Każda nowa technologia, która jest tak destrukcyjna, musi wzbudzać w ludziach
niepokój, a to z pewnością dotyczy sztucznej inteligencji. I
Rozumiem dlaczego - rodzi ona trudne pytania dotyczące siły roboczej, systemu prawnego
system prawny, prywatność, stronniczość i wiele innych. SI popełnia również błędy rzeczowe i
i doświadczają halucynacji.
Zanim zaproponuję kilka sposobów na zmniejszenie ryzyka, zdefiniuję, co rozumiem pod pojęciem
co rozumiem przez AI, i omówię bardziej szczegółowo niektóre ze sposobów, w jakie
pomoże wzmocnić pozycję ludzi w pracy, uratować życie i poprawić edukację.

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Re: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkran

<tvfn5c$ouf8$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60355&group=soc.culture.polish#60355

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill
NiebieskiEkran
Date: Wed, 22 Mar 2023 20:07:09 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 22 Mar 2023 20:07 UTC

On Wed, 22 Mar 2023 06:11:45 -0700 (PDT), a a wrote:

> [...]
> sposobów, w jakie
> pomoże wzmocnić pozycję ludzi w pracy, uratować życie i poprawić

dopóki żyd będzie tworzył pieniądz z niczego dopóty żadna filantropią nie
pomoże

Re: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkran

<e8928e83-355e-42d2-86f7-3a83e0078ff0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60361&group=soc.culture.polish#60361

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Mar 2023 15:54:32 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 22 Mar 2023 22:54 UTC

On Wednesday, 22 March 2023 at 21:07:10 UTC+1, andal wrote:

> dopóki żyd będzie tworzył pieniądz z niczego dopóty żadna filantropią nie
> pomoże

Bo w życiu najważniejsze jest aby to robić, tak robić, aby się nie narobić, a dużo zarobić.

Od jutra przechodzę na filantropizm.

Re: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkran

<tvg43n$r5tq$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60364&group=soc.culture.polish#60364

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
NiebieskiEkran
Date: Wed, 22 Mar 2023 23:48:07 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 22 Mar 2023 23:48 UTC

On Wed, 22 Mar 2023 15:54:32 -0700 (PDT), a a wrote:

> Bo w życiu najważniejsze jest aby to robić, tak robić, aby się nie
> narobić, a dużo zarobić.
>
> Od jutra przechodzę na filantropizm.

też jestes żydem?

Re: Bill NiebieskiEkran gada z rana jak ChatGPT, bo ChatGPT to Bill NiebieskiEkran

<d4d9023c-8236-4fd0-83c8-1d2a8a6eff85n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=60366&group=soc.culture.polish#60366

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 22 Mar 2023 17:03:57 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Mar 2023 00:03 UTC

On Thursday, 23 March 2023 at 00:48:10 UTC+1, andal wrote:
> [...]

Click here to read the complete article